paylidis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2023 3 λεπτά πριν, korakios είπε χταπόδι και δέσιμο , πιάσιμο πίσω απο τα καθίσματα και φυσικά ασφάλιση με τη μεσαία ζώνη τέρμα μπροστά το κάθισμα δεν παίζει ποτέ να κάνω , αυτό πιστεύω είναι πιο επικίνδυνο , είχα βάλει γραφείο στο panda και μια καρέκλα απο κάτω δε χωρούσε , έσπρωξα το κάθισμα μπροστά , στα 20 μέτρα σταμάτησα και έκανα καλύτερο τέτρις , δεν υπήρχε περίπτωση να οδηγήσω αλλά φυσικά ,δεν είναι το τέτρις για συχνές μετακινήσεις , ακόμα και η οροφής που έχει κολλητός μου είναι σπάσιμο νεύρων με το τέντωμα Και πάλι αμφιβάλω αν σε μια ώρα ανάγκης θα κρατήσουν όπως πρέπει. Είχα δει δίχτυα καποτε που ενδεχομένως να έκαναν αλλά και πάλι πρέπει να έχεις μέσα στη καμπίνα σωστές πιάστρες (που δεν έχει πέρα από τα isofix) όποτε δώρο άδωρον. Γενικά καλό είναι αυτά που βλέπουμε στους δρόμους με τα υπερφορτωμένα να μη τα επικροτούμε μιας κ πολλές φορές είναι επικίνδυνα (πέτυχα πχ σήμερα τύπο που είχε στη σχάρα του αβενσις 7-8 φύλα osb πιασμένα με έναν ιμάντα χιαστι-Ε δεν είναι ασφαλές με τη καμία με ένα φρενάρισμα έχουν σκοτώσει κόσμο) Ομοίως αυτοί που φορτώνουν τερμα καπέλιερα κ δε βλέπουμε πίσω… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Εγώ ψώνισα.Σήμερα την έφεραν στο μαγαζί. Νο 10. Θα την φερω αν κανετε κανενα meet up. Φυσικα με την προικα της καπου στο 1.5κ . 13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 21 λεπτά πριν, mp123 είπε Εγώ ψώνισα.Σήμερα την έφεραν στο μαγαζί. Νο 10. Θα την φερω αν κανετε κανενα meet up. Φυσικα με την προικα της καπου στο 1.5κ . τουμπανο, καλα κ ασφαλη χλμ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, paylidis είπε τουμπανο, καλα κ ασφαλη χλμ Ευχαριστώ πολύ. Θέλω να πάρω ένα χοντα αμάξι αλλά κάνει τζιζζζζζζζ.Πιο φτηνά μου βγαίνει να πηγαίνω σε μίνι Κούπερ. Δεν πειράζει βολευόμε με της μηχανές της χοντα. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2023 από mp123 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oykas2001 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 6 hours ago, mp123 said: Εγώ ψώνισα.Σήμερα την έφεραν στο μαγαζί. Νο 10. Θα την φερω αν κανετε κανενα meet up. Φυσικα με την προικα της καπου στο 1.5κ . Καλοτάξιδη και πάντα όρθιος φίλε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) On 06/11/2023 at 11:28, Nabuko said: Tο Atos κόστιζε πίσω στο 2002, 2.528.000 δραχμές ή 7.418 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 λτ. 56 ίππων. Είχα το ATOS γενιά 1η (το 1999 το ειχα πάρει). Η τιμή αυτή που αναφέρεται στο άρθρο, αφορούσε προφανώς στη βασική έκδοση. Είχα την πλήρη, με φώτα ομίχλης (κίτρινα), ηλεκτρική υποβοηθηση στο τιμόνι (όχι υδραυλικό), A/C, μπάρες οροφής και αερόσακο οδηγού (μόνον) και είχε κοστίσει - σαν σήμερα το θυμάμαι - 3.000.000δρχ., ήτοι 9.000€ χονδρικά. (Και για να μην ανοίγω νέο θέμα) Συνεχίζοντας τις δοκιμές με τα phev, μετά από μια 8μηνη κατοχή q3 phev S και -εξίσου 8μηνη- compass 4x4 xe phev, ήρθε η ώρα για το rav4 phev (style plus). Πρώτες εντυπώσεις άριστες. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι για τα δύο προηγούμενα οχήματα, εδώ είμαστε. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2023 από MauroPaltoudias 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Στις 6/11/2023 στις 11:28 ΠΜ, Nabuko είπε Πόσο κόστιζαν τα αυτοκίνητα το 2002 λίγο πριν έρθει το ευρώ Audi Το 2002 ένα Audi A3 στην βασική, 3θυρη έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 των 102 ίππων κόστιζε 6.325.000 δραχμές ή 18.562 ευρώ. BMW Η BMW Σειρά 3 στην βασική της έκδοση 316i με τον ατμοσφαιρικό 1.6 λτ. βενζινοκινητήρα 105 ίππων κόστιζε 8.670.000 δραχμές ή 25.443 ευρώ. Από την άλλη η X5 τότε ξεκινούσε από τα 24.800.000 δραχμές ή 72.780 ευρώ με μοτέρ 3.0 λτ. 231 ίππων κάτω από το καπό της. Fiat Περνώντας στην Fiat το 2002 το Panda 1.1 4×4 Trekking στην γκάμα της κόστιζε 3.035.000 δραχμές ή 8.907 ευρώ. Ford Βλέποντας την γκάμα της Ford πίσω στο 2002 το Fiesta ξεκινούσε από τις 3.748.000 δραχμές ή 10.999,26 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοση με μοτέρ 1.25 λτ. 75 ίππων. Το Focus υπήρχε και τότε στην γκάμα της Ford και ξεκινούσε στην πεντάθυρη έκδοση με τον 1.4 λτ. κινητήρα των 75 ίππων από 4.449.000 δραχμές ή 13.056 ευρώ. Honda Το Civic ξεκινούσε από τις 5.557.000 δραχμές ή 16.308 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 90 ίππων. Το HR-V τότε ξεκινούσε από τις 7.814.000 δραχμές ή 22.931 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοσή του με μοτέρ 1.6 λτ. 105 ίππων. Όσον αφορά στο CR-V, αυτό ξεκινούσε από τις 10.900.000 δραχμές ή 31.195 ευρώ. Hyundai Tο Atos κόστιζε πίσω στο 2002, 2.528.000 δραχμές ή 7.418 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 λτ. 56 ίππων. Kia Το Rio τότε ξεκινούσε από τις 2.898.000 δραχμές ή τα 8.504 ευρώ και είχε κάτω από το καπό του μοτέρ 1.3 λτ. 75 ίππων. Όσον αφορά το Sportage, αυτό κόστιζε 6.898.000 δραχμές ή 20.243 ευρώ στην πεντάθυρη, 2.0 λτ. έκδοσή του με τους 129 ίππους και ήταν τετρακίνητο. Mazda Η τιμή του ιαπωνικού roadster στην χώρα μας το 2002, ξεκινούσε από τα 7.200.000 δραχμές ή 21.130 ευρώ με μοτέρ 1.6 λτ. 110 ίππων. Mercedes Η C 180 με 2λιτρο μοτέρ 129 ίππων, ξεκινούσε το 2002 από τις 12.300.000 δραχμές ή τα 36.097 ευρώ. Η E 200 Kompressor με τον 2.0 λτ. των 163 ίππων ξεκινούσε από τις 15.550.000 δραχμές ή 56.053 ευρώ. Nissan Το Micra τότε ξεκινούσε από τις 2.948.000 δραχμές ή τα 8.651 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 60 ίππων. Όσον αφορά στο X-Trail αυτό το 2002 κόστιζε 10.450.000 δραχμές ή 30.667 ευρώ και κάτω από το καπό του είχε μοτέρ 2.0 λτ. 140 ίππων και ήταν τετρακίνητο. Opel Πίσω στο 2002 το Corsa στην πεντάθυρη έκδοσή του ξεκινούσε από τις 3.118.00 δραχμές ή τα 8.798 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 58 ίππων. Το Astra από την άλλη, στην πεντάθυρη έκδοσή του, ξεκινούσε από τις 4.565.000 δραχμές ή 13.396 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 90 ίππων. Peugeot Το 206 τότε ξεκινούσε από τις 2.990.000 δραχμές ή 8.774 ευρώ με μοτέρ 1.1 λτ. 60 ίππων και 5θυρο αμάξωμα. Renault Τότε το Renault Clio ξεκινούσε από τις 3.990.000 δραχμές ή 11.445 ευρώ με μοτέρ 1.2 λτ. 76 ίππων και πεντάθυρο αμάξωμα. Όσον αφορά στο Megane, αυτό το 2002 ξεκινούσε από τις 4.780.000 δραχμές ή τα 14.028 ευρώ και είχε κάτω από το καπό του μοτέρ 1.4 98 ίππων. Seat Πίσω στο 2002 το Ibiza ξεκινούσε από τις 3.390.000 δραχμές ή 9.948 ευρώ με πεντάθυρο αμάξωμα και μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων. Το Leon ξεκινούσε από τις 4.690.000 δραχμές ή 13.763 ευρώ, 5θυρο και με μοτέρ 1.4 λτ. 75 ίππων. Skoda Το Fabia το 2002 ξεκινούσε από τις 2.990.000 δραχμές ή 8.775 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων. Όσον αφορά στην Octavia, αυτή το 2002 ξεκινούσε από τις 4.490.000 δραχμές ή τα 13.177 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 75 ίππων. Suzuki Το Ignis το 2002 ξεκινούσε από τις 3.698.000 δραχμές ή 10.853 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.3 λτ. 83 ίππων. Το Swift με μοτέρ 1.0 λτ. 53 ίππων κόστιζε 2.898.000 δραχμές ή 8.505 ευρώ. Το Vitara το 2002 ήταν αποκλειστικά τετρακίνητο και ξεκινούσε από τις 5.148.000 δραχμές ή 15.107 ευρώ με μοτέρ 1.6 λτ. 93 ίππων. Τέλος, το Jimny τότε ήταν 1.3 λτ. με 80 ίππους και κόστιζε 5.348.000 δραχμές ή 15.695 ευρώ. Toyota Οι τιμές του Yaris το 2002 ξεκινούσαν από τις 3.278.000 δραχμές ή τα 9.619 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 68 ίππων. Περνώντας στο Corolla, το 2002 η τιμή αφετηρίας ήταν οι 4.305.000 δραχμές ή 12.633 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 97 ίππων. Τέλος, το RAV4 ξεκινούσε από τις 10.568.000 δραχμές ή 30.427 ευρώ. Volkswagen Τo Polo στην πεντάθυρη έκδοσή του, με μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων ξεκινούσε το 2002 από τις 3.510.000 δραχμές ή 10.302 ευρώ. Το Golf πίσω στο 2002 ήταν στην βασική του έκδοση 1.4 λτ. με 75 ίππους και κόστιζε 5.114.000 δραχμές ή 15.011 ευρώ. Τέλος, το Passat το 2002 ξεκινούσε στην έκδοση Comfortline 1.6 με 102 ίππους από τις 6.997.000 δραχμές ή 20.537 ευρώ. Σίγουρα ως απόλυτοι αριθμοί είναι μικρότεροι, ωστόσο και οι μισθοί ηταν μικρότεροι. Απο περιέργεια έψαξα και βρήκα τα μισθολόγια του δημοσίου το 2002. Για παράδειγμα, ο Επιμελητής Β στο ΕΣΥ έπαιρνε βασικό μικτό μισθό 858€ (επι 14), περίπου 1,000€ στο 12μηνο. Σήμερα ο αντίστοιχος βαθμός παίρνει 1,558€ μικτά. Δηλαδή παρά την καθίζηση των μισθών και την περικοπή των δώρων, το δημόσιο τουλάχιστον, παίρνει περίπου 55% παραπάνω χρήματα απο τότε. Συν πως τα αυτοκίνητα τότε δεν είχαν καμία σχέση με τα αυτοκίνητα σήμερα. Το Golf π.χ. με τα 75 άλογα ήταν ψοφίμι, τρίπορτο, με πολύ φτωχό εξοπλισμό, τόσο σε ασφάλεια όσο και σε ψυχαγωγία. Το 2021 μου έδιναν το Golf 1.0/110 αυτόματο με πολύ καλό εξοπλισμό 21,000€. Η βασική έκδοση της Κορόλλα με τον 1.2 τούρμπο έκανε περίπου 17,000€ Συμφωνώ πως σήμερα έχουν ξεφύγει, δεν αντιλέγω, αλλά μέχρι πολύ πρόσφατα, ο λόγος τιμών προς μισθό ηταν περίπου ο ίδιος και ίσως και λίγο μικρότερος, για πολύ καλύτερα αυτοκίνητα. Θα ήταν άλλωστε πολύ παράξενο να ανέβει οι μισθοί και τα αυτοκίνητα να κόστιζαν σε απόλυτες τιμές όσο και πριν 20 χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, ProponitisTouKanape said: Σίγουρα ως απόλυτοι αριθμοί είναι μικρότεροι, ωστόσο και οι μισθοί ηταν μικρότεροι. Απο περιέργεια έψαξα και βρήκα τα μισθολόγια του δημοσίου το 2002. Για παράδειγμα, ο Επιμελητής Β στο ΕΣΥ έπαιρνε βασικό μικτό μισθό 858€ (επι 14), περίπου 1,000€ στο 12μηνο. Σήμερα ο αντίστοιχος βαθμός παίρνει 1,558€ μικτά. Δηλαδή παρά την καθίζηση των μισθών και την περικοπή των δώρων, το δημόσιο τουλάχιστον, παίρνει περίπου 55% παραπάνω χρήματα απο τότε. Κάτι δεν πάει καλα με τα στοιχεία που παραθέτουν (γράψτε αν θέλετε την πηγή, να δω μήπως κάτι έχει ξεφύγει). Εγώ ως πρωτοδιοριζομενος ΙΔΟΧ πολ. μηχανικός σε κεντρική διοίκηση (Υπουργείο), χωρίς μεταπτυχιακό, παιδιά και προϋπηρεσία τότε (το 2007), ούτε και κάποιο έξτρα επίδομα (τσεκαρισμενο αυτό), έπαιρνα 850€ τσέπη. Τα μικτά εάν θυμάμαι καλά, ήταν 1250€. Δεν μπορεί πέντε χρόνια πριν, ένας ιατρός του ΕΣΥ να έπαιρνε μικτά 858€.. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2023 από MauroPaltoudias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smyrali Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 5 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Είχα το ATOS γενιά 1η (το 1999 το ειχα πάρει). Η τιμή αυτή που αναφέρεται στο άρθρο, αφορούσε προφανώς στη βασική έκδοση. Είχα την πλήρη, με φώτα ομίχλης (κίτρινα), ηλεκτρική υποβοηθηση στο τιμόνι (όχι υδραυλικό), A/C, μπάρες οροφής και αερόσακο οδηγού (μόνον) και είχε κοστίσει - σαν σήμερα το θυμάμαι - 3.000.000δρχ., ήτοι 9.000€ χονδρικά. (Και για να μην ανοίγω νέο θέμα) Συνεχίζοντας τις δοκιμές με τα phev, μετά από μια 8μηνη κατοχή q3 phev S και -εξίσου 8μηνη- compass 4x4 xe phev, ήρθε η ώρα για το rav4 phev (style plus). Πρώτες εντυπώσεις άριστες. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι για τα δύο προηγούμενα οχήματα, εδώ είμαστε. Είχα την τύχη χτες να οδηγήσω για μια ημέρα ένα ενοικιαζόμενο Q3 plug in 245. Μιας και το είχες και εσύ ήθελα να σε ρωτήσω τι κατανάλωση έχει όταν είναι στο auto το υβριδικό του σύστημα και η μπαταρία αφορτιστη. Εγώ το παρέλαβα με μπαταρία στο κόκκινο και ουσιαστικά είχα μικρή αλλά υπαρκτή συνεισφορά του ηλεκτροκινητήρα. Μέσα στην πόλη έγραψα μια μέση κατανάλωση 7l/100km. Αναρωτιέμαι με την μπαταρία φορτισμένη σε υβριδική λειτουργία και όχι ηλεκτρική τι κατανάλωση πετυχαίνεις σε πόλη και σε εθνική. Πρώτη φορά οδηγούσα υβριδικό και ενθουσιάστηκα με την ποιότητα κύλισης που σου προσφέρει η ηλεκτροκίνηση κατά διαστήματα και κατά την εκκίνηση. Επίσης και η ανάρτηση μου φάνηκε πολύ άνετη. Το δικό αυτοκίνητο είναι ένα Leon CNG και νιώθω ήδη ότι είναι λίγο παρωχημένο σε σχέση με το υβριδικό που οδήγησα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 hours ago, smyrali said: Αναρωτιέμαι με την μπαταρία φορτισμένη σε υβριδική λειτουργία και όχι ηλεκτρική τι κατανάλωση πετυχαίνεις σε πόλη και σε εθνική. Πετυχαίνεις μια χαμηλή κατανάλωση (τύπου 4.0-4.5lt/100km) εάν θυμάμαι καλά, αλλά όταν τελείωνε η μπαταρία, άρχιζαν οι υψηλοί αριθμοί (σαν αυτούς δηλαδή, που αναφέρεις και στη δική σου ανάρτηση). Ξέχασα ωστόσο να αναφέρω κάτι που θεωρώ ότι μπορεί να παίζει τον ρόλο του : και τα δύο οχήματα (όπως και το υφιστάμενο, το rav4) παραλήφθηκαν καινούρια (πρώτοι κάτοχοι γαρ), οπότε δεν γνωρίζω εάν υπάρχει κάποια περίοδος μετάβασης (τύπου στρώσιμο που έλεγαν παλιότερα, περισσότερο σε επίπεδο προσαρμογής των ηλεκτρονικών συστημάτων, στον τρόπο οδήγησης). Ο επόμενος κάτοχός του, μαςείπε πάντως, ότι οι καταναλώσεις είναι καλές για την πόλη (τύπου 5.5-6.0), όπως βέβαια και η συνολική αυτονομία (βενζίνη + ρεύμα) η οποία μάλλον αυξήθηκε λιγάκι (περίπου 50χλμ.). Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου 2023 από MauroPaltoudias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 2 γνωστοι που το εχουν κοντα χρονο μου αναφερουν και εμενα καταναλωσεις 5-5.5 μικτο κυκλο. Θεαματικα καλες για το βαρος και τον ογκο του αυτοκινητου... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 2 minutes ago, paylidis said: 2 γνωστοι που το εχουν κοντα χρονο μου αναφερουν και εμενα καταναλωσεις 5-5.5 μικτο κυκλο. Θεαματικα καλες για το βαρος και τον ογκο του αυτοκινητου... Ας είναι ελαφρύ το πόδι που σκεπάζει το γκάζι. Αμήν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Ας είναι ελαφρύ το πόδι που σκεπάζει το γκάζι. Αμήν. αυτο σκεφτηκα και εγω 😅 νταξ τη δουλιτσα τους να κανουν κ ολα οκ, εγω δε μπορω ετσι... κατω απο 8 μικτο κυκλο δεν εχω καταφερει να το ριξω (απλο-οχι Plug in) η δε γυναικα μου που κανει εξωφρενικα μικρες αποστασεις (σε σημειο που θα ειχε πιο πολυ νοημα να πηγαινει με τα ποδια) ειναι ~9,5 😅 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 @mp123 Καλοριζικη Για honda cb500x τι γνωμη εχεις? Ψαχνω την πρωτη μηχανη που να τα κανει ολα, καθημερινη κινηση για δουλεια, και βολτα μια στο τοσο. Δεν θελω μεγαλυτερη γιατι θα δυσκολεψει το καθημερινο, ουτε μικροτερη γιατι θα με δυσκολεψει στα εκτος, νομιζω 500 κυβικα ειναι το ιδανικο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2023 6 ώρες πριν, imr είπε @mp123 Καλοριζικη Για honda cb500x τι γνωμη εχεις? Ψαχνω την πρωτη μηχανη που να τα κανει ολα, καθημερινη κινηση για δουλεια, και βολτα μια στο τοσο. Δεν θελω μεγαλυτερη γιατι θα δυσκολεψει το καθημερινο, ουτε μικροτερη γιατι θα με δυσκολεψει στα εκτος, νομιζω 500 κυβικα ειναι το ιδανικο. Αλλάζει εντελώς το 24. Θα λεγετε nx500. Βασικά μόνο το μπροστινό αλλάζει. Για πρώτη μηχανή είναι ιδανική. Πανεύκολη σαν παπί. Αλλά πρέπει να είσαι τουλάχιστον 1.76 για να πατάς καλά. Κάπου στα 8 8.2κ. Στα εκτός μην το λες είναι λίγο. 2 500ρια της χοντα είχα. Εγώ θα σου έλεγα πάρε το ρεμπελ 500. Για πρωτάρη είναι το απόλυτο ιδανικό αρκεί να σου αρέσει το στυλ Το είχα και αυτό.Βασιξα ότι 500ρι της χοντα πάρεις είναι ιδανικό για πρώτη μηχανή. Πανεύκολες. Τώρα εσένα τι σου αρέσει.Λαθος δεν θα κάνεις πηγαίνοντας εκεί. 7 ώρες πριν, paylidis είπε 😅 η δε γυναικα μου που κανει εξωφρενικα μικρες αποστασεις (σε σημειο που θα ειχε πιο πολυ νοημα να πηγαινει με τα ποδια) ειναι ~9,5 😅 Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Πιο πολυ κούραση βγες μπες στο παρκιγκ πάρα η απόσταση συν να βρει παρκιγκ εκεί που θα πάει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις