Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, imr είπε

 

Στα ηλεκτρικά οι Γερμανοί (και γενικά οι Ευρωπαίοι) δεν έχουν παρουσιάσει τπτ σοβαρό, είναι αρκετά χρονια  πίσω και το θέμα είναι αν θα προλάβουν το τρένο. 

Σήμερα για ηλεκτρικά είναι μόνο η τεσλα (ίσως και 1-2 μοντέλα όπως το leaf) 

Οι κινέζοι θα είναι ότι οι Ιάπωνες πριν 50 χρόνια στην αυτοκινηση

 

οπου, και κακα τα ψεμματα, εαν αραξουν οι κινεζοι, μονο στην ασιατικη αγορα, καλυμενοι ειναι.  

εδω παρακατω η ετησια παραγωγη ηλεκτρικων οχηματων


https://getelectric.gr/pagkosmia-paragogi-evs-2022-anatropi-ek-kinas/ 

 

Θέση Κατασκευαστής 2022 2021 Αύξηση YoY
1 🇨🇳 BYD 1.858.364 598.019 211%
2 🇺🇸 Tesla 1.314.319 936.247 40%
3 🇩🇪 VW Group 839.207 763.851 10%
4 🇺🇸 GM (incl. Wuling Motors) 584.602 516.631 13%
5 🇺🇸 🇮🇹 🇫🇷 Stellantis 512.276 381.843 34%
6 🇰🇷 Hyundai Motors (incl. Kia) 497.816 348.660 43%
7 🇩🇪 BMW Group 433.164 329.182 32%
8 🇨🇳 Geely Auto Group 351.356 99.980 251%
9 🇩🇪 Mercedes-Benz Group 337.364 281.929 20%
10 🇫🇷 🇯🇵 Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance 335.964 289.473 16%
11 🇨🇳 GAC Group 287.977 125.384 130%
12 🇨🇳 SAIC Motor Corp. 256.341 237.043 8%
13 🇸🇪 Volvo Cars 253.266 220.576 15%
14 🇨🇳 Chery Auto Co. 253.141 107.482 136%
15 🇨🇳 Changan Auto Co. 245.555 105.072 134%
16 🌎 Other (41 companies) 1.927.211 1.326.262 45%

 

BYD & Geely θα μας απασχολησουν πολυ στο μελλον εννοειται παρεα με την Tesla, αλλα και τον δεινοσαυρο της αυτοκινησης την ΤΟΥΟΤΑ η οποια μεσω της BYD επενδυει σε R&D και μπορει μετα να εισαγει/παρουσιασει δικα της ηλεκτροκινητα στον υπολοιπο κοσμο. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

52 λεπτά πριν, imr είπε

 

Στα ηλεκτρικά οι Γερμανοί (και γενικά οι Ευρωπαίοι) δεν έχουν παρουσιάσει τπτ σοβαρό, είναι αρκετά χρονια  πίσω και το θέμα είναι αν θα προλάβουν το τρένο. 

Σήμερα για ηλεκτρικά είναι μόνο η τεσλα (ίσως και 1-2 μοντέλα όπως το leaf) 

Οι κινέζοι θα είναι ότι οι Ιάπωνες πριν 50 χρόνια στην αυτοκινηση

 

Προσωπικά βρίσκω αρκετά ενδιαφέροντα τα ηλεκτρικά vag, συνδυάζουν ποιότητα κατασκευής κ γερμανική τεχνολογία με την ηλεκτροκίνηση. Σίγουρα Tesla δεν είναι αλλά θεωρώ ότι στέκονται αξιοπρεπώς. Βέβαια δεν είναι ακόμα έτοιμη η αγορά για ηλεκτροκίνηση, όχι μόνο στην Ελλάδα, παγκοσμίως 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Προσωπικά βρίσκω αρκετά ενδιαφέροντα τα ηλεκτρικά vag, συνδυάζουν ποιότητα κατασκευής κ γερμανική τεχνολογία με την ηλεκτροκίνηση. Σίγουρα Tesla δεν είναι αλλά θεωρώ ότι στέκονται αξιοπρεπώς. Βέβαια δεν είναι ακόμα έτοιμη η αγορά για ηλεκτροκίνηση, όχι μόνο στην Ελλάδα, παγκοσμίως 

Ναι αλλά από τη στιγμή που έχουν τιμές τεσλα δεν έχει κανένα νόημα. 

Η τεσλα λόγω τρόπου κατασκευής, R&D και απουσίας μεσαζωντων έχει περιθώριο για ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις στην τιμή. Θα φανούν όλα σε μερικά χρόνια. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, imr είπε

Ναι αλλά από τη στιγμή που έχουν τιμές τεσλα δεν έχει κανένα νόημα. 

Η τεσλα λόγω τρόπου κατασκευής, R&D και απουσίας μεσαζωντων έχει περιθώριο για ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις στην τιμή. Θα φανούν όλα σε μερικά χρόνια. 

Σύμφωνω. Πας ξεκάθαρα για τεσλα στη παρούσα φάση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2023 στις 9:57 ΠΜ, ProponitisTouKanape είπε

Μη το γυρνάμε σε τρολιά. Καταλαβαίνω πως είσαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητό σου και καλά κάνεις αφού σου αρέσει αλλά να λέμε οτι θα πας ταξίδι και θα το φορτίσεις στο airbnb ειναι απλά αστείο. Ναι ισως κάποια μεγάλα ξενοδοχεία έχουν υποδομές φόρτισης αλλά δεν ειναι η πλειοψηφία. Δηλαδή στο μέσο airbnb ή σε ενα μικρό ξενοδοχείο θα ρίξεις καλώδιο απο τον όροφό σου; 

Καταλαβαίνω πως σε δύσκολα θέματα κάνεις βολικές σκέψεις, έστω οτι θα έχω παντού φόρτιση, έστω οτι θα πηγαίνω σε ξενοδοχεία με φορτιστή, εστω οτι θα το φορτίσω στην Εθνική αν ξεμένω κλπ. Εγώ έχω κρατήσει δύο πράγματα, πως το αυτοκίνητο σε οδηγεί παρά εσύ το αυτοκίνητο (κόβεις ταχύτητα για να φτάσει η αυτονομία, κάνεις διαδρομές που έχεις φόρτιση κλπ) και πως όταν γυρίσεις απο ταξίδι απο τη στιγμή που δεν εχεις εγκατάσταση, πρακτικά δεν εχεις αυτοκίνητο για τουλάχιστον μισή μέρα αφού σπίτι σου θέλει 28 ώρες. 

Καλά χιλιόμετρα πάντως όπως και να εχει 😎

Ρε mate, μην το τραβάς το θέμα. Εκεί που θα πας διακοπές θα έχει βενζινάδικα.

Οι μεγάλες αλυσίδες βενζινάδικων έχουν ταχυφορτιστές, το βάζεις πάνω, πας μια βόλτα και σε 30 ~ 40 λεπτά είσαι έτοιμος.

Τοοοοοσο δύσκολο είναι δηλαδή. Ξαναλέω, ότι οι πιο πολλές απορίες/ενστάσεις έρχονται από τη μη συμβίωση με ένα ηλεκτρικό.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ρε mate, μην το τραβάς το θέμα. Εκεί που θα πας διακοπές θα έχει βενζινάδικα.

Οι μεγάλες αλυσίδες βενζινάδικων έχουν ταχυφορτιστές, το βάζεις πάνω, πας μια βόλτα και σε 30 ~ 40 λεπτά είσαι έτοιμος.

Τοοοοοσο δύσκολο είναι δηλαδή. Ξαναλέω, ότι οι πιο πολλές απορίες/ενστάσεις έρχονται από τη μη συμβίωση με ένα ηλεκτρικό.

Διαφωνείς όμως στο ότι θα σου κοστίσει εν τελει περισσότερο από τη βενζινη η φόρτιση στα βενζινάδικα (σε ελάχιστα έχω δει στην επαρχία φορτιστή παρεπιπτόντως); Κ ότι θα φας κ το άγχος κ την ταλαιπωρία; Γιατί η δίκη μου εικόνα μετά από αρκετές ημέρες ενοικίασης διαφόρων μοντέλων είναι ότι δε παλεύεται ακόμα η φασούλα αν πεις ότι βγαίνεις εκτός πόλης και τα ίδια λένε και τα άτομα που τα πουλάνε…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Διαφωνείς όμως στο ότι θα σου κοστίσει εν τελει περισσότερο από τη βενζινη η φόρτιση στα βενζινάδικα (σε ελάχιστα έχω δει στην επαρχία φορτιστή παρεπιπτόντως); Κ ότι θα φας κ το άγχος κ την ταλαιπωρία; Γιατί η δίκη μου εικόνα μετά από αρκετές ημέρες ενοικίασης διαφόρων μοντέλων είναι ότι δε παλεύεται ακόμα η φασούλα αν πεις ότι βγαίνεις εκτός πόλης και τα ίδια λένε και τα άτομα που τα πουλάνε…

Εντάξει :) διακοπές/ταξίδι θα πας, ας πληρώσεις το γέμισμα όσο ένα αμάξι με βενζίνη.

Επίσης τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους, δεν είναι ότι θα πας σε ένα βενζινάδικο, θα φορτίσεις και θα πληρώσεις.

Κάθε εταιρία φόρτισης έχει δικιά της εφαρμογή, στην οποία συνδέεις την κάρτα σου ή κανείς προπληρωμή για να έχει λεφτά μέσα και είναι εντελώς ανεξάρτητη από το βενζινάδικο. Το βενζινάδικο είναι απλά εκεί για να πάρεις ένα καφέ κλπ.

Πριν ξεκινήσει η φόρτιση ανοίγεις εφαρμογή, βρίσκεις σε ποιον φορτιστή είσαι συνδεμένος και ξεκινάς/σταματάς την διαδικασία.

Επίσης βλέπεις, πολύ πριν φτάσεις στους φορτιστές, εάν είναι διαθέσιμοι/κατειλημμένοι ή με βλάβη και πόσοι.

Όλα αυτά δεν μπορεί να τα διαχειριστεί π.χ ο πατέρας μου, είναι για άτομα που καταλαβαίνουν.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι θέμα αν μπορεί ο πατέρας σου ή εγώ πχ που έχω τα μισά του χρόνια. Είναι αν έχεις χρόνο στη καθημερινότητα σου να τον σπαταλάς (εγώ δεν έχω ούτε θέλω να ασχολούμαι για παράδειγμα-για αυτό ακόμα και το cng που έβαζες κ βενζινη στη χειρότερη σε ένα βαθμό με κούρασε). Είναι δεσμευτικό και αυτό είναι πρόβλημα. Όταν θα έχουν ίδια τιμή με ανάλογο θερμικό και θα βγάζουν 650-700 καθαρά χλμ σερί με κλιματισμό φορτωμένα τότε ναι θα είναι nogo τα θερμικά, για την ώρα για εκτός πόλης είναι nogo τα ηλεκτρικά. Για εντός πόλης ή πολύ κοντινές αποδράσεις (μαξ Χαλκίδα Θήβα κιατο κλπ) είναι μια χαρά. Εκτός…σορρυ αλλά πολυ βρωμα η δουλειά, θα τρέχεις να γυρεύεις φορτιστές κ αν είναι χαλασμένος και prepaid κάρτες και εφαρμογες και αν είναι χαλασμένος να έχεις back up plan ή να νοικιάσεις airbnb για να φορτίσεις ξέρω γώ… γελάει ο κόσμος ας μη τα θεωρούμε κανονικότητα όλα αυτά τα παράλογα. Σε 15 χρόνια ίσως… κ στα λέω αυτά τη στιγμή που πριν μερικούς μήνες ψαχνομουν να πάρω ηλεκτρικό, έκατσα διάβασα μίλησα με ειλικρινεις κατόχους κ είδα ότι δεν είμαστε έτοιμοι τεχνολογικά για κάτι τέτοιο 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Δεν είναι θέμα αν μπορεί ο πατέρας σου ή εγώ πχ που έχω τα μισά του χρόνια. Είναι αν έχεις χρόνο στη καθημερινότητα σου να τον σπαταλάς (εγώ δεν έχω ούτε θέλω να ασχολούμαι για παράδειγμα-για αυτό ακόμα και το cng που έβαζες κ βενζινη στη χειρότερη σε ένα βαθμό με κούρασε). Είναι δεσμευτικό και αυτό είναι πρόβλημα. Όταν θα έχουν ίδια τιμή με ανάλογο θερμικό και θα βγάζουν 650-700 καθαρά χλμ σερί με κλιματισμό φορτωμένα τότε ναι θα είναι nogo τα θερμικά, για την ώρα για εκτός πόλης είναι nogo τα ηλεκτρικά. Για εντός πόλης ή πολύ κοντινές αποδράσεις (μαξ Χαλκίδα Θήβα κιατο κλπ) είναι μια χαρά. Εκτός…σορρυ αλλά πολυ βρωμα η δουλειά, θα τρέχεις να γυρεύεις φορτιστές κ αν είναι χαλασμένος και prepaid κάρτες και εφαρμογες και αν είναι χαλασμένος να έχεις back up plan ή να νοικιάσεις airbnb για να φορτίσεις ξέρω γώ… γελάει ο κόσμος ας μη τα θεωρούμε κανονικότητα όλα αυτά τα παράλογα. Σε 15 χρόνια ίσως… κ στα λέω αυτά τη στιγμή που πριν μερικούς μήνες ψαχνομουν να πάρω ηλεκτρικό, έκατσα διάβασα μίλησα με ειλικρινεις κατόχους κ είδα ότι δεν είμαστε έτοιμοι τεχνολογικά για κάτι τέτοιο 

Κοιτα, και η βενζινη θελει ψαξιμο που θα βαλεις (ειδικα diesel). Τα βενζιναδικα στην επαρχια/εθνικη ειναι λυση αναγκης ετσι και αλλιως.

Ηδη τα 500χλμ αυτονομια ειναι ρεαλιστικα και πραγματικα δεν νομιζω οτι χρειαζεται παραπανω

Το αρνητικο τους ναι ειναι οι superchargers και το δικτυο αλλα σε 1-2 χρονια θα εχει γεμισει ο τοπος.

 

Βασικο κριτηριο ειναι να εχεις δικο σου παρκινγκ και αυτο ειναι το προβλημα σε πολεις οπως η Αθηνα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Κοιτα, και η βενζινη θελει ψαξιμο που θα βαλεις (ειδικα diesel). Τα βενζιναδικα στην επαρχια/εθνικη ειναι λυση αναγκης ετσι και αλλιως.

Ηδη τα 500χλμ αυτονομια ειναι ρεαλιστικα και πραγματικα δεν νομιζω οτι χρειαζεται παραπανω

Το αρνητικο τους ναι ειναι οι superchargers και το δικτυο αλλα σε 1-2 χρονια θα εχει γεμισει ο τοπος.

 

Βασικο κριτηριο ειναι να εχεις δικο σου παρκινγκ και αυτο ειναι το προβλημα σε πολεις οπως η Αθηνα

 

Ουδέποτε με απασχόλησε να σου πω την αλήθεια το που θα βάλω βενζινη. Ποτε δεν έβαζα ομως στους πολύ φθηνότερους. Ότι έβρισκα μπροστά μου, κατά προτίμηση shell H eko Εταιρικο. Τα 500 χλμ αυτονομίας στη πράξη ίσως είναι 300 αν πεις θα βάλω κλιματισμό κ θα πηγαίνω με 140 όπως κάνω με το βενζινοκίνητο. Κακά τα ψέματα έχουμε μέλλον ακόμα. Κ με τα 500 αυτονομίας δε φτάνεις Θεσσαλονίκη… πολύ ταλαιπωρία για το τίποτα - καλύτερα ας πάρω το τραινο αν είναι να σταματήσω να περιμένω να φορτίσω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ουδέποτε με απασχόλησε να σου πω την αλήθεια το που θα βάλω βενζινη. Ποτε δεν έβαζα ομως στους πολύ φθηνότερους. Ότι έβρισκα μπροστά μου, κατά προτίμηση shell H eko Εταιρικο. Τα 500 χλμ αυτονομίας στη πράξη ίσως είναι 300 αν πεις θα βάλω κλιματισμό κ θα πηγαίνω με 140 όπως κάνω με το βενζινοκίνητο. Κακά τα ψέματα έχουμε μέλλον ακόμα. Κ με τα 500 αυτονομίας δε φτάνεις Θεσσαλονίκη… πολύ ταλαιπωρία για το τίποτα - καλύτερα ας πάρω το τραινο αν είναι να σταματήσω να περιμένω να φορτίσω. 

συμφωνώ απόλυτα. και εκτός αυτού προσωπικά βρίσκω εξαιρετικά οξύμωρο να σκέφτομαι ότι οδηγώ ένα αυτοκίνητο με 300-400 άλογα (ή παραπάνω αφού λέμε για Tesla) και για να μην μείνω στη μέση του πουθενά θα πρέπει να πηγαίνω σαν "κυρία" με 100-110 στη δεξιά λωρίδα. προφανώς δεν μιλάω για την Ελλάδα μόνο που έτσι κι αλλιώς είναι αυτοκτονία οποιαδήποτε ταχύτητα πάνω από τα όρια αλλά γενικότερα. 

Η πτώση αυτονομίας στα ηλεκτρικά είναι πολύ υψηλότερη από την αντίστοιχη αύξηση κατανάλωσης βενζίνης/diesel στα συμβατικά και μέχρι αυτό να αλλάξει (θεωρώ πως είναι θέμα λιγων χρόνων) πάντα θα λειτουργούν περιοριστικά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ουδέποτε με απασχόλησε να σου πω την αλήθεια το που θα βάλω βενζινη. Ποτε δεν έβαζα ομως στους πολύ φθηνότερους. Ότι έβρισκα μπροστά μου, κατά προτίμηση shell H eko Εταιρικο. Τα 500 χλμ αυτονομίας στη πράξη ίσως είναι 300 αν πεις θα βάλω κλιματισμό κ θα πηγαίνω με 140 όπως κάνω με το βενζινοκίνητο. Κακά τα ψέματα έχουμε μέλλον ακόμα. Κ με τα 500 αυτονομίας δε φτάνεις Θεσσαλονίκη… πολύ ταλαιπωρία για το τίποτα - καλύτερα ας πάρω το τραινο αν είναι να σταματήσω να περιμένω να φορτίσω. 

Για να ψάξεις να βρεις το εταιρικό όμως πάλι θα μπεις σε εφαρμογή. 

Εγω ειδικά σε επαρχία και νησιά δεν βάζω βενζίνη. 

Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι εύκολο για ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς 2 στάσεις θα τις κάνεις. Το πρόβλημα θα είναι σε πιο δυσπρόσιτες περιοχες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, imr είπε

Για να ψάξεις να βρεις το εταιρικό όμως πάλι θα μπεις σε εφαρμογή. 

Εγω ειδικά σε επαρχία και νησιά δεν βάζω βενζίνη. 

Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι εύκολο για ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς 2 στάσεις θα τις κάνεις. Το πρόβλημα θα είναι σε πιο δυσπρόσιτες περιοχες

Μπα ποτε. Αν τύχει έτυχε. Στις περιοχές που ταξιδεύω τουλ τα έχω σταμπάρει. Κ πάλι κ να μην είναι δε με νοιάζει καν. 
 

αθηνα Θεσσαλονίκη 2 στάσεις; Ούτε το ΚΤΕΛ ρε σύ 😂 μια πεντάλεπτη-δεκάλεπτη κάνω συνήθως κ αν… 

47 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Μια και άπλωσε η συζήτηση, να θυμίσω ότι για το cng ήταν αρνητικό το κλίμα για αντίστοιχους οικιακούς συμπιεστές

Λόγω κόστους κατά βάση. Φορτιστή παίρνεις με 500 ευρώ και με αλλά 200 τον έχεις περάσει σε μια μέση περίπτωση - για οικιακό συμπιεστή θες τουλάχιστον τα τετραπλά συν κανένα χιλιάρικο εγκατάσταση και μηχανολόγο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

Λόγω κόστους κατά βάση. Φορτιστή παίρνεις με 500 ευρώ και με αλλά 200 τον έχεις περάσει σε μια μέση περίπτωση - για οικιακό συμπιεστή θες τουλάχιστον τα τετραπλά συν κανένα χιλιάρικο εγκατάσταση και μηχανολόγο 

Ουδέποτε όμως θεσμοθετήθηκαν κίνητρα-επιδοτήσεις, ούτε υποχρέωση ύπαρξης σχετικής θέσης σε νέες οικοδομές 😕

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...