Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, zanskou είπε

από που θα έχεις δωρεάν φόρτιση για πάντα ; 

και εγώ αυτό περιμένω να δω  . 🤣 . Εχει να πεσει πολυ γελιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω μαθει τις Κυριακές έχει πιο πολύ κόσμο το golden από ότι τις καθημερινές που είναι ανοιχτά τα μαγαζιά. Δωρεάν παρκιν δωρεάν φόρτιση παίρνουν ένα καφέ στο χέρι κ περιμένουν στην ουρά σαν το ικα. Μέχρι κ φασαριες-καυγάδες γίνονται του τύπου μη περιμένεις να πάει στο 100% βγάλτο στο 80 να φορτίσει κ κανένας άλλος 😂

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Yπάρχει λύση. 

screenshot-195.png

 

🤣🤣🤣

φίλε μου δεν είσαι οικολογος. θες καύσιμο άρα χρήματα.

έχω καλύτερη.  Τζαμπα

 

fitnx-x5-generator-1.gif

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/5/2023 στις 3:08 ΜΜ, mp123 είπε

Με τα ιδανικα της δωρεάν φόρτισης ................ 

 

 

(copy paste από την απάντηση μου πιο πάνω που την έχασες). 

Υπολογίζεις περίπου 3€/100χλμ στο ηλεκτρικό μαζί με νυχτερινό ρεύμα και περίπου 12€/100χλμ σε θερμικό.

Περίπου 17kWh/100χλμ με κόστος κιλοβατώρας 0,15€ μαζί με νυχτερινές φορτίσεις.

Για 20.000χλμ τον χρόνο έχουμε 600€ σε ηλεκτρικό και 2.400€ σε θερμικό.

Στα 10 χρόνια εξοικονομείς 18.000€. Βάλε και τα σέρβις που δεν έχεις στο ηλεκτρικό, πες 20.000€ κέρδος τα 10 χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

(copy paste από την απάντηση μου πιο πάνω που την έχασες). 

Υπολογίζεις περίπου 3€/100χλμ στο ηλεκτρικό μαζί με νυχτερινό ρεύμα και περίπου 12€/100χλμ σε θερμικό.

Περίπου 17kWh/100χλμ με κόστος κιλοβατώρας 0,15€ μαζί με νυχτερινές φορτίσεις.

Για 20.000χλμ τον χρόνο έχουμε 600€ σε ηλεκτρικό και 2.400€ σε θερμικό.

Στα 10 χρόνια εξοικονομείς 18.000€. Βάλε και τα σέρβις που δεν έχεις στο ηλεκτρικό, πες 20.000€ κέρδος τα 10 χρόνια. 

Έχω την εντύπωση ότι ιδανικευεις τα νούμερα όσο δεν πάει. Δεν μπορεί να υπολογίζεις τιμή κιλοβατώρας 0,15 γιατί περιλαμβάνονται και άλλες χρεώσεις που δεν τις υπολογίζεις. Επίσης δεν μπορείς να υπολογίζεις φόρτιση μόνο βράδυ, αυτα σε έναν ιδανικό κόσμο. Το ηλεκτρικό μπορεί να μην έχει τα σέρβις του θερμικού αλλά κάτι έχει και αυτό και σε περίπτωση σοβαρής βλάβης θα κλαίς. Υπολόγισε επιπλέον τον κίνδυνο να βρεις κάπου και να πληγωθεί η μπαταρία, εκεί ξεχνάς επισκευή και πας για αντικατάσταση, δεν σου λέω κόστος... Για να μη μιλήσω ότι σε περίπτωση στούκας μικρής, εκεί που στο θερμικού δεν θα σε ένοιαζε το κόστος επισκευής στο ηλεκτρικό προσεύχεσαι μην έχει πάθει κάτι το τμήμα της μπαταρίας. Να τα λέμε όλα και όχι τί γίνεται σε έναν ιδανικό κόσμο. Δεν μιλάω καν για προγραμματισμούς που πρέπει να να γίνουν σε ταξίδια και φορτίσεις σε εθνικές οδούς κλπ σε πολλαπλάσια τιμές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης το δεν έχει σέρβις είναι σχετικό. Δεν έχει αλλαγή λαδιών. Έχει όμως υγρά φρένων, παραφλου, αμορτισέρ, τακάκια, δίσκους, ελαστικά κτλ κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Επίσης το δεν έχει σέρβις είναι σχετικό. Δεν έχει αλλαγή λαδιών. Έχει όμως υγρά φρένων, παραφλου, αμορτισέρ, τακάκια, δίσκους, ελαστικά κτλ κτλ

 

Αμορτισέρ οκ, θα χρειαστουν αλλαγή σε 100κ χλμ

Τακάκια θα χρειαστεί σε πολύ μεγαλύτερο διάστημα από θερμικό λογω ανάκτησης. Γενικά είναι ελάχιστη η συντήρηση που χρειάζεται 

Τα συνεργεία και οι μηχανικοί (μαζί με όλα τα παρελκόμενα επαγγέλματα) είναι αυτοί που θα χτυπηθουν από την ηλεκτροκίνηση. Σε 50 χρόνια ο μηχανικός αυτοκινήτων θα είναι εξαφανισμένο επάγγελμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, jaguar13 είπε

Έχω την εντύπωση ότι ιδανικευεις τα νούμερα όσο δεν πάει. Δεν μπορεί να υπολογίζεις τιμή κιλοβατώρας 0,15 γιατί περιλαμβάνονται και άλλες χρεώσεις που δεν τις υπολογίζεις. Επίσης δεν μπορείς να υπολογίζεις φόρτιση μόνο βράδυ, αυτα σε έναν ιδανικό κόσμο. Το ηλεκτρικό μπορεί να μην έχει τα σέρβις του θερμικού αλλά κάτι έχει και αυτό και σε περίπτωση σοβαρής βλάβης θα κλαίς. Υπολόγισε επιπλέον τον κίνδυνο να βρεις κάπου και να πληγωθεί η μπαταρία, εκεί ξεχνάς επισκευή και πας για αντικατάσταση, δεν σου λέω κόστος... Για να μη μιλήσω ότι σε περίπτωση στούκας μικρής, εκεί που στο θερμικού δεν θα σε ένοιαζε το κόστος επισκευής στο ηλεκτρικό προσεύχεσαι μην έχει πάθει κάτι το τμήμα της μπαταρίας. Να τα λέμε όλα και όχι τί γίνεται σε έναν ιδανικό κόσμο. Δεν μιλάω καν για προγραμματισμούς που πρέπει να να γίνουν σε ταξίδια και φορτίσεις σε εθνικές οδούς κλπ σε πολλαπλάσια τιμές.

Η νυχτερινή τιμή είναι 0,11€ και η κανονική μετά τις 500kWh είναι 0,16€ όποτε το 0,15€ είναι κανονικό νούμερο συνυπολογίζοντας και τυχόν απώλειες.

Οι άλλες χρεώσεις που λες, είναι εκεί ούτως η άλλως και δεν επηρεάζουν την τιμή φόρτισης.

Σε περίπτωση στούκας, η μπαταρία είναι μέσα στο σασί του αυτοκινήτου (VAG group, MEB πλατφόρμα) και εάν χτυπηθεί, πάει να πει ότι το αμάξι έφαγε γερή ζημιά και θα έβγαινε off ούτως η άλλως.

Η μπαταρία είναι ~10 κομμάτια, δεν είναι ενιαία, χαλάει ένα κομμάτι, αλλάζεις ένα κομμάτι  

Κανένας προγραμματισμός σε ταξίδια, απλά περισσότερος χρόνος και τιμή ίδια με ενός θερμικού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παν είναι να είσαι ευχαριστημένος με την επιλογή σου, όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. Εγώ θεωρώ ότι η τωρινή φάση είναι κάπως πειραματική, οπότε καθυστερώ όσο μπορώ τη μετάβαση σε ηλεκτρικό. Όταν θα βγει η 2η γενιά μπαταριών με διπλάσια αυτονομία από τις τωρινές και χρόνο ζωής σε 5-6 χρόνια θα το σκεφτώ σοβαρά. Για τώρα για μένα είναι no go τόσο σε επίπεδο τιμής όσο και σε επίπεδο χρηστικότητας. Μόνο κανένα μικρό αποκλειστικά για την πόλη θα έβλεπα και αυτο με δυσκολία. Αλλά έχω πάρει ήδη καινούργιο μικρό εκεί στο ξεκίνημα του κοβιντ, όταν για το ίδιο αυτοκίνητο ήθελες τότε+10k οπότε το ξεχνάω, γιατί για μεγάλο που θα είναι και βασικό για αρκετά ταξίδια άνω των 350χλμ χωρίς να υπάρχουν υποδομές στα χωριά δεν παίζει. Και έχω και πάρκινγκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, jaguar13 είπε

Το παν είναι να είσαι ευχαριστημένος με την επιλογή σου, όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. Εγώ θεωρώ ότι η τωρινή φάση είναι κάπως πειραματική, οπότε καθυστερώ όσο μπορώ τη μετάβαση σε ηλεκτρικό. Όταν θα βγει η 2η γενιά μπαταριών με διπλάσια αυτονομία από τις τωρινές και χρόνο ζωής σε 5-6 χρόνια θα το σκεφτώ σοβαρά. Για τώρα για μένα είναι no go τόσο σε επίπεδο τιμής όσο και σε επίπεδο χρηστικότητας. Μόνο κανένα μικρό αποκλειστικά για την πόλη θα έβλεπα και αυτο με δυσκολία. Αλλά έχω πάρει ήδη καινούργιο μικρό εκεί στο ξεκίνημα του κοβιντ, όταν για το ίδιο αυτοκίνητο ήθελες τότε+10k οπότε το ξεχνάω, γιατί για μεγάλο που θα είναι και βασικό για αρκετά ταξίδια άνω των 350χλμ χωρίς να υπάρχουν υποδομές στα χωριά δεν παίζει. Και έχω και πάρκινγκ.

Διπλάσια χωρητικότητα (υπάρχει και τώρα π.χ μοντέλα με 120kWh) και διάρκεια (θες δηλαδή κάπου 40 χρόνια διάρκεια μπαταρίας). 

Επίσης δεν υπάρχει 2η γενιά μπαταριών, όλοι περιμένουν τις Solid State κάπου το 2030 και προφανώς όταν βγουν θα κοστίζουν άπειρα. 

Από χρηστικότητα ας μην τα ξανά λέμε, έχει κουράσει το θέμα. Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 40 λεπτά παραπάνω (με την μικρή μπαταρία).

Από τιμές στα 35.000€ ένα VW ID4 με 200 άλογα είναι στα ίδια σχεδόν με ένα Peugeot 3008 Diesel στα 34.000€.

Για να μην πούμε για Tesla των 300 φεύγα αλόγων και φούλ έξτρα με 34.000€.

Επίσης τι ακριβώς είναι πειραματικό ;
Οι μπαταρίες που τις έχουμε άπειρα χρόνια και είναι κάρα-δοκιμασμένες ή ο ηλεκτροκινητήρας.    

Στην επόμενη 5ετια θα δούμε πιο προσιτά/μικρά μοντέλα αλλά μην περιμένεις μεγαλύτερη αυτονομία, απλά θα πολλαπλασιαστούν οι διαθέσιμοι φορτιστές στην Εθνική και βενζινάδικα.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα περιέργεια και χρόνο για χάσιμο και μπήκα σε γνωστή σελίδα ασφαλειών... 

300€ η πρώτη 

830€ η δεύτερη 

Μεικτή με με με ότι πρέπει... 

Αλήθεια τόσο έχει η ασφάλεια ή έχει λάθος η σελίδα ;; 

36 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Από τιμές στα 35.000€ ένα VW ID4 

Από κει και πέρα ο καθένας μας κάνει κουμάντο στη τσέπη του και βάσει των επιλογών του πορεύεται.

Δεν έχουν όλοι τις ίδιες απαιτήσεις και τα ίδια πορτοφόλια.

IMG_2951.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...