Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας! 

 

Ήθελα και εγώ τη γνώμη σας για το νέο civic. 

 

Συγκεκριμένα, σκέφτομαι να το πάρω leasing για 4-5 χρόνια. Το οδήγησα και γενικά μου φαίνεται καλή ισορροπία από γκάζι/ασφάλεια και άνεση.

 

Αυτή τη στιγμή οδηγώ, ένα civic 08, το οποίο όμως μου έχει μείνει 3 φορές σε ένα χρόνο, και έχει χάσει την εμπιστοσύνη μου. 

 

Επίσης, επειδή θα είναι το 1ο μου leasing αν κάποιος έχει εμπειρίες, καλοδεχούμενες. Κυρίως τι συμβαίνει με μικροζημιες, που σίγουρα θα γίνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Hellwarrior είπε

Καλησπέρα σας! 

 

Ήθελα και εγώ τη γνώμη σας για το νέο civic. 

 

Συγκεκριμένα, σκέφτομαι να το πάρω leasing για 4-5 χρόνια. Το οδήγησα και γενικά μου φαίνεται καλή ισορροπία από γκάζι/ασφάλεια και άνεση.

 

Αυτή τη στιγμή οδηγώ, ένα civic 08, το οποίο όμως μου έχει μείνει 3 φορές σε ένα χρόνο, και έχει χάσει την εμπιστοσύνη μου. 

 

Επίσης, επειδή θα είναι το 1ο μου leasing αν κάποιος έχει εμπειρίες, καλοδεχούμενες. Κυρίως τι συμβαίνει με μικροζημιες, που σίγουρα θα γίνουν. 

Αν έχεις επαγγελματικό ΑΦΜ ώστε να το περάσεις στην επιχείρηση τότε οκ, αλλιώς σαν ιδιώτης δεν αξίζει το leasing.

Σου είχα πει να το πας σε καλό μηχανικό για έλεγχο. 😛

Επεξ/σία από Grim Ripper
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2023 στις 9:03 ΠΜ, dapostolidis είπε

Για το VW Taigo τι απόψεις έχετε; Όταν πρωτοεμφανίστηκε μου είχε αρέσει αρκετά το σχήμα αλλά ζήτημα σε όλη τη Θεσσαλονίκη να έχω πετύχει κάποιο 2 φορές ως τώρα. Ενώ το T-Cross που είναι αντίστοιχο με διαφορετικό σχήμα κυκλοφορεί πολύ. Υπάρχει θεωρείτε κάποιος λόγος που δεν πουλάει πολύ ή αυτό είναι απλά μια λάθος εκτίμηση που έχω με βάση την προσωπική μου εμπειρία;

 

19 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως κι εγώ πιστευω πως vfm ειναι μονο με το 1.0/110 που οκ δεν σου δίνει αίσθηση "νευρικού" αυτοκινήτου (κυριως γιατι το τούρμπο ανοίγει σε μικρό εύρος στροφών) αλλά δεν ειναι και μουλάρι στην ανήφορο. 

Προσωπικά μου άρεσε και εμένα σαν σχήμα (τουλάχιστον από βίντεο, φωτογραφίες κτλπ) και ήταν ιδανικό σαν μέγεθος, οπότε το περίμενα να το φέρουν. Το απέρριψα  όμως επειδή σε manual το φέρνει μόνο με τον 95 άλογα και 5άρι σασμάν. Αν ψάχνεις για αυτόματο ίσως αξίζει. Νομίζω το Τ-ROC αξίζει τα έξτρα χρήματα αν σε καλύπτει και θες VW. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tzampatzis είπε

 

Προσωπικά μου άρεσε και εμένα σαν σχήμα (τουλάχιστον από βίντεο, φωτογραφίες κτλπ) και ήταν ιδανικό σαν μέγεθος, οπότε το περίμενα να το φέρουν. Το απέρριψα  όμως επειδή σε manual το φέρνει μόνο με τον 95 άλογα και 5άρι σασμάν. Αν ψάχνεις για αυτόματο ίσως αξίζει. Νομίζω το Τ-ROC αξίζει τα έξτρα χρήματα αν σε καλύπτει και θες VW. 

Το ειδα κι εγώ εκ των υστέρων αυτο με τις εκδόσεις. Η VW Ελλάδος κάνει το ίδιο με το Taigo που έκανε με το FL του Polo που σταμάτησε να φέρνει χειροκίνητο το 110 οπότε η τιμή για αυτη τη μηχανή εκτοξέυτηκε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ωραίο απέξω. Το εσωτερικό δεν το μπορώ καθόλου. Μεγάλη καταστροφή έφερε η Τέσλα με το μινιμαλ, βάζω μία οθόνη να ξεπετάγεται σαν "βούρτσα" και τέλος. Ποτέ δεν μου άρεσε αυτή η σχεδίαση του εσωτερικού. Είναι σα να βγήκε από την γραμμή παραγωγής και δευτερόλεπτα πριν φύγει για τον πελάτη να το είδαν και να είπαν "Ω ρε φίλε, ξεχάσαμε να βάλουμε την οθόνη. Κάτσε να καρφώσουμε μία".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το ειδα κι εγώ εκ των υστέρων αυτο με τις εκδόσεις. Η VW Ελλάδος κάνει το ίδιο με το Taigo που έκανε με το FL του Polo που σταμάτησε να φέρνει χειροκίνητο το 110 οπότε η τιμή για αυτη τη μηχανή εκτοξέυτηκε

Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί πυροβολούν τα πόδια τους στην κοσμοκαρ με μερικές από τις επιλογές τους 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω γιατί πυροβολούν τα πόδια τους στην κοσμοκαρ με μερικές από τις επιλογές τους 

To Polo νομιζω και η μαμά στη Γερμανία το κατήργησε με χειροκίνητο. Το Taigo όμως υπάρχει κανονικά, η διαφορά είναι περίπου 1,600 ευρώ που νομίζω τα 15 έξτρα άλογα, η αυξημένη ροπή και η 6η ταχύτητα τα αξίζουν αν πρόκειται το αυτοκίνητο να κινείται αρκετά στον αυτοκινητόδρομο. 

Εχω οδηγήσει και το 1.0/95, ειναι ενα καλό μοτέρ για αυτοκίνητο πόλης, όχι για παραπάνω.

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα! Επανέρχομαι στο θέμα. Αμφιταλαντεύομαι πολύ καιρό και θα ήθελα πειστικές γνώμες αν είναι εύκολο!

Είχα παραγγείλει το Hyundai Kona 1.0 120ps βενζίνη και τελικά το ακύρωσα γιατί διάβαζα για μεγάλη κατανάλωση και ότι καίει λάδια ο κινητήρας του. 

Μετά κοίταξα προς Toyota Yaris Cross Hybrid μεριά, αλλά η έκδοση πάνω από τη βασική φτάνει τα 24K και δεδομένου πως θα αιτηθώ χρηματοδότηση, με τους τόκους θα φτάσει 30K. Επίσης το μικρό Yaris Hybrid ξεκινάει από 21K και θα φτάσει 24-25K... οπότε δεν μου πάει η καρδιά.

Κοιτάω και για diesel αλλά δεν ακούω καλά λόγια από εδώ και από εκεί για τους γνωστούς λόγους.

Τελικά αν κοιτούσατε για καινούριο Ι.Χ. με χρηματοδότηση, ποιο θα αγοράζατε και γιατί; Θα ήθελα B-SUV αλλά δεν αποκλείω και super mini. Κάνω γύρω στα 800χλμ το μήνα σε επαρχιακούς δρόμους/ αττική όδο κτλπ.

Μήπως να παραμείνω με το 17ετίας αμαξάκι που έχω τώρα και βλέπουμε; Αλλά τι θα αλλάξει προς το καλύτερο; Ούτε τις τιμές των αυτοκινήτων βλέπω να πέφτουν αλλά ούτε και των καυσίμων.

Επεξ/σία από TomCollins
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Μετά κοίταξα προς Toyota Yaris Cross Hybrid μεριά, αλλά η έκδοση πάνω από τη βασική φτάνει τα 24K και δεδομένου πως θα αιτηθώ χρηματοδότηση, με τους τόκους θα φτάσει 30K. Επίσης το μικρό Yaris Hybrid ξεκινάει από 21K και θα φτάσει 24-25K... οπότε δεν μου πάει η καρδιά.

 

Για τη χρηματοδότηση έχε στο νου σου και αυτό εδώ, καλύπτει αν θες να πάρεις hybrid ή και mild-hybrid.

https://www.atticabank.gr/el/individuals/loans/eco-katanalotika-daneia#attica-my-eco-car

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Για τη χρηματοδότηση έχε στο νου σου και αυτό εδώ, καλύπτει αν θες να πάρεις hybrid ή και mild-hybrid.

https://www.atticabank.gr/el/individuals/loans/eco-katanalotika-daneia#attica-my-eco-car

 

 

 

Το έχω κοιτάξει ήδη. Αλλά αφορά το 80% της αξίας του Ι.Χ. (άρα πρέπει να δώσεις το 20% μπροστά) και πρέπει να κάνεις μια ασφάλεια ζωής που προτείνουν επομένως είναι μία η άλλη με το επιτόκιο που θα πάρεις από την αντιπροσωπεία.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος το είχα κοιτάξει πριν λίγες βδομάδες, μήπως και συμφέρει καλύτερα από το υψηλό επιτόκιο της Toyota και τα δεδομένα είχαν ως εξής:

Toyota = 8.9% + 0.6%

Attica = 6.75% + 0.6% + ασφάλεια ζωής

55 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Δεν υπάρχει κινητήρας που να μην καίει λάδια αδερφέ.

Ναι, αλλά όχι να συμπληρώνω λάδια σε καινούριο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από TomCollins
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Ναι, αλλά όχι να συμπληρώνω λάδια σε καινούριο αυτοκίνητο.

Oλα καίνε και ειδικά τα καινούρια στο στρώσιμο. Ακόμα και τα Toyota που φαίνεται ότι έχεις αδυναμία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

Oλα καίνε και ειδικά τα καινούρια στο στρώσιμο. Ακόμα και τα Toyota που φαίνεται ότι έχεις αδυναμία.

Οκ το ακούω, αλλά τώρα το ακύρωσα πάει.

Και όχι δεν έχω αδυναμία στην Toyota διαφορετικά θα είχα παραγγήλει ήδη από εκεί.

Να πάμε όμως στην ουσία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Το έχω κοιτάξει ήδη. Αλλά αφορά το 80% της αξίας του Ι.Χ. (άρα πρέπει να δώσεις το 20% μπροστά) και πρέπει να κάνεις μια ασφάλεια ζωής που προτείνουν επομένως είναι μία η άλλη με το επιτόκιο που θα πάρεις από την αντιπροσωπεία.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος το είχα κοιτάξει πριν λίγες βδομάδες, μήπως και συμφέρει καλύτερα από το υψηλό επιτόκιο της Toyota και τα δεδομένα είχαν ως εξής:

Toyota = 8.9% + 0.6%

Attica = 6.75% + 0.6% + ασφάλεια ζωής

Ναι, αλλά όχι να συμπληρώνω λάδια σε καινούριο αυτοκίνητο.

ναι συμφέρει περισσότερο της toyota. Το είχα κοιτάξει και εγώ με την attica. Εγώ έδινα το 41% μπροστά οπότε θεωρητικά μπορούσα,  αλλά πέραν της toyota (που ήταν ακριβότερη σε χρηματοδότηση στην ελλάδα πέρυσι) οι άλλες μου έβγαιναν πιο φθηνά και χωρίς μπερδέματα, τα έκαναν τα χαρτιά οι αντιπρόσωποι.

Έχει το καλό όμως ότι μπορείς να το εξοφλήσεις νωρίτερα και να γλιτώσεις τόκους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...