Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Ουδέποτε όμως θεσμοθετήθηκαν κίνητρα-επιδοτήσεις, ούτε υποχρέωση ύπαρξης σχετικής θέσης σε νέες οικοδομές 😕

Σαφώς… εδώ μετά βίας το πούλαγαν 2-3 στη χώρα… η διαφορά είναι άλλου, η ηλεκτροκίνηση επιβλήθηκε και μπαίνει στη ζωή μας - το φυσικό αέριο δεν επιβλήθηκε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, paylidis είπε

Δεν είναι θέμα αν μπορεί ο πατέρας σου ή εγώ πχ που έχω τα μισά του χρόνια. Είναι αν έχεις χρόνο στη καθημερινότητα σου να τον σπαταλάς (εγώ δεν έχω ούτε θέλω να ασχολούμαι για παράδειγμα-για αυτό ακόμα και το cng που έβαζες κ βενζινη στη χειρότερη σε ένα βαθμό με κούρασε). Είναι δεσμευτικό και αυτό είναι πρόβλημα. Όταν θα έχουν ίδια τιμή με ανάλογο θερμικό και θα βγάζουν 650-700 καθαρά χλμ σερί με κλιματισμό φορτωμένα τότε ναι θα είναι nogo τα θερμικά, για την ώρα για εκτός πόλης είναι nogo τα ηλεκτρικά. Για εντός πόλης ή πολύ κοντινές αποδράσεις (μαξ Χαλκίδα Θήβα κιατο κλπ) είναι μια χαρά. Εκτός…σορρυ αλλά πολυ βρωμα η δουλειά, θα τρέχεις να γυρεύεις φορτιστές κ αν είναι χαλασμένος και prepaid κάρτες και εφαρμογες και αν είναι χαλασμένος να έχεις back up plan ή να νοικιάσεις airbnb για να φορτίσεις ξέρω γώ… γελάει ο κόσμος ας μη τα θεωρούμε κανονικότητα όλα αυτά τα παράλογα. Σε 15 χρόνια ίσως… κ στα λέω αυτά τη στιγμή που πριν μερικούς μήνες ψαχνομουν να πάρω ηλεκτρικό, έκατσα διάβασα μίλησα με ειλικρινεις κατόχους κ είδα ότι δεν είμαστε έτοιμοι τεχνολογικά για κάτι τέτοιο 

Μα στην καθημερινότητα είναι ότι πιο βολικό.
Θα το βάλεις το βράδυ στην πρίζα και ούτε να περιμένεις στην ουρά σε βενζινάδικα, ούτε είσαι με κόκκινο λαμπάκι και άγχος.

Προσωπικά δεν βλέπω άλλη επιλογή όταν μιλάμε για καινούργιο. Υπολογίζω οτι εξοικονομώ 2.000€ τον χρόνο, δηλαδή 20.000€ σε μια 10ετια.

Υπάρχει λογικός άνθρωπος με δικιά του θέση στάθμευσης που θα επιλέξει θερμικό ;  

Για 20.000€ την 10ετια θα κάτσω να σκάσω που θα περιμένω 40 λεπτά επιπλέον για να φτάσω Αθήνα - Θεσσαλονίκη ; 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Μα στην καθημερινότητα είναι ότι πιο βολικό.
Θα το βάλεις το βράδυ στην πρίζα και ούτε να περιμένεις στην ουρά σε βενζινάδικα, ούτε είσαι με κόκκινο λαμπάκι και άγχος.

Προσωπικά δεν βλέπω άλλη επιλογή όταν μιλάμε για καινούργιο. Υπολογίζω οτι εξοικονομώ 2.000€ τον χρόνο, δηλαδή 20.000€ σε μια 10ετια.

Υπάρχει λογικός άνθρωπος με δικιά του θέση στάθμευσης που θα επιλέξει θερμικό ;  

Για 20.000€ την 10ετια θα κάτσω να σκάσω που θα περιμένω 40 λεπτά επιπλέον για να φτάσω Αθήνα - Θεσσαλονίκη ; 

Ποσα χλμ κανεις το χρονο και σε τι πεδιο? αστικο πχ ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Μα στην καθημερινότητα είναι ότι πιο βολικό.
Υπάρχει λογικός άνθρωπος με δικιά του θέση στάθμευσης που θα επιλέξει θερμικό ;  

Η καθημερινότητα η δική μου δε ταιριάζει με την δική σου κι ούτε με ενός 3ου - 4 ου κ.ο.κ. όμως 😉

Στα τελευταία  5 χρόνια,έχω διανύσει πάνω από 150.000χλμ 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω ηλεκτρικό αλλά δεν θεωρώ τόσο τραγικό όλο αυτό που λέτε. Καλαμάτα μένω και Αθήνα να θέλω να πάω μια χαρά θα με βγάλει.

Πχ το ίδιο κουραστικό μου μοιάζει και το cng (για όσους είμαστε επαρχία). Σε seat ibiza έχει γύρω στα 400 χλμ αυτονομία το καλοκαίρι και μετά 8 λίτρα βενζίνης. Και πάλι οπότε πρέπει να σταματήσουμε για βενζίνη στην εθνική απλά η διαφορά είναι ότι στα 5 λεπτά θα φύγουμε ενώ με τα ρεύμα θα φας μισαωράκι +

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jimmysss! είπε

Ποσα χλμ κανεις το χρονο και σε τι πεδιο? αστικο πχ ;

Υπολογίζεις περίπου 3€/100χλμ στο ηλεκτρικό μαζί με νυχτερινό ρεύμα και περίπου 12€/100χλμ σε θερμικό.

Περίπου 17kWh/100χλμ με κόστος κιλοβατώρας 0,15€ μαζί με νυχτερινές φορτίσεις.

Για 20.000χλμ τον χρόνο έχουμε 600€ σε ηλεκτρικό και 2.400€ σε θερμικό.

Στα 10 χρόνια εξοικονομείς 18.000€. Βάλε και τα σέρβις που δεν έχεις στο ηλεκτρικό, πες 20.000€ κέρδος τα 10 χρόνια. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Μα στην καθημερινότητα είναι ότι πιο βολικό.
Θα το βάλεις το βράδυ στην πρίζα και ούτε να περιμένεις στην ουρά σε βενζινάδικα, ούτε είσαι με κόκκινο λαμπάκι και άγχος.

Προσωπικά δεν βλέπω άλλη επιλογή όταν μιλάμε για καινούργιο. Υπολογίζω οτι εξοικονομώ 2.000€ τον χρόνο, δηλαδή 20.000€ σε μια 10ετια.

Υπάρχει λογικός άνθρωπος με δικιά του θέση στάθμευσης που θα επιλέξει θερμικό ;  

Για 20.000€ την 10ετια θα κάτσω να σκάσω που θα περιμένω 40 λεπτά επιπλέον για να φτάσω Αθήνα - Θεσσαλονίκη ; 

Περί ορέξεως. Εγώ θεωρώ μη-λογικό αυτόν που θα πηγαίνει με 110 στην εθνικη για να μη μείνει από μπαταρια πριν το φορτιστή κ θα περιμένει στη καλύτερη 40 λεπτά να φορτίσει… δε λέω ότι δεν είναι καλή αγορά - δεν είναι για όλους. Κ εγώ για πόλης ξαναλέω ότι ηλεκτρικό θα έπαιρνα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, paylidis είπε

Περί ορέξεως. Εγώ θεωρώ μη-λογικό αυτόν που θα πηγαίνει με 110 στην εθνικη για να μη μείνει από μπαταρια πριν το φορτιστή κ θα περιμένει στη καλύτερη 40 λεπτά να φορτίσει… δε λέω ότι δεν είναι καλή αγορά - δεν είναι για όλους. Κ εγώ για πόλης ξαναλέω ότι ηλεκτρικό θα έπαιρνα 

Για 2.000€ τον χρόνο, ποσό που θέλω σχεδόν 2 μήνες να βγάλω, ΝΑΙ θα περιμένω 30 λεπτά την φόρτιση.

Απο την στιγμή που αποφασίζω να πάρω καινούργιο SUV και οι τιμές είναι 28.000€ βενζίνη για θερμικό και 35.000€ ηλεκτρικό, θα πάω με το ηλεκτρικό προφανώς ! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Για 2.000€ τον χρόνο, ποσό που θέλω σχεδόν 2 μήνες να βγάλω, ΝΑΙ θα περιμένω 30 λεπτά την φόρτιση.

Απο την στιγμή που αποφασίζω να πάρω καινούργιο SUV και οι τιμές είναι 28.000€ βενζίνη για θερμικό και 35.000€ ηλεκτρικό, θα πάω με το ηλεκτρικό προφανώς ! 

Δε ξέρω με ποια ιδανικά υπολογίζεις 2000 κέρδος το χρόνο τη στιγμή που εγώ με 1700 κιλά αμάξι κενό φορτίου δε ξοδεύω 2000€ σε βενζίνες στα συνολικά 14-15000 χλμ που κάνω ανά έτος… (με 2000 κάνω 13~14000 χλμ εντός πόλης ή 20000 μικτά)

νομιζω απλά ωραιοποιείς την επιλογή σου χωρίς να σε αδικώ… υπό άλλες συνθήκες (μονοκατοικία, φωτοβολταϊκά, ύπαρξη θερμικού για να κάνω ταξίδια σαν άνθρωπος-βλ παράδειγμα συμφορουμιτη που σε λίγες μέρες του έρχεται id3 αλλά δε τον καρφώνω γιατί δε το έχει πει ακόμα 😊) θα είχα κ εγώ σίγουρα ένα από τα δυο αμαξια μου ηλεκτρικό, αλλά δε βγαίνει ουσιαστικό όφελος ούτε κ απόσβεση ακόμα κ σε 20 χρόνια…

Ασε που δε νομίζω ότι παίρνεις το ίδιο αμάξι ηλεκτρικό-θερμικό με τόσο μικρή διαφορά. Για το Q4 πχ που κοιταγα ήθελα 59000 για να έχει τον ίδιο εξοπλισμό με αυτόν που έχω στο Q3 που είναι 20000 φθηνότερο…

και αν ο μόνος μου παράγοντας ήταν η οικονομία κ έκανα πολλά χλμ και πάλι το cng θα ήταν πιο συμφέρον κ με ταχύτερη απόσβεση (και εκεί έχεις περιορισμούς στα ταξίδια κ ένα παραπανω στα μοντέλα)

 

αν αλλάξουν τα δεδομένα κ το ηλεκτρικό έχει όσο το θερμικό δίνοντας σοβαρές αυτονομίες με σοβαρές ταχύτητες κ όχι να σε περνάνε τα ΚΤΕΛ προφανώς θα είναι no go τα θερμικά για την ώρα είναι ένα ξερό όχι για όλους τους λόγους που συζητάμε. 

1 ώρα πριν, zanskou είπε

ποιο μοντέλο ; 

Λογικά το enyaq λέει αλλά γυμνό σα τον αδαμ-μου αρέσει κ εμένα αλλά δε τα αξίζει πλέον τα λεφτά του (κανένα σκοντα δεν αξίζει πάνω από 26-27Κ)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 30.000€ έχουμε αγοράσει 2 Ibiza tgi 2018  συνολικά.

Το 1ο αγοράστηκε καινούργιο και άλλαξε χέρια εντός οικογένειάς στα 4 χρόνια κατοχής και 125.000χλμ. Σε αυτά τα χρόνια έχει φάει περί των 8.000€ για : καύσιμα φ.α. & βενζίνη (~6.000€) , ασφάλεια μεικτή (~1300€) και για service (~700€) σε αντιπροσωπεία "λόγω εγγύησης". συν 15€ κόστος ανταλλακτικου λόγω ζημιάς,γιατί σε παγωνια ζόρισα το μοτέρ υαλοκαθαριστηρων.

Το 2ο αγοράστηκε μεταχειρισμένο πέρυσι, σε ένα χρόνο και ~23.000χλμ έχει 1300€ σε καύσιμα,350€ ασφάλεια και 250€ για 2 services . 

Συνολικό κόστος κτήσης 2 οχημάτων , με 150.000χλμ διανυθεντα, καύσιμα, services,ασφάλειες και ελαστικά  χειμερινές 4αδες και ξεχωριστά καλοκαιρινές 4αδες περί τις 41.000€ βαριά 42.000€  χοντρικά χοντρικά .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, paylidis είπε

Δε ξέρω με ποια ιδανικά υπολογίζεις 2000 κέρδος το χρόνο τη στιγμή που εγώ με 1700 κιλά αμάξι κενό φορτίου δε ξοδεύω 2000€ σε βενζίνες στα συνολικά 14-15000 χλμ που κάνω ανά έτος… (με 2000 κάνω 13~14000 χλμ εντός πόλης ή 20000  😊

 

Με τα ιδανικα της δωρεάν φόρτισης ................ 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...