Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απ΄ ότι έχω καταλάβει, αν φας στούκα και πάρει 15 πράγματα, ίσως δυσκολευτείς.. Για ΠΟΛΛΑ πράγματα βρίσκονται φουλ ανταλλακτικά. Όσο απίθανο να σας φαίνεται, συγκρίνω τιμές σε διάφορα. Αλλά σίγουρα βρήκα έναν ΚΑΛΟ και συστημένο αξιόπιστο μηχανικό MG / Rover / Jaguar αναλαμβάνει μόνο αν θυμάμαι καλά. Δεν ανησυχώ καθόλου.

Πρέπει να βρω το τόπικ να σας τα αναλύσω. 

 

mp123 εγώ το βρίσκω πολύ τίμιο, και δεν αισθάνομαι πως μου έχει ζητήσει. Συμπλήρωμα ψυκτικό έβαλα μια φορά αυτά τα 2.5 έτη, και δεν ξανάχασε. Λάδι καίει! Αλλά την έχω βρει και αγοράζω μερικά λίτρα σε καλή τιμούλα και για μένα το αξίζει το αμάξι και με το παραπάνω.

Τεχνικά, δεν είμαι αρκετός για να στο αναλύσω. Αυτά από τη μάνα τους καίγανε φλάντζα κεφαλής γιατί ήταν πλαστική. Από τη στιγμή που σε ένα MG αυτό ξεπαιρνιέται, καλά ταξίδια. Αλλά το πως το νιώθεις το αμάξι σε στροφές λ.χ. μπορώ να πω με βεβαιότητα πως είναι το καλύτερο κέντρο βάρους και από τους ανταγωνιστές τους. Επίσης έχει του καλύτερους χώρους για ταξίδια, απ΄ ΟΛΑ τα convertible που έχω δει.. άντε να εξαιρούνται τα 4-θέσια. Έχει ΠΟΛΛΑ καλά.

 

Τώρα η αλήθεια είναι κοιτάω τα Tigra, και αν και κακό δε λέω, πάντα λέω MG και πάλι MG. Ελαφρύτερο, κομψότερο, δεν χαλάει η οροφή - ούτε θα σου μείνει ποτέ ανοιχτό το αμάξι, την ανοίγω ενώ οδηγάω με 30-40 χλμ την ώρα.. :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, mp123 είπε

με 110 εθνική θα με πιάσει ο ύπνος.

Anyway όπως έχετε καταλάβει εγώ δεν είμαι για ηλεκτρικό. ούτε καν μου περνάει από το μυαλό. ως το 2035 που και καλά όλες οι εταιρίες θα πωλούν μόνο ηλεκτρικά έχουμε καιρό. 

Υ.γ αλλά σιγά μην αφήσει να γίνει το 35 ο Γερμανός.

To Bold ειναι το κλειδι της υπόθεσης. Όταν θα κοντεύει η απαγόρευση, οποια γερμανική κυβέρνηση και να ειναι πάνω, θα δώσει παράταση στις ΜΕΚ για αλλη μια δεκαετία και βλέπουμε. 

14 ώρες πριν, Vasilisxd είπε


Λοιπόν έχω ηλεκτρικό εδώ και 8 μήνες, έχω κάνει 20.000 χλμ. Το καλοκαίρι έκανα 8 ταξίδια των περίπου 640 χιλιομέτρων πήγαινε - έλα. 

Το αμάξι με 60αρα μπαταρία φουλ φορτωμένο με 4 άτομα, Αύγουστο μήνα φουλ κλιματισμό και ταχύτητα περίπου 110χλμ στο αυτόματο βγάζει 320 χλμ άνετα. Μια στάση για φόρτιση περίπου 10 λεπτά για να μην φτάνω άδειος, εκεί που έφτανα έχω σπίτι και το έβαζα ξανά για την επιστροφή. 

Περιγράφεις βέβαια ενα πολύ συγκεκριμένο σενάριο χρήσης. Κάνεις μια απόσταση που ειναι περίπου η αυτονομία του οχήματος, πας σπίτι με σπίτι κ.ο.κ. Αν ήθελες να πας 400 χλμ π.χ. ή να πας κάπου που να μην έχεις φορτιστή, τότε; Σε ενα ξενοδοχείο σ' ενα χωριό.

Η μόνη περίπτωση που λύνεται σε κάποιο σημαντικό βαθμό το θέμα της αυτονομίας ειναι να πυκνώσει το δίκτυο των superchargers της Τεσλα που για τα δικά της οχήματα λέει οτι δίνουν 200 μίλια (275 χλμ στην Ευρώπη για κάποιο λόγο, αντί για 320) σε 15'. 

Αυτο που πιστεύω για τα ηλεκτρικά οχήματα αυτη τη στιγμή με βάση τις τιμές τους και τις υποδομές είναι πως δε καλύπτουν ολα τα σενάρια χρήσης και πως ειναι δύσκολο να διαθέτεις μονο ηλεκτρικό όχημα και κανένα θερμικό εκτός αν οι διαδρομές σου ειναι τόσο πολύ προγραμματισμένες και συγκεκριμένες. Το αυτοκίνητο πρέπει να ειναι εργαλείο και να σε εξυπηρετεί, οχι να σου βάζει περιορισμούς. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/5/2023 στις 5:08 ΜΜ, NTC Labs είπε

Δεν υπάρχει "στρωσιμο" , οι κινητηρες έρχονται ηδη στρωμενοι απο το εργοστασιο πλεον εδω και πολλα πολλα χρονια.  Άλλα πράγματα στρώνεις σε καινούριο  -  αναρτήσεις,φρένα, σασμαν κλπ. - . Οχι κανενα χωρίς αστοχια δεν καιει ως καινουριο.

δεν ισχύει , θα δεις σε manual οτι αναφέρουν οτι σε δύσκολες συνθήκες χρειάζεται συμπλήρωμα ή αλλαγή πριν απο τα 10000χλμ . Δύσκολες συνθήκες είναι μέσα σε κίνηση και αρκετό ρελαντί , όχι μόνο κόφτες ή τράβηγμα τρέιλερ  τροχόσπιτου 

10 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εννοείται ότι μακροπρόθεσμα συμφέρει να πάρεις ένα ηλεκτρικό των 35.000€ παρά ένα θερμικό των 25.000€.

εκτός αν κουμπώνει υγραέριο άνετα στο θερμικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Περιγράφεις βέβαια ενα πολύ συγκεκριμένο σενάριο χρήσης. Κάνεις μια απόσταση που ειναι περίπου η αυτονομία του οχήματος, πας σπίτι με σπίτι κ.ο.κ. Αν ήθελες να πας 400 χλμ π.χ. ή να πας κάπου που να μην έχεις φορτιστή, τότε; Σε ενα ξενοδοχείο σ' ενα χωριό.

Η μόνη περίπτωση που λύνεται σε κάποιο σημαντικό βαθμό το θέμα της αυτονομίας ειναι να πυκνώσει το δίκτυο των superchargers της Τεσλα που για τα δικά της οχήματα λέει οτι δίνουν 200 μίλια (275 χλμ στην Ευρώπη για κάποιο λόγο, αντί για 320) σε 15'. 

Αυτο που πιστεύω για τα ηλεκτρικά οχήματα αυτη τη στιγμή με βάση τις τιμές τους και τις υποδομές είναι πως δε καλύπτουν ολα τα σενάρια χρήσης και πως ειναι δύσκολο να διαθέτεις μονο ηλεκτρικό όχημα και κανένα θερμικό εκτός αν οι διαδρομές σου ειναι τόσο πολύ προγραμματισμένες και συγκεκριμένες. Το αυτοκίνητο πρέπει να ειναι εργαλείο και να σε εξυπηρετεί, οχι να σου βάζει περιορισμούς. 

Κοιτα, πλέον και σε ένα σουπερμάρκετ να πας έχει φορτιστές. Δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση και σίγουρα θα βελτιώνεται με γρήγορο ρυθμό. Σε ξενοδοχεία κλπ εννοείτε έχουν μπει φορτιστές σχεδόν παντού, επίσης και σε βενζινάδικα και άλλα σημεία. 

(π.χ Καρδίτσα/Τρίκαλα έχει δωρεάν σημεία φόρτισης) και φαντάζομαι και σε άλλα μέρη.

Το να περιμένεις 30 λεπτά για φόρτιση δεν το βρίσκω ούτε καν απογοητευτικό την στιγμή που θα το χρειαστείς 5-10 φορές τον χρόνο και όλο τον υπόλοιπο καιρό θα κανείς τρομερή οικονομία με την φόρτιση στο σπίτι.

Επίσης όπου και να πας, μια ρημάδα πρίζα θα την έχει, τραβάς μπαλαντέζα και το αφήνεις όλη μέρα.    

Δηλαδή πιστεύω όλοι οι προβληματισμοί πηγάζουν κυρίως από την έλλειψη εμπειρίας (να το πω ?) χρήσης ηλεκτρικού.
Όταν το πάρεις και κυκλοφορείς, βλέπεις ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και εύκολα από όσο τα έκανες στο μυαλό σου πριν το πάρεις.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, korakios είπε

δεν ισχύει , θα δεις σε manual οτι αναφέρουν οτι σε δύσκολες συνθήκες χρειάζεται συμπλήρωμα ή αλλαγή πριν απο τα 10000χλμ . Δύσκολες συνθήκες είναι μέσα σε κίνηση και αρκετό ρελαντί , όχι μόνο κόφτες ή τράβηγμα τρέιλερ  τροχόσπιτου 

εκτός αν κουμπώνει υγραέριο άνετα στο θερμικό

1000χλμ και μετά κάνε του οτι θελεις.Δεν παθαίνει τίποτα. το πώς ερχετε στρωμένο αυτό οκ είναι λάθος. 

λάδια στα μισά από ότι λέει ο κατασκευαστής η κάθε χρόνο.

υγραέριο εκεί συζητιέται.  

τώρα περί ηλεκτρικών αυτοκινήτων για μια 10ετια τουλαχιστον το θεωρώ άσκοπη αγορά . σε περιορίζει σε πολλά. παρά πολλά. μου φαίνεται θα καταλήξει όπως το diesel. τους έβαλαν πήραν diesel και τώρα πάλι σε βενζίνη.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Κοιτα, πλέον και σε ένα σουπερμάρκετ να πας έχει φορτιστές. Δεν είναι τόσο τραγική η κατάσταση και σίγουρα θα βελτιώνεται με γρήγορο ρυθμό. Σε ξενοδοχεία κλπ εννοείτε έχουν μπει φορτιστές σχεδόν παντού, επίσης και σε βενζινάδικα και άλλα σημεία. 

(π.χ Καρδίτσα/Τρίκαλα έχει δωρεάν σημεία φόρτισης) και φαντάζομαι και σε άλλα μέρη.

Το να περιμένεις 30 λεπτά για φόρτιση δεν το βρίσκω ούτε καν απογοητευτικό την στιγμή που θα το χρειαστείς 5-10 φορές τον χρόνο και όλο τον υπόλοιπο καιρό θα κανείς τρομερή οικονομία με την φόρτιση στο σπίτι.

Επίσης όπου και να πας, μια ρημάδα πρίζα θα την έχει, τραβάς μπαλαντέζα και το αφήνεις όλη μέρα.    

Δηλαδή πιστεύω όλοι οι προβληματισμοί πηγάζουν κυρίως από την έλλειψη εμπειρίας (να το πω ?) χρήσης ηλεκτρικού.
Όταν το πάρεις και κυκλοφορείς, βλέπεις ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και εύκολα από όσο τα έκανες στο μυαλό σου πριν το πάρεις.  

Τα 30λ σε φορτιστή π.χ. της NRG που βλέπω μπαίνουν σε σουπερμάρκετ, πόσα χλμ αυτονομίας περίπου σου δινουν; Ή στα σημεία φόρτισης στις εθνικές οδούς; Τι δυνατότητες εχουν; Επίσης οι superchargers της Τέσλα είναι κλειδωμένοι ακόμα μονο για τα δικά της ή έχουν ανοίξει και για άλλα οχήματα όπως στις ΗΠΑ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Κοιτα, πλέον και σε ένα σουπερμάρκετ να πας έχει φορτιστές.

Σωστά, εφόσον δεν έχουν καταληφθεί από ... "βιαστικούς" πελάτες με συμβατικά αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δηλαδή πιστεύω όλοι οι προβληματισμοί πηγάζουν κυρίως από την έλλειψη εμπειρίας (να το πω ?) χρήσης ηλεκτρικού.
Όταν το πάρεις και κυκλοφορείς, βλέπεις ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και εύκολα από όσο τα έκανες στο μυαλό σου πριν το πάρεις.  

Κοιτα τόσο απλά ΔΕΝ είναι… και τους καταλαβαίνω απόλυτα, είναι δύσκολο να πάρεις αμάξι με περιορισμούς - είχα φυσικό αέριο και είχα μαθει να ταξιδεύω με περιορισμούς αλλά άξιζε λόγω οικονομίας. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν ήταν ταλαιπωριακη κατάσταση (κ σκέψου το αέριο γεμίζει σε 2’ όχι μισή κ βαλε ώρα φόρτιση, ούτε αναμονή δεν έχει επειδή φορτίζει άλλος)

Εγώ πχ αν αγόραζα ηλεκτρικό θα το έπαιρνα καθαρά ως πόλης (γενικά μεγάλα αυτοκίνητα έχω ως πόλης όποτε δε με νοιάζει τι και πιο θα ήταν). Τίποτα παραπανω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης αυτό που ξέρω είναι ότι οι σταθμοί φόρτισης σε βενζινάδικα είναι πανάκριβοι-σε σημείο που ένα μικρό diesel είναι οικονομικότερο εν τελει… ας έχουμε κ αυτό υπόψη γιατί δεν είναι τσάμπα η φόρτιση (ομοίως κ σε πολλά σμ πλέον χρεώνουν τελείωσε η περίοδος Χαρίτος)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα 30λ σε φορτιστή π.χ. της NRG που βλέπω μπαίνουν σε σουπερμάρκετ, πόσα χλμ αυτονομίας περίπου σου δινουν; Ή στα σημεία φόρτισης στις εθνικές οδούς; Τι δυνατότητες εχουν; Επίσης οι superchargers της Τέσλα είναι κλειδωμένοι ακόμα μονο για τα δικά της ή έχουν ανοίξει και για άλλα οχήματα όπως στις ΗΠΑ;

Στο σούπερ έχει οικιακού τύπου φορτιστές, σπάνια να δεις ταχυφορτιστή, που σημαίνει ότι θες 5 ώρες για να φουλάρεις.
Στις εθνικές οδούς/βενζινάδικα κλπ που έχουν μεγάλους, βαριά 30 λεπτά.

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Επίσης αυτό που ξέρω είναι ότι οι σταθμοί φόρτισης σε βενζινάδικα είναι πανάκριβοι-σε σημείο που ένα μικρό diesel είναι οικονομικότερο εν τελει… ας έχουμε κ αυτό υπόψη γιατί δεν είναι τσάμπα η φόρτιση (ομοίως κ σε πολλά σμ πλέον χρεώνουν τελείωσε η περίοδος Χαρίτος)

Ναι εννοείται ότι είναι πανάκριβοι ακόμα, όσο δεν υπάρχει ακόμα μεγάλη αγορά και ανταγωνισμός, αλλά και πάλι μιλάμε για λύση ανάγκης, όταν πας ένα ταξίδι. Εάν όμως κλείσεις ένα Airbnb ξερωγω το φορτίζεις εκεί πάλι με κόστος σπιτιού.  

4 ώρες πριν, paylidis είπε

Κοιτα τόσο απλά ΔΕΝ είναι… και τους καταλαβαίνω απόλυτα, είναι δύσκολο να πάρεις αμάξι με περιορισμούς - είχα φυσικό αέριο και είχα μαθει να ταξιδεύω με περιορισμούς αλλά άξιζε λόγω οικονομίας. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν ήταν ταλαιπωριακη κατάσταση (κ σκέψου το αέριο γεμίζει σε 2’ όχι μισή κ βαλε ώρα φόρτιση, ούτε αναμονή δεν έχει επειδή φορτίζει άλλος)

Εγώ πχ αν αγόραζα ηλεκτρικό θα το έπαιρνα καθαρά ως πόλης (γενικά μεγάλα αυτοκίνητα έχω ως πόλης όποτε δε με νοιάζει τι και πιο θα ήταν). Τίποτα παραπανω

Υπερβολικός ! Σε ένα ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα κάνεις και 40 λεπτά παραπάνω για φόρτιση π.χ 2 φορές από 20 λεπτά. 
Και τι έγινε δηλαδή εάν όλο τον υπόλοιπο χρόνο γλυτώνεις χιαλιάρικα από βενζίνες.
Τοοοοσο δύσκολο είναι να περιμένεις και μια ώρα παραπάνω σε ένα μεγάλο ταξίδι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εάν όμως κλείσεις ένα Airbnb ξερωγω το φορτίζεις εκεί πάλι με κόστος σπιτιού.  

μιλάς για BEV ή PHEV ? 

Γιατι αν μιλάς για πλήρως ηλεκτρικό μάλλον θα πρέπει να μείνεις σπίτι κανα δύο μέρες μέχρι να φορτίσει σε απλή οικιακή πρίζα :)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, zanskou είπε

μιλάς για BEV ή PHEV ? 

Γιατι αν μιλάς για πλήρως ηλεκτρικό μάλλον θα πρέπει να μείνεις σπίτι κανα δύο μέρες μέχρι να φορτίσει σε απλή οικιακή πρίζα :)

 

Δεν χρειάζεται να το βάλεις στο 0% και να περιμένεις να πάει 100%, σε αυτή την περίπτωση θες περίπου 28 ώρες.
Εγώ σπίτι μου δεν έχω φορτιστή, σε απλή πρίζα το βάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως και να έχει δεν υπάρχει νόημα στη φόρτιση αμιγώς ηλεκτρικού σε οικιακή παροχή με απλή πρίζα. ειναι σαν να περιμένεις να γεμίσει ντεπόζιτο νταλίκας απο καλαμάκι του καφέ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, zanskou είπε

οπως και να έχει δεν υπάρχει νόημα στη φόρτιση αμιγώς ηλεκτρικού σε οικιακή παροχή με απλή πρίζα. ειναι σαν να περιμένεις να γεμίσει ντεπόζιτο νταλίκας απο καλαμάκι του καφέ 

Αν κάνεις 50 χιλιόμετρα την μέρα μια χαρά θα φορτίσει το βράδυ και σε απλή πρίζα. 

Όλη την Αθήνα να γυρίσεις πάνω από 100 χλμ δεν θα κάνεις σε μια μερα

Στα ταξιδια θα χρειαστεις τον ταχυφορτιστη για να μην περιμενεις

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Υπερβολικός ! Σε ένα ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα κάνεις και 40 λεπτά παραπάνω για φόρτιση π.χ 2 φορές από 20 λεπτά. 
Και τι έγινε δηλαδή εάν όλο τον υπόλοιπο χρόνο γλυτώνεις χιαλιάρικα από βενζίνες.
Τοοοοσο δύσκολο είναι να περιμένεις και μια ώρα παραπάνω σε ένα μεγάλο ταξίδι. 

Θα σε περιμένει άδειος ο φορτιστής; Στον οποίο θα πληρώσεις κ τιμή βενζίνης;

για εμένα που κάνω συχνά ταξίδι 700χλμ (κ αλλά τόσα επιστροφή) είναι τεράστιο χάσιμο χρόνου. Τα ηλεκτρικά ακόμα είναι για τη πόλη - αντε κ μια κοντινή εξόρμηση…κ αυτή με μέτρο στο γκάζι, να σε περνάνε έως κ τα ΚΤΕΛ, γιατί αν το πατήσεις δύσκολα τα πράγματα…

κ ξαναλέω, θα έπαιρνα ηλεκτρικό, όχι όμως για κύριο με τίποτα ούτε κ αν μου το χάριζαν 

3 ώρες πριν, zanskou είπε

οπως και να έχει δεν υπάρχει νόημα στη φόρτιση αμιγώς ηλεκτρικού σε οικιακή παροχή με απλή πρίζα. ειναι σαν να περιμένεις να γεμίσει ντεπόζιτο νταλίκας απο καλαμάκι του καφέ 

Το αυτό, είναι ανούσιο κ ανώφελο. Κ σε μια ώρα ανάγκης (που μου έχει τύχει να σηκωθώ μέσα στη μαύρη νύχτα κ να χρειαστεί να κάνω 700 χλμ) είσαι εκτεθειμένος αν δεν έχει γεμίσει 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...