john1987 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις στην κουβέντα: 1) Υπάρχει κατηγορία ανθρώπων που λένε από κόμπλεξ "σιγα μη δώσω 25χιλ για Hyundai/Kia/Skoda κλπα" και αγοράζει "premium" χωρίς να το ψάξει ιδιαίτερα Αντιστοίχως, υπάρχει η κατηγορία που αγοράζει γιαπωνέζικο μια ζωή γιατί δε σπάει δε χαλάει ανεξαρτήτως αν κάποια μοντέλα είναι κακασχημα ή ζημιάρικα. 2) Υπάρχει η κατηγορία ανθρώπων που το ψάχνει (paylidis) και προτιμάει παραπάνω τη γερμανική φιλοσοφία με έμφαση στην (απτή) ποιότητα. 3) Υπάρχει η κατηγορία που εκτιμάει το premium αλλά του κάνει κλικ ένα αμάξι μιας μάρκας που δεν είναι premium (πχ Leon που για μένα είναι πολύ όμορφο ή Octavia ή QQ). Ως προς την Kia διαβάζω για το πολυαναμενομενο Sportage ότι για να πάρεις την γεμάτη έκδοση (με την ενιαία οθόνη κλπα) φτάνεις 37χιλ. Παρατηρώ λοιπόν ότι οι Ασιάτες έχουν πραγματικά ανεβάσει πολύ την ποιότητα/εμφανιση όμως έχουν ανέβει δυσανάλογα και οι τιμές τους. Το ίδιο συμβαίνει και με την Peugeot. Σε κάθε περίπτωση, οι αναμονες στα καινούρια και οι φουσκωμένες τιμές στα μεταχειρισμένα, ενόψει της γενικης ακρίβειας που υπαρχει και των όσων βλέπουμε να συμβαίνουν, είμαι πλέον πολύ χαμηλά στη λίστα πραγμάτων που πρέπει να μας απασχολούν. 2
smyrali Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 25/2/2022 στις 5:52 ΜΜ, nemom είπε Κοίτα να είμαστε δίκαιοι στα 10 χρόνια δεν ξεκολλάει η επένδυση της οροφής και δεν ξεκολλάει μόνη της και ούτε αφορά το VW group αυτό, είναι ο τρόπος που κατασκευάζουν τα περισσότερα αυτοκίνητα και στον ταμπλά της οροφής κολλάνε μια επένδυση που αποτελείται από ένα εξωτερικό υφασμάτινο στρώμα και ένα εσωτερικό αφρώδες. Από εκεί και μετά δεν καταλαβαίνω το bold. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν «κόλλες που χρησιμοποιούν» για να εμποδίζουν νερά να περνάνε από τους ταμπλάδες στις πόρτες και σίγουρα δεν μπάζουν επειδή αστοχεί κάποια κόλλα. Έχω γνώση αυτό για το οποίο μιλάμε. φιλε μου δεν ξερω αν φταινε οι κόλες ή κατι άλλο. Σημασία έχει το αποτέλεσμα, που είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινητων της πλατφορμας Golf (δεν ξερω τι γινεται στα Octavia) έχει το πρόβλημα υγρασίας/εισροής υδάτων μετά από κάποια χρόνια. Είχα από τον πατέρα μου Mitsubishi Lancer του 1981 και μέχρι το 2009 που το αποσύραμε δεν μπήκε σταγόνα νερό μέσα του, ούτε ξεκόλλησε ο ουρανός. Τελοσπαντων απο αλλού ξεκινήσαμε και αλλού φτάσαμε. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι η απτή ποιότητα και η αντοχή στο χρόνο δεν συνάδουν πάντα. Έτσι ένα πιο premium σε πλαστικά και άλλα υλικά δεν σημαίνει ότι θα έχει καλύτερη αντοχή στο χρόνο από ένα τυπικό γιαπωνέζικο/κορεάτικο που το εσωτερικό του θεωρείται πιο "φτηνιάρικο". Άρα τα 25.000 για ένα KIA XCeed δεν τα βρίσκω υπερβολικά αν η ποιότητα κατασκευής και αντοχή στο χρόνο είναι εφάμιλλη άλλων κατασκευών από Ιαπωνία μεριά....Βέβαια για κάποιον που έχει δυνατότητα να αλλάζει αυτοκινητο κάθε 5 χρόνια η συζήτηση που κάνουμε είναι καθαρά φιλοσοφική! Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2022 από smyrali typo
gmts Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Τελικώς για το Fiesta ST2 θα έμπαινε για παραγωγή Ιούνιο(μετά απο 13 μήνες), οπότε ακύρωσα και θα πάρω πίσω τα 1.000 ευρώ της προκαταβολής. Του χρόνου βλέπουμε πάλι. 4
aris_rom Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 15 λεπτά πριν, gmts είπε Τελικώς για το Fiesta ST2 θα έμπαινε για παραγωγή Ιούνιο(μετά απο 13 μήνες), οπότε ακύρωσα και θα πάρω πίσω τα 1.000 ευρώ της προκαταβολής. Του χρόνου βλέπουμε πάλι. 13 μήνες για να μπει παραγωγή; Πω ρε φίλε.
gmts Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 17 minutes ago, aris_rom said: 13 μήνες για να μπει παραγωγή; Πω ρε φίλε. Ναι Μάης του '21 μπηκε παραγγελία. Δύσκολοι καιροί για αγορά αυτοκινήτου. Από το 2023 βλέπουμε πάλι 2
tsofras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, gmts είπε Ναι Μάης του '21 μπηκε παραγγελία. Δύσκολοι καιροί για αγορά αυτοκινήτου. Από το 2023 βλέπουμε πάλι Αν την κάνεις την δουλειά σου , κάνε υπομονή με ότι έχεις
gmts Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 40 minutes ago, tsofras said: Αν την κάνεις την δουλειά σου , κάνε υπομονή με ότι έχεις Ναι έχω το 1.0 ST-line και ενα μικρό ηλεκτρικό κατηγορίας L, οπότε δεν καίγομαι κιόλας. Καλή υπομονή σε όσους προβούν σε αγορές.😋
jgeorgiou Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Για εμένα και το 2022 "κάηκε" για αγορά αυτοκινήτου , μόνο όσοι έχουν ανάγκη πρέπει να αγοράσουν τα υπερτιμημένα που τα παραδίδουν και καθυστερημένα και με ότι σύνθεση τους βολεύει. Οποιος μπορεί να περιμένει από το 2023 θα ομαλοποιηθεί ΣΤΑΔΙΑΚΑ η αγορά και θα δούμε κάποιες εκπτώσεις αλλά τις τιμές του 2019 τις ξεχνάμε για πάντα σε ΟΛΑ τα προιόντα και φυσικά και στα αυτοκίνητα. Θα είναι αναμνηστικές και όταν τις θυμόμαστε θα αισθανόμαστε σαν να βλέπουμε φωτογραφίες από τότε που είμασταν παιδάκια. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2022 από jgeorgiou 3
majnun Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Στις 1/3/2022 στις 7:04 ΜΜ, gmts είπε Τελικώς για το Fiesta ST2 θα έμπαινε για παραγωγή Ιούνιο(μετά απο 13 μήνες), οπότε ακύρωσα και θα πάρω πίσω τα 1.000 ευρώ της προκαταβολής. Του χρόνου βλέπουμε πάλι. Τι; Θα πάρω και εγώ το δικό μου αν και ξέρω ότι θα ακούσω τα ίδια
paylidis Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) ολο αυτο ειναι απολύτως τραγικό και θελω να ελπιζω ότι δεν ήταν μεθοδευμενο... Εχω φιλο που περιμενει παιδακι και δε μπορει να βρει αξιοπρεπες ετοιμοπαραδοτο οικογενειακό καινουργιο *(εδωσε ήδη μαλιστα την Ζ4 που είχε και κυκλοφορει με τα λεωφορεία ελπιζοντας ότι θα βρει συντομα ετοιμοπαραδοτο...). Ενα καμικ βενζινη χιλιαρι style του ειχα βρει απο ακυρωση και η ψωριαρα η γυναικα του που μεχρι πριν 2 χρονια επινε νερο απο το λαστιχο, δεν ήθελε σκοντα (μαλλον προτιμαει με τη κοιλια στο στομα τα λεωφορεια και τα ταξια) *κοιταμε και για μεταχειρισμενο εως 2-3 ετών αλλα με τις τιμες που εχουν δεν αξιζει με τιποτα. Του προτεινα Leasing Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2022 από paylidis 2
zanskou Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 43 λεπτά πριν, paylidis είπε Του προτεινα Leasing To leasing, στις περισσότερες μαρκες ειναι σε χειροτερη μοιρα αφού λόγω του ότι δεν υπάρχουν αυτοκίνητα έχει δοθεί προτεραιότητα στη λιανικη.
paylidis Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 17 λεπτά πριν, zanskou είπε To leasing, στις περισσότερες μαρκες ειναι σε χειροτερη μοιρα αφού λόγω του ότι δεν υπάρχουν αυτοκίνητα έχει δοθεί προτεραιότητα στη λιανικη. Κι ομως εχουν στοκ σε αρκετα μοντελα... Μια εβδομαδα ειπε η πορτοκαλι εταιρεια για καποια μοντελα που ρωτησε
gmts Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 11 hours ago, majnun said: Τι; Θα πάρω και εγώ το δικό μου αν και ξέρω ότι θα ακούσω τα ίδια Για ρώτα μπας και είσαι πιο τυχερός!
john1987 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 13 ώρες πριν, paylidis είπε ολο αυτο ειναι απολύτως τραγικό και θελω να ελπιζω ότι δεν ήταν μεθοδευμενο... Εχω φιλο που περιμενει παιδακι και δε μπορει να βρει αξιοπρεπες ετοιμοπαραδοτο οικογενειακό καινουργιο *(εδωσε ήδη μαλιστα την Ζ4 που είχε και κυκλοφορει με τα λεωφορεία ελπιζοντας ότι θα βρει συντομα ετοιμοπαραδοτο...). Ενα καμικ βενζινη χιλιαρι style του ειχα βρει απο ακυρωση και η ψωριαρα η γυναικα του που μεχρι πριν 2 χρονια επινε νερο απο το λαστιχο, δεν ήθελε σκοντα (μαλλον προτιμαει με τη κοιλια στο στομα τα λεωφορεια και τα ταξια) *κοιταμε και για μεταχειρισμενο εως 2-3 ετών αλλα με τις τιμες που εχουν δεν αξιζει με τιποτα. Του προτεινα Leasing Πολλοί Έλληνες το λένε αυτό για διάφορες μάρκες και μου προξενεί εντύπωση. Βγάζει έναν επαρχιωτισμο και δείχνει άγνοια της αγοράς. Από ότι είδα οι τιμές στα leasing (προκαταβολής, μισθώματα κλπα) έχουν πάρει την ανιουσα.
paylidis Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2022 5 λεπτά πριν, john1987 είπε Πολλοί Έλληνες το λένε αυτό για διάφορες μάρκες και μου προξενεί εντύπωση. Βγάζει έναν επαρχιωτισμο και δείχνει άγνοια της αγοράς. Από ότι είδα οι τιμές στα leasing (προκαταβολής, μισθώματα κλπα) έχουν πάρει την ανιουσα. Ε μαζί με την τιμή αγοράς λογικό είναι να ανεβει κ το μίσθωμα… Κοίταξε, από τον πατέρα μου που είναι 65 θα περίμενα κ θα αποδεχόμουν μια πιθανή αποστροφή στα σκοντα σεατ κλπ έχοντας δει το παρελθόν τους - ομοιως και εμένα δε μου κάθονται πολύ καλά τα ΚΙΑ αν κ παραδέχομαι ότι έχουν κάνει τεράστια άλματα ποιοτικά, ωστόσο όπως είπα κ μερικες σελίδες πριν δε θα αγόραζα... Αυτό το κρατάω όμως για εμένα-δε θα πω σε κανεναν μην αγοράσεις κια, ίσα ίσα θα πω δε σπάνε δε χαλάνε (πλην εξαιρέσεων που είδαμε μια προσφάτως στο φόρουμ) αν σου αρέσει κ είναι οκ οικονομικά μεγεια σου! Ο αφορισμός όμως δεν είναι καλός, ειδικά πχ από τη συγκεκριμένη κοπέλα 26 χρόνων εν προκειμενω (η οποία τον σταύρωσε για να πουλήσει το Ζ4 επειδή περιμένουν παιδί κ πρέπει να πάρουν οικογενειακό και τώρα της βρωμάει το ένα κ της ξινίζει το άλλο, αλλά το παλικάρι δε μπορεί να αγοράσει Χ1 που θέλει η μαντάμ τη στιγμή που θέλει 6-7 χιλιάρικα για εξετάσεις, τη γεννά κ τα πρωτα έξοδα). Για εμένα το καμικ θα ήταν η καλύτερη επιλογή στα λεφτά που μπορεί να διαθέσει - κοιτάει κ βιταρα αλλά δε το ψήνει του φαίνεται πολύ χωριάτικο λόγω συνήθειας στο Ζ 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις