Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Ναι , το είπα με την λογική ότι είναι καλύτερη αλλά δεν είναι και κάτι ουάου

Οπότε το Α3 δεν θα έλεγα ότι είναι premium σε σχέση με το νέο Focus

Καλά premium με τη παλιά τους έννοια πλέον μόνο πάνω από 60Κ αρχίζεις να βλέπεις, premium brand παίρνεις… με μικρές διάφορες από τη σειρά..

  • Like 2
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, paylidis είπε

Καλά premium με τη παλιά τους έννοια πλέον μόνο πάνω από 60Κ αρχίζεις να βλέπεις, premium brand παίρνεις… με μικρές διάφορες από τη σειρά..

Ε αυτό έγραψε και ο tasos πίσω και συμφωνώ μαζί του

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ε αυτό έγραψε και ο tasos πίσω και συμφωνώ μαζί του

Ναι απλά το φοκους ρε σύ θωμα είναι τουλ. ένα σκαλί κάτω από το Α3 ασυζητητί ποιοτικά… είτε ταμπλό είτε καθίσματα είτε πλαστικά είτε μοκέτες κλπ υφάσματα φαινεται η διαφορά…

Καποτε ήταν ορόφους ολόκληρους εκεί συμφωνούμε…

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ναι απλά το φοκους ρε σύ θωμα είναι τουλ. ένα σκαλί κάτω από το Α3 ασυζητητί ποιοτικά… είτε ταμπλό είτε καθίσματα είτε πλαστικά είτε μοκέτες κλπ υφάσματα φαινεται η διαφορά…

Καποτε ήταν ορόφους ολόκληρους εκεί συμφωνούμε…

Δεν έχω μπει στο facelift είναι η αλήθεια αλλά και το Α3 δεν με ενθουσίασε κιόλας ποιοτικά

Στο Q3 μου φάνηκε καλύτερη η ποιότητα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω να αναφέρω στην παρέα για σχολιασμό/γκρίνια ένα νέο φαινόμενο που μας έρχεται δυστυχώς. Το 50% των αυτοκινήτων στην Θεσσαλία και τη Μαγνησία είναι κατεστραμμένα. Όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι θα ψάξουν άμεσα για αγορά κάποιου είδους οχήματος και προβλέπω η (ήδη τραγική) αγορά να χειροτερεύει πολύ...

Επεξ/σία από redbullboy
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανερχομαστε συνέχεια στην ίδια συζήτηση.

Η σειρά 1 έχει το πιο ποιοτικό εσωτερικό των premium hatchbacks με μαλακα πλαστικά σε όλα τα σημεία. Το Α3 έχει κάποια σκληρά πλαστικά στα χαμηλά σημεία αλλά αυτό δεν αναιρεί τον premium χαρακτήρα του.

Στην κλίμακα ενός hatchback λοιπόν η σειρά 1 (και οι εναλλακτικές της) είναι όσο premium γίνεται.

Αντιστοίχως, η Ford δεν ανταγωνιζεται την Audi αλλά τις Peugeot, Opel, VW, Kia, Hyundai, συνεπώς η τιμολόγηση (ξεκιναμε απο 30χιλ για Focus) είναι κωμική.

Πρόσφατα μπήκα σε ένα Puma 2022 - ε το Golf VII που έχω είναι δύο σκάλες.πανω σε ποιότητα εσωτερικού. Ποσω μάλλον όταν συγκρίνουμε το Focus με το Α3.

Επεξ/σία από john1987
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σχετικά με το Α3, υπάρχει ένα σκαλοπάτι τιμής που οι περισσότεροι αγνοούν: το 30tfsi που έχει την "χαμηλή" τιμή ή τυράκι, έχει πίσω ημιακαμπτο άξονα. Αν δεις το αυτοκίνητο από κάτω, έχει ένα τεράστιο κενό χώρο κάτω από τον χώρο αποσκευών (το ξέρω γιατί το εχω...) Από την έκδοση 35tfsi και μετά περνάμε σε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, με μια ταυτόχρονη άγρια αύξηση της τιμής. Χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, νομίζω ότι το focus έχει πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις.

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, redbullboy είπε

Σχετικά με το Α3, υπάρχει ένα σκαλοπάτι τιμής που οι περισσότεροι αγνοούν: το 30tfsi που έχει την "χαμηλή" τιμή ή τυράκι, έχει πίσω ημιακαμπτο άξονα. Αν δεις το αυτοκίνητο από κάτω, έχει ένα τεράστιο κενό χώρο κάτω από τον χώρο αποσκευών (το ξέρω γιατί το εχω...) Από την έκδοση 35tfsi και μετά περνάμε σε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, με μια ταυτόχρονη άγρια αύξηση της τιμής. Χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, νομίζω ότι το focus έχει πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις.

Δυστυχώς όχι. Το focus όταν πρωτοβγηκε είχε πολλαπλούς σε όλα αλλά τώρα μόνο στο 1,5 182 και στο station όλων των εκδόσεων.

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, redbullboy είπε

Θέλω να αναφέρω στην παρέα για σχολιασμό/γκρίνια ένα νέο φαινόμενο που μας έρχεται δυστυχώς. Το 50% των αυτοκινήτων στην Θεσσαλία και τη Μαγνησία είναι κατεστραμμένα. Όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι θα ψάξουν άμεσα για αγορά κάποιου είδους οχήματος και προβλέπω η (ήδη τραγική) αγορά να χειροτερεύει πολύ...

Να προσθέσω και εγώ γιατί το σκεφτόμουν , πόσα αμάξια "Ατρακάριστα / μόνο εθνική" που έχουν φάει νερά θα κυκλοφορήσουν ως μεταχειρισμένα

 

8 ώρες πριν, john1987 είπε

Επανερχομαστε συνέχεια στην ίδια συζήτηση.

Η σειρά 1 έχει το πιο ποιοτικό εσωτερικό των premium hatchbacks με μαλακα πλαστικά σε όλα τα σημεία. Το Α3 έχει κάποια σκληρά πλαστικά στα χαμηλά σημεία αλλά αυτό δεν αναιρεί τον premium χαρακτήρα του.

Στην κλίμακα ενός hatchback λοιπόν η σειρά 1 (και οι εναλλακτικές της) είναι όσο premium γίνεται.

Αντιστοίχως, η Ford δεν ανταγωνιζεται την Audi αλλά τις Peugeot, Opel, VW, Kia, Hyundai, συνεπώς η τιμολόγηση (ξεκιναμε απο 30χιλ για Focus) είναι κωμική.

Πρόσφατα μπήκα σε ένα Puma 2022 - ε το Golf VII που έχω είναι δύο σκάλες.πανω σε ποιότητα εσωτερικού. Ποσω μάλλον όταν συγκρίνουμε το Focus με το Α3.

Το Puma όμως είναι βασισμένο στο Fiesta , άλλη κατηγορία το Focus.

Και όπως είπε και ο c-max μην ξεχνάμε και τον εξοπλισμό

Γιατί αν συγκρίνουμε X-Ceed / Focus / 118 / A3 και πούμε , α είναι κοντά στις τιμές , βάζοντας τον ίδιο εξοπλισμό σε όλα , τα 2 τελευταία φτάνουν κοντά στο δεκαχίλιαρο διαφορά (ανεβαίνουν και τα τέλη ταξινομόνησης , περνάει και κλίμακα σε αυτές τις τιμές)

  • Like 3
Δημοσ.

Στο προκείμενο παντως ουτε η τιμολογηση του Α3 ουτε του φοκους ειναι σωστη, ζητανε πολυ παραπανω απο ότι αξιζουν αμφότερα... Στη κατηγορία αυτη μονο τον άσσο ξεχωριζω... (ηταν κ η Α class αλλα το εχασε κ αυτη με την τιμολογηση της)

  • Like 5
Δημοσ.
29 minutes ago, paylidis said:

Στο προκείμενο παντως ουτε η τιμολογηση του Α3 ουτε του φοκους ειναι σωστη, ζητανε πολυ παραπανω απο ότι αξιζουν αμφότερα... Στη κατηγορία αυτη μονο τον άσσο ξεχωριζω... (ηταν κ η Α class αλλα το εχασε κ αυτη με την τιμολογηση της)

Και ποιος ζητάει λογική τιμή πλέον;  εδώ mitsubishi space star από >16000 ως 20;;;;;;

  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, oykas2001 είπε

Και ποιος ζητάει λογική τιμή πλέον;  εδώ mitsubishi space star από >16000 ως 20;;;;;;

9990 δεν ειχε αυτο ενα φεγγαρι; 😕

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, paylidis είπε

9990 δεν ειχε αυτο ενα φεγγαρι; 😕

13 κάτι με τις πρώτες ανατιμήσεις , τέλη του 19 που ψαχνόμουν για αγορά 9500 περίπου με κλειδί στο χέρι αλλά πολύ μικροί χώροι τότε για το μέγεθος και θα πήγαινα για celerio λίγο πιο φθηνό ,μιας και το ι10 αυξήθηκε τότε και πήγαινε στην ακριβή τιμή των 10+ 

το celerio δεν το πρόλαβα και κατέληξα στο panda cng (αν ήθελα χώρους θα έπαιρνα το sandero lpg) στα 12 κάτι με κλειδί και τα 2

Τότε έλεγα πολλά λεφτά για λαμαρίνες στο δρόμο , που να ήξερα 😁

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

13 κάτι με τις πρώτες ανατιμήσεις , τέλη του 19 που ψαχνόμουν για αγορά 9500 περίπου με κλειδί στο χέρι αλλά πολύ μικροί χώροι τότε για το μέγεθος και θα πήγαινα για celerio λίγο πιο φθηνό ,μιας και το ι10 αυξήθηκε τότε και πήγαινε στην ακριβή τιμή των 10+ 

το celerio δεν το πρόλαβα και κατέληξα στο panda cng (αν ήθελα χώρους θα έπαιρνα το sandero lpg) στα 12 κάτι με κλειδί και τα 2

Τότε έλεγα πολλά λεφτά για λαμαρίνες στο δρόμο , που να ήξερα 😁

Αστο μη το συζητας, μεσα στο 20 επαιζε το 500αρι cabrio αυτοματο με 11900 με το κλειδι στο χερι... ψαχνει τωρα μια φιλη και το ιδιο παει καπου στα 18 😅

εδω κ το i10 που καποτε ειχε 9500 με ενα καρο εξτρα, πλεον καλα 16 για να παρεις κατι αντιστοιχο...


  • Δημιουργία νέου...