paylidis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, tsofras είπε Ναι , το είπα με την λογική ότι είναι καλύτερη αλλά δεν είναι και κάτι ουάου Οπότε το Α3 δεν θα έλεγα ότι είναι premium σε σχέση με το νέο Focus Καλά premium με τη παλιά τους έννοια πλέον μόνο πάνω από 60Κ αρχίζεις να βλέπεις, premium brand παίρνεις… με μικρές διάφορες από τη σειρά.. 2
tsofras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 19 λεπτά πριν, paylidis είπε Καλά premium με τη παλιά τους έννοια πλέον μόνο πάνω από 60Κ αρχίζεις να βλέπεις, premium brand παίρνεις… με μικρές διάφορες από τη σειρά.. Ε αυτό έγραψε και ο tasos πίσω και συμφωνώ μαζί του
paylidis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 59 λεπτά πριν, tsofras είπε Ε αυτό έγραψε και ο tasos πίσω και συμφωνώ μαζί του Ναι απλά το φοκους ρε σύ θωμα είναι τουλ. ένα σκαλί κάτω από το Α3 ασυζητητί ποιοτικά… είτε ταμπλό είτε καθίσματα είτε πλαστικά είτε μοκέτες κλπ υφάσματα φαινεται η διαφορά… Καποτε ήταν ορόφους ολόκληρους εκεί συμφωνούμε…
tsofras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 15 λεπτά πριν, paylidis είπε Ναι απλά το φοκους ρε σύ θωμα είναι τουλ. ένα σκαλί κάτω από το Α3 ασυζητητί ποιοτικά… είτε ταμπλό είτε καθίσματα είτε πλαστικά είτε μοκέτες κλπ υφάσματα φαινεται η διαφορά… Καποτε ήταν ορόφους ολόκληρους εκεί συμφωνούμε… Δεν έχω μπει στο facelift είναι η αλήθεια αλλά και το Α3 δεν με ενθουσίασε κιόλας ποιοτικά Στο Q3 μου φάνηκε καλύτερη η ποιότητα 1
redbullboy Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Θέλω να αναφέρω στην παρέα για σχολιασμό/γκρίνια ένα νέο φαινόμενο που μας έρχεται δυστυχώς. Το 50% των αυτοκινήτων στην Θεσσαλία και τη Μαγνησία είναι κατεστραμμένα. Όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι θα ψάξουν άμεσα για αγορά κάποιου είδους οχήματος και προβλέπω η (ήδη τραγική) αγορά να χειροτερεύει πολύ... Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2023 από redbullboy 3
john1987 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Επανερχομαστε συνέχεια στην ίδια συζήτηση. Η σειρά 1 έχει το πιο ποιοτικό εσωτερικό των premium hatchbacks με μαλακα πλαστικά σε όλα τα σημεία. Το Α3 έχει κάποια σκληρά πλαστικά στα χαμηλά σημεία αλλά αυτό δεν αναιρεί τον premium χαρακτήρα του. Στην κλίμακα ενός hatchback λοιπόν η σειρά 1 (και οι εναλλακτικές της) είναι όσο premium γίνεται. Αντιστοίχως, η Ford δεν ανταγωνιζεται την Audi αλλά τις Peugeot, Opel, VW, Kia, Hyundai, συνεπώς η τιμολόγηση (ξεκιναμε απο 30χιλ για Focus) είναι κωμική. Πρόσφατα μπήκα σε ένα Puma 2022 - ε το Golf VII που έχω είναι δύο σκάλες.πανω σε ποιότητα εσωτερικού. Ποσω μάλλον όταν συγκρίνουμε το Focus με το Α3. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2023 από john1987 1
c-max Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Εγω παντως που εκανα διαμορφωση με ιδιο εξοπλισμο το ford εχει 35290 και το audi 44829. 6
redbullboy Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Σχετικά με το Α3, υπάρχει ένα σκαλοπάτι τιμής που οι περισσότεροι αγνοούν: το 30tfsi που έχει την "χαμηλή" τιμή ή τυράκι, έχει πίσω ημιακαμπτο άξονα. Αν δεις το αυτοκίνητο από κάτω, έχει ένα τεράστιο κενό χώρο κάτω από τον χώρο αποσκευών (το ξέρω γιατί το εχω...) Από την έκδοση 35tfsi και μετά περνάμε σε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, με μια ταυτόχρονη άγρια αύξηση της τιμής. Χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, νομίζω ότι το focus έχει πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις. 2
c-max Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 37 λεπτά πριν, redbullboy είπε Σχετικά με το Α3, υπάρχει ένα σκαλοπάτι τιμής που οι περισσότεροι αγνοούν: το 30tfsi που έχει την "χαμηλή" τιμή ή τυράκι, έχει πίσω ημιακαμπτο άξονα. Αν δεις το αυτοκίνητο από κάτω, έχει ένα τεράστιο κενό χώρο κάτω από τον χώρο αποσκευών (το ξέρω γιατί το εχω...) Από την έκδοση 35tfsi και μετά περνάμε σε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, με μια ταυτόχρονη άγρια αύξηση της τιμής. Χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, νομίζω ότι το focus έχει πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα σε όλες τις εκδόσεις. Δυστυχώς όχι. Το focus όταν πρωτοβγηκε είχε πολλαπλούς σε όλα αλλά τώρα μόνο στο 1,5 182 και στο station όλων των εκδόσεων. 2
tsofras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 8 ώρες πριν, redbullboy είπε Θέλω να αναφέρω στην παρέα για σχολιασμό/γκρίνια ένα νέο φαινόμενο που μας έρχεται δυστυχώς. Το 50% των αυτοκινήτων στην Θεσσαλία και τη Μαγνησία είναι κατεστραμμένα. Όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι θα ψάξουν άμεσα για αγορά κάποιου είδους οχήματος και προβλέπω η (ήδη τραγική) αγορά να χειροτερεύει πολύ... Να προσθέσω και εγώ γιατί το σκεφτόμουν , πόσα αμάξια "Ατρακάριστα / μόνο εθνική" που έχουν φάει νερά θα κυκλοφορήσουν ως μεταχειρισμένα 8 ώρες πριν, john1987 είπε Επανερχομαστε συνέχεια στην ίδια συζήτηση. Η σειρά 1 έχει το πιο ποιοτικό εσωτερικό των premium hatchbacks με μαλακα πλαστικά σε όλα τα σημεία. Το Α3 έχει κάποια σκληρά πλαστικά στα χαμηλά σημεία αλλά αυτό δεν αναιρεί τον premium χαρακτήρα του. Στην κλίμακα ενός hatchback λοιπόν η σειρά 1 (και οι εναλλακτικές της) είναι όσο premium γίνεται. Αντιστοίχως, η Ford δεν ανταγωνιζεται την Audi αλλά τις Peugeot, Opel, VW, Kia, Hyundai, συνεπώς η τιμολόγηση (ξεκιναμε απο 30χιλ για Focus) είναι κωμική. Πρόσφατα μπήκα σε ένα Puma 2022 - ε το Golf VII που έχω είναι δύο σκάλες.πανω σε ποιότητα εσωτερικού. Ποσω μάλλον όταν συγκρίνουμε το Focus με το Α3. Το Puma όμως είναι βασισμένο στο Fiesta , άλλη κατηγορία το Focus. Και όπως είπε και ο c-max μην ξεχνάμε και τον εξοπλισμό Γιατί αν συγκρίνουμε X-Ceed / Focus / 118 / A3 και πούμε , α είναι κοντά στις τιμές , βάζοντας τον ίδιο εξοπλισμό σε όλα , τα 2 τελευταία φτάνουν κοντά στο δεκαχίλιαρο διαφορά (ανεβαίνουν και τα τέλη ταξινομόνησης , περνάει και κλίμακα σε αυτές τις τιμές) 3
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Στο προκείμενο παντως ουτε η τιμολογηση του Α3 ουτε του φοκους ειναι σωστη, ζητανε πολυ παραπανω απο ότι αξιζουν αμφότερα... Στη κατηγορία αυτη μονο τον άσσο ξεχωριζω... (ηταν κ η Α class αλλα το εχασε κ αυτη με την τιμολογηση της) 5
oykas2001 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 29 minutes ago, paylidis said: Στο προκείμενο παντως ουτε η τιμολογηση του Α3 ουτε του φοκους ειναι σωστη, ζητανε πολυ παραπανω απο ότι αξιζουν αμφότερα... Στη κατηγορία αυτη μονο τον άσσο ξεχωριζω... (ηταν κ η Α class αλλα το εχασε κ αυτη με την τιμολογηση της) Και ποιος ζητάει λογική τιμή πλέον; εδώ mitsubishi space star από >16000 ως 20;;;;;; 1
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, oykas2001 είπε Και ποιος ζητάει λογική τιμή πλέον; εδώ mitsubishi space star από >16000 ως 20;;;;;; 9990 δεν ειχε αυτο ενα φεγγαρι; 😕 1
korakios Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 49 λεπτά πριν, paylidis είπε 9990 δεν ειχε αυτο ενα φεγγαρι; 😕 13 κάτι με τις πρώτες ανατιμήσεις , τέλη του 19 που ψαχνόμουν για αγορά 9500 περίπου με κλειδί στο χέρι αλλά πολύ μικροί χώροι τότε για το μέγεθος και θα πήγαινα για celerio λίγο πιο φθηνό ,μιας και το ι10 αυξήθηκε τότε και πήγαινε στην ακριβή τιμή των 10+ το celerio δεν το πρόλαβα και κατέληξα στο panda cng (αν ήθελα χώρους θα έπαιρνα το sandero lpg) στα 12 κάτι με κλειδί και τα 2 Τότε έλεγα πολλά λεφτά για λαμαρίνες στο δρόμο , που να ήξερα 😁 4
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2023 2 λεπτά πριν, korakios είπε 13 κάτι με τις πρώτες ανατιμήσεις , τέλη του 19 που ψαχνόμουν για αγορά 9500 περίπου με κλειδί στο χέρι αλλά πολύ μικροί χώροι τότε για το μέγεθος και θα πήγαινα για celerio λίγο πιο φθηνό ,μιας και το ι10 αυξήθηκε τότε και πήγαινε στην ακριβή τιμή των 10+ το celerio δεν το πρόλαβα και κατέληξα στο panda cng (αν ήθελα χώρους θα έπαιρνα το sandero lpg) στα 12 κάτι με κλειδί και τα 2 Τότε έλεγα πολλά λεφτά για λαμαρίνες στο δρόμο , που να ήξερα 😁 Αστο μη το συζητας, μεσα στο 20 επαιζε το 500αρι cabrio αυτοματο με 11900 με το κλειδι στο χερι... ψαχνει τωρα μια φιλη και το ιδιο παει καπου στα 18 😅 εδω κ το i10 που καποτε ειχε 9500 με ενα καρο εξτρα, πλεον καλα 16 για να παρεις κατι αντιστοιχο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις