Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
23 ώρες πριν, zio10 είπε

Αν το vitara είναι μικρότερο από το scross γιατί είναι ακριβότερο; Έχω μπερδευτεί με τη suzuki!

Το vitara είναι πιο φτηνό, γύρω στα 2-3k πιο φτηνό σε αντίστοιχη έκδοση. Μόνο αν σε μπερδεύει το πλήρως υβριδικό ("strong hybrid") που το έβγαλε τώρα και το έχει μόνο στο vitara και είναι κάπως ακριβό. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Το vitara είναι πιο φτηνό, γύρω στα 2-3k πιο φτηνό σε αντίστοιχη έκδοση. Μόνο αν σε μπερδεύει το πλήρως υβριδικό ("strong hybrid") που το έβγαλε τώρα και το έχει μόνο στο vitara και είναι κάπως ακριβό. 

Τι να πω κάτι λάθος θα είδα. Στην έκθεση έχω την εντύπωση ότι τα είχαν δίπλα δίπλα και το vitara ήταν ακριβότερο. Ίσως είναι θέμα έκδοσης όπως λες.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, zio10 είπε

Τι να πω κάτι λάθος θα είδα. Στην έκθεση έχω την εντύπωση ότι τα είχαν δίπλα δίπλα και το vitara ήταν ακριβότερο. Ίσως είναι θέμα έκδοσης όπως λες.

Βλέπω στον τιμοκατάλογο https://auto.suzuki.gr/photo/master/pricelist/Suzuki Pricelist.pdf  Vitara 4WD και full hybrid (διάταξη Toyota) στα 26 χιλιάρικα περίπου....Δεν υπάρχει άλλο B-SUV υβριδικό και τετρακίνητο (με μετάδοση της κίνησης πίσω όχι ηλεκτρικά μοτέρ) νομίζω. Πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση αύτη.

 

Υ.Γ: Υπάρχει και το Yaris Cross αλλα με ηλεκτρική τετρακίνηση σε χαμηλές ταχύτητες...

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, smyrali είπε

Βλέπω στον τιμοκατάλογο https://auto.suzuki.gr/photo/master/pricelist/Suzuki Pricelist.pdf  Vitara 4WD και full hybrid (διάταξη Toyota) στα 26 χιλιάρικα περίπου....Δεν υπάρχει άλλο B-SUV υβριδικό και τετρακίνητο (με μετάδοση της κίνησης πίσω όχι ηλεκτρικά μοτέρ) νομίζω. Πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση αύτη.

 

Υ.Γ: Υπάρχει και το Yaris Cross αλλα με ηλεκτρική τετρακίνηση σε χαμηλές ταχύτητες...

πάντως ρίχνοντας μια μάτια στα χαρακτηριστικά του, το μηχανικό κομμάτι πρέπει να είναι αυτούσιο του Υaris/ Yaris cross. 

επίσης έχω την αίσθηση ότι η ποιότητα στην καμπίνα είναι ακόμη χαμηλότερη από τα προαναφερθέντα. εκτός κι αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτό που είχα δει εγώ πριν κάνα τρίμηνο που είχα περάσει μια βόλτα από μια έκθεση 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, zanskou είπε

πάντως ρίχνοντας μια μάτια στα χαρακτηριστικά του, το μηχανικό κομμάτι πρέπει να είναι αυτούσιο του Υaris/ Yaris cross. 

επίσης έχω την αίσθηση ότι η ποιότητα στην καμπίνα είναι ακόμη χαμηλότερη από τα προαναφερθέντα. εκτός κι αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτό που είχα δει εγώ πριν κάνα τρίμηνο που είχα περάσει μια βόλτα από μια έκθεση 

Η υβριδική διάταξη είναι αυτούσια με αυτη του Yaris/ Yaris Cross 2WD αλλά η Suzuki έχει το δικό της σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP. H Suzuki δανείζεται την υβριδική διάταξη από την Toyota για να ρίξει τον μέσο όρο CO2 στα αυτοκίνητα της. Επίσης "δανείζεται" ολόκληρο υβριδικό Corolla  που το πουλάει με τα σήμα της ως SWACE. 

Μάλλον η ποιότητα είναι υποδέστερη απο τo αντίστοιχο Yaris Cross.

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, smyrali είπε

Η υβριδική διάταξη είναι αυτούσια με αυτη του Yaris/ Yaris Cross 2WD αλλά η Suzuki έχει το δικό της σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP. H Suzuki δανείζεται την υβριδική διάταξη από την Toyota για να ρίξει τον μέσο όρο CO2 στα αυτοκίνητα της. Επίσης "δανείζεται" ολόκληρο υβριδικό Corolla  που το πουλάει με τα σήμα της ως SWACE. 

Μάλλον η ποιότητα είναι υποδέστερη απο τo αντίστοιχο Yaris Cross.

Όπως και το plug-in rav4, που το λέει across 🙂

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 7/2/2022 στις 11:43 ΠΜ, smyrali είπε

Η υβριδική διάταξη είναι αυτούσια με αυτη του Yaris/ Yaris Cross 2WD αλλά η Suzuki έχει το δικό της σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP. H Suzuki δανείζεται την υβριδική διάταξη από την Toyota για να ρίξει τον μέσο όρο CO2 στα αυτοκίνητα της. Επίσης "δανείζεται" ολόκληρο υβριδικό Corolla  που το πουλάει με τα σήμα της ως SWACE. 

Μάλλον η ποιότητα είναι υποδέστερη απο τo αντίστοιχο Yaris Cross.

Με βάση αυτά που έχω διαβάσει καταλαβαίνω ότι δεν είναι ίδιο(όπως το Across και το Swace), είναι σύστημα της Suzuki που δεν χρησιμοποιεί CVT αλλά 6άρι αυτόματο κιβώτιο.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Με βάση αυτά που έχω διαβάσει καταλαβαίνω ότι δεν είναι ίδιο(όπως το Across και το Swace), είναι σύστημα της Suzuki που δεν χρησιμοποιεί CVT αλλά 6άρι αυτόματο κιβώτιο.

Το κιβώτιο δεν έχει να κάνει με την υβριδική τεχνολογία / διάταξη 😉

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας. Είμαι στο ψάξιμο για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και μιας και αναφέρετε τα νέα της σουζούκι πιο πάνω, έχω ερωτευτεί το s cross. Οδήγησα την μεσαία έκδοση (GL+) και την βρήκα πολύ τίμια γι αυτά που προσφέρει. Δυστυχώς όμως με την χρηματοδότηση που έχω επιλέξει βγαίνει 30K+ που είναι απαγορευτικό στην παρούσα.

Επειδή μιλάμε για 2 άτομα (ενδεχομένως μελλοντικά να έρθει 3ο μέλος αν είμαστε καλά) και με απαιτήσεις χώρου φυσιολογικές οπότε είπα να ρίξω λίγο τα στάνταρ και να πάω σε αμάξι με ταβάνι τα 18-18.5K.

Η αλήθεια είναι ότι κοιτάζω έντονα το i20 (1.0Τ 100PS Premium) που βγαίνει λίγο κάτω από 18K με bitone χρώμα και ομολογώ ότι προσφέρει πολλά χαρακτηριστικά ασφαλείας καθώς και πολλές ανέσεις συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

Σε αυτό το budget και με προτεραιότητα τα συστήματα ασφαλείας, υπάρχει κάποια πρόταση από τον ανταγωνισμό; Επίσης το i20 διαβάζω πως είναι αρκετά αξιόπιστο μηχανικά.

Επεξ/σία από Questioner
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

18-18,5 και καλα χαρακτηριστικα ασφαλειας παιζουν σε καποια B-SUV χιλιαρια του VW GROUP, θα σε ενδιέφερε;

Επεξ/σία από paylidis

  • Δημιουργία νέου...