Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, paylidis είπε

2 κ αν ζητήσεις την επέκταση δώρο σου κάνουν αλλά 2

 

δες και τι υπάρχει ετοιμοπαραδοτο γιατί μπορεί εν τελει να βάλεις τα γέλια ή τα κλάμματα… 

κοίταξε, η αλήθεια είναι οτι αυτή τη στιγμή ΔΕΝ εχω τα 22Κ που ζητάνε τα 2 οχήματα αυτα πχ, είμαι στα 20 οπότε σίγουρα η αγορά του δεν πάει για φέτος! Εαν τώρα μου πουν 7 μηνες αναμονή και βάλε λογικά δεν θα έχω πρόβλημα θαρρώ. Δόσεις δεν βάζω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

κοίταξε, η αλήθεια είναι οτι αυτή τη στιγμή ΔΕΝ εχω τα 22Κ που ζητάνε τα 2 οχήματα αυτα πχ, είμαι στα 20 οπότε σίγουρα η αγορά του δεν πάει για φέτος! Εαν τώρα μου πουν 7 μηνες αναμονή και βάλε λογικά δεν θα έχω πρόβλημα θαρρώ. Δόσεις δεν βάζω.

Όντως δες κ τα scala k kamiq είναι ένα κλικ πιο επάνω από τη fabia με Ελάχιστη διαφορά στο οικονομικό.  

οποτε η σύγκριση 20000 για φαμπια ή Χιουντάι καεί περίπατο εφοσον υπάρχουν τόσο ανώτερες επιλογές θεωρώ. Ενδεχομένως τελικά να σου βγαίνει κ φιέστα τσεκαρε τιμοκαταλόγους 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Καλησπέρα σε όλους ψάχνουμε αυτοκίνητο καινούριο ή μεταχειρισμένο για 1 άτομο με ταβάνι τα 35000. Μέχρι τώρα έχει κοιτάξει σε ford puma, Volkswagen Taigo και το κλασικό mini cooper. Ενδιαφέρεται για αυτόματο κυρίως αν έχει κάποια σημασία. Τι επιλογές υπάρχουν για κάτι που να μην καίει; Είδα και κάτι υβριδικά αλλά τα νούμερα ξέφευγαν πολύ. Τι προτείνετε ; 

 

Με 35 παίρνεις Puma αυτόματο σε εξαιρετική έδοση. Από τα τρία εγώ δε θα το συζητούσα καν, γιατί είναι και οδηγικά εξαιρετικό.

Mini από μένα όχι γιατί ε κάπου έχω βαρεθεί να το βλέπω, είναι το ίδιο πράγμα εξωτερικά εδώ και δε ξέρω πόσα χρόνια, και γιατί δεν αντέχω αυτό το πράγμα που δίνεις 35 χιλιάρικα για ένα αυτοκίνητο έχει αυτό το φτηνιάρικο "κενό" ανάμεσα σε οδηγό συνοδηγό χωρίς μια κονσόλα...κάτι...Παρόλο που το μοτέρ 1,5/136 και το αυτόματο σασμάν τα είχα κι εγώ και είναι πολύ καλά.

Mini έρχεται και το καινούριο σύντομα, αλλά αν το δεις θα βάλεις τα γέλια μάλλον, δε ξέρω πως το κατάφεραν αυτό...οπότε δύο φορές όχι Mini.

Το Taigo είναι εκτός συζήτησης για μένα σε τέτοιο budget. Απλά όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, paylidis είπε


Οσο για τις παιδικές ασθένειες δε θεωρώ ότι υψιστανται στο model 3-το θέμα είναι να μη πέσεις σε κινεζικής παραγωγής αμάξι γιατί εκεί έχουν θεματάκια. 

το θέμα είναι να πέσεις σε κινεζική παραγωγή. 
Τα αμερικανικά έχουν το πιο σημαντικό θέμα της συναρμολόγησης και υλικών. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, paylidis είπε

Taigo όχι. Troc ναι. Ετοιμοπαραδοτο πλούσιο σε εξοπλισμό αυτοματο 31000 σου βγαίνει 

Ειδάλλως αν δεν έχεις θέμα μεγέθους Tiguan μακράν καλύτερο 

και ίσως οριακά χωράει η gla?

Tesla model 3 στα 34 πως θα σου φαινόταν;

Το να μην καει σηκώνει κουβέντα πάντως. Τι θεωρείται οικονομικό…;

Troc είναι καλή πρόταση νομίζω για gla δεν το βλέπω γενικά θέλουμε να είναι συμμαζεμένο όσο γίνεται. Τεσλα νομίζω είναι πολύ περιοριστικό λόγω χιλιομέτρων και πρίζας. Θέλει να καίει όσο λιγότερο γίνεται βασικά. 

7 ώρες πριν, imr είπε

 

Αν έχεις πάρκινγκ το model 3 νομίζω είναι μονόδρομος σε αυτά τα λεφτα

Δεν είναι περιοριστικό λίγο το ότι είναι μόνο ηλεκτρικό; Αντιπροσωπεία αν χαλάσει κάτι δύσκολα βρίσκω γιατί είμαστε Θεσσαλονίκη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

το θέμα είναι να πέσεις σε κινεζική παραγωγή. 
Τα αμερικανικά έχουν το πιο σημαντικό θέμα της συναρμολόγησης και υλικών. 

Έλα ρε… το ανάποδο είχα διαβάσει. Δε ξέρω…

8 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Troc είναι καλή πρόταση νομίζω για gla δεν το βλέπω γενικά θέλουμε να είναι συμμαζεμένο όσο γίνεται. Τεσλα νομίζω είναι πολύ περιοριστικό λόγω χιλιομέτρων και πρίζας. Θέλει να καίει όσο λιγότερο γίνεται βασικά. 

Το να καίει όσο λιγότερο σημαίνει ηλεκτρικό ή φουλ υβριδικό (όχι μούφα-mild) ή έστω φυσικό αέριο. Για αυτοματο φυσικό αέριο πας σε οκταβια ή λεον. 

To troc κ το taigo (για 1.5 μιλάω πάντα) δε θέλω να σας απογοητεύσω αλλά είναι σίγουρα πάνω από 7λ/100 μικτό κύκλο - για κάποιους είναι πολύ για άλλους λίγο. Για εμένα είναι λίγο με δεδομένο ότι τώρα είμαι πάνω από 9 με χειροκίνητο 4.7 μ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

1. γιαιτι δεν κανεις ταξιδι;; σε τοσα group σχετικα με ηλεκτοκινηση, ολοι κανουν ταξιδια αλλωστε ποσο συχνα κανουμε ταξιδι χωρις σταση; 
2. η μπαταρια μετα απο τα πρωτα χρονια που εχει μια απωλεια σε % , μετα σταθεροποιειται και το deg ειναι πολυ μικρο. 
πριν μερικα χρονια εκανε 20,000 η αλλαγη μπαταριας, τωρα εχει πεσει στο μισο, και αλλωστε στη 10ετια θα εχεις σκοπο να το αλλαξεις ηδη το αμαξι
3. σχετικα με τις παιδικες ασθενειες δε γνωριζω, αλλα μετα απο 5-6 βολτες με ηλεκτρικο που εχω κανει (EV6, i3, 500e), οσο μενω με βενζινη νιωθω οτι εγω εχω την ασθενεια 😄
 

Αν δε πας Αθήνα-Θράκη π.χ., δεν υπάρχει διαδρομή στην Ελλάδα που να χρειάζεται στάση πάνω απο 5-10λ, άντε τουαλέτα, ενα καφέ και δρόμο. Για να φορτίσεις ηλεκτρικό πρέπει να κάνεις στάση επιπέδου παλιού ΚΤΕΛ που σταματούσε ενα μισάωρο τουλάχιστον για να φάει ο οδηγός τσάμπα σουβλάκια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Nikos3648 είπε

Καλησπέρα σε όλους ψάχνουμε αυτοκίνητο καινούριο ή μεταχειρισμένο για 1 άτομο με ταβάνι τα 35000. Μέχρι τώρα έχει κοιτάξει σε ford puma, Volkswagen Taigo και το κλασικό mini cooper. Ενδιαφέρεται για αυτόματο κυρίως αν έχει κάποια σημασία. Τι επιλογές υπάρχουν για κάτι που να μην καίει; Είδα και κάτι υβριδικά αλλά τα νούμερα ξέφευγαν πολύ. Τι προτείνετε ; 

Εάν έχει δικό του μέρος για φόρτιση, εννοείτε πας σε ηλεκτρικό. Με νυχτερινή χρέωση γεμίζει με 7 ευρώ και κάνει τουλάχιστον 350χλμ. (Μιλάμε για τα μοντέλα με την μικρή 60αρα μπαταρία)  

Από επιλογές Tesla Model 3 στα 34.000€, VW ID4 που βγαίνει στα 35.500€ ή VW ID3 στα 34.200€ και μάλιστα η VW σου αφαιρεί κατευθείαν την επιδότηση από την τιμή με την αγορά.

Γενικά μην το φοβάσαι το ηλεκτρικό, είναι τέλειο οδηγικά, πολύ απλό και ευχάριστο. Όταν κάνει ταξίδια μεγαλύτερα των 300χλμ θα χρειάζεται να περιμένει 30 λεπτά για φόρτιση αλλά ΟΚ, δεν είναι κάτι αποτρεπτικό. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εάν έχει δικό του μέρος για φόρτιση, εννοείτε πας σε ηλεκτρικό. Με νυχτερινή χρέωση γεμίζει με 7 ευρώ και κάνει τουλάχιστον 350χλμ. 

Από μοντέλα Tesla Model 3 στα 34.000€, VW ID4 που βγαίνει στα 35.500€ ή VW ID3 στα 34.200€ και μάλιστα η VW σου αφαιρεί κατευθείαν την επιδότηση από την τιμή με την αγορά.

Γενικά μην το φοβάσαι το ηλεκτρικό, είναι τέλειο οδηγικά, πολύ απλό και ευχάριστο. Όταν κάνει ταξίδια μεγαλύτερα των 300χλμ θα χρειάζεται να περιμένει 30 λεπτά για φόρτιση αλλά ΟΚ, δεν είναι κάτι αποτρεπτικό. 

εγώ για να παω  ταξίδι τα 300 που λες για εμένα το κόβω στα 150.

μέσα στην πόλη από Ιούνιο ως και Σεπτέμβρη μαζί με air con πάντα πάμε στα 200.

απορώ που βρίσκεις το ευχάριστο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mp123 είπε

εγώ για να παω  ταξίδι τα 300 που λες για εμένα το κόβω στα 150.

μέσα στην πόλη από Ιούνιο ως και Σεπτέμβρη μαζί με air con πάντα πάμε στα 200.

απορώ που βρίσκεις το ευχάριστο. 


Λοιπόν έχω ηλεκτρικό εδώ και 8 μήνες, έχω κάνει 20.000 χλμ. Το καλοκαίρι έκανα 8 ταξίδια των περίπου 640 χιλιομέτρων πήγαινε - έλα. 

Το αμάξι με 60αρα μπαταρία φουλ φορτωμένο με 4 άτομα, Αύγουστο μήνα φουλ κλιματισμό και ταχύτητα περίπου 110χλμ στο αυτόματο βγάζει 320 χλμ άνετα. Μια στάση για φόρτιση περίπου 10 λεπτά για να μην φτάνω άδειος, εκεί που έφτανα έχω σπίτι και το έβαζα ξανά για την επιστροφή. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, Vasilisxd said:


Λοιπόν έχω ηλεκτρικό εδώ και 8 μήνες, έχω κάνει 20.000 χλμ. Το καλοκαίρι έκανα 8 ταξίδια των περίπου 640 χιλιομέτρων πήγαινε - έλα. 

Το αμάξι με 60αρα μπαταρία φουλ φορτωμένο με 4 άτομα, Αύγουστο μήνα φουλ κλιματισμό και ταχύτητα περίπου 110χλμ στο αυτόματο βγάζει 320 χλμ άνετα. Μια στάση για φόρτιση περίπου 10 λεπτά για να μην φτάνω άδειος, εκεί που έφτανα έχω σπίτι και το έβαζα ξανά για την επιστροφή. 

Ποιο ηλεκτρικο αν επιτρεπεται;

Κατ' εμε το ηλεκτρικο ειναι ενα concept. Για να εχει νοημα αυτο το concept οφειλεις να εχεις δικη σου θεση σταθμευσης με φορτιστη, προαιρετικα και ηλιακα πανελς. 

Ή εγω τουλαχιστον ετσι το φανταζομαι σαν concept.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Ποιο ηλεκτρικο αν επιτρεπεται;

Κατ' εμε το ηλεκτρικο ειναι ενα concept. Για να εχει νοημα αυτο το concept οφειλεις να εχεις δικη σου θεση σταθμευσης με φορτιστη, προαιρετικα και ηλιακα πανελς. 

Ή εγω τουλαχιστον ετσι το φανταζομαι σαν concept.

Ναι θα πρέπει να έχεις δικό σου πάρκινγκ, εγώ μένω επαρχία και έχω και πάρκινγκ αλλά και δωρεάν φόρτιση σχετικά κοντά μου.

Η φόρτιση με αυξημένη χρέωση (όχι νυχτερινό/εκπτώσεις κλπ) κοστίζει 12€ το γέμισμα, μου βγάζει πάνω από 350χλμ , με 24€ κάνω 700χλμ, όσο δηλαδή και ένα συμβατικό αλλά με 80€ καύσιμο, γλυτώνω δηλαδή 56€ ανά γέμισμα.

Στα συν ότι δεν έχω σέρβις (είναι ανά δυο χρόνια υγρά και φίλτρα). 

Έχω το Skoda Enyaq.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

εγώ για να παω  ταξίδι τα 300 που λες για εμένα το κόβω στα 150.

μέσα στην πόλη από Ιούνιο ως και Σεπτέμβρη μαζί με air con πάντα πάμε στα 200.

απορώ που βρίσκεις το ευχάριστο. 

προφανώς και τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους καθώς πρέπει να προσαρμόσεις στυλ οδήγησης. 
 

Αν θες να κινείσαι με παράνομες ταχύτητες 140+ ναι οκ δε θα σε φτάσει η αυτονομία τους. 
στα 110 όμως είναι το sweet spot για να είναι VFM και στα ταξίδια τους. (για την πόλη κ τα καθημερινά μας δρομολόγια δε το συζητώ καν) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, Vasilisxd said:

Ναι θα πρέπει να έχεις δικό σου πάρκινγκ, εγώ μένω επαρχία και έχω και πάρκινγκ αλλά και δωρεάν φόρτιση σχετικά κοντά μου.

Η φόρτιση με αυξημένη χρέωση (όχι νυχτερινό/εκπτώσεις κλπ) κοστίζει 12€ το γέμισμα, μου βγάζει πάνω από 350χλμ , με 24€ κάνω 700χλμ, όσο δηλαδή και ένα συμβατικό αλλά με 80€ καύσιμο, γλυτώνω δηλαδή 56€ ανά γέμισμα.

Στα συν ότι δεν έχω σέρβις (είναι ανά δυο χρόνια υγρά και φίλτρα). 

Έχω το Skoda Enyaq.

Ελα ρε συ, μια χαρα! Δεν του το 'χα του Enyaq.

Bεβαια με τετοιο price tag μπορεις να βρεις λυσεις που να σου βγαζουν 300+ πραγματικα χιλιομετρα.

Εγω παλι με βλεπω προς Tesla Model Y οταν με το καλο μαζεψω λιγα παραπανω χρηματα και αγορασω μια θεση σταθμευσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...