Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, towlee είπε

Και πάνω που κλείσαμε την Χ1 18i, βλέπω τώρα ότι βγήκε στον conf και η 20i mild hybrid με 170 άλογα (και 40λίτρα μικρότερο χώρο αποσκευών) με 1.5Κ διαφορά (+ ~600 τον συναγερμό που είναι εκτός βασικού εξοπλισμού πλέον). Με τρώει να πάω από εκεί, αλλά ήδη έχουμε ανέβει πολύ.. 

μη μπλεκεις... μια χαρα ειναι η επιλογη που ηδη εκανες κατα τη γνωμη μου

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

2λιτρη δλδ ? Οπότε θα έχεις και φόρο

Έχει τίποτα άλλο παραπάνω που να αξίζει τα 1500 διαφορά?

1500 κυβικά βγαίνει από ότι είδα, οπότε δεν έχει φόρο. Οι διαφορές στα τέλη λόγω ρύπων είναι πολύ μικρές οπότε δεν έχει νόημα εκεί.

Τα 1500 διαφορά είναι κυρίως για την, θεωρητικά, μικρότερη κατανάλωση στην πόλη και για την μεγαλύτερη δύναμη/ροπή του αυτοκινήτου. Δεν έχω μπλέξει με μπαταρίες μέχρι τώρα και είμαι ακόμα λίγο πιο διστακτικός στο θέμα 🤔

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, towlee είπε

1500 κυβικά βγαίνει από ότι είδα, οπότε δεν έχει φόρο. Οι διαφορές στα τέλη λόγω ρύπων είναι πολύ μικρές οπότε δεν έχει νόημα εκεί.

Τα 1500 διαφορά είναι κυρίως για την, θεωρητικά, μικρότερη κατανάλωση στην πόλη και για την μεγαλύτερη δύναμη/ροπή του αυτοκινήτου. Δεν έχω μπλέξει με μπαταρίες μέχρι τώρα και είμαι ακόμα λίγο πιο διστακτικός στο θέμα 🤔

Ρώτα πόσο κάνει η αλλαγή της μπαταρίας εκτός εγγύησης και μάλλον θα σου φύγει η κάψα

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ρώτα πόσο κάνει η αλλαγή της μπαταρίας εκτός εγγύησης και μάλλον θα σου φύγει η κάψα

Ισχύει, γιατί και επέκταση να πάρεις, στα > 5 χρόνια θα το θέλει το φρεσκάρισμά της. Στα mild νομίζω ότι είναι πιο λογικές οι τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι κάτι έξτρα να προσέχεις/να πληρώνεις σε βάθος χρόνου..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, towlee είπε

Ισχύει, γιατί και επέκταση να πάρεις, στα > 5 χρόνια θα το θέλει το φρεσκάρισμά της. Στα mild νομίζω ότι είναι πιο λογικές οι τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι κάτι έξτρα να προσέχεις/να πληρώνεις σε βάθος χρόνου..

Ναι σίγουρα δεν έχει την τιμή της μπαταρίας ενός υβριδικού , κάπου στα 3 χιλιάρικα ήταν για Seat αν θυμάμαι καλά

Δημοσ.

3 χιλιάρικα για το mild? 😅 Το περιμένα αισθητά πιο κάτω να πω την αλήθεια. Θα πάρω τηλ να ρωτήσω από περιέργεια, αλλά όσο περνάει η ώρα, τόσο αράζω περισσότερο στην τωρινή επιλογή μου.. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, towlee είπε

Ισχύει, γιατί και επέκταση να πάρεις, στα > 5 χρόνια θα το θέλει το φρεσκάρισμά της. Στα mild νομίζω ότι είναι πιο λογικές οι τιμές, αλλά παρόλα αυτά είναι κάτι έξτρα να προσέχεις/να πληρώνεις σε βάθος χρόνου..

με προλαβε ο θωμας, όσο λογικη και αν ειναι η τιμη κατω απο 2Κ θα σου ελεγα οτι δε θα παιζει ουτε σε 5 χρονια...

  • Like 1
Δημοσ.

προσωπικα το mhd το θεωρω μαλ****α hybrid... ή θα παρεις κανονικό να κανεις τη δουλιτσα σου ή αστο να παει...

ειδα ενα υπεροχο lexus παρεπιπτοντως δε θυμαμαι μοντελο το πετυχα στο δρομο, υβριδικο, κουκλα...

ποσο να πηγαινει αραγε; 😂

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

προσωπικα το mhd το θεωρω μαλ****α hybrid... ή θα παρεις κανονικό να κανεις τη δουλιτσα σου ή αστο να παει...

ειδα ενα υπεροχο lexus παρεπιπτοντως δε θυμαμαι μοντελο το πετυχα στο δρομο, υβριδικο, κουκλα...

ποσο να πηγαινει αραγε; 😂

αν ηταν μεγάλο, και οχι το UX δηλαδή, υπολογισε 70-80+ για να εισαι μεσα :P

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, zanskou είπε

αν ηταν μεγάλο, και οχι το UX δηλαδή, υπολογισε 70-80+ για να εισαι μεσα :P

 

μπα μικρο ηταν, στυλ cupra formentor


  • Δημιουργία νέου...