Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας θεωρω μάγκες και ήρωες που σκέφτεστε να δώστε και 30.000€ για ένα όχημα.....

Έχω ένα punto gt του 1997 αγορασμενο το 2008 1600€.

Έκτοτε δύο φορές γενική επισκευή μηχανής (1400€),τώρα έχει 1200 χιλιόμετρα 😀.

Συν κάτι ψιλολογια κατά καιρούς κάνα 4000€ να έχω δωσει 15 χρόνια για αμάξι!!!!

Και πλησιάζει ΙΣΩΣ η στιγμή για αλλαγή,ενοειται με used από το πολύ κοντινό περιβάλλον mini cooper 1.6 +αεριο στα 2500€ με 150.000 χιλιόμετρα 

Ο ιδιοκτήτης ψείρας του κερατά!!!!!

Αν και τελικά με βλέπω να το πουλάω το mini να ρίξω κάνα 1000αρικο στο GT.....

Δεν με έχει κρεμασει ποτέ,κάνω μια χαρά την δουλειά μου.....

😀😀😀😀😀

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

50 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

προφανώς και τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους καθώς πρέπει να προσαρμόσεις στυλ οδήγησης. 
 

Αν θες να κινείσαι με παράνομες ταχύτητες 140+ ναι οκ δε θα σε φτάσει η αυτονομία τους. 
στα 110 όμως είναι το sweet spot για να είναι VFM και στα ταξίδια τους. (για την πόλη κ τα καθημερινά μας δρομολόγια δε το συζητώ καν) 

με 110 εθνική θα με πιάσει ο ύπνος.

Anyway όπως έχετε καταλάβει εγώ δεν είμαι για ηλεκτρικό. ούτε καν μου περνάει από το μυαλό. ως το 2035 που και καλά όλες οι εταιρίες θα πωλούν μόνο ηλεκτρικά έχουμε καιρό. 

Υ.γ αλλά σιγά μην αφήσει να γίνει το 35 ο Γερμανός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω με ενα ταπεινο Fiesta ST του 2010 ειμαι εδω και 6 χρονια.

Το θεμα ομως ειναι αλλο - αν κανεις αρκετη χρηση του οχηματος, τοτε το concept ενος ηλεκτρικου οχηματος δεν ειναι και τοσο κακη ιδεα. Ξαναλεω ομως οτι ειναι concept.

Ηλεκτρικο οχημα, γκαραζ και φωτοβολταϊκα πανε πακετο, κι αυτο το πακετο δεν κοστιζει μονο 30k αλλα 40-50k.

Ομως αν εισαι ατομο που ταξιδευει (π.χ. 200€/μηνα σε καυσιμα), αυτο το concept σε απελευθερωνει κυριολεκτικα. Ενα τετοιο ατομο θα εξοικονομησει χοντρικα 8-10k τα πρωτα 5 χρονια.

Ουτε σε ενδιαφερουν οι τιμες της βενζινης ή του ρευματος, γλιτωνεις αρκετα εξοδα απο την πρωτη μερα οσον αφορα την λειτουργια (καυσιμα) αλλα και την συντηρηση.

 

ΥΓ: Εγω το concept το εχω πολυ μεγαλυτερο στο μυαλο μου παντως, δηλαδη ολικη ενεργειακη απεξαρτηση.

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Δεν είναι περιοριστικό λίγο το ότι είναι μόνο ηλεκτρικό; Αντιπροσωπεία αν χαλάσει κάτι δύσκολα βρίσκω γιατί είμαστε Θεσσαλονίκη. 

λογικα θα αλλαξει συντομα αυτο, ανεβασαν αυτες τις μερες αγγελια για αναζητηση προσωπικου στη θεσ/νικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Hetfield είπε

Ελα ρε συ, μια χαρα! Δεν του το 'χα του Enyaq.

Bεβαια με τετοιο price tag μπορεις να βρεις λυσεις που να σου βγαζουν 300+ πραγματικα χιλιομετρα.

Εγω παλι με βλεπω προς Tesla Model Y οταν με το καλο μαζεψω λιγα παραπανω χρηματα και αγορασω μια θεση σταθμευσης.

Όταν το πήρα, το Tesla είχε 10.000€ παραπάνω και το Enyaq 5.000€ φθηνότερο. 

Εννοείται ότι μακροπρόθεσμα συμφέρει να πάρεις ένα ηλεκτρικό των 35.000€ παρά ένα θερμικό των 25.000€.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Όταν το πήρα, το Tesla είχε 10.000€ παραπάνω και το Enyaq 5.000€ φθηνότερο. 

Εννοείται ότι μακροπρόθεσμα συμφέρει να πάρεις ένα ηλεκτρικό των 35.000€ παρά ένα θερμικό των 25.000€.

Αν κανεις πολλα χιλιομετρα αυτο.

 

πχ εγω κανω κατω απο 10κ ετησιως και δυσκολευομαι να αποφασισω σε καινουριο τι αξιζει.. 

Π.χ. τεσλα θα ζητησει αρκετα σε μαναρτζοδουλειες (και αυτα μεσα στο προγραμμα ειναι) και ζημιες εκτος εγγυησης...

Οπως και να το κανουμε ειναι premium μαρκα με αντιστοιχες τιμες..

Οποτε σχετικο το "25,000 θερμικο πιο ακριβο απο 35000 ηλεκτρικο"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, jimmysss! είπε

Αν κανεις πολλα χιλιομετρα αυτο.

 

πχ εγω κανω κατω απο 10κ ετησιως και δυσκολευομαι να αποφασισω σε καινουριο τι αξιζει.. 

Π.χ. τεσλα θα ζητησει αρκετα σε μαναρτζοδουλειες (και αυτα μεσα στο προγραμμα ειναι) και ζημιες εκτος εγγυησης...

Οπως και να το κανουμε ειναι premium μαρκα με αντιστοιχες τιμες..

Οποτε σχετικο το "25,000 θερμικο πιο ακριβο απο 35000 ηλεκτρικο"

Γενικά δεν κάνω πολλά ή μάλλον δεν έκανα, τώρα που έχω βρει και δωρεάν στα Σείριος στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας, το έχω λιώσει και  Εξοικονομώ περίπου 2000€ κάθε χρόνο σε βενζίνη σε σχέση με το προηγούμενο που είχα που έκαιγε 7λτ/100χλμ.  

Και 10.000χλμ να κανείς, ένα χιαλιαρικο σίγουρα θα το γλυτώσεις τον χρονο σε καύσιμο και σε σερβις αργότερα. 

Επίσης μπορείς να πας σε κάτι πιο δοκιμασμένο σε μάρκα, όσο περνάει ο καιρός, θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές, π.χ Νέο Hyundai Kona κλπ. 

Το θέμα είναι μέχρι πότε θα υπάρχει η επιδότηση των 8.000€ γιατί χωρίς αυτή είναι απαγορευτικές οι τιμές. Υποτίθεται ότι ισχύει έως τέλος 2023. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Το θέμα είναι μέχρι πότε θα υπάρχει η επιδότηση των 8.000€ γιατί χωρίς αυτή είναι απαγορευτικές οι τιμές. Υποτίθεται ότι ισχύει έως τέλος 2023. 

Δεδομενο οτι θα ισχυει για αρκετα χρονια. Εφοσον θελουν να σπρωξουν την ηλεκτροκινηση... Μην αυξηθεια κιολας δεν ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Όταν το πήρα, το Tesla είχε 10.000€ παραπάνω και το Enyaq 5.000€ φθηνότερο. 

Εννοείται ότι μακροπρόθεσμα συμφέρει να πάρεις ένα ηλεκτρικό των 35.000€ παρά ένα θερμικό των 25.000€.

Λογικά είχες πετύχει τη περίοδο που έβγαινε μετά την επιδότηση κάτω από 30Κ το enyaq. Το θεωρώ αρκετά τίμια επιλογή σε αυτά τα λεφτά προσωπικά…εκεί που πήγε τώρα όχι, παίρνεις Tesla…

 

παντως το ηλεκτρικό είναι θέμα αναγκών, θα έπαιρνα πχ Εταιρικο ηλεκτρικό αν είχα τη δυνατότητα, εφοσον έχω το Q3 για ταξίδια…

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Γενικά δεν κάνω πολλά ή μάλλον δεν έκανα, τώρα που έχω βρει και δωρεάν στα Σείριος στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας, το έχω λιώσει και  Εξοικονομώ περίπου 2000€ κάθε χρόνο σε βενζίνη σε σχέση με το προηγούμενο που είχα που έκαιγε 7λτ/100χλμ.  

 

συγνώμη φίλε αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ.

χωρίς παρεξήγηση.

 

tzampas (1).jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, paylidis είπε

Λογικά είχες πετύχει τη περίοδο που έβγαινε μετά την επιδότηση κάτω από 30Κ το enyaq. Το θεωρώ αρκετά τίμια επιλογή σε αυτά τα λεφτά προσωπικά…εκεί που πήγε τώρα όχι, παίρνεις Tesla…

 

παντως το ηλεκτρικό είναι θέμα αναγκών, θα έπαιρνα πχ Εταιρικο ηλεκτρικό αν είχα τη δυνατότητα, εφοσον έχω το Q3 για ταξίδια…


Με τα έξτρα πήγε 36.000€. 
Τεσπα, και στα +30.000€ που έχουν κάτι diesel τύπου Peugeot 3008, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, χίλιες φορές ένα VW ID4/Tesla (Το Enyaq έχει ξεφύγει στην τιμή).  

Δεν θεωρώ ότι ένα ηλεκτρικό είναι θέμα αναγκών. Εχει σαφώς ανώτερη αίσθηση οδηγικά από ένα θερμικό, αθόρυβο, οδήγηση χωρίς φρένο, έλλειψη ταχυτήτων, πολλά άλογα, γενικά πολύ διαφορετική φάση.  

Εννοείτε μετά από σχεδόν ένα χρόνο συμβίωσης, δεν παίζει να ξανά γυρίσω σε κανονικό αμάξι. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεδομενο οτι θα ισχυει για αρκετα χρονια. Εφοσον θελουν να σπρωξουν την ηλεκτροκινηση... Μην αυξηθεια κιολας δεν ξερω.

μακαρι να αυξηθει, αλλα τα κινητρα ειναι για να αυξηθει το ποσοστο στην αγορα..
οταν πιασουν ενα ποσοστο στην ελληνικη αγορα, λογικα θα μειωσουν την επιχορηγηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, alexioannou είπε

Σας θεωρω μάγκες και ήρωες που σκέφτεστε να δώστε και 30.000€ για ένα όχημα.....

Έχω ένα punto gt του 1997 αγορασμενο το 2008 1600€.

Έκτοτε δύο φορές γενική επισκευή μηχανής (1400€),τώρα έχει 1200 χιλιόμετρα 😀.

Συν κάτι ψιλολογια κατά καιρούς κάνα 4000€ να έχω δωσει 15 χρόνια για αμάξι!!!!

Και πλησιάζει ΙΣΩΣ η στιγμή για αλλαγή,ενοειται με used από το πολύ κοντινό περιβάλλον mini cooper 1.6 +αεριο στα 2500€ με 150.000 χιλιόμετρα 

Ο ιδιοκτήτης ψείρας του κερατά!!!!!

😀😀😀😀😀

..και αν δεν σε αφήσει η μηχανή λίγο πολύ, δίνοντας 4k πολλές φορές σε ένα καλοσυντηρημένο αμάξι καταλήγεις να έχεις ένα πιο ωραίο αμαξάκι και από 20 χιλιάδων ευρώ, 7ο έτος που ακόμα χρωστάνε άλλοι.

 

Βλέπετε, είχα ανοίξει ένα τόπικ σε απόγνωση να αποκτήσω ένα ανοιχτό αμάξι με budget 3-3.5k max. Κάποιοι σιγόνταραν την ανάγκη μου, με διάφορα TIGRA κυρίως και είχαμε φτάσει σε κάτι Copen. Ήμουν σε τέτοια απόγνωση που μου κλέψανε το full extra smartάκι μου που δε μπορούσα χωρίς cabrio, μέχρι και το Citroen Pluriel είχα δει . . .

 

Κατέληξα με το παρακάτω που με έκανε να μάθω ΠΟΛΛΑ για την ίδια την αυτοκίνηση που δεν περίμενα να γουστάρω να μάθω. Επειδή είμαι τεμπέλαρος όμως, δεν έχω κάτσει ακόμα να αφιερώσω χρόνο σε ΕΚΕΙΝΟ το τόπικ που με βοηθούσατε εσείς και εσείς να βρω αμάξι, ανοιχτό, στα 3k που να αξίζει.. το οποίο το βρήκα κατ' εμέ. 3.000€ και 100€ τον επόμενο μήνα για την ακρίβεια.

 

Πάω να κλείσω 3ο έτος νομίζω μαζί του, και μη σώσω να πάρω άλλο ποτέ αν αυτό φθουρήσει όπως το βλέπω να φθουράει. Το προσέχω, αλλά δεν οδηγάω καθόλου συντηρητικά, day one.

Και εγώ ειδικά τώρα και αν δεν με φαντάζομαι να δίνω 20k για αμάξι μετά από τέτοια γλύκα. Μέσα είναι τουλάχιστον στο 89% σαν καινούριο, αχ και αυτή η διεγερτική αίσθηση μόνιμα στις ~4.5k στροφές..

μεγκέ.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JiovanniGeorgeo είπε

..και αν δεν σε αφήσει η μηχανή λίγο πολύ, δίνοντας 4k πολλές φορές σε ένα καλοσυντηρημένο αμάξι καταλήγεις να έχεις ένα πιο ωραίο αμαξάκι και από 20 χιλιάδων ευρώ, 7ο έτος που ακόμα χρωστάνε άλλοι.

 

Βλέπετε, είχα ανοίξει ένα τόπικ σε απόγνωση να αποκτήσω ένα ανοιχτό αμάξι με budget 3-3.5k max. Κάποιοι σιγόνταραν την ανάγκη μου, με διάφορα TIGRA κυρίως και είχαμε φτάσει σε κάτι Copen. Ήμουν σε τέτοια απόγνωση που μου κλέψανε το full extra smartάκι μου που δε μπορούσα χωρίς cabrio, μέχρι και το Citroen Pluriel είχα δει . . .

 

Κατέληξα με το παρακάτω που με έκανε να μάθω ΠΟΛΛΑ για την ίδια την αυτοκίνηση που δεν περίμενα να γουστάρω να μάθω. Επειδή είμαι τεμπέλαρος όμως, δεν έχω κάτσει ακόμα να αφιερώσω χρόνο σε ΕΚΕΙΝΟ το τόπικ που με βοηθούσατε εσείς και εσείς να βρω αμάξι, ανοιχτό, στα 3k που να αξίζει.. το οποίο το βρήκα κατ' εμέ. 3.000€ και 100€ τον επόμενο μήνα για την ακρίβεια.

 

Πάω να κλείσω 3ο έτος νομίζω μαζί του, και μη σώσω να πάρω άλλο ποτέ αν αυτό φθουρήσει όπως το βλέπω να φθουράει. Το προσέχω, αλλά δεν οδηγάω καθόλου συντηρητικά, day one.

 

Και εγώ ειδικά τώρα και αν δεν με φαντάζομαι να δίνω 20k για αμάξι μετά από τέτοια γλύκα. Μέσα είναι τουλάχιστον στο 89% σαν καινούριο, αχ και αυτή η διεγερτική αίσθηση μόνιμα στις ~4.5k στροφές..

μεγκέ.jpg

Είσαι ο άνθρωπος μου. Και εγώ έχω σκεφτεί ένα project με 7κ Μαξ να φτιάξω ένα κάμπριο διθέσιο. Το MG η το τίγκρα.  3 4 για αγορά συν 3 για φτιξιμο ,μηχανη λαστιχα αμορτισέρ κλπ. Το MG τι λέει μηχανικά; στο ψυγείο και στα κολλάει έχει λέει θέμα  κόστος αλλαγής πόσο πάει:

Άλλοιως θα πάω σε σμαρτ η 500ρακι του 14 15 στα 9κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...