Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, ChristosVl είπε

Γι’ αυτό παίρνεις ελαφρώς μεταχειρισμένο και ησυχασες 

Τα ελαφρώς μεταχειρισμένα έχουν 2-3 χιλιάδες διαφορά απο τα καινούρια ....

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, ChristosVl είπε

αν εχουν τουλαχιστον τοσα και ειναι αμεσα διαθεσιμα γιατι οχι? not bad μου ακουγεται

Μα θα έδινες για μεταχειρισμένο 1-2 ετών με 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα 2000ε λιγότερα αντί να το πάρεις καινούριο ?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αστείες οι τιμές των μεταχειρισμένων (τα.πουλανε όσο τα αγοράσανε).

Ότι θα ζούσαμε στην εποχή που δεν μπορείς να αγοράσεις καινούργιο το Ford Focus δεν το περιμενα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tsofras said:

Μα θα έδινες για μεταχειρισμένο 1-2 ετών με 15-20 χιλιάδες χιλιόμετρα 2000ε λιγότερα αντί να το πάρεις καινούριο ?

2κ οχι αλλα καταλαβες, παντα βρισκεις καποια ευκαιρια ψαχνοντας

 

50 minutes ago, john1987 said:

Είναι αστείες οι τιμές των μεταχειρισμένων (τα.πουλανε όσο τα αγοράσανε).

Ότι θα ζούσαμε στην εποχή που δεν μπορείς να αγοράσεις καινούργιο το Ford Focus δεν το περιμενα.

Δυστηχως ετσι διαμορφωθηκαν οι τιμες λογω προσφορας - ζητησης, δεδομενου αυτου και οτι θα εχει εγγυηση, παιρνεις και με 20.000 - 30.000km και κατι θα γλυτωσεις που θα παει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Nabuko είπε

Κάπου πήρε το μάτι μου προσφορά λέει της Citroen για το C3 στα 16.200 μέχρι τέλος Αυγούστου. 

https://www.carandmotor.gr/agora/citroen-olokliromeno-c3-se-nea-pronomiaki-timi

Αν αφορά τη βασική έκδοση που έχει 17.000€ δεν το λες και τρελή προσφορά αλλά οκ φαίνεται τίμια επιλογή με τις υπάρχουσες τιμές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Να σπασω κι εγω λιγο την ησυχια του νηματος:

Παρηγγειλα και θα εχω την αλλη εβδομαδα το Honda Jazz Advance Sport.

(Επρεπε να το ειχα κανει πριν 2 χρονια που το ηθελα, το μονο που καταφερα ηταν να δωσω 5-6 χιλιαρικα παραπανω συν κανενα χιλιαρικο ακομα λογω αυξημενου επιτοκιου...)

Θα ειναι το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας με πρωτο το CR-V που πηραμε προπερσι, αντικαθιστωντας 3πορτο Citroen C2 19 ετων.

Ειναι στο ιδιο χρωμα οπως στο βιντεο:

 

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Giama said:

Να σπασω κι εγω λιγο την ησυχια του νηματος:

Παρηγγειλα και θα εχω την αλλη εβδομαδα το Honda Jazz Advance Sport.

(Επρεπε να το ειχα κανει πριν 2 χρονια που το ηθελα, το μονο που καταφερα ηταν να δωσω 5-6 χιλιαρικα παραπανω συν κανενα χιλιαρικο ακομα λογω αυξημενου επιτοκιου...)

Θα ειναι το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας με πρωτο το CR-V που πηραμε προπερσι, αντικαθιστωντας 3πορτο Citroen C2 19 ετων.

Ειναι στο ιδιο χρωμα οπως στο βιντεο:

 

Μου αρέσει πάρα πολύ σαν αυτοκίνητο, αν και έχει ξεφύγει η τιμή όπως όλα άλλωστε. Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείτε. 

Δώσε καμία λεπτομέρεια αν θες από τιμή και επιτόκια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, oykas2001 είπε

Μου αρέσει πάρα πολύ σαν αυτοκίνητο, αν και έχει ξεφύγει η τιμή όπως όλα άλλωστε. Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείτε. 

Δώσε καμία λεπτομέρεια αν θες από τιμή και επιτόκια.

Ευχαριστω πολυ!

Κατ'αρχην υπενθυμιζω οτι μενω Γερμανια, αλλα απ'οσο ειδα η τιμη στην Ελλαδα δεν διαφερει και πολυ.

Το πηρα 31.300 + εδωσα το Citroen C2 (τελικη τιμη μαζι με την αγορα του C2 εννοω). Φουσκωσε λιγο παραπανω η τιμη γιατι προσθεσα καποια πραγματακια. Στην τιμη περιλαμβανεται το χρωμα, η επεκταση εγγυησης απο 3 σε 5 χρονια (νομιζω πως στην Ελλαδα δινουν ετσι κι αλλιως 5 χρονια), 5 χρονια σερβις, λαστιχα παντος καιρου, ενα αξεσουαρ για τον χωρο αποσκευων και ολα τα εξοδα μεταφορας/πινακιδες κλπ. (Με μονο χρωμα, επεκταση εγγυησης και εξοδα μου το εδινε 29.900 συν το C2.)

Επιτοκια απο την αντιπροσωπεια ηταν 5.99% στην κλασικη χρηματοδοτηση ή 3.99% σε balloon με υποχρεωτικη ασφαλιση αποπληρωμης που οδηγουσε σε υψηλοτερο ποσο τοκων στο συνολο. Τελικα πηρα απο την τραπεζα μου λιγο καλυτερους ορους (5.57%) αλλα με βολευε κιολας γιατι ηταν χωρις παρακρατηση κυριοτητας και δυνατοτητα να πληρωνω επιπλεον οποτε θελω στο δανειο χωρις ποινη ωστε να τελειωνω πιο γρηγορα και να γλιτωσω και οσους τοκους μπορεσω.

Απο οταν πηρα το CR-V, οποτε το πηγαινα για σερβις ή λαδια στην αντιπροσωπεια το εκανα κι ενα test drive. Εκανα το 2ο test drive μεσα Ιουλιου, πηρα προσφορα και πηγα διακοπες. Γυρνωντας απο τις διακοπες εκανα 3ο test drive μαζι και με τη γυναικα μου αυτη τη φορα και η τιμη ειχε παρει ηδη αλλο ενα 500αρικο πανω... %€@%#&@^@!!!

Ρωτησα ολες τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 1,5 ωρας απο εδω που μενω για τιμη και διαθεσιμοτητα καθως και για τιμη που αγοραζουν το C2 (1.1, μοντελο 2004, 130.000 χλμ.). Υπηρχαν καποιοι που μου προσφεραν ακομη και 250 ευρω για το C2 ενω αλλοι 800 ευρω. Αυτος απο οπου το αγορασα τελικα μου εδωσε απλα συνολικη τελικη τιμη χωρις να μου πει τοσο ειναι η εκπτωση και τοσο αγοραζω το C2, πιθανον επειδη δεν ηθελε να φανει χαμηλη η τιμη αγορας του C2. Με βαση ομως τη συνολικη τιμη και συγκρινοντας με τις εκπτωσεις που μου εκαναν οι υπολοιποι το εχει παρει σιγουρα για τουλαχιστον 1.000 ευρω. Θεωρητικα θα μπορουσα να το πουλησω ιδιωτικα αλλα και δεν ηθελα να ασχοληθω και δεν θα ειχα ιδιαιτερη επιτυχια γιατι δεν υπαρχει καμια ζητηση για το μοντελο αυτο στη Γερμανια οπως και γενικα για τοσο παλιο αυτοκινητο, ακομα κι αν δεν εχει τοσο πολλα χιλιομετρα. Οσοι μου εδωσαν καλουτσικη τιμη αγορας ειναι οσοι κανουν εξαγωγες σε αλλες χωρες.

Με βαση τις προσφορες που ειχα, μπορουσα να παρω απο αλλου το σκετο Advance με 300 ευρω λιγοτερα συνολικα. Για 300 ευρω διαλεξα το sport τελικα κυριως γιατι μου αρεσαν οι σχεδιαστικες λεπτομερειες που εχει. Ρωτουσα και ολους μηπως ειχε μεινει καποιο Executive προ facelift με την ελπιδα να γλιτωσω κανενα 2-3χιλιαρο αλλα οσοι ειχαν κατι ηταν μονο Comfort ή Elegance.

Ημουν λιγο πολυ εξ'αρχης αποφασισμενος για το ποιο αυτοκινητο θα παρω. Ειμαι και πολυ ευχαριστημενος απο το CR-V και μου αρεσει που μπαινοντας στο Jazz νιωθω σαν στο σπιτι μου.

Παντως γενικα δεν ηθελα γερμανικο ή γαλλικο. Οι προτεραιοτητες ηταν ασφαλεια και αξιοπιστια, πρακτικοτητα στην καθημερινοτητα με δυο παιδια και στη συνεχεια καταναλωση ιδιαιτερα εντος πολης. Πηγα λιγο εριξα μια ματια στο Yaris και εφυγα μετα απο κανενα 10λεπτο χωρις να ζητησω test drive. Δεν μου αρεσε ιδιαιτερα, ενω με τον εξοπλισμο που ηθελα εβγαινε ιδια τιμη με το jazz. Ειδα λιγο και απο το internet το i20 ως πιο φθηνη επιλογη (αν και με χαλαγαν ηδη καποια πραγματα) αλλα ειδα τους τιμοκαταλογους που ισχυουν εδω και τρομαξα. Και οταν αγορασα το CR-V κοιτουσα και το Tucson και ηταν επισης αρκετα ακριβοτερο σε σχεση με την Ελλαδα, σε σημειο που δεν αξιζε να ασχοληθεις.

Το μονο που πραγματικα με εβαλε σε σκεψεις το τελευταιο διαστημα ηταν το Volvo EX30. Το κοιτουσα με το που ανακοινωθηκε, το εδιναν εδω με 3 χρονια δωρεαν σερβις για προπαραγγελιες και με την επιδοτηση θα εβγαινε τελικη τιμη 31.000 περιπου στη βασικη εκδοση, η οποια ομως ηταν επαρκης. Το θεμα ηταν οτι εψαχνα ετσι κι αλλιως για ενα αμαξι στην κατηγορια του τζαζ και μονο. Επισης ενω η αρχικη αυτονομια μου φανηκε σχετικα ικανοποιητικη, νομιζω πως δεν θα με καλυπτε και θα χρειαζομουν το Long range (αλλα 6 χιλιαρικα). Επιπλεον αργησα να παρω την οριστικη αποφαση οτι αγοραζω αυτοκινητο οποτε πλεον οι παραλαβες πηγαιναν για την επομενη χρονια, κατι που συνεπαγεται και μειωση της επιδοτησης στη Γερμανια, ενω δεν υπηρχε πλεον το δωρο των δωρεαν σερβις και ακομα δεν υπηρχε πουθενα το αμαξι για test drive (Αυτο με το test drive των Volvo εδω περα μαλλον ειναι μεγαλο θεμα. Και οταν αγορασα το CR-V κοιτουσα και το XC60 Recharge και δεν μπορεσαν τελικα να μου το βρουν για test drive). Αν παραγγελνα παντως το EX30 ως long range και με αυτες τις διαφορες θα μου εβγαινε καπου 42.000 τελικα, ενω δεν θα με βολευε και απο διαστασεις. Σε αυτη την τιμη δεν υπηρχε πλεον θεμα συζητησης. Καποιο αλλο ηλεκτρικο, π.χ. Tesla, επισης δεν με ενδιεφερε (κυριως λογω θεματων ποιοτητας και εξωφρενικων ποσων για αποκατασταση βλαβων)

Σεντοναρα βγηκε τελικα, σορρυ...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Giama είπε

Ευχαριστω πολυ!

Κατ'αρχην υπενθυμιζω οτι μενω Γερμανια, αλλα απ'οσο ειδα η τιμη στην Ελλαδα δεν διαφερει και πολυ.

......

Σεντοναρα βγηκε τελικα, σορρυ...

Μας αρέσουν τα σεντόνια ότι πρέπει με τον πρωινό καφέ (εντάξει παρακοιμήθηκα σήμερα 🤣)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Μας αρέσουν τα σεντόνια ότι πρέπει με τον πρωινό καφέ (εντάξει παρακοιμήθηκα σήμερα 🤣)

Α, by the way, ειχα μεινει πισω στις "ανησυχιες" και εχω διαβασει τις τελευταιες μερες γυρω στις 120 σελιδες, μου μενουν καμια 10αρια ακομα. (Επισης με καφε συνηθως)

Σε αυτες τις σελιδες ειδα οτι με το Leon σου ετυχε καποια ή καποιες φορες να σου σβηνει ενω κινεισαι με χαμηλη ταχυτητα. Στο ξαναεκανε ή μια φορα μονο; Ρωταω γιατι ειναι ο λογος που εληφθη η τελικη αποφαση να ξαποστειλουμε το C2. Μου ειχε κανει το ιδιο μια φορα πριν 4,5 χρονια. Μετα αλλη μια φορα πριν 2,5 χρονια. Και τωρα το ειχε κανει δυο φορες τους τελευταιους 2 μηνες. Πραγματικα πολυ επικινδυνο, ευτυχως δεν ειχα ποτε τα παιδια μεσα. Εγκυκλοπαιδικα και μονο πλεον για μενα, αλλα βρηκες μηπως πού ηταν το προβλημα; Για σερβις οποτε το πηγαινα δεν υπηρχε ποτε σφαλμα καταγεγραμμενο, θα μπορουσαν να φταινε απειρα πραγματα και θα μπορουσαμε να αρχισουμε να αλλαζουμε πραγματα μεχρι να το βρουμε, που επειδη το κανει τοσο αραια θα ηταν πολυ δυσκολο να καταλαβουμε αν εφτιαξε. Και θα εφτανα να δωσω ανετα 2-3 φορες την αξια του αμαξιου για να βρω τι εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Giama είπε

Α, by the way, ειχα μεινει πισω στις "ανησυχιες" και εχω διαβασει τις τελευταιες μερες γυρω στις 120 σελιδες, μου μενουν καμια 10αρια ακομα. (Επισης με καφε συνηθως)

Σε αυτες τις σελιδες ειδα οτι με το Leon σου ετυχε καποια ή καποιες φορες να σου σβηνει ενω κινεισαι με χαμηλη ταχυτητα. Στο ξαναεκανε ή μια φορα μονο; Ρωταω γιατι ειναι ο λογος που εληφθη η τελικη αποφαση να ξαποστειλουμε το C2. Μου ειχε κανει το ιδιο μια φορα πριν 4,5 χρονια. Μετα αλλη μια φορα πριν 2,5 χρονια. Και τωρα το ειχε κανει δυο φορες τους τελευταιους 2 μηνες. Πραγματικα πολυ επικινδυνο, ευτυχως δεν ειχα ποτε τα παιδια μεσα. Εγκυκλοπαιδικα και μονο πλεον για μενα, αλλα βρηκες μηπως πού ηταν το προβλημα; Για σερβις οποτε το πηγαινα δεν υπηρχε ποτε σφαλμα καταγεγραμμενο, θα μπορουσαν να φταινε απειρα πραγματα και θα μπορουσαμε να αρχισουμε να αλλαζουμε πραγματα μεχρι να το βρουμε, που επειδη το κανει τοσο αραια θα ηταν πολυ δυσκολο να καταλαβουμε αν εφτιαξε. Και θα εφτανα να δωσω ανετα 2-3 φορες την αξια του αμαξιου για να βρω τι εχει.

Δεν μου το έχει ξανακάνει , αλλά πιστεύω χωρίς να είμαι γνώστης , ότι ευθύνεται η χαρτογράφηση. Το κάνει στις χαμηλές ταχύτητες όπως έκανε και ο χιλιάρης ενώ είμαι ρολλαριστός χωρίς γκάζι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Giama said:

Ευχαριστω πολυ!

Κατ'αρχην υπενθυμιζω οτι μενω Γερμανια, αλλα απ'οσο ειδα η τιμη στην Ελλαδα δεν διαφερει και πολυ.

Το πηρα 31.300 + εδωσα το Citroen C2 (τελικη τιμη μαζι με την αγορα του C2 εννοω). Φουσκωσε λιγο παραπανω η τιμη γιατι προσθεσα καποια πραγματακια. Στην τιμη περιλαμβανεται το χρωμα, η επεκταση εγγυησης απο 3 σε 5 χρονια (νομιζω πως στην Ελλαδα δινουν ετσι κι αλλιως 5 χρονια), 5 χρονια σερβις, λαστιχα παντος καιρου, ενα αξεσουαρ για τον χωρο αποσκευων και ολα τα εξοδα μεταφορας/πινακιδες κλπ. (Με μονο χρωμα, επεκταση εγγυησης και εξοδα μου το εδινε 29.900 συν το C2.)

Επιτοκια απο την αντιπροσωπεια ηταν 5.99% στην κλασικη χρηματοδοτηση ή 3.99% σε balloon με υποχρεωτικη ασφαλιση αποπληρωμης που οδηγουσε σε υψηλοτερο ποσο τοκων στο συνολο. Τελικα πηρα απο την τραπεζα μου λιγο καλυτερους ορους (5.57%) αλλα με βολευε κιολας γιατι ηταν χωρις παρακρατηση κυριοτητας και δυνατοτητα να πληρωνω επιπλεον οποτε θελω στο δανειο χωρις ποινη ωστε να τελειωνω πιο γρηγορα και να γλιτωσω και οσους τοκους μπορεσω.

Απο οταν πηρα το CR-V, οποτε το πηγαινα για σερβις ή λαδια στην αντιπροσωπεια το εκανα κι ενα test drive. Εκανα το 2ο test drive μεσα Ιουλιου, πηρα προσφορα και πηγα διακοπες. Γυρνωντας απο τις διακοπες εκανα 3ο test drive μαζι και με τη γυναικα μου αυτη τη φορα και η τιμη ειχε παρει ηδη αλλο ενα 500αρικο πανω... %€@%#&@^@!!!

Ρωτησα ολες τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 1,5 ωρας απο εδω που μενω για τιμη και διαθεσιμοτητα καθως και για τιμη που αγοραζουν το C2 (1.1, μοντελο 2004, 130.000 χλμ.). Υπηρχαν καποιοι που μου προσφεραν ακομη και 250 ευρω για το C2 ενω αλλοι 800 ευρω. Αυτος απο οπου το αγορασα τελικα μου εδωσε απλα συνολικη τελικη τιμη χωρις να μου πει τοσο ειναι η εκπτωση και τοσο αγοραζω το C2, πιθανον επειδη δεν ηθελε να φανει χαμηλη η τιμη αγορας του C2. Με βαση ομως τη συνολικη τιμη και συγκρινοντας με τις εκπτωσεις που μου εκαναν οι υπολοιποι το εχει παρει σιγουρα για τουλαχιστον 1.000 ευρω. Θεωρητικα θα μπορουσα να το πουλησω ιδιωτικα αλλα και δεν ηθελα να ασχοληθω και δεν θα ειχα ιδιαιτερη επιτυχια γιατι δεν υπαρχει καμια ζητηση για το μοντελο αυτο στη Γερμανια οπως και γενικα για τοσο παλιο αυτοκινητο, ακομα κι αν δεν εχει τοσο πολλα χιλιομετρα. Οσοι μου εδωσαν καλουτσικη τιμη αγορας ειναι οσοι κανουν εξαγωγες σε αλλες χωρες.

Με βαση τις προσφορες που ειχα, μπορουσα να παρω απο αλλου το σκετο Advance με 300 ευρω λιγοτερα συνολικα. Για 300 ευρω διαλεξα το sport τελικα κυριως γιατι μου αρεσαν οι σχεδιαστικες λεπτομερειες που εχει. Ρωτουσα και ολους μηπως ειχε μεινει καποιο Executive προ facelift με την ελπιδα να γλιτωσω κανενα 2-3χιλιαρο αλλα οσοι ειχαν κατι ηταν μονο Comfort ή Elegance.

Ημουν λιγο πολυ εξ'αρχης αποφασισμενος για το ποιο αυτοκινητο θα παρω. Ειμαι και πολυ ευχαριστημενος απο το CR-V και μου αρεσει που μπαινοντας στο Jazz νιωθω σαν στο σπιτι μου.

Παντως γενικα δεν ηθελα γερμανικο ή γαλλικο. Οι προτεραιοτητες ηταν ασφαλεια και αξιοπιστια, πρακτικοτητα στην καθημερινοτητα με δυο παιδια και στη συνεχεια καταναλωση ιδιαιτερα εντος πολης. Πηγα λιγο εριξα μια ματια στο Yaris και εφυγα μετα απο κανενα 10λεπτο χωρις να ζητησω test drive. Δεν μου αρεσε ιδιαιτερα, ενω με τον εξοπλισμο που ηθελα εβγαινε ιδια τιμη με το jazz. Ειδα λιγο και απο το internet το i20 ως πιο φθηνη επιλογη (αν και με χαλαγαν ηδη καποια πραγματα) αλλα ειδα τους τιμοκαταλογους που ισχυουν εδω και τρομαξα. Και οταν αγορασα το CR-V κοιτουσα και το Tucson και ηταν επισης αρκετα ακριβοτερο σε σχεση με την Ελλαδα, σε σημειο που δεν αξιζε να ασχοληθεις.

Το μονο που πραγματικα με εβαλε σε σκεψεις το τελευταιο διαστημα ηταν το Volvo EX30. Το κοιτουσα με το που ανακοινωθηκε, το εδιναν εδω με 3 χρονια δωρεαν σερβις για προπαραγγελιες και με την επιδοτηση θα εβγαινε τελικη τιμη 31.000 περιπου στη βασικη εκδοση, η οποια ομως ηταν επαρκης. Το θεμα ηταν οτι εψαχνα ετσι κι αλλιως για ενα αμαξι στην κατηγορια του τζαζ και μονο. Επισης ενω η αρχικη αυτονομια μου φανηκε σχετικα ικανοποιητικη, νομιζω πως δεν θα με καλυπτε και θα χρειαζομουν το Long range (αλλα 6 χιλιαρικα). Επιπλεον αργησα να παρω την οριστικη αποφαση οτι αγοραζω αυτοκινητο οποτε πλεον οι παραλαβες πηγαιναν για την επομενη χρονια, κατι που συνεπαγεται και μειωση της επιδοτησης στη Γερμανια, ενω δεν υπηρχε πλεον το δωρο των δωρεαν σερβις και ακομα δεν υπηρχε πουθενα το αμαξι για test drive (Αυτο με το test drive των Volvo εδω περα μαλλον ειναι μεγαλο θεμα. Και οταν αγορασα το CR-V κοιτουσα και το XC60 Recharge και δεν μπορεσαν τελικα να μου το βρουν για test drive). Αν παραγγελνα παντως το EX30 ως long range και με αυτες τις διαφορες θα μου εβγαινε καπου 42.000 τελικα, ενω δεν θα με βολευε και απο διαστασεις. Σε αυτη την τιμη δεν υπηρχε πλεον θεμα συζητησης. Καποιο αλλο ηλεκτρικο, π.χ. Tesla, επισης δεν με ενδιεφερε (κυριως λογω θεματων ποιοτητας και εξωφρενικων ποσων για αποκατασταση βλαβων)

Σεντοναρα βγηκε τελικα, σορρυ...

Μια χαρά (σε σχέση φυσικά με την αγορά γενικώς), το θεωρώ πολύ ανώτερο από yaris cross, με το καλό να το παραλάβεις και περιμένουμε φώτο...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...