Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, towlee είπε

Και πάνω που κλείσαμε την Χ1 18i, βλέπω τώρα ότι βγήκε στον conf και η 20i mild hybrid με 170 άλογα (και 40λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών) με 1.5Κ διαφορά (+ ~600 τον συναγερμό που είναι εκτός βασικού εξοπλισμού πλέον). Με τρώει να πάω από εκεί, αλλά ήδη έχουμε ανέβει πολύ.. 

6 ώρες πριν, paylidis είπε

προσωπικα το mhd το θεωρω μαλ****α hybrid... ή θα παρεις κανονικό να κανεις τη δουλιτσα σου ή αστο να παει...

Εγώ θεωρώ το mild-hybrid μια πολύ καλή και απλή λύση, και προσωπικά ήθελα το αμάξι μου να το έχει.  Αν δεν κάποιο σημαντικό μείον, όπως να σου κόβει πολύ χώρο στο port-paggage,  έχει το  όφελος ότι ρίχνει κοντά λίτρο την κατανάλωση(μιας και δεν έχεις και λόγο να απενεργοποιείς το start-stop) , ρίχνει τα ρύπους και τέλη (πχ στην X1 αν καταλαβαίνω θα έχεις από 145->134 CO2 άρα 100 ευρώ λιγότερα για φέτος).  Από αξιοπιστία κλπ., υποτίθεται ότι είναι φτηνή λύση ενώ θεωρώ ότι ακόμα και να χαλάσει η μπαταρία το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά, μιας και είναι επικουρικός ο ρόλος του (citation needed). 

 

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Εγώ θεωρώ το mild-hybrid μια πολύ καλή και απλή λύση, και προσωπικά ήθελα το αμάξι μου να το έχει.  Αν δεν κάποιο σημαντικό μείον, όπως να σου κόβει πολύ χώρο στο port-paggage,  έχει το  όφελος ότι ρίχνει κοντά λίτρο την κατανάλωση(μιας και δεν έχεις και λόγο να απενεργοποιείς το start-stop) , ρίχνει τα ρύπους και τέλη (πχ στην X1 αν καταλαβαίνω θα έχεις από 145->134 CO2 άρα 100 ευρώ λιγότερα για φέτος).  Από αξιοπιστία κλπ., υποτίθεται ότι είναι φτηνή λύση ενώ θεωρώ ότι ακόμα και να χαλάσει η μπαταρία το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά, μιας και είναι επικουρικός ο ρόλος του (citation needed). 

 

Από χώρο αποσκευών κόβει 40 λίτρα, όχι κατι τρομερο.. φαντάζομαι το μισό η όλο το κάτω, "κρυφό" χώρο (εκεί που είναι η ρεζέρβα).. 

Τώρα το 1λ  πολύ χοντρά, για 12000 τον χρόνο και έστω 2ε την βενζίνη, βγαινει:

7λτρ/100 χλμ -> 840λτρ τον χρόνο

6λτρ/100 χλμ  -> 720λτρ τον χρονο

Οπότε έχουμε ένα κέρδος ~250ευρω + ~100 τα τέλη (που μπορεί να είναι και περισσότερα στα επόμενα χρόνια) τον χρόνο.. Σε μια 5ετια, έχεις εξοικονομήσει ~1600ευρω, που είναι και πιθανόν κόστος μπαταρίας ίσως, οπότε έρχεται η μια ή η άλλη.. 😂

Αυτό για την λειτουργία δεν το ξερω, θα το ψάξω.. 

Κερδίζεις όμως σε δύναμη κινητήρα και ίσως και σε φρένα, λόγω της διαφορετικής κίνησης και ανάκτησης ενέργειας στα υβριδικά..

(Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω και εγώ! ) 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, towlee είπε

Από χώρο αποσκευών κόβει 40 λίτρα, όχι κατι τρομερο.. φαντάζομαι το μισό η όλο το κάτω, "κρυφό" χώρο (εκεί που είναι η ρεζέρβα).. 

Τώρα το 1λ  πολύ χοντρά, για 12000 τον χρόνο και έστω 2ε την βενζίνη, βγαινει:

7λτρ/100 χλμ -> 840λτρ τον χρόνο

6λτρ/100 χλμ  -> 720λτρ τον χρονο

Οπότε έχουμε ένα κέρδος ~250ευρω + ~100 τα τέλη (που μπορεί να είναι και περισσότερα στα επόμενα χρόνια) τον χρόνο.. Σε μια 5ετια, έχεις εξοικονομήσει ~1600ευρω, που είναι και πιθανόν κόστος μπαταρίας ίσως, οπότε έρχεται η μια ή η άλλη.. 😂

Αυτό για την λειτουργία δεν το ξερω, θα το ψάξω.. 

Κερδίζεις όμως σε δύναμη κινητήρα και ίσως και σε φρένα, λόγω της διαφορετικής κίνησης και ανάκτησης ενέργειας στα υβριδικά..

(Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω και εγώ! ) 

Χώρο αποσκευών δεν  κόβει η μπαταρία είναι κάτω από την θέση του συνοδηγού.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, towlee είπε

Από χώρο αποσκευών κόβει 40 λίτρα, όχι κατι τρομερο.. φαντάζομαι το μισό η όλο το κάτω, "κρυφό" χώρο (εκεί που είναι η ρεζέρβα).. 

Τώρα το 1λ  πολύ χοντρά, για 12000 τον χρόνο και έστω 2ε την βενζίνη, βγαινει:

7λτρ/100 χλμ -> 840λτρ τον χρόνο

6λτρ/100 χλμ  -> 720λτρ τον χρονο

Οπότε έχουμε ένα κέρδος ~250ευρω + ~100 τα τέλη (που μπορεί να είναι και περισσότερα στα επόμενα χρόνια) τον χρόνο.. Σε μια 5ετια, έχεις εξοικονομήσει ~1600ευρω, που είναι και πιθανόν κόστος μπαταρίας ίσως, οπότε έρχεται η μια ή η άλλη.. 😂

Αυτό για την λειτουργία δεν το ξερω, θα το ψάξω.. 

Κερδίζεις όμως σε δύναμη κινητήρα και ίσως και σε φρένα, λόγω της διαφορετικής κίνησης και ανάκτησης ενέργειας στα υβριδικά..

(Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω και εγώ! ) 

Τι είναι 1600 σε 5 χρόνια. Εδώ θα δώσεις 40 τα 1.6 πειράζουν. Παρε ότι έχει πιο πολυ δύναμη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχ όχι εντάξει, δεν είπαμε ότι είναι και τίποτα τα 1600 😂 Απλά αν σου σκάσει μπαταρία στην 5ετία/6ετία, ότι έχεις κερδίσει θα το δώσεις εκεί.. Αν όχι παραπάνω...

Για να μείνω στην βενζίνη είμαι πρακτικά (ήδη τα ~39 είναι πάρα πολλά), απλά σκέφτομαι και για το πόσο σπρώξιμο θα φάνε τα υβριδικά στα επόμενα χρόνια (και αντιστοίχως τι θα γίνει με τα τέλη πχ στα "καινούρια" βενζίνης).. 

Αλλά σύμφωνα με τα νέα πακέτα και τις προωθητικές που τρέχουν τώρα, η διαφορά 18i με 20i είναι ~600ε, οπότε (κουβέντα να γίνεται) αξίζει αρκέτα για κάποιον που  μπορεί να το σκέφτεται.. 

Επεξ/σία από towlee
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρώ ότι θα σε βοηθήσει μεταπωλητικά πάντως το να είναι έστω και mild. Σε 5 χρόνια πχ τα περισσότερα μεταχειρισμένα θα είναι mild, plug in κοκ. 

Προσωπικά δλδ αν η διαφορά είναι 600 ευρώ θα τα έδινα. 

Επεξ/σία από aris_rom
Δημοσ.

Σαν κάτοχος VW Golf 1.5 etsi θέλω να πω πως το Mild Hybrid σύστημα κάνει δουλειά κυρίως με τη λειτουργία coasting που έχει αναπτύξει η VW. Σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι και σε μη ανηφορικό δρόμο διανύεις ικανοποιητικές αποστάσεις με τη χρήση της μπαταρίας. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, vrouz είπε

Σαν κάτοχος VW Golf 1.5 etsi θέλω να πω πως το Mild Hybrid σύστημα κάνει δουλειά κυρίως με τη λειτουργία coasting που έχει αναπτύξει η VW. Σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι και σε μη ανηφορικό δρόμο διανύεις ικανοποιητικές αποστάσεις με τη χρήση της μπαταρίας. 

Δεν υπάρχει mild hybrid που να σε κινεί ούτε 2 πόντους με χρήση μόνο ηλεκτροκινητήρα.Με το coasting στα αυτόματα μάλλον εννοείς ότι σβήνει ο κινητήρας και πας (για όσο στο επιτρέπει η κλίση του δρόμου) χωρίς να κάψεις καύσιμο ενώ παράλληλα γίνεται φόρτιση της μπαταρίας

  • Like 2
Δημοσ.

Ισως δε το έθεσα επακριβώς, διανύεις αποστάσεις με την υποβοήθηση της μπαταρίας. 

Όταν αφήνεις το γκάζι καταλαβαίνεις και ο κινητηρας σβήνει γίνεται αντιληπτό οτι υπάρχει μία υποβοήθηση. Για παράδειγμα εγώ κάθε μέρα που κάνω 21χλμ να πάω στη δουλειά μου , τα 4 είμαι σβηστός. Και δεν ειναι κατηφόρες .

Δημοσ.
7 ώρες πριν, vrouz είπε

Ισως δε το έθεσα επακριβώς, διανύεις αποστάσεις με την υποβοήθηση της μπαταρίας. 

Όταν αφήνεις το γκάζι καταλαβαίνεις και ο κινητηρας σβήνει γίνεται αντιληπτό οτι υπάρχει μία υποβοήθηση. Για παράδειγμα εγώ κάθε μέρα που κάνω 21χλμ να πάω στη δουλειά μου , τα 4 είμαι σβηστός. Και δεν ειναι κατηφόρες .

Μηπως δεν ειναι σβηστος αλλα δουλευει δικυλινδρος και σου φαινεται σβηστος; γιατι στο 1.5 μοτερ εχουν εισαγει αυτη τη τεχνολογια μετα το 2020...

Δημοσ.

Νομίζω της Tonale το mildhybrid κινεί το αυτοκίνητο χωρίς τον κινητήρα.

Δεν έχω προσωπική άποψη, το διάβασα από δύο reviews και έλεγαν το ίδιο...

 

Υ.Γ. Μακάρι να είχα γιατί θα ήμουν μεταξύ της Tonale και του Χ1...

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. Μακάρι να είχα γιατί θα ήμουν μεταξύ της Tonale και του Χ1...

Δεν υπαρχει δίλημμα εδώ, tonale... κ σκεψου το λεω εγω! :P 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Δεν υπαρχει δίλημμα εδώ, tonale... κ σκεψου το λεω εγω! :P 

Το μόνο δίλημμα είναι ότι στον ίδιο εξοπλισμό έχουν ίδια τιμή 50+, αλλά αν πάρεις βασική Χ1 είσαι στα 40+...

Καλά δεν είμαι ούτε για 20 αλλά αααααν δεν ξέρω αν θα τα έδινα τα 10+ επιπλέον. Αν και με την κατανάλωση που είναι τουλάχιστον 1 λίτρο κάτω για την Tonale ίσως έκανα κάποια απόσβεση καααποια στιγμή...

  • Like 1
Δημοσ.

Μα η Tonale βασική δεν έχει κάτω από 40; 

Αν και σε αυτό το δίλημμα η απάντηση είναι DS4 ή/και DS7...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, paylidis είπε

Μηπως δεν ειναι σβηστος αλλα δουλευει δικυλινδρος και σου φαινεται σβηστος; γιατι στο 1.5 μοτερ εχουν εισαγει αυτη τη τεχνολογια μετα το 2020...

Το αυτοκίνητο ειναι 2021 μοντελο. Οι λειτουργιες ειναι τρεις , πορεια κανονικα με τεσσερις κυλνιδρους , πορεια με λειτουργια 2 κυλινδρων οπως σωστα ειπες με αρκετα μειωμενη καταναλωση και η λειτουργια coasting που το στροφομετρο ειναι στο 0.

Για να το ξεκαθαρισω, δε μιλαμε για καμια επανασταση στο θεμα καταναλωσης , απλα σου δινει την επιλογη αν θες να δεις και πολυ ικανοποιητικα νουμερα. Εγω στα 1600χλμ που εχω σαν τελευταιο trip ειμαι στα 5.9l/km. Υπενθυμιζω πως μιλαω για τον 4κυλινδρο 1500cc 150 αλογα

  • Like 2

  • Δημιουργία νέου...