Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Λοιπόν, ψάχνοντας SUV με budget γύρω στα 20.000, όπως προανέφερα κοίταζα B SUVs. Διαβάζοντας θετικά σχόλια για το S Cross πήγα για test drive και να το δω από κοντά. 

Σε γενικές γραμμές πολύ θετικές εντυπώσεις και πραγματικά ενώ είναι κατηγορίας C στην τιμή κυμαίνεται στα B. Θα αναφερθώ σε αυτά που δε μου άρεσαν:

1) Οθόνη: Στη GL+ έκδοση έπρεπε να έχει οθόνη 9'' και όχι 7'', η οποία οθόνη δεν έχει την ποιότητα των άλλων υλοποιήσεων. Επίσης, το πλαίσιο παραμένει το ίδιο σε 9 και 7 και μοιάζει λίγο παράτερο στην 7άρα.

2) Χειρόφρενο: Είναι δυνατόν να μην είναι ηλεκτρικό σε καμιά έκδοση?

3) Ο λεβιές ταχυτήτων μου φαίνεται κάπως "μακρύς", αν και οι αλλαγές στις σχέσεις ήταν ικανοποιητικές (όχι όμως σε επίπεδο κορυφαίων υλοποιήσεων όπως Mazda και VAG)

Παρόλα αυτά, τα θετικά είναι τόσα που μάλλον με βλέπω να το κλείνω. Δυστυχώς όμως στο σκούρο γκρι που το θέλω έρχεται σε 6-8 μήνες.

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Astreos είπε

Λοιπόν, ψάχνοντας SUV με budget γύρω στα 20.000, όπως προανέφερα κοίταζα B SUVs. Διαβάζοντας θετικά σχόλια για το S Cross πήγα για test drive και να το δω από κοντά. 

Σε γενικές γραμμές πολύ θετικές εντυπώσεις και πραγματικά ενώ είναι κατηγορίας C στην τιμή κυμαίνεται στα B. Θα αναφερθώ σε αυτά που δε μου άρεσαν:

1) Οθόνη: Στη GL+ έκδοση έπρεπε να έχει οθόνη 9'' και όχι 7'', η οποία οθόνη δεν έχει την ποιότητα των άλλων υλοποιήσεων. Επίσης, το πλαίσιο παραμένει το ίδιο σε 9 και 7 και μοιάζει λίγο παράτερο στην 7άρα.

2) Χειρόφρενο: Είναι δυνατόν να μην είναι ηλεκτρικό σε καμιά έκδοση?

3) Ο λεβιές ταχυτήτων μου φαίνεται κάπως "μακρύς", αν και οι αλλαγές στις σχέσεις ήταν ικανοποιητικές (όχι όμως σε επίπεδο κορυφαίων υλοποιήσεων όπως Mazda και VAG)

Παρόλα αυτά, τα θετικά είναι τόσα που μάλλον με βλέπω να το κλείνω. Δυστυχώς όμως στο σκούρο γκρι που το θέλω έρχεται σε 6-8 μήνες.

Το ηλεκτρικό χειρόφρενο το θεωρώ θετικό που δεν έχει. Βέβαια άλλοι προτιμούν το χώρο που εξοικονομεί.

Βρες κάνα χρώμα άλλο να το πάρεις σύντομα μη φάει καμία αύξηση στο κεφάλι, ή καθυστερήσει και άλλο λόγω εξελίξεων στο θέμα πανδημίας.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, majnun είπε

Το ηλεκτρικό χειρόφρενο το θεωρώ θετικό που δεν έχει. Βέβαια άλλοι προτιμούν το χώρο που εξοικονομεί.

Βρες κάνα χρώμα άλλο να το πάρεις σύντομα μη φάει καμία αύξηση στο κεφάλι, ή καθυστερήσει και άλλο λόγω εξελίξεων στο θέμα πανδημίας.

Τρώω μεγάλο ξενέρωμα αν δε μου αρέσει το χρώμα :) 

  • Like 3
Δημοσ.

Σκέψου όμως να μη στεναχωριέσαι όταν ΘΑ στο γρατζουνισουν; 

Ε; Εεεεεε; Φαντάζομαι δεν το είχες σκεφτεί έτσι

Δημοσ.

Το χρώμα όπως και το design του αυτοκινήτου είναι το πρώτο που βλέπεις κάθε μέρα που πας στο αυτοκίνητο.

Δεν θες να δώσεις ένα σκασμό λεφτά και να μην βλέπεις αυτό που σου αρέσει.Εδώ παίρνεις αυτό που σου αρέσει και μετά σκέφτεσαι πως θα ήταν αν έπαιρνες κάτι άλλο😄 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το χρώμα το κοιτάς την πρώτη μέρα. Μετά δε σου κάνει αίσθηση. 

 

Απαράδεκτες δηλώσεις!

Φρουρά! Φρουρά! 😁

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Astreos είπε

Λοιπόν, ψάχνοντας SUV με budget γύρω στα 20.000, όπως προανέφερα κοίταζα B SUVs. Διαβάζοντας θετικά σχόλια για το S Cross πήγα για test drive και να το δω από κοντά. 

Σε γενικές γραμμές πολύ θετικές εντυπώσεις και πραγματικά ενώ είναι κατηγορίας C στην τιμή κυμαίνεται στα B. Θα αναφερθώ σε αυτά που δε μου άρεσαν:

1) Οθόνη: Στη GL+ έκδοση έπρεπε να έχει οθόνη 9'' και όχι 7'', η οποία οθόνη δεν έχει την ποιότητα των άλλων υλοποιήσεων. Επίσης, το πλαίσιο παραμένει το ίδιο σε 9 και 7 και μοιάζει λίγο παράτερο στην 7άρα.

2) Χειρόφρενο: Είναι δυνατόν να μην είναι ηλεκτρικό σε καμιά έκδοση?

3) Ο λεβιές ταχυτήτων μου φαίνεται κάπως "μακρύς", αν και οι αλλαγές στις σχέσεις ήταν ικανοποιητικές (όχι όμως σε επίπεδο κορυφαίων υλοποιήσεων όπως Mazda και VAG)

Παρόλα αυτά, τα θετικά είναι τόσα που μάλλον με βλέπω να το κλείνω. Δυστυχώς όμως στο σκούρο γκρι που το θέλω έρχεται σε 6-8 μήνες.

Συμφωνώ για την οθόνη, δε φαίνεται ωραία η 7άρα, και να πας στην GLX είναι μεγάλη η διαφορά αν δεν σε ενδιαφέρουν τα άλλα καλούδια που δίνει (δερμάτινα καθίσματα, κάμερα 360).

Το τεστ ντράιβ πως σου φάνηκε? Εγώ το παράγγειλα αλλά μετά από μικρό τεστ ντράιβ που μου άρεσε μεν (είχε πολύ δύναμη από χαμηλά και ήταν άνετο), δε το πήγα σε Αττική οδό να δω για θόρυβο που υποτίθεται είναι στα μείον σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Btw, να ξέρεις ότι λόγο hybrid μπορείς να ζητήσεις δάνειο από εδώ με χαμηλότερο επιτόκιο (και χωρίς παρακράτηση) σε σχέση με τη Suzuki.

https://www.atticabank.gr/el/individuals/loans/eco-katanalotika-daneia#attica-my-eco-car

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το χρώμα το κοιτάς την πρώτη μέρα. Μετά δε σου κάνει αίσθηση. 

 

Δυστυχώς, φίλε μου, δεν είναι για όλους έτσι. Κάποιοι τρώμε μεγάλα κολλήματα με τέτοια πράγματα. Ξέρεις τι είναι να βλέπεις ένα αυτοκίνητο κάθε πρωί με χρώμα που δε σου αρέσει; Εφιάλτης!! Την είχα πατήσει έτσι στο παρελθόν και νόμιζα ότι θα μου περάσει σε λίγο καιρό. Δυστυχώς όμως, δύο χρόνια μετά δεν μου είχε περάσει

8 ώρες πριν, zio10 είπε

Χθες σε αντιπροσωπεία είδα δίπλα δίπλα το vitara και το scross, δύσκολα τα ξεχωρίζεις!

Αν τα δεις από μπροστά, ναι, από πίσω και πλάγια όμως είναι εμφανής η διαφορά

10 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Συμφωνώ για την οθόνη, δε φαίνεται ωραία η 7άρα, και να πας στην GLX είναι μεγάλη η διαφορά αν δεν σε ενδιαφέρουν τα άλλα καλούδια που δίνει (δερμάτινα καθίσματα, κάμερα 360).

Το τεστ ντράιβ πως σου φάνηκε? Εγώ το παράγγειλα αλλά μετά από μικρό τεστ ντράιβ που μου άρεσε μεν (είχε πολύ δύναμη από χαμηλά και ήταν άνετο), δε το πήγα σε Αττική οδό να δω για θόρυβο που υποτίθεται είναι στα μείον σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Btw, να ξέρεις ότι λόγο hybrid μπορείς να ζητήσεις δάνειο από εδώ με χαμηλότερο επιτόκιο (και χωρίς παρακράτηση) σε σχέση με τη Suzuki.

https://www.atticabank.gr/el/individuals/loans/eco-katanalotika-daneia#attica-my-eco-car

Το Test Drive αρκετά ικανοποιητικό. Δεν ανέπτυξα τις ταχύτητες που πρέπει για να δω το θόρυβο, αλλά πηγαίνει πολύ ωραία σε σχέση με τα χιλιάρια που κοιτούσα σε αυτές τις τιμές. Τραβάει πολύ καλά και κινεί το σχετικά ελαφρύ για την κατηγορία αμάξωμα με άνεση. Το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να έχει δεχτεί κριτικές ότι είναι μόνο για τη μείωση των ρύπων, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι δίνει καλό boost από χαμηλά και δεν το αφήνει να "κρεμάει"

  • Like 4
Δημοσ.
21 ώρες πριν, majnun είπε

Το ηλεκτρικό χειρόφρενο το θεωρώ θετικό που δεν έχει. Βέβαια άλλοι προτιμούν το χώρο που εξοικονομεί.

Βρες κάνα χρώμα άλλο να το πάρεις σύντομα μη φάει καμία αύξηση στο κεφάλι, ή καθυστερήσει και άλλο λόγω εξελίξεων στο θέμα πανδημίας.

Τι θετικό βρίσκεις στο να έχεις χειροκίνητο χειρόφρενο και όχι ηλεκτρικό;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Τι θετικό βρίσκεις στο να έχεις χειροκίνητο χειρόφρενο και όχι ηλεκτρικό;

To Κυριοτερο θετικό ειναι οτι δουλευει (και ξερεις πως δουλευει) σε μια περιπτωση αναγκης... 

Προσωπικά συνηθισα πλεον το ηλεκτρικό (ιδιως το οτι κουμπωνει αυτοματα μετο που ανοιξεις την πορτα ή σβησεις τη μηχανη) και δύσκολα θα το αλλαζα πάντως. Για τη γυναικα μου που ειναι πιο ανασφαλης με τα ηλεκτρονικα το μηχανικό χειροφρενο ήταν μονοδρομος...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Τι θετικό βρίσκεις στο να έχεις χειροκίνητο χειρόφρενο και όχι ηλεκτρικό;

Ότι είναι απλούστερο και είναι ένα σημείο λιγότερο πιθανό να χαλάσει.

Για τον ίδιο λόγο προτιμώ το απλό a/c και όχι κλίμα γιατί το δεύτερο μπορεί να χαλάσει στα κλαπετα και να κλάψεις όταν θα πρέπει να λυθεί το ταμπλό. Ή πχ χειροκίνητη ρύθμιση καθίσματος. Ή πχ η οροφή του μχ5 που είναι χειροκίνητη και όχι ηλεκτρική, χαλάει πολύ λιγότερο. Ή προτιμώ όργανα από μια ακόμα οθόνη.

Δε με θεωρώ αναχρονιστη, ίσα ίσα εκτιμώ τα νεότερα αυτοκίνητα. Απλά κάποιες φορές τα πράγματα αλλάζουν όχι γιατί απαιτείται βελτίωση, αλλά γιατί κάτι νέο πρέπει να δείξουν στον πελάτη. Έτσι βλέπω και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...