Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Για εμενα παραμενει το "γιατι να δωσει καποιος 25Κ για ΚΙΑ" παντως :P 

Οχι οτι δεν εχει ανεβει ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ποιοτικά* αλλα παραμενει ενα ΚΙΑ...

 

*τα εγραψα τον Ιουνιο που ειχα για αρκετες μερες ενα E-niro νοικιαρικο και δηλωσα ενθουσιασμένος, αλλα δε θα εδινα τα ζεστά μου λεφτα για κανενα κια...

Ναι τα ίδια ακριβώς έλεγα και εγώ. 

Αλλά βλέποντας τιμοκατάλογους με μαχ 25 δεν βρίσκω κάτι καλύτερο. 

Σε Diesel πάντα δεν ξαναγυρνάω σε βενζινη

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 19/2/2022 στις 12:50 ΜΜ, aris_rom είπε

Αμφιβάλλω φίλε. Από την στιγμή που ανέβηκαν θεωρώ ότι απλώς με την πάροδο λίγου κιόλας χρόνου θα εντυπωθεί στο μυαλό των καταναλωτών ότι απλώς αυτά τα επίπεδα είναι τα νέα στάνταρ. Όπως έγινε και με τα κινητά πχ. Iphone 3g στα 600 και τώρα 1300 κοκ. 

Δεν είναι συγκρίσιμα το ένα με το άλλο. Οι τιμές των κινητών καθορίζονται απο την εταιρία που το βγάζει, των αυτοκινήτων όχι, για αυτό υπάρχουν πολύ μεγάλες διαφορές απο χώρα σε χώρα. 

Χωρίς μεγάλη αύξηση των εισοδημάτων, που δε προβλέπεται, η αγορά των καινούριων θα υποστεί μεγάλη καθίζηση στην Ελλάδα τουλάχιστον αν οι τιμές παραμείνουν ως έχουν ή ανέβουν κι άλλο. Οκ σίγουρα δε θα επιστρέψουν στις τιμές του 2008 όπου το Golf έκανε 15,000 καινούριο αλλά δε θα μείνουν και στο επίπεδο να κάνει ένα Polo 20,000

Δημοσ.

Εμένα με φοβίζει, περισσότερο, η ιδέα να αρχίσουν οι εισαγωγείς να φέρνουν άδεια αυτοκίνητα, για να ρίξουν τις τιμές και μετά για να βάλεις μερικά extra, για να βλέπεται, να φτάνουν οι τιμολογήσεις σε χειρότερα επίπεδα από ότι τώρα.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Εμένα με φοβίζει, περισσότερο, η ιδέα να αρχίσουν οι εισαγωγείς να φέρνουν άδεια αυτοκίνητα, για να ρίξουν τις τιμές και μετά για να βάλεις μερικά extra, για να βλέπεται, να φτάνουν οι τιμολογήσεις σε χειρότερα επίπεδα από ότι τώρα.

 

αυτο θα γινει (ειχε ξαναγινει προ ετων και ειχαμε γεμισει ενα φεγγαρι μανιβελες στα παραθυρα μπρος πισω, και εν μερει σε καποια μοντελα με υψηλη φορολογια γινεται ακομα)

 

πλασματικη μειωση τιμης ειναι ομως, και καποιος που ξερει τι θελει απλα δε θα ψωνισει...

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν είναι θέμα μόνο των εισαγωγέων,
είναι και των κατασκευαστών που για κάποιο λόγο διαθέτουν την επιλογή για εξοπλιστικά άδεια αυτοκίνητα ακόμα και με δεδομένα αλλοτινών εποχών.

Δεν μπορεί κανείς να φανταστεί S Class με μανιβέλα
που όμως μπορεί ίσως να τη φανταστεί σε A Class.
Και το Golf που ελέω εισαγωγέα έρχεται στην Ελλάδα φορτωμένο με εξοπλισμό από τη βασική έκδοση,
μια χαρά το διαθέτει για τους εισαγωγείς και γυμνό ο κατασκευαστής του.

Οι εισαγωγείς προσαρμόζονται στις καταστάσεις και τους στόχους που θέτουν.
Αλλά προηγούνται οι κατασκευαστές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, imr είπε

Πριν κάνα χρόνο έκραζα την κια για τις τιμές του xceed και ποιος θα δώσει 25κ  για κια

 

Πλέον με ένα γρήγορο search που έκανα και τις τιμές που βλέπω πρέπει να είναι από τις πιο τίμιες προτάσεις σε Diesel (και diesel και mild hybrid) που ειναι ο ιδανικός συνδυασμός για μενα

οταν το οδηγησετε παντως θα καταλαβετε οτι δεν εχει να ζηλεψει κατι,τωρα τα σχολια τυπου γιατι να παρει κια κανεις ε ενταξει ,δειτε ποσο εχουν ανεβει πλεον τα κορεατικα ,τι εγγυηση δινουν,εγω προσωπικα μεσα εχω φουλ μαλακα πλαστικα και ποιοτικα καθισματα,δηλαδη γιατι να παω σε γερμανικο θα πω εγω με τα 2 χρονια εγγυηση?οταν λεω γερμανικο μη μου πειτε για bmw που εχουν 40 χιλιαρικα plus.

επισης εαν δειτε απο κοντα sportage kai ev6 επειδη ετυχε να περασω απο αντιπροσωπεια μια βολτα θα δειτε οτι πλεον εχει ανεβει πολυ το επιπεδο !!!

 

και για να ειμαι ξεκαθαρος εγω για το αμαξι εδωσα 26 plus  σε αυτα τα λεφτα και μεχρι 30χιλιαρικα δεν βρηκα κατι καλυτερο και γυρισα ολες τις αντιπροσωπειες,επισης δεν ειμαι φαν του να παρω μια αδεια μερσεντες η ενα αουντι αδειο μονο και μονο για το σημα ετσι,με τους χωρους και την ποιοτητα που εχει μεσα το xceed με 160 αλογα και με πολλαπλων συνδε3σμων,οχι δε βρηκα κατι ,α και το βασικοτερο 1500 και 4κυλινδρο .Διοτι αμαξια ειδα πολλα 4κυλινδρα ομως λιγα πλεον

274514022_10166074538320607_4988304692156179648_n.jpg

Επεξ/σία από Yiorgos_7
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Yiorgos_7 είπε

οταν το οδηγησετε παντως θα καταλαβετε οτι δεν εχει να ζηλεψει κατι,τωρα τα σχολια τυπου γιατι να παρει κια κανεις ε ενταξει ,δειτε ποσο εχουν ανεβει πλεον τα κορεατικα ,τι εγγυηση δινουν,εγω προσωπικα μεσα εχω φουλ μαλακα πλαστικα και ποιοτικα καθισματα,δηλαδη γιατι να παω σε γερμανικο θα πω εγω με τα 2 χρονια εγγυηση?οταν λεω γερμανικο μη μου πειτε για bmw που εχουν 40 χιλιαρικα plus.

επισης εαν δειτε απο κοντα sportage kai ev6 επειδη ετυχε να περασω απο αντιπροσωπεια μια βολτα θα δειτε οτι πλεον εχει ανεβει πολυ το επιπεδο !!!

 

και για να ειμαι ξεκαθαρος εγω για το αμαξι εδωσα 26 plus  σε αυτα τα λεφτα και μεχρι 30χιλιαρικα δεν βρηκα κατι καλυτερο και γυρισα ολες τις αντιπροσωπειες,επισης δεν ειμαι φαν του να παρω μια αδεια μερσεντες η ενα αουντι αδειο μονο και μονο για το σημα ετσι,με τους χωρους και την ποιοτητα που εχει μεσα το xceed με 160 αλογα και με πολλαπλων συνδε3σμων,οχι δε βρηκα κατι ,α και το βασικοτερο 1500 και 4κυλινδρο .Διοτι αμαξια ειδα πολλα 4κυλινδρα ομως λιγα πλεον

274514022_10166074538320607_4988304692156179648_n.jpg

Γιώργο δεν θα βγάλεις άκρη, οι περισσότεροι προτιμούν να πάρουν μία άδεια mercedes ή μία άδεια bmw στα ίδια λεφτά για να κάνουν και την μούρη τους στους άλλους. Ή η άλλη οπτική είναι ότι θα το πουλήσουν το αυτοκίνητο σε 3-4-5 χρόνια και θα "κρατήσει"  τιμή. 

Δημοσ.

Τσίμπησα πριν 2 μέρες το i20 premium 1.0T 100ps 7DCT. Σε αυτά τα λεφτά δεν βρήκα κάποιο άξιο ανταγωνιστή στην κατηγορία. Σε κανένα χρόνο που θα παραλάβω θα γράψω εντυπώσεις. :p

Δημοσ.

Οντως η ΚΙΑ είναι από τις τιμιοτερες μάρκες πλέον. Το μόνο πρόβλημα με το xceed το οποίο μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ είναι τα αρκετά προβλήματα που έχουν βγάλει οι κινητήρες του καθώς και η ελάχιστη εγγύηση της 48v μπαταρίας (σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος αντικατάστασης)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, zanskou είπε

Οντως η ΚΙΑ είναι από τις τιμιοτερες μάρκες πλέον. Το μόνο πρόβλημα με το xceed το οποίο μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ είναι τα αρκετά προβλήματα που έχουν βγάλει οι κινητήρες του καθώς και η ελάχιστη εγγύηση της 48v μπαταρίας (σε συνδυασμό με το υψηλό κόστος αντικατάστασης)

αδερφε ειμαι σε ολες τις ομαδες xceed στο φβ , μαλιστα στην μια ειμαι και δημιουργος,ποια ειναι αυτα τα προβληματα που λες?και μαλιστα πολλα?οσοι βγαλανε θεματα παντως τους τα καλυψε η εγγυηση ,την οποια ξαναλεω εχεις για 7 χρονια,διοτι δε λεω και μενα μαρεσαν πολλα αμαξια μεχρι να καταληξω,εδω κοντευα να κλεισω το πουμα να καταλαβεις,κολημμενος με μαρκες δεν ειμαι δηλαδη,αλλα απο κει και περα δε μπορω την υποτιμηση,ποσο μαλλον οταν ολοι μας βλεπουμε στο δρομο πολλα απο αυτα τα αξιοζηλευτα κατα τα αλλα γερμανικα να μενουν στο δρομο.

37 λεπτά πριν, Lamogio01 είπε

Γιώργο δεν θα βγάλεις άκρη, οι περισσότεροι προτιμούν να πάρουν μία άδεια mercedes ή μία άδεια bmw στα ίδια λεφτά για να κάνουν και την μούρη τους στους άλλους. Ή η άλλη οπτική είναι ότι θα το πουλήσουν το αυτοκίνητο σε 3-4-5 χρόνια και θα "κρατήσει"  τιμή. 

αλλο αυτο , εκει παω πασο,εγω το αμαξι το παιρνω να το κρατησω οχι να το δωσω σε 3 χρονια,αλλιως θα επαιρνα με leasing η θα το αγοραζα με δοση τυπου "μπαλονι" .κοιτα τα καταλαβαινω τα κολημματα και εγω στην ελλαδα ζω,ειναι οπως το κολημμα με τα apple κινητα ,εγω εχω το πρωτο apple και το ειχα παρει απο λονδινο το 2008 πριν καν ερθει ελλαδα,ε απο τοτε ολο android παιρνω,διοτι δεν μαρεσει να με βαζουν να αγοραζω το καθετι ,θεματα με bluetooth και παει λεγοντας,δηλαδη τι εννοω,ο ελληνας θελει να κανει την μουρη του,στα λεφτα που εδωσα λοιπον μπορουσα να παρω και a class και την bmw σειρα 1 αλλα αδειες και πεθαμενες ,ε προτιμησα αλογα και φουλ εξοπλισμο,σε αμαξι που ξαναλεω μεσα ειναι φουλ ποιοτικο.τωρα οτι η κια παλια δεν ηταν εμπρικη μαζι σας,αλλα μελλοντικα οπως το παει δεν βλεπω να μην αλλαζει αυτο!!

Επεξ/σία από Yiorgos_7
  • Like 3
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Yiorgos_7 είπε

αδερφε ειμαι σε ολες τις ομαδες xceed στο φβ , μαλιστα στην μια ειμαι και δημιουργος,ποια ειναι αυτα τα προβληματα που λες?και μαλιστα πολλα?οσοι βγαλανε θεματα παντως τους τα καλυψε η εγγυηση ,την οποια ξαναλεω εχεις για 7 χρονια,διοτι δε λεω και μενα μαρεσαν πολλα αμαξια μεχρι να καταληξω,εδω κοντευα να κλεισω το πουμα να καταλαβεις,κολημμενος με μαρκες δεν ειμαι δηλαδη,αλλα απο κει και περα δε μπορω την υποτιμηση,ποσο μαλλον οταν ολοι μας βλεπουμε στο δρομο πολλα απο αυτα τα αξιοζηλευτα κατα τα αλλα γερμανικα να μενουν στο δρομο.

κι εγώ ΚΙΑ  έχω φίλε μου. ceed Diesel του 2018 συγκεκριμενα οπότε δεν υπάρχει καμια υποτίμηση. ισα ισα. μάλιστα στο συγκεκριμενο ηταν το δευτερο ΚΙΑ που αγοράζω καθώς ειχα ξαναπάρει και ενα Rio το 2014 οπότε την μάρκα την ξέρω πολύ καλά και την εμπιστεύομαι. 

Το ότι τους κάλυψε η αντιπροσωπεία το ξέρω (αυτό έλειπε άλλωστε σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι προβλήματα δεν υπήρξαν/υπάρχουν. Βέβαια οι αναμονές για να έρθουν τα ανταλλακτικά είναι τεράστιες (το έχω ζήσει κι εγώ από πρώτο χέρι αυτό). Το αν είναι πολλοί ή λίγοι προφανώς πρέπει να το δούμε στο σύνολο των κατόχων που πρακτικά είναι αδύνατον. αλλά αντικειμενικά οι αναφορές για προβλήματα είναι συχνές σε σχέση με τις ομάδες κατόχων CHR πχ ή Corolla που επίσης παρακολουθώ. 

Αυτό φυσικά δεν αναιρεί το ότι το αυτοκίνητο αυτό από μόνο του είναι μια εξαιρετικά καλή πρόταση. Όπως έχω γράψει και παλαιότερα το κοιτούσα πάρα πολύ ζεστά, το 1.6D 136ps για την ακρίβεια. Αλλά με κράτησε πίσω αυτό που ανέφερα για την 48v μπαταρία. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zanskou είπε

κι εγώ ΚΙΑ  έχω φίλε μου. ceed Diesel του 2018 συγκεκριμενα οπότε δεν υπάρχει καμια υποτίμηση. ισα ισα. μάλιστα στο συγκεκριμενο ηταν το δευτερο ΚΙΑ που αγοράζω καθώς ειχα ξαναπάρει και ενα Rio το 2014 οπότε την μάρκα την ξέρω πολύ καλά και την εμπιστεύομαι. 

Το ότι τους κάλυψε η αντιπροσωπεία το ξέρω (αυτό έλειπε άλλωστε σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι προβλήματα δεν υπήρξαν/υπάρχουν. Βέβαια οι αναμονές για να έρθουν τα ανταλλακτικά είναι τεράστιες (το έχω ζήσει κι εγώ από πρώτο χέρι αυτό). Το αν είναι πολλοί ή λίγοι προφανώς πρέπει να το δούμε στο σύνολο των κατόχων που πρακτικά είναι αδύνατον. αλλά αντικειμενικά οι αναφορές για προβλήματα είναι συχνές σε σχέση με τις ομάδες κατόχων CHR πχ ή Corolla που επίσης παρακολουθώ. 

Αυτό φυσικά δεν αναιρεί το ότι το αυτοκίνητο αυτό από μόνο του είναι μια εξαιρετικά καλή πρόταση. Όπως έχω γράψει και παλαιότερα το κοιτούσα πάρα πολύ ζεστά, το 1.6D 136ps για την ακρίβεια. Αλλά με κράτησε πίσω αυτό που ανέφερα για την 48v μπαταρία. 

διαφωνουμε στο "πολλα"προβληματα ,σιγουρα καποιοι θα πεσανε σε αστοχιες.εχω και εγω την υβριδικη παντως και δοξα το θεο κανενα θεμα δεν εχω,γενικοτερα βεβαια δεν ειμαι υπερ του να σβηνει ο κινητηρας στα φαναρια και οποτε σταματαει το αμαξι διοτι καταπονεις πολυ την μπαταρια ετσι οποτε το απενεργοποιω αυτο !!! απο κει κ περα ολα τα αυτοκινητα εχουν την χαρη τους, αλλα δεν μπορω να διαβαζω οπισθοδρομικες αποψεις τυου α αυτο ειναι πολλα για κια η πολλα για σιτροεν και παει λεγοντας.κατι εχουν κανει οι εταιριες και εχουν φτασει εκει οι τιμες και να με συγχωρειτε αλλα αν εχει φτασει 22 και 23 χιλιαρικα το polo το χιλιαρι ,ε μια χαρα ειναι τα 26 για το xceed μη τρελαθουμε κιολας !!!

Δημοσ.

Καλό είναι να μη τσουβαλιάζουμε γενικά. Το Kona π.χ. και ο θεός να κατέβει να μου πει οτι είναι καλό, εγώ δε θα το αγόραζα. Γιατί το χρησιμοποίησα για αρκετό καιρό και το εσωτερικό του ήταν απλά απαράδεκτο με πλαστικά της πλάκας (π.χ. πλαστικό βαμμένο ως ινοξ) ενώ δε μου άρεσε ούτε σε θέμα άνεσης. Σε ΚΙΑ δεν εχω μπει, ούτε έτυχε να οδηγήσω, ούτε το παζάρεψα γιατί δε μου άρεσαν τα μοντέλα της οπότε δε μπορώ να εκφράσω άποψη. 

Επίσης σπάνια βλέπεις πλέον νέο αυτοκίνητο να μένει, ανεξαρτήτως μάρκας. 

Πάντως αν είχα να διαθέσω 26,000 αντί για τα 18 που έδωσα θα είχα πάρει Golf δίλιτρο πετρέλαιο :P. Αλλά δεν λέω πως είναι η αντικειμενικά καλύτερη επιλογή, λέω πως αυτή θα ήταν η δική μου επιλογή. 

  • Like 4
Δημοσ.

Για να λέμε όμως την πλήρη αλήθεια
αν περιμένεις να τα σκάσεις για Golf
προκειμένου να πάρεις πλαστικά που δε θα είναι βαμμένα,
μάλλον κάτι λάθος έχεις καταλάβει.
o9B5m7EAixHgmlY2Cs6KXKe1NaezFUO-dZ4xRqM0

Κι ανεξαρτήτως τί έχουμε καταλάβει
δεν είναι κατασκευασμένο το Golf ως premium.

Άσε που το βαμμένο πλαστικό είναι το στάνταρ της mainstream (και όχι μόνο) αυτοκινητοβιομηχανίας.
Από ψευτοανοξείδωτο μέχρι ψευτοκαουτσούκ στυλ
το φτιασίδωμα των φτηνοπλαστικών για να μη φαίνονται
είναι το στάνταρ.
Θα το δεις μέχρι και σε κάποια premium και καλά.
Peeling_door_grab_480x480.jpg

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Καλό είναι να μη τσουβαλιάζουμε γενικά. Το Kona π.χ. και ο θεός να κατέβει να μου πει οτι είναι καλό, εγώ δε θα το αγόραζα. Γιατί το χρησιμοποίησα για αρκετό καιρό και το εσωτερικό του ήταν απλά απαράδεκτο με πλαστικά της πλάκας (π.χ. πλαστικό βαμμένο ως ινοξ) ενώ δε μου άρεσε ούτε σε θέμα άνεσης. Σε ΚΙΑ δεν εχω μπει, ούτε έτυχε να οδηγήσω, ούτε το παζάρεψα γιατί δε μου άρεσαν τα μοντέλα της οπότε δε μπορώ να εκφράσω άποψη. 

Επίσης σπάνια βλέπεις πλέον νέο αυτοκίνητο να μένει, ανεξαρτήτως μάρκας. 

Πάντως αν είχα να διαθέσω 26,000 αντί για τα 18 που έδωσα θα είχα πάρει Golf δίλιτρο πετρέλαιο :P. Αλλά δεν λέω πως είναι η αντικειμενικά καλύτερη επιλογή, λέω πως αυτή θα ήταν η δική μου επιλογή. 

στο κονα μπηκα και εγω και ηταν φουλ πλαστικο , το xceed ουδεμια σχεση εχει σε ποιοτητα οπως και γενικοτερα η κια δινει λιγο παραπανω προσοχη στο εσωτερικο της απο τα hyundai ,στο λεω γιατι απο εκει ειδα τα παντα απο ι20 μεχρι ι30 και tuscon.απο κει και περα εγω ειπα volkswagen οχι γιατι δε μαρεσουν αλλα καλως η κακως η αγορα εχει ανεβει τοσο που δε μπορεις τωρα να μου ζητας 23 χιλιαρικα για το polo το 1000ρι ,επισης στα 26 golf 2litro πετρελαιο δεν νομιζω να επαιρνες καινουργιο,αλλα και να το εβρισκες τοσο στην καλυτερη θα ηταν με τασια.που θελω να καταληξω,πηγα σε μια μαρκα η οποια εχει κανει αλματα μαζι με χιουνται η οποια μου εδωσε και πολυ καλο εσωτερικο ,τι να πρωτοπω μεχρι και το infotainment ειναι τοσο καλο που δε βαζω google maps και το σημαντικοτερο ΤΣΑΜΠΑ δεν στο χρεωνουν οπως πχ κανει η seat ,ειναι αξιοπιστη , εχει 7 χρονια εγγυηση και το αμαξι ειναι φουλ εξτρα,σιγουρα ζαχαρωνα και μπορουσα και bmw να παρω με αυτα τα λεφτα και audi αλλα δεν μαρεσει να τα παιρνω αδεια τα αμαξια,πες με κολημμενο αλλα δεν μπορω να εχω την μικρη οθονουλα ,τις μανιβελες αντι για ηλεκτρικα παραθυρα,ταμπουρα πισω ναι πολλοι βαζουν και αυτα πλεον,δηλαδη ηθελα βασικα πραγματα,ενα 4κυλινδρο σε καλα κυβικα με αλογα ροπη και χωρους το οποιο να ειναι και σχετικα ποιοτικο μεσα,ε σε αυτα τα λεφτα δε βρηκα αλλο,αν υπερβουμε τα 30 σιγουρα υπαρχουν πολλα και καλυτερα!!

  • Like 1
  • Thanks 1

  • Δημιουργία νέου...