ge-lyk Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 15 ώρες πριν, Giama είπε Ευχαριστω, θα κοιταξω. Τους προεκυψε αμεση αναγκη για αμαξι και τους διευκολυνει η πολυ χαμηλη δοση για αρχη και υποτιθεται στα 4 χρονια θα εχουν τα χρηματα για την τελευταια δοση (αναμονη για εφαπαξ). Θα το πληρωσουν βεβαια με τους επιπλεον τοκους. Εφόσον τους βολεύει, δε χάνουν κάτι. Σίγουρα δε θα τους βγει πιο ακριβά από την κλασσική χρηματοδότηση. Και εγώ το προτίμησα, επειδή με βόλευε η μικρότερη δόση και ένα σεβαστό ποσό στο τέλος. 1 1
tsofras Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 6 ώρες πριν, ge-lyk είπε Εφόσον τους βολεύει, δε χάνουν κάτι. Σίγουρα δε θα τους βγει πιο ακριβά από την κλασσική χρηματοδότηση. Και εγώ το προτίμησα, επειδή με βόλευε η μικρότερη δόση και ένα σεβαστό ποσό στο τέλος. Εγώ που το είχα υπολογίσει πάντως μου έβγαινε 400€ επάνω από την κλασική χρηματοδότηση Και θα είχα και το άγχος να έχω μαζέψει 10.000+ στην τετραετία
ProponitisTouKanape Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Κι εγώ που τα είχα βάλει κάτω έβγαινε πιο ακριβό το balloon. Επίσης στην κλασική χρηματοδότηση τοκίζεται μονο το κεφάλαιο για την αγορά του αυτοκινήτου, ενώ στο μπαλόνι τοκίζονται και τα σέρβις, η ασφάλεια και γενικά ο,τι περιλαμβάνει το πακέτο. Απλώς οκ κάποιος εν γνώσει του μπορεί να το διαλέξει γιατι δε τον παιρνει στην αρχή να δινει μεγάλη δόση. 2
ge-lyk Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Κι εγώ που τα είχα βάλει κάτω έβγαινε πιο ακριβό το balloon. Επίσης στην κλασική χρηματοδότηση τοκίζεται μονο το κεφάλαιο για την αγορά του αυτοκινήτου, ενώ στο μπαλόνι τοκίζονται και τα σέρβις, η ασφάλεια και γενικά ο,τι περιλαμβάνει το πακέτο. Απλώς οκ κάποιος εν γνώσει του μπορεί να το διαλέξει γιατι δε τον παιρνει στην αρχή να δινει μεγάλη δόση. Με πρόλαβες. Ίσως οφείλεται στο ότι εγώ δεν έβαλα ασφάλεια και σέρβις μέσα. Με αυτά τα δεδομένα, μου βγήκε ελάχιστα φθηνότερο το baloon. 1
tzampatzis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Peter_Line είπε Καλοτάξιδο. Πήρα και εγώ το ίδιο απο τον Μάρτη και ειναι πολύ καλό. Το χρώμα είναι το απλό Superior White ή μεταλλικό; Το απλό λευκό είναι όχι το μεταλλικό. Αρχικά για το γκρι πήγαινα, αλλά θα ερχόταν Αύγουστο .Οπότε προτίμησα το λευκό για πιο γρήγορα κυρίως. Να πω την αλήθεια έχει αρχίσει και μου αρέσει το άσπρο, ειδικά μετά το πρώτο πλύσιμο που έπεσε και κέρωμα και γυαλίζει ωραία. Πρόλαβα έκανα τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα (αρχικά στην Αθήνα, μετά Πελοπόννησο, σε εθνική και σε επαρχιακό δίκτυο), και εμένα πολύ καλό μου φαίνεται, ερχόμενος βέβαια από αμάξι 20ετίας(Fiat Stilo). Κινητήρας ακόμα και στο στρώσιμο μου φαίνεται εξαιρετικός, κατανάλωση 6.4 μέχρι τώρα, χάρηκα το πόσο "κάθετα" μπορώ να φορτώσω το πορτπαγκαζ (εννοώ πως ότι και να βάλω μέσα, ακόμα και τέρμα άκρη να είναι, η πόρτα κλείνει. Όπως σε ένα station-wagon δηλαδή- στο hachback που είχα πριν αυτό δεν έπαιζε), τα βοηθήματα καλά αλλά χρήσιμο να έχεις και κουμπί για να τα απενεργοποιείς (πχ το lane keep assist σε επαρχιακούς δρόμους, τους αισθητήρες παρκαρίσματος κτλπ), το android auto κάνει το ταξίδι πιο εύκολο. Από αναρτήση, πάτημα κτλπ δε βλέπω μεγάλες διαφορές από το hatchback, δηλαδή άνετο είναι και πατάει καλά, κοπανάει(ακούγεται βασικά, δεν "χτυπάει") λίγο πίσω σε μεγάλες λακούβες (λογικό λόγω ημιάκαμπτου) αλλά δε είδα να γέρνει παραπάνω που να με προβληματίσει. Αυτό που δε μπορώ να συνηθίσω ακόμα είναι που για να ξεκλειδώσει όλες τις πόρτες θέλει 2 φορές πάτημα στο κουμπί, έχεις βρει μήπως αν μπορεί να αλλάξει αυτό? Επίσης δε βλέπω να κλείνει τα παράθυρα από το τηλεχειριστήριο (ή δε το έχω βρεί?) που μου φαίνεται πολύ άκυρο να μη το κάνει ενώ το είχε το FIAT 20ετίας. Τελευταίο που δε μου άρεσε, ότι μόλις ανάψει λαμπάκι για ρεζέρβα (μαλακία μου, αλλά ήταν κλειστό το ΣΕΑ στην Ακράτα για καύσιμα) σταματάει να εμφανίζει range ( και ο δείκτης βενζίνης δε φαίνεται πολύ βοηθητικός όταν κατέβει στo Ε). Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2022 από tzampatzis 1
Peter_Line Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 21 minutes ago, tzampatzis said: Το απλό λευκό είναι όχι το μεταλλικό. Αρχικά για το γκρι πήγαινα, αλλά θα ερχόταν Αύγουστο .Οπότε προτίμησα το λευκό για πιο γρήγορα κυρίως. Να πω την αλήθεια έχει αρχίσει και μου αρέσει το άσπρο, ειδικά μετά το πρώτο πλύσιμο που έπεσε και κέρωμα και γυαλίζει ωραία. Πρόλαβα έκανα τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα (αρχικά στην Αθήνα, μετά Πελοπόννησο, σε εθνική και σε επαρχιακό δίκτυο), και εμένα πολύ καλό μου φαίνεται, ερχόμενος βέβαια από αμάξι 20ετίας(Fiat Stilo). Κινητήρας ακόμα και στο στρώσιμο μου φαίνεται εξαιρετικός, κατανάλωση 6.4 μέχρι τώρα, χάρηκα το πόσο "κάθετα" μπορώ να φορτώσω το πορτπαγκαζ (εννοώ πως ότι και να βάλω μέσα, ακόμα και τέρμα άκρη να είναι, η πόρτα κλείνει. Όπως σε ένα station-wagon δηλαδή- στο hachback που είχα πριν αυτό δεν έπαιζε), τα βοηθήματα καλά αλλά χρήσιμο να έχεις και κουμπί για να τα απενεργοποιείς (πχ το lane keep assist σε επαρχιακούς δρόμους, τους αισθητήρες παρκαρίσματος κτλπ), το android auto κάνει το ταξίδι πιο εύκολο. Από αναρτήση, πάτημα κτλπ δε βλέπω μεγάλες διαφορές από το hatchback, δηλαδή άνετο είναι και πατάει καλά, κοπανάει(ακούγεται βασικά, δεν "χτυπάει") λίγο πίσω σε μεγάλες λακούβες (λογικό λόγω ημιάκαμπτου) αλλά δε είδα να γέρνει παραπάνω που να με προβληματίσει. Αυτό που δε μπορώ να συνηθίσω ακόμα είναι που για να ξεκλειδώσει όλες τις πόρτες θέλει 2 φορές πάτημα στο κουμπί, έχεις βρει μήπως αν μπορεί να αλλάξει αυτό? Επίσης δε βλέπω να κλείνει τα παράθυρα από το τηλεχειριστήριο (ή δε το έχω βρεί?) που μου φαίνεται πολύ άκυρο να μη το κάνει ενώ το είχε το FIAT 20ετίας. Τελευταίο που δε μου άρεσε, ότι μόλις ανάψει λαμπάκι για ρεζέρβα (μαλακία μου, αλλά ήταν κλειστό το ΣΕΑ στην Ακράτα για καύσιμα) σταματάει να εμφανίζει range ( και ο δείκτης βενζίνης δε φαίνεται πολύ βοηθητικός όταν κατέβει στo Ε). Εγώ πήρα το γκρι. Σε ρώτησα για το χρώμα γιατί το πήρα λίγο ακριβότερα. Το μεταλλικό το χρεώνουν 600 ευρώ παραπάνω. Την κατανάλωση την έχω φτάσει στο 6,6 εγώ μπαίνω και στην πόλη μερικές φορές. Είμαι με car play που δεν μου εμφανίζει στην μικρή οθόνη τα βέλη κατεύθυνσης αλλά με Android όντως δουλεύει και είναι πολύ καλό. Με το κλείδωμα δεν έχω βρει κάτι για αυτό που λες. Πιθανός να μην γίνεται αλλά δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα να πω την αλήθεια. Όντως τα παράθυρα δεν κλείνουν και με ξενέρωσε αυτό. Ίσως είναι θέμα του συναγερμού που δίνουν. Μελλοντικά θα τον αλλάξω για να βάλω κάτι καλύτερο. Με την βενζίνη πάντως δεν το έχω αφήσει να αδειάσει. Με 100αρα μου δίνει μεγαλύτερη εμβέλεια. Είχε δείξει κοντά στα 700 αν θυμάμαι καλά. Με τις τιμές που έχει η βενζίνη είναι ίσως λίγο απαγορευτικό αλλά ίσως είναι καλύτερα μακροπρόθεσμα. Έχω βάλει και αντηλιακές μεμβράνες που το κάνουν να δείχνει ακόμα καλύτερο. Κατά τα άλλα συμφωνώ σε όσα αναφέρεις για το αυτοκίνητο. Ήταν στην παρούσα φάση η πιο value for money επιλογή. 1
Peugeot208 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, tzampatzis είπε Το απλό λευκό είναι όχι το μεταλλικό. Αρχικά για το γκρι πήγαινα, αλλά θα ερχόταν Αύγουστο .Οπότε προτίμησα το λευκό για πιο γρήγορα κυρίως. Να πω την αλήθεια έχει αρχίσει και μου αρέσει το άσπρο, ειδικά μετά το πρώτο πλύσιμο που έπεσε και κέρωμα και γυαλίζει ωραία. Πρόλαβα έκανα τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα (αρχικά στην Αθήνα, μετά Πελοπόννησο, σε εθνική και σε επαρχιακό δίκτυο), και εμένα πολύ καλό μου φαίνεται, ερχόμενος βέβαια από αμάξι 20ετίας(Fiat Stilo). Κινητήρας ακόμα και στο στρώσιμο μου φαίνεται εξαιρετικός, κατανάλωση 6.4 μέχρι τώρα, χάρηκα το πόσο "κάθετα" μπορώ να φορτώσω το πορτπαγκαζ (εννοώ πως ότι και να βάλω μέσα, ακόμα και τέρμα άκρη να είναι, η πόρτα κλείνει. Όπως σε ένα station-wagon δηλαδή- στο hachback που είχα πριν αυτό δεν έπαιζε), τα βοηθήματα καλά αλλά χρήσιμο να έχεις και κουμπί για να τα απενεργοποιείς (πχ το lane keep assist σε επαρχιακούς δρόμους, τους αισθητήρες παρκαρίσματος κτλπ), το android auto κάνει το ταξίδι πιο εύκολο. Από αναρτήση, πάτημα κτλπ δε βλέπω μεγάλες διαφορές από το hatchback, δηλαδή άνετο είναι και πατάει καλά, κοπανάει(ακούγεται βασικά, δεν "χτυπάει") λίγο πίσω σε μεγάλες λακούβες (λογικό λόγω ημιάκαμπτου) αλλά δε είδα να γέρνει παραπάνω που να με προβληματίσει. Αυτό που δε μπορώ να συνηθίσω ακόμα είναι που για να ξεκλειδώσει όλες τις πόρτες θέλει 2 φορές πάτημα στο κουμπί, έχεις βρει μήπως αν μπορεί να αλλάξει αυτό? Επίσης δε βλέπω να κλείνει τα παράθυρα από το τηλεχειριστήριο (ή δε το έχω βρεί?) που μου φαίνεται πολύ άκυρο να μη το κάνει ενώ το είχε το FIAT 20ετίας. Τελευταίο που δε μου άρεσε, ότι μόλις ανάψει λαμπάκι για ρεζέρβα (μαλακία μου, αλλά ήταν κλειστό το ΣΕΑ στην Ακράτα για καύσιμα) σταματάει να εμφανίζει range ( και ο δείκτης βενζίνης δε φαίνεται πολύ βοηθητικός όταν κατέβει στo Ε). Έχεις δοκιμάσει να κρατήσεις πατημένο το κουμπί του κλειδώματος; 1
tzampatzis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 8 ώρες πριν, Peugeot208 είπε Έχεις δοκιμάσει να κρατήσεις πατημένο το κουμπί του κλειδώματος; Ναι, εκεί ήταν που ξενέρωσα! 😛 9 ώρες πριν, Peter_Line είπε Έχω βάλει και αντηλιακές μεμβράνες που το κάνουν να δείχνει ακόμα καλύτερο. Εννοείς στα μπροστά τζάμια? Γιατί πίσω έχει (GL+)? Εγώ αυτό που θα κάνω πάντως είναι να βάλω διχρωμία στις ζάντες, μια και το σχέδιο τους είναι φτιαγμένο για διχρωμία, όπως το δίνει στην GLX δηλαδή.
Peter_Line Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 26 minutes ago, tzampatzis said: Ναι, εκεί ήταν που ξενέρωσα! 😛 Εννοείς στα μπροστά τζάμια? Γιατί πίσω έχει (GL+)? Εγώ αυτό που θα κάνω πάντως είναι να βάλω διχρωμία στις ζάντες, μια και το σχέδιο τους είναι φτιαγμένο για διχρωμία, όπως το δίνει στην GLX δηλαδή. Στα μπροστά αλλά και στα υπόλοιπα (εκτός απο το μπροστινο) Μπορείς να κάνεις τις ζάντες έτσι; Δεν το ήξερα αυτό. Του Glx φαίνεται να είναι γυαλισμένο το αλουμίνο πέρα απο την διχρωμία. Που μπορείς να το κάνεις αυτό γιατί με ενδιαφέρει.
filarhos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Το κάνουν αυτοί που βάφουν ζάντες... Είναι διαμανταρισμένο... Δεν ξέρω αν αναλαμβάνουν να κάνουν απλή διπλή βαφή... Εγώ δεν θα το έκανα γιατί έστω και λίγο αφαιρούν μέταλλο από την ζάντα... Όταν είναι φτιαγμένο για να διαμανταριστεί το έχουν υπολογίσει ότι θα αφαιρεθεί υλικό, σε αντίθεση με όταν το κάνεις μετά... 1
tzampatzis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 7 ώρες πριν, filarhos είπε Το κάνουν αυτοί που βάφουν ζάντες... Είναι διαμανταρισμένο... Δεν ξέρω αν αναλαμβάνουν να κάνουν απλή διπλή βαφή... Εγώ δεν θα το έκανα γιατί έστω και λίγο αφαιρούν μέταλλο από την ζάντα... Όταν είναι φτιαγμένο για να διαμανταριστεί το έχουν υπολογίσει ότι θα αφαιρεθεί υλικό, σε αντίθεση με όταν το κάνεις μετά... Χμ ευχαριστώ για τη συμβουλή, σίγουρα δε με ψήνει κάτι που θα φθείρει καινούργια ζάντα. Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα όταν το παράλαβα και μου είπαν για βάψιμο σε ζαντάδες, οπότε θα πάω να ρωτήσω για τις επιλογές που έχω. Όπως το καταλαβαίνω πάντως είναι η ίδια ζάντα που γίνεται διχρωμία.
tsofras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε Άρτι αφιχθέν το μικρό! Καλοτάξιδο να είναι Υ.Γ. Εσωτερικό θέλουμε κιόλας
Bomber-21 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 Ευχαριστώ! Εσωτερικό είναι oldskoolιά, όλα αναλογικά!
tsofras Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε Ευχαριστώ! Εσωτερικό είναι oldskoolιά, όλα αναλογικά! Και? Η φωτο του εσωτερικού επιβάλλεται το λένε και οι κανόνες του κλάμπ Επίσης είμαστε αρκετοί που μας αρέσει η ολντσκουλιά 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις