Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, imr είπε

 

Οι καθρεφτες ειναι ανουσιο εξτρα, απο την αλλη η ανεξαρτητη αναρτηση ειναι πολυ σημαντικο, εχει εμφανη διαφορα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου και δεν μπορει να μπει και μετα.

 

Γουστα ειναι αυτα, αλλα εγω πχ ζω και χωρις καμερες και ηλεκτρικους καθρευτες, αλλα αυτοκινητο με ημιακαμπτο η ταμπουρα δεν προκειται να παρω. 

 

 

 

εμφανή διαφορά έχει μόνο για τους πίσω σε σαμαρακιά λακούβες,στην συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν έχει καμία διαφορά και αν έχει δεν είναι αντιληπτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 hour ago, tasoskont said:

εμφανή διαφορά έχει μόνο για τους πίσω σε σαμαρακιά λακούβες,στην συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν έχει καμία διαφορά και αν έχει δεν είναι αντιληπτή.

 

Είναι χειροτερο στα πάντα σε σχέση με την ανεξάρτητη ανάρτηση.  Μπαίνει καθαρά λόγω κόστους. 

Και είναι αντιληπτή η διαφορά στην άνεση και στον οδηγο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, imr said:

 

Είναι χειροτερο στα πάντα σε σχέση με την ανεξάρτητη ανάρτηση.  Μπαίνει καθαρά λόγω κόστους. 

Και είναι αντιληπτή η διαφορά στην άνεση και στον οδηγο

Η αληθεια ειναι με συντομο τεστ ντραιβ δεν καταλαβα και εγω καμια διαφορα (ουτε σε Α3 ουτε σε ι30) αν και θεωρητικα εναι αρκετα ανωτερη αναρτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, jimmysss! said:

Η αληθεια ειναι με συντομο τεστ ντραιβ δεν καταλαβα και εγω καμια διαφορα (ουτε σε Α3 ουτε σε ι30) αν και θεωρητικα εναι αρκετα ανωτερη αναρτηση

Σε τεστ drive δεν θα το καταλαβεις.

Στην καθημερινοτητα ειναι που θα γινει κουραστικο, θα πεφτες σε μια λακουβα και θα κουνιεται ολο το αμαξι.

Ισως σε σωστους δρομους στο εξωτερικο που τα σχεδιαζουν να μην εχει διαφορα αλλα στην Ελλαδα ειναι σημαντικο.

Μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα ειναι αντιστοιχα  με τα ταμπουρα, σε καθημερινοτητα δεν θα καταλαβει κανενας διαφορα, μονο σε καμια καταβαση ισως αναψουν. Αλλα ειναι πολυ χειροτερα απο τα δισκοφρενα. Εκει που ειχαμε φτασει να εχουν τα περισοτερα αυτοκινητατα ανεξαρτητη και δισκοφρενα γυρισαμε σε τεχνολογιες 30ετιας

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, paylidis said:

Γενικά δεν έχουν το θεό τους στη τιμολόγηση… και παίρνεις σκοντα και τα έχει όλα αυτά από τη βασική…!

Καλά και στη Σκόντα συνήθως λείπουν πολλά και πρέπει να τα βάλεις σαν έξτρα (ευτυχώς σχετικά φτηνά σαν έξτρα αλλά πρέπει να κάνεις παραγγελία το αμάξι). Στο Καμιγκ αν θυμάμαι καλά και τον τεμπέλη και τις θύρες usb πίσω, αλλά και το hil holder ήταν στα έξτρα ακόμα και στην μεσαία έκδοση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tzampatzis είπε

Καλά και στη Σκόντα συνήθως λείπουν πολλά και πρέπει να τα βάλεις σαν έξτρα (ευτυχώς σχετικά φτηνά σαν έξτρα αλλά πρέπει να κάνεις παραγγελία το αμάξι). Στο Καμιγκ αν θυμάμαι καλά και τον τεμπέλη και τις θύρες usb πίσω, αλλά και το hil holder ήταν στα έξτρα ακόμα και στην μεσαία έκδοση. 

Οχι τόσο... εινα ιπολυ πιο γαλαντομοι ;) 

το καμικ ειχε και τεμπελη και usb πισω στην ambition (βασικη τοτε), το hill hold ηταν οντως εξτρα (45-50€) αλλα εμπαινε και με obd11 τσαμπα, ετσι το ειχα βαλει. Η style ειχε πολυ μικρες διαφορες/βελτιώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, tasoskont είπε

εμφανή διαφορά έχει μόνο για τους πίσω σε σαμαρακιά λακούβες,στην συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν έχει καμία διαφορά και αν έχει δεν είναι αντιληπτή.

Μια χαρά αντιληπτή ειναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Μια χαρά αντιληπτή ειναι

Θα συμφωνησω... αν δεν εχεις μαθει να οδηγας αμαξι με αναρτησεις και συμπεριφορα τρειλερ το καταλαβαινεις στο πρωτο μισαωρο... (ή οταν σου χυθει ο καφες σε κανενα σαμαρακι ή λακουβα 😂)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, paylidis said:

Οχι τόσο... εινα ιπολυ πιο γαλαντομοι ;) 

το καμικ ειχε και τεμπελη και usb πισω στην ambition (βασικη τοτε), το hill hold ηταν οντως εξτρα (45-50€) αλλα εμπαινε και με obd11 τσαμπα, ετσι το ειχα βαλει. Η style ειχε πολυ μικρες διαφορες/βελτιώσεις.

Πίσω υποβραχιόνιο εννοούσα βασικά όχι τον τεμπέλη μπροστά. Όταν το έβλεπα είχε και την active, ίσως ήταν λίγο διαφορετικά.  Παραμένει πάντως τίμια επιλογή το Kamiq τώρα που το βλέπω πάλι, παρότι έχει πάρει σχεδόν 4χιλιάρικα πάνω σε σχέση με τις αρχές του 2021!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Πίσω υποβραχιόνιο εννοούσα βασικά όχι τον τεμπέλη μπροστά. Όταν το έβλεπα είχε και την active, ίσως ήταν λίγο διαφορετικά.  Παραμένει πάντως τίμια επιλογή το Kamiq τώρα που το βλέπω πάλι, παρότι έχει πάρει σχεδόν 4χιλιάρικα πάνω σε σχέση με τις αρχές του 2021!

Α πισω ειναι εξτρα σε ολα τα VAG αυτης της κατηγορίας (και της C). Κ οντως τοτε υπηρχε και η active, απο τελος του 2020 καταργηθηκε και η βασικη ειναι η αμπισιον. Ενδεικτικα επαιρνες τοτε την active με 15700 με μεταλλικο (1000cc/116ps), ηταν εντυπωσιακα φθηνο...πλεον ουτε I10/πικαντο με αυτα τα λεφτα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως βλεπω εχουν αρχισει αρκετες προσφορες οποτε ισως σιγα σιγα δουμε μειωσεις στις τιμες

Οποιος μπορει μαλλον καλο ειναι να περιμενει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, imr είπε

Παντως βλεπω εχουν αρχισει αρκετες προσφορες οποτε ισως σιγα σιγα δουμε μειωσεις στις τιμες

Οποιος μπορει μαλλον καλο ειναι να περιμενει

αχνοφαινονται... αλλα πιο πολυ μου φαινεται σα μια προσπαθεια να ανεβασουν τα νουμερα πριν το τελος της χρονιας (δεδομενων και των παραδόσεων-δεν παραδιδουν πλεον αμαξι σε 7-30 μερες οπως καποτε), παρα για μειωσεις τιμων

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρελαβα το περασμενο Σαββατο. Μεχρι στιγμης πολυ ευχαριστημενος. Γουσταρω τη σβελταδα του μεσα στην πολη παρα πολυ. Οι διαστασεις αποδεικνυονται και στην πραξη οσο ακριβως τις θελουμε, δηλαδη συμπαγες εξωτερικα οσο γινεται αρκει μεσα να χωρανε πισω τα δυο παιδικα καθισματα (ειδικα το ενα καθισμα ειναι τεραστιο) και να αφηνουν αφθονο χωρο για τις μπροστινες θεσεις.

Καταναλωση σε μιση ωρα διαδρομη στον αυτοκινητοδρομο (100-130) 4.3. Μεσα στην πολη σε διαδρομες 15-20 λεπτα εχω δει ως τωρα μεχρι και 2.8, συνηθως παιζει 3.3-3.7. Φυσικα ξεκινωντας το κρυο το πρωι για να παω 5 λεπτα διαδρομη τον μικρο στο σχολειο γραφει και 7-8. Το γεματο ντεποζιτο θα μου βγαλει οπως φαινεται ευκολα 1.000+ χλμ., πιθανοτατα πανω απο 1.100 μεσα στην πολη.

Διαπιστωσα επισης ποσο κακος ειμαι στο να βγαζω φωτογραφιες αλλα θα βαλω μερικες:

20230923_093907.jpg.729b701f22c5c5c4dca525bb13b47aab.jpg

20230923_085156.jpg.bdf66a02e7111f61e42f298a58180101.jpg

20230923_093723.jpg.7fe44d94fb1594c3a5c246035f7f533f.jpg

 

Λιγο καλυτερα οι κιτρινες ραφες στο τιμονι (υπαρχουν και στα καθισματα και στις πορτες):

20230923_093822.jpg.3b22e4c5434bbd01e83010ec4e8a5de7.jpg

 

Λιγο πιο ομορφη η ζαντα της sport εκδοσης σε σχεση με τις αλλες εκδοσεις:

20230923_094018.jpg.6e03bfda4582f5cc6c09b981ddf5d661.jpg

 

Και εδω τα δυο αδερφακια μαζι:

20230923_093146.jpg.c4cf139dd31626f5a962d13d1fb5789f.jpg

 

Και bonus φωτογραφια με το δικο μου ετοιμο να βγει απο την πορτα της αντιπροσωπειας και απο πισω να παιρνει σειρα για παραλαβη το Civic Type R στο ιδιο χρωμα:

20230923_093449.jpg.0796622127ea7d95fd76e23f95af3929.jpg

 

Και δευτερο bonus, το Jazz Crosstar σε κοκκινο, μου αρεσε απο κοντα πολυ ως χρωμα:

20230923_093957.jpg.8e4517114cfe9d5f88a016b1d7ad8fa1.jpg

  • Like 15
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...