Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

καλά , αν ξαναδω panda / getz να ξεφορτώνει θα βγάλω φωτογραφίες 😛

edit και celerio θυμήθηκα (χωρίς οροφής αλλά χωρίς καρότσι )

καλά , βαλίτσες στη μεσαία πίσω θέση είναι αυτονόητο για τα μικρά αμάξια

Δε λέω ότι δε το πιστεύω αλλά είναι αφενός ταλαιπωρία και αφετέρου επικίνδυνο να ταξιδεύει κάποιος σα τσιγκανος. Μια βαλίτσα στη πίσω μεσαία θέση σε ένα ατύχημα έχει σκοτώσει τους μπροστά… 

  • Like 4
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
56 minutes ago, paylidis said:

Δε λέω ότι δε το πιστεύω αλλά είναι αφενός ταλαιπωρία και αφετέρου επικίνδυνο να ταξιδεύει κάποιος σα τσιγκανος. Μια βαλίτσα στη πίσω μεσαία θέση σε ένα ατύχημα έχει σκοτώσει τους μπροστά… 

Πες τα γιατί ήμουν εγώ ο περίεργος στη συζήτηση. 

Το γεγονός του ότι δεν μπορεί η πλειοψηφία να αγοράσει το σωστό αυτοκίνητο για τις ανάγκες της, δεν κάνει το i20 οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • Thanks 2
Δημοσ.

@HERTHAN δηλώνω παντελώς άσχετος απο σύγχρονα αυτοκίνητα, αλλα ομολογώ οτι το Vitara GL+ που νοίκιασα για 5 μέρες πέρισυ, ήταν απολύτως χάλια.

Πήγαμε 4 άτομα τετραήμερο Θεσσαλονίκη απο Αθήνα και μόνο αρνητικά έχω να πω. Στη καμπίνα φασαρία, τα φώτα ανεπαρκή, η κατανάλωση δεν με ικανοποίησε, τα ηλεκτρονικά του ανούσια σχεδόν επικίνδυνα. 

Δυστυχώς με άφησε τόσο αδιάφορο που αφορισμοί του τύπου να πάνε να γμθουν τα νέα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να προκύψουν εύκολα αν δεν ήμουν ρεαλιστής. Εντωμεταξύ το μέτρο σύγκρισης ειναι ενα Μάβερικ αέριο του 2004, δηλαδή the bar is very very low.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια πολύ αποτελεσματική σε κόστος κίνησης υβριδική λύση είναι ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης (όπου συνήθως γίνονται το 70-80% των χλμ ενός εργαζόμενου) συν το παλιό θερμικό για ταξίδια. Π.χ. αυτό το Κ-car EV της Νissan. Απορώ για τη λογική να έχει κανείς όχημα 2 τόνων μέσα στην πολη που για να κινηθεί θέλει μεγαλύτερη ιπποδύναμη συν αντίστοιχες μπαταρίες και να υπολογιστεί και η μείωση αυτονομίας. Το μικρό (ελαφρό και με περιορισμένες διαστάσεις) κινείται με χαμηλότερο κόστος, δεν κουβαλάς μαζί περιτές λαμαρίνες κλπ. ΟΚ δεν είναι για την εθνική, ούτε σχεδιάστηκε γι αυτό. Απλά είνα το ιδανικό μισό μιας υβριδικής λύσης και ταιριάζει πολύ στην καθημερινότητα του κατοίκου και εργαζόμενου στην πόλη.

https://www.autoweek.com/news/green-cars/a40077497/nissan-sakura-electric-kei-car/

 

τ 

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nikolas883 είπε

@HERTHAN δηλώνω παντελώς άσχετος απο σύγχρονα αυτοκίνητα, αλλα ομολογώ οτι το Vitara GL+ που νοίκιασα για 5 μέρες πέρισυ, ήταν απολύτως χάλια.

Πήγαμε 4 άτομα τετραήμερο Θεσσαλονίκη απο Αθήνα και μόνο αρνητικά έχω να πω. Στη καμπίνα φασαρία, τα φώτα ανεπαρκή, η κατανάλωση δεν με ικανοποίησε, τα ηλεκτρονικά του ανούσια σχεδόν επικίνδυνα. 

Δυστυχώς με άφησε τόσο αδιάφορο που αφορισμοί του τύπου να πάνε να γμθουν τα νέα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να προκύψουν εύκολα αν δεν ήμουν ρεαλιστής. Εντωμεταξύ το μέτρο σύγκρισης ειναι ενα Μάβερικ αέριο του 2004, δηλαδή the bar is very very low.

Δεν θα διαφωνησω καθολου γιατι δεν το εχω οδηγησει.Μπορει κι εγω αν το επιανα στα χερια μου να εβγαζα τα ιδια συμπερασματα.

Το ανεφερα ως VFM σε σχεση με τα υπολοιπα σ'αυτο το price range και σε σχεση μ'αυτα που προσφερει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, kalmik said:

Μια πολύ αποτελεσματική σε κόστος κίνησης υβριδική λύση είναι ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης (όπου συνήθως γίνονται το 70-80% των χλμ ενός εργαζόμενου) συν το παλιό θερμικό για ταξίδια. Π.χ. αυτό το Κ-car EV της Νissan. Απορώ για τη λογική να έχει κανείς όχημα 2 τόνων μέσα στην πολη που για να κινηθεί θέλει μεγαλύτερη ιπποδύναμη συν αντίστοιχες μπαταρίες και να υπολογιστεί και η μείωση αυτονομίας. Το μικρό (ελαφρό και με περιορισμένες διαστάσεις) κινείται με χαμηλότερο κόστος, δεν κουβαλάς μαζί περιτές λαμαρίνες κλπ. ΟΚ δεν είναι για την εθνική, ούτε σχεδιάστηκε γι αυτό. Απλά είνα το ιδανικό μισό μιας υβριδικής λύσης και ταιριάζει πολύ στην καθημερινότητα του κατοίκου και εργαζόμενου στην πόλη.

 

Ετσι αρκιβως.

Μονο αμι και stage2

https://www.etuners.gr/citroen-ami-stage1/

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, kalmik είπε

Μια πολύ αποτελεσματική σε κόστος κίνησης υβριδική λύση είναι ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης (όπου συνήθως γίνονται το 70-80% των χλμ ενός εργαζόμενου) συν το παλιό θερμικό για ταξίδια. Π.χ. αυτό το Κ-car EV της Νissan. Απορώ για τη λογική να έχει κανείς όχημα 2 τόνων μέσα στην πολη που για να κινηθεί θέλει μεγαλύτερη ιπποδύναμη συν αντίστοιχες μπαταρίες και να υπολογιστεί και η μείωση αυτονομίας. Το μικρό (ελαφρό και με περιορισμένες διαστάσεις) κινείται με χαμηλότερο κόστος, δεν κουβαλάς μαζί περιτές λαμαρίνες κλπ. ΟΚ δεν είναι για την εθνική, ούτε σχεδιάστηκε γι αυτό. Απλά είνα το ιδανικό μισό μιας υβριδικής λύσης και ταιριάζει πολύ στην καθημερινότητα του κατοίκου και εργαζόμενου στην πόλη.

https://www.autoweek.com/news/green-cars/a40077497/nissan-sakura-electric-kei-car/

 

τ 

Ωραια, και το ηλεκτρικό πόλης πού θα το φορτίζω; Θα το ανεβάζω με βίντζι στο μπαλκόνι να το βάλω στην μπρίζα;

Δημοσ.

Πόσο κόστιζαν τα αυτοκίνητα το 2002 λίγο πριν έρθει το ευρώ 

Audi

Το 2002 ένα Audi A3 στην βασική, 3θυρη έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 των 102 ίππων κόστιζε 6.325.000 δραχμές ή 18.562 ευρώ.

BMW

Η BMW Σειρά 3 στην βασική της έκδοση 316i με τον ατμοσφαιρικό 1.6 λτ. βενζινοκινητήρα 105 ίππων κόστιζε 8.670.000 δραχμές ή 25.443 ευρώ. Από την άλλη η X5 τότε ξεκινούσε από τα 24.800.000 δραχμές ή 72.780 ευρώ με μοτέρ 3.0 λτ. 231 ίππων κάτω από το καπό της.

Fiat

Περνώντας στην Fiat το 2002 το Panda 1.1 4×4 Trekking στην γκάμα της κόστιζε 3.035.000 δραχμές ή 8.907 ευρώ.

Ford

Βλέποντας την γκάμα της Ford πίσω στο 2002 το Fiesta ξεκινούσε από τις 3.748.000 δραχμές ή 10.999,26 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοση με μοτέρ 1.25 λτ. 75 ίππων. Το Focus υπήρχε και τότε στην γκάμα της Ford και ξεκινούσε στην πεντάθυρη έκδοση με τον 1.4 λτ. κινητήρα των 75 ίππων από 4.449.000 δραχμές ή 13.056 ευρώ.

Honda

Το Civic ξεκινούσε από τις 5.557.000 δραχμές ή 16.308 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 90 ίππων. Το HR-V τότε ξεκινούσε από τις 7.814.000 δραχμές ή 22.931 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοσή του με μοτέρ 1.6 λτ. 105 ίππων. Όσον αφορά στο CR-V, αυτό ξεκινούσε από τις 10.900.000 δραχμές ή 31.195 ευρώ.

Hyundai

Tο Atos κόστιζε πίσω στο 2002, 2.528.000 δραχμές ή 7.418 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 λτ. 56 ίππων.

Kia

Το Rio τότε ξεκινούσε από τις 2.898.000 δραχμές ή τα 8.504 ευρώ και είχε κάτω από το καπό του μοτέρ 1.3 λτ. 75 ίππων. Όσον αφορά το Sportage, αυτό κόστιζε 6.898.000 δραχμές ή 20.243 ευρώ στην πεντάθυρη, 2.0 λτ. έκδοσή του με τους 129 ίππους και ήταν τετρακίνητο.

Mazda

Η τιμή του ιαπωνικού roadster στην χώρα μας το 2002, ξεκινούσε από τα 7.200.000 δραχμές ή 21.130 ευρώ με μοτέρ 1.6 λτ. 110 ίππων.

Mercedes

Η C 180 με 2λιτρο μοτέρ 129 ίππων, ξεκινούσε το 2002 από τις 12.300.000 δραχμές ή τα 36.097 ευρώ. Η E 200 Kompressor με τον 2.0 λτ. των 163 ίππων ξεκινούσε από τις 15.550.000 δραχμές ή 56.053 ευρώ.

Nissan

Το Micra τότε ξεκινούσε από τις 2.948.000 δραχμές ή τα 8.651 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 60 ίππων. Όσον αφορά στο X-Trail αυτό το 2002 κόστιζε 10.450.000 δραχμές ή 30.667 ευρώ και κάτω από το καπό του είχε μοτέρ 2.0 λτ. 140 ίππων και ήταν τετρακίνητο.

Opel

Πίσω στο 2002 το Corsa στην πεντάθυρη έκδοσή του ξεκινούσε από τις 3.118.00 δραχμές ή τα 8.798 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 58 ίππων. Το Astra από την άλλη, στην πεντάθυρη έκδοσή του, ξεκινούσε από τις 4.565.000 δραχμές ή 13.396 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 90 ίππων.

Peugeot

Το 206 τότε ξεκινούσε από τις 2.990.000 δραχμές ή 8.774 ευρώ με μοτέρ 1.1 λτ. 60 ίππων και 5θυρο αμάξωμα.

Renault

Τότε το Renault Clio ξεκινούσε από τις 3.990.000 δραχμές ή 11.445 ευρώ με μοτέρ 1.2 λτ. 76 ίππων και πεντάθυρο αμάξωμα. Όσον αφορά στο Megane, αυτό το 2002 ξεκινούσε από τις 4.780.000 δραχμές ή τα 14.028 ευρώ και είχε κάτω από το καπό του μοτέρ 1.4 98 ίππων.

Seat

Πίσω στο 2002 το Ibiza ξεκινούσε από τις 3.390.000 δραχμές ή 9.948 ευρώ με πεντάθυρο αμάξωμα και μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων. Το Leon ξεκινούσε από τις 4.690.000 δραχμές ή 13.763 ευρώ, 5θυρο και με μοτέρ 1.4 λτ. 75 ίππων.

Skoda

Το Fabia το 2002 ξεκινούσε από τις 2.990.000 δραχμές ή 8.775 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων. Όσον αφορά στην Octavia, αυτή το 2002 ξεκινούσε από τις 4.490.000 δραχμές ή τα 13.177 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 75 ίππων.

Suzuki

Το Ignis το 2002 ξεκινούσε από τις 3.698.000 δραχμές ή 10.853 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.3 λτ. 83 ίππων. Το Swift με μοτέρ 1.0 λτ. 53 ίππων κόστιζε 2.898.000 δραχμές ή 8.505 ευρώ. Το Vitara το 2002 ήταν αποκλειστικά τετρακίνητο και ξεκινούσε από τις 5.148.000 δραχμές ή 15.107 ευρώ με μοτέρ 1.6 λτ. 93 ίππων. Τέλος, το Jimny τότε ήταν 1.3 λτ. με 80 ίππους και κόστιζε 5.348.000 δραχμές ή 15.695 ευρώ.

Toyota

Οι τιμές του Yaris το 2002 ξεκινούσαν από τις 3.278.000 δραχμές ή τα 9.619 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 68 ίππων. Περνώντας στο Corolla, το 2002 η τιμή αφετηρίας ήταν οι 4.305.000 δραχμές ή 12.633 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 97 ίππων. Τέλος, το RAV4 ξεκινούσε από τις 10.568.000 δραχμές ή 30.427 ευρώ.

Volkswagen

Τo Polo στην πεντάθυρη έκδοσή του, με μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων ξεκινούσε το 2002 από τις 3.510.000 δραχμές ή 10.302 ευρώ. Το Golf πίσω στο 2002 ήταν στην βασική του έκδοση 1.4 λτ. με 75 ίππους και κόστιζε 5.114.000 δραχμές ή 15.011 ευρώ. Τέλος, το Passat το 2002 ξεκινούσε στην έκδοση Comfortline 1.6 με 102 ίππους από τις 6.997.000 δραχμές ή 20.537 ευρώ.

 

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Πες τα γιατί ήμουν εγώ ο περίεργος στη συζήτηση. 

Το γεγονός του ότι δεν μπορεί η πλειοψηφία να αγοράσει το σωστό αυτοκίνητο για τις ανάγκες της, δεν κάνει το i20 οικογενειακό αυτοκίνητο.

Μη συγκρίνουμε το getz/panda, που αναφέρθηκαν προηγουμένως,  με το i20. Μια χαρά χώρους έχει το i20(ειδικά το bc3). και ταξίδι έχω κάνει με παιδί και τα isofix του έχει (για ασφάλεια) και για τη κατηγορία του χώρους έχει (χωράς άνετα 2 βαλίτσες και καρότσι και πράγματα μικρού παιδιού χωρίς να βάλεις πράγματα στις πίσω θέσεις και χωρίς να σηκωθεί η εταζέρα. Και είναι και από τα πιο άνετα στη κατηγορία του σε σχέση με swift, yaris, polo, 208 κλπ. Αλλά θα συμφωνήσω ότι δεν είναι οικογενειακό αμάξι αλλά 2-3 ταξίδια το χρόνο τα κάνεις άνετα και με ασφάλεια και χωρίς να χρειαστεί να έχεις μπαγκαζέρα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, kalmik είπε

Μια πολύ αποτελεσματική σε κόστος κίνησης υβριδική λύση είναι ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης (όπου συνήθως γίνονται το 70-80% των χλμ ενός εργαζόμενου) συν το παλιό θερμικό για ταξίδια. Π.χ. αυτό το Κ-car EV της Νissan. Απορώ για τη λογική να έχει κανείς όχημα 2 τόνων μέσα στην πολη που για να κινηθεί θέλει μεγαλύτερη ιπποδύναμη συν αντίστοιχες μπαταρίες και να υπολογιστεί και η μείωση αυτονομίας. Το μικρό (ελαφρό και με περιορισμένες διαστάσεις) κινείται με χαμηλότερο κόστος, δεν κουβαλάς μαζί περιτές λαμαρίνες κλπ. ΟΚ δεν είναι για την εθνική, ούτε σχεδιάστηκε γι αυτό. Απλά είνα το ιδανικό μισό μιας υβριδικής λύσης και ταιριάζει πολύ στην καθημερινότητα του κατοίκου και εργαζόμενου στην πόλη.

https://www.autoweek.com/news/green-cars/a40077497/nissan-sakura-electric-kei-car/

 

τ 

Αν το πάρεις πρώτος το νισσαν στο λόγο μου θα πάρω κσι εγω.

Ρε παιδιά όλο θεωρία με αυτές της αηδίες και με το ami.

Δίνει κανεις 10κ για το αμι η 14 τουλάχιστον για τα ηλεκτρικά αυτά του τζάμπο;

Υ.γ Βασικά θα πάρω ένα αμι. Το έχω ανάγκη για το ιδιόκτητο γήπεδο του γκολφ που έχω. Μου χάλασε το παλιό με την τέντα 

6 ώρες πριν, kinq1 είπε

Ωραια, και το ηλεκτρικό πόλης πού θα το φορτίζω; Θα το ανεβάζω με βίντζι στο μπαλκόνι να το βάλω στην μπρίζα;

Χαχαχα ωραίος.

Όχι ρε συ . Θα παίζεις κλαρίνο και θα φορτίζει με wifi ασύρματα.

Δημοσ.

Καμία σχέση το Νissan Sakura (βγαίνει και ως Mitsubishi) με το Ami. To Citroen είναι όχημα ελάχιστων δυνατοτήτων (ταχ. 45χλμ/ώρα και περιορισμένη αυτονομία όσο για κατασκευή δεν το συζητάμε). To Sakura έχει αυτονομία 190 χλμ. και τελική ταχ. 130χλμ/ώρα δηλ. είναι πραγματικό αυτοκίνητο που μπορεί να μεταφέρει με σχετική ασφάλεια 4 άτομα ή δύο άτομα και φορτίο). Με 14.000 δολ. η τιμή του είναι σαφώς τίμια. Μακάρι να ερχόταν Ευρώπη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, kalmik είπε

Καμία σχέση το Νissan Sakura (βγαίνει και ως Mitsubishi) με το Ami. To Citroen είναι όχημα ελάχιστων δυνατοτήτων (ταχ. 45χλμ/ώρα και περιορισμένη αυτονομία όσο για κατασκευή δεν το συζητάμε). To Sakura έχει αυτονομία 190 χλμ. και τελική ταχ. 130χλμ/ώρα δηλ. είναι πραγματικό αυτοκίνητο που μπορεί να μεταφέρει με σχετική ασφάλεια 4 άτομα ή δύο άτομα και φορτίο). Με 14.000 δολ. η τιμή του είναι σαφώς τίμια. Μακάρι να ερχόταν Ευρώπη.

Αν ερχόταν σε ενα μηνα στα 14κ θα το επαιρνες ; Τώρα δεν θέλω μα και μπορεί κλπ.  Εγώ όχι 14 ούτε 10 δεν θα έδινα.

Συζήτηση κάνουμε χωρίς παρεξήγηση φυσικά 

 

 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.
10 ώρες πριν, paylidis είπε

Δε λέω ότι δε το πιστεύω αλλά είναι αφενός ταλαιπωρία και αφετέρου επικίνδυνο να ταξιδεύει κάποιος σα τσιγκανος. Μια βαλίτσα στη πίσω μεσαία θέση σε ένα ατύχημα έχει σκοτώσει τους μπροστά… 

πάντα δένεις τα αντικείμενα αν είναι στο χώρο τις καμπίνας , το μόνο ελεύθερο που έχω είναι η ηλιοπροστασία

για ταλαιπωρία , ναι σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να παίζεις τέτρις και να δένεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

πάντα δένεις τα αντικείμενα αν είναι στο χώρο τις καμπίνας , το μόνο ελεύθερο που έχω είναι η ηλιοπροστασία

για ταλαιπωρία , ναι σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να παίζεις τέτρις και να δένεις

Όλα γίνονται το θέμα είναι ότι θα το κανείς 1-2 φορές σύνολο, παραπάνω δε παλεύεται. Ασε που μέσα στη καμπίνα που και πως να δέσεις τι για να μη γίνει επικίνδυνο. Έχω ταξιδέψει κ εγώ έτσι όπως συζητάμε κ χειρότερα ίσως μιας και μόνο το κάθισμα του οδηγού δεν ήταν πιασμένο κ σε αυτό είχα κάνει τερμα μπροστά, σύνολο 3 φορές στη ζωή μου - τις δυο απλά μπήκα-βγηκα πλοίο κ διένυσα απόσταση 20 χλμ ίσα ίσα ως το λιμάνι, την τρίτη έκανα 700 χλμ κ ήταν χοντρή καφρίλα. Όταν βλέπω κ το κάνουν αρρωσταίνω, χίλια χρόνια να μείνω σπίτι ή να πάρω το ΚΤΕΛ παρά τέτοιες καταστάσεις 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Όλα γίνονται το θέμα είναι ότι θα το κανείς 1-2 φορές σύνολο, παραπάνω δε παλεύεται. Ασε που μέσα στη καμπίνα που και πως να δέσεις τι για να μη γίνει επικίνδυνο. Έχω ταξιδέψει κ εγώ έτσι όπως συζητάμε κ χειρότερα ίσως μιας και μόνο το κάθισμα του οδηγού δεν ήταν πιασμένο κ σε αυτό είχα κάνει τερμα μπροστά, σύνολο 3 φορές στη ζωή μου - τις δυο απλά μπήκα-βγηκα πλοίο κ διένυσα απόσταση 20 χλμ ίσα ίσα ως το λιμάνι, την τρίτη έκανα 700 χλμ κ ήταν χοντρή καφρίλα. Όταν βλέπω κ το κάνουν αρρωσταίνω, χίλια χρόνια να μείνω σπίτι ή να πάρω το ΚΤΕΛ παρά τέτοιες καταστάσεις 

χταπόδι και δέσιμο , πιάσιμο πίσω απο τα καθίσματα και φυσικά ασφάλιση με τη μεσαία ζώνη

τέρμα μπροστά το κάθισμα δεν παίζει ποτέ να κάνω , αυτό πιστεύω είναι πιο επικίνδυνο , είχα βάλει γραφείο στο panda και μια καρέκλα απο κάτω δε χωρούσε , έσπρωξα το κάθισμα μπροστά , στα 20 μέτρα σταμάτησα και έκανα καλύτερο τέτρις , δεν υπήρχε περίπτωση να οδηγήσω

αλλά φυσικά ,δεν είναι το τέτρις για συχνές μετακινήσεις , ακόμα και η οροφής που έχει κολλητός μου είναι σπάσιμο νεύρων με το τέντωμα

  • Like 2

  • Δημιουργία νέου...