Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, adi32 είπε

60 χλμ τη μέρα Αθήνα και 800 εθνική 6 φορές το χρόνο 

εγώ σε υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ θα πήγαινα. 

το πότε θα σου έρθει ειναι ενα ζήτημα βέβαια με τις αναμονές που υπάρχουν 

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, adi32 είπε

60 χλμ τη μέρα Αθήνα και 600 εθνική 6 φορές το χρόνο 

Άρα 30 + 30; Ή σπασμένο σε μικρότερες διαδρομές; Γιατί αν είναι σπασμένο τότε ξεχνάς πετρέλαιο. Αλλιώς 30χλμ διαδρομή είναι μια χαρά. Εμείς κάνουμε μερικές μικρές 15-20χλμ και μερικές 35-40χλμ και μια φορά την εβδομάδα γύρω γύρω 5χλμ supermarket. Και το dpf είναι μια χαρά μετά από 130χιλχλμ.

 

60χλμ με 220 εργάσιμες χοντρικά (260 περίπου βγάλε άδειες και αργίες) = 13200χλμ

+ 6 * 600 = 3600χλμ

Άρα περίπου 17χιλχλμ τον χρόνο.

Αν λοιπόν μπορούμε να βάλουμε όλα τα καύσιμα στο παιχνίδι έχιε σημασία η τιμή αγοράς. Αυτή τη στιγμή πιο φτηνά σε κόστος χρήσης είναι:

ηλεκτρικό με τζάμπα ρεύμα, 

ηλεκτρικό που πληρώνεις νυχτερινό, 

cng, * 

lpg, * 

diesel, * 

hybrid βενζίνη, (αν βοηθάει η διαδρομή και είναι φορτισμένο μπορεί να ανέβει και πιο ψηλά στην κατάταξη)

ηλεκτρικό σε ταχυφορτιστή,

toyota hubrid,

βενζίνη

 

Όλα στο περίπου, αυτά με τα * παίζουν πάνω κάτω συνέχεια. Ξεχνάω τίποτα άλλο;

Βάλε και ένα όριο τιμής αγοράς γιατί ηλεκτρικό πάει 30, τουοτα 20+, πετρέλαια και βενζίνες 20παρά...

Εγώ όταν πήγα να πάρω αυτοκίνητο είχαν ίδια τιμή βενζίνη με πετρέλαιο. Παρόλο που έκανα 15χιλχλμ τον χρόνο μόνο,  πήγα στο δεύτερο.    

 

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.

Κι εγώ με 60 χλμ καθημερινά (αττική οδό) και 1000*6 το χρόνο (άσχετα με το πόσα κάνω/θα κάνω όταν δεν δουλεύω), επέλεξα αρχικά LPG και μετά πετρέλαιο λόγω επιτοκίου (7% ---> 1%). 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως εμεις για 60 χλμ την ημέρα χωρις πολλα σταματα ξεκινα επιλέξαμε το CNG... Σιγουρα συμφερει ακομα αλλα εχει περιορισμους κακα τα ψεματα...

Αν με ξαναρώταγες σήμερα βεβαια μάλλον θα ειχα επιλέξει το πετρέλαιο* και ας ντουμανιασει ο τοπος αιθαλη...

*με 3000€ διαφορά απο το καμικ επαιρνα τότε το Q2 diesel - ιδιο σκάφος με παρεμφερη εξοπλισμο (θα του ελειπαν τα Led φωτα, το keyless και το μεταλλικο χρώμα) αλλα πιο μπαγιατικο σουλουπι και απερχόμενο μοντέλο... (α και καλυτερο επιτοκιο ειχε, 3.5 αντι 5.9 της σκοντα)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Πλέον η βενζίνη είναι πολύ κοντά στην κατανάλωση με το πετρέλαιο 10-20%... Βέβαια έχει πλέον εξαρτήματα (gpf, αντλίες υψηλής, μπεκ υψηλής κ.α.) παρόμοιου κόστους σε περίπτωση στραβής... Αλλά η διαφορά στην τιμή αγοράς, παραμένει ακριβότερο το πετρέλαιο, βαραίνει ή εξανεμίζεται ανάλογα με τα χλμ που κάνεις με το κόστος χρήσης. 

Και ο τρόπος λειτουργίας είναι παρόμοιος. Γενικά είναι πολύ κοντά πλέον...

Αν είχαμε τα 3-4πλά πρατήρια με cng ακόμα και τώρα με την διπλή τιμή συμφέρει και είναι και πιο "οικολογικό" καύσιμο... Αλλά να είχαμε να λέγαμε...

 

Υ.Γ. Εγώ το τέσλα ενός φίλου θέλω... Εντός 500χλμ αυτονομία, εκτός 350χλμ... Καλά είναι...

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Μιας και η τίμια Corolla μου πλησιάζει τα 20 έτη ψάχνω σιγά σιγά καινούργιο.

Το Yaris Cross Hybrid θα με έψηνε αλλά έχει τεράστια αναμονή.

Σκέφτομαι να μην ανέβω πολύ πάνω από τα 20k.

Έχετε εμπειρία από το κιβώτιο iMT που φοράνε κάποια KIA και Hyundai?

Είναι βολικό? Αξιόπιστο;

Αν καταλαβαίνω σωστά έχει λεβιέ που λειτουργεί όπως στα χειροκίνητα αλλά δεν έχει συμπλέκτη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Άρα 30 + 30; Ή σπασμένο σε μικρότερες διαδρομές; Γιατί αν είναι σπασμένο τότε ξεχνάς πετρέλαιο. :

ηλεκτρικό με τζάμπα ρεύμα, 

30+30 και ισως αλλα ψιλα

Τζαμπα ρευμα πως γινεται?

Νομιζω το ρευμα με αυτα που γινονται θα ειναι το πλεον ασυμφορο

Αυτο τι λεει ?

https://www.carandmotor.gr/themata/renault-clio-lpg-ta-pleonektimata-toy-ygraerioy-se-kostos

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Παντως εμεις για 60 χλμ την ημέρα χωρις πολλα σταματα ξεκινα επιλέξαμε το CNG... Σιγουρα συμφερει ακομα αλλα εχει περιορισμους κακα τα ψεματα...

Αν με ξαναρώταγες σήμερα βεβαια μάλλον θα ειχα επιλέξει το πετρέλαιο* και ας ντουμανιασει ο τοπος αιθαλη...

*με 3000€ διαφορά απο το καμικ επαιρνα τότε το Q2 diesel - ιδιο σκάφος με παρεμφερη εξοπλισμο (θα του ελειπαν τα Led φωτα, το keyless και το μεταλλικο χρώμα) αλλα πιο μπαγιατικο σουλουπι και απερχόμενο μοντέλο... (α και καλυτερο επιτοκιο ειχε, 3.5 αντι 5.9 της σκοντα)

Ξεκάθαρα λόγω πρατηρίων δεν το επέλεξα και της μικρής χωρητικότητας σε βενζίνη, αν είχε κανονικά φουλ πρατήρια όπως το LPG, ήταν no brainer και σαν τιμή και σαν ποιότητα καυσίμου, τουλάχιστον τότε που δεν φοβάμασταν για έλλειψη φυσικού αερίου. 
 

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Πλέον η βενζίνη είναι πολύ κοντά στην κατανάλωση με το πετρέλαιο 10-20%... Βέβαια έχει πλέον εξαρτήματα (gpf, αντλίες υψηλής, μπεκ υψηλής κ.α.) παρόμοιου κόστους σε περίπτωση στραβής... Αλλά η διαφορά στην τιμή αγοράς, παραμένει ακριβότερο το πετρέλαιο, βαραίνει ή εξανεμίζεται ανάλογα με τα χλμ που κάνεις με το κόστος χρήσης. 

Και ο τρόπος λειτουργίας είναι παρόμοιος. Γενικά είναι πολύ κοντά πλέον...

Αν είχαμε τα 3-4πλά πρατήρια με cng ακόμα και τώρα με την διπλή τιμή συμφέρει και είναι και πιο "οικολογικό" καύσιμο... Αλλά να είχαμε να λέγαμε...

 

Υ.Γ. Εγώ το τέσλα ενός φίλου θέλω... Εντός 500χλμ αυτονομία, εκτός 350χλμ... Καλά είναι...

 

Tesla ❤️ Αλλά 60κ αμάξι :P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ola150 είπε

Ξεκάθαρα λόγω πρατηρίων δεν το επέλεξα και της μικρής χωρητικότητας σε βενζίνη, αν είχε κανονικά φουλ πρατήρια όπως το LPG, ήταν no brainer και σαν τιμή και σαν ποιότητα καυσίμου, τουλάχιστον τότε που δεν φοβάμασταν για έλλειψη φυσικού αερίου. 

Η πλακα ειναι οτι ναι μεν κ εμας μας απασχολουσαν τα πρατηρια αλλα το προχώρησα χωρις φοβο γιατι ηταν διπλα στη δουλεια της γυναικας μου το κορωπι, ε κοιτα λοιπον που εκλεισε κ εν μερει κατσαμε στο γαντζο (εχουμε βεβαια κοντα μας τη κηφισια αλλα οπως και να το κανουμε δεν ειναι το ιδιο ευκολο με αυτο που ηταν 2' και πηγαινε πριν ή μετα τη δουλεια για γεμισμα)...

Για την ωρα εξακολουθω να πιστευω οτι ηταν καλη αγορά (ειδικα στα τοτε λεφτα που το πηραμε), τωρα αν αλλαξει τοσο δραματικα η κατασταση βλεποντας κ κανοντας... υπαρχει παντα και το ηλεκτρικο mokka που ειναι αρκετα οικονομικό, δινω το kamiq συμπληρωνουμε κ κατιτις και το παιρνουμε... ;) 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η πλακα ειναι οτι ναι μεν κ εμας μας απασχολουσαν τα πρατηρια αλλα το προχώρησα χωρις φοβο γιατι ηταν διπλα στη δουλεια της γυναικας μου το κορωπι, ε κοιτα λοιπον που εκλεισε...

Για την ωρα εξακολουθω να πιστευω οτι ηταν καλη αγορά (ειδικα στα τοτε λεφτα που το πηραμε), τωρα αν αλλαξει τοσο δραματικα η κατασταση βλεποντας κ κανοντας... υπαρχει παντα και το ηλεκτρικο mokka που ειναι αρκετα οικονομικό... ;) 

Όποιος αγόρασε αμάξι πριν τα μέσα του '21 νομίζω το αγόρασε σε καλή τιμή και με αρκετά "δωρεάν" έξτρα. Όσοι πήγαμε από Ιούνιο και μετά, τον ήπιαμε :P Οπότε σίγουρα απέδωσε το φυσικό αέριο. Και το Kamiq και Arona πολύ όμορφα αυτοκίνητα επίσης, όχι σαν τα Q3+ αλλά ωραία. 

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, adi32 είπε

30+30 και ισως αλλα ψιλα

Τζαμπα ρευμα πως γινεται?

Νομιζω το ρευμα με αυτα που γινονται θα ειναι το πλεον ασυμφορο

Αυτο τι λεει ?

https://www.carandmotor.gr/themata/renault-clio-lpg-ta-pleonektimata-toy-ygraerioy-se-kostos

Εντάξει αν κάνεις >25χλμ μαζεμένο πολύ συχνά δεν έχεις ανάγκη για το πετρέλαιο, αν βγαίνεις και λίγο εθνική είναι ότι πρέπει. Εμένα όταν βγάλει αναγέννηση στην εθνική θέλει λιγότερο από 10 λεπτά για να σταματήσει και δεν βγάζει πάντα ντουμάνι...

 

Τζάμπα από πάνελ... Αν το βάζεις να φορτίζει 2χ8 ώρες το σκ, σου δίνει 200-250 χλμ αυτονομία, για να εκμεταλευτείς τον ταυτοχρονισμό.  

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kronos73 είπε

Μιας και η τίμια Corolla μου πλησιάζει τα 20 έτη ψάχνω σιγά σιγά καινούργιο.

Πιστεύω ότι και η καινούργια corolla είναι ότι πιο τίμιο υπάρχει, και στο c-segment και γενικά. 

2 ώρες πριν, kronos73 είπε

Έχετε εμπειρία από το κιβώτιο iMT που φοράνε κάποια KIA και Hyundai?

Είναι βολικό? Αξιόπιστο;

Αν καταλαβαίνω σωστά έχει λεβιέ που λειτουργεί όπως στα χειροκίνητα αλλά δεν έχει συμπλέκτη.

Στην Ευρώπη το iMT έχει κανονικά πετάλι για συμπλέκτη, απλά είναι ηλεκτρικός/ηλεκτρονικός οπότε επιτρέπει να κάνει και coasting .

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, adi32 είπε

Με κυριο την οικονομια για πολλα χιλιομετρα Αθηνα και σε εθνικες, τι θα διαλεγατε σαν μικρο (τυπου Clio)

 Βενζινη, πετρελαιο, υβριδικο με ρευμα ή με αεριο?

θα πήγαινα σε υγραέριο σαν πρώτη επιλογή (πχ Clio LPG) ή υβριδικό αλλά με προοπτική να κάνω μετατροπή σε LPG απαραίτητα

ηλεκτρικό με τίποτα λόγω κόστους απόκτησης (και περιορισμού αυτονομίας και μπαταριών) , ούτε βενζίνη φυσικά  λόγω κόστους μετακίνησης .

Πετρέλαιο όχι για μέσα σε κίνηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, tasos30 είπε

Αφού φαίνεται να είναι σημαντικός παράγοντας το μέγεθος, δες και το Clio. Έχει ανέβει πολύ η τιμή του, αλλά πιστεύω με 18.000 όλο και σε κάποια έκδοση θα υπάρχει με LPG μάλιστα, έστω στη βασική. Υπήρχε πολύ στοκ νομίζω

Καλησπέρα και πάλι! 

Είδα και το Daccia Sandero stepway (SUV) με LPG 16-17 χιλιάρικα και ομολογώ ότι μου άρεσε! Από αξιοπιστία διάβασα ανάμεικτα σχόλια, αλλά πλέον ανήκει στην Renault. Το Clio το ακούω σαν επιλογή και αυτό εξίσου ωραίο !

Επεξ/σία από Kingedward
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Kingedward είπε

Καλησπέρα και πάλι! 

Είδα και το Daccia Sandero stepway (SUV) με LPG 16-17 χιλιάρικα και ομολογώ ότι μου άρεσε! Από αξιοπιστία διάβασα ανάμεικτα σχόλια, αλλά πλέον ανήκει στην Renault. Το Clio το ακούω σαν επιλογή και αυτό εξίσου ωραίο !

Σε αυτη την κατηγορια διαστάσεων πάντως, εγώ σε Clio θα πήγαινα. Μεγάλο θέμα το LPG, και για μένα είναι πανέμορφο, αν και αυτο είναι υποκειμενικό.

 

Edit: Αν "ψήνεσαι" για b-suv μεριά δες και Kia Stonic

Επεξ/σία από tasos30
  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...