Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ενημερώσω την παρέα.

Fiesta, παραγγελία από Ιούλιο

Projected manufacturing date

Νοέμβριος>Φεβρουάριος>Μάρτιος

Σαν τη δίαιτά μου πάει και το αμάξι

 

 

  • Sad 4
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, paylidis είπε

κριμα αν ηταν το τουρμπακι θα το τσιμπαγα για fun car για να μη βάλω χέρι στο καινουργιο 😅 (ειχα βρει τελη νοεμβρη ενα quattro 1.8T στα 1500€ καλοσυντηρημενο με βιβλιο σερβις και πολλα εξτρα και φαινοταν υποπτα καλη περιπτωση αλλα με το που το πλησιασα απο κοντά καταλαβα οτι ειχε φαει στουκα ασχημη εως και θόλους μπροστά οποτε δε το πηγα καν συνεργειο...)

Τίμιο το νεο tucson, με εντυπωσιαζουν ιδιαιτερα τα φωτα του και το βενζινοκινητο μοτερ του που φαινεται να ειναι διαμαντακι. Ποσο σου πηγε/εξοπλισμο; Περιμενουμε κ φώτο κ σχόλια όταν ερθει με το καλό!

 

Τι ψιλοπροβληματακια έχει; Εξαρτάται αν αξιζει...

Προσωπικά επειδη ειναι πρώτο χερι και εφόσον ειναι σε καλη κατασταση και με καλό εξοπλισμό θα το ξεκινουσα σχετικα ψηλα και θα κατεβαινα εφοσον δεν εφευγε. Επισης ενας τρόπος να γλυτωσεις τα πηγαινε ελα κλπ ειναι να βάλεις οριο χλμ απο το σημειο που εισαι (καποτε με τραβηξαν στη Κόρινθο για για ελεγχο ενω το ειχαν ήδη δει στην Αθηνα και ηταν οκ με την τιμή, για να μου κάνουν εν τελει παζαρια, ε το πηρα και εφυγα - εχασα ενα εικοσαρικο βενζινες διοδια κ αυτος ενα καλο αυτοκινητο). Εναλλακτικα λες μονο επιτοπιος ελεγχος με οποιο μηχανικό θελετε...

Η τιμή που το έκλεισα είναι στα 26.300, και ευτυχώς γλίτωσα μια αύξηση 500 ευρώ που πήρε μία-δύο βδομάδες μετά. Η έκδοση είναι η 1.6T 48V 150hp 2WD Exclusive. Γενικά έχει ένα πολύ καλό πακέτο από στάνταρ εξοπλισμό σε συνδυασμό με πολύ μεγάλους χώρους. Σκεφτόμουνα για την premium έκδοση που πήγαινε περίπου 1.600 παραπάνω αλλά δεν ήθελα να ανέβω στην τιμή αυτή τη περίοδο. Η βασική διαφορά τους ειναι τα 180 άλογα αντί 150, ενώ από άποψη εξοπλισμού δεν άλλαζε κάτι σημαντικό. 

Είχα δει αρκετά αμάξια είτε B-SUV είτε C-SUV πριν καταλήξω. Αλλά από πακέτο εξοπλισμού, τιμή και εμφάνιση με κέρδισε αυτό. 

Το παλιό έχει από κάπου απώλεια λαδιού τα τελευταία χρόνια, σε μικρό βαθμό, του προσθέτω κανένα λίτρο λάδι μία στο τόσο, η οποία δεν είναι ορατή από που είναι και σύμφωνα με το συνεργείο μου θα πρέπει να κατεβάσουν την μηχανή για να δουν τι παίζει. Λάστιχα του έχω καινούργια (Σεπτέμβριο του '21, Κτεο πέρασε τον Ιούνιο. Η οροφή που είχε κρεμάσει (κλασσικό γερμανικό αμάξι) φτιάχτηκε πριν κάνα χρόνο, όπως και έγινε και αλλαγή συμπλέκτη πριν καμιά 10k χιλιόμετρα. Το μόνο που με έχει κρεμάσει το τελευταίο διάστημα είναι ότι όλο και από κάπου εμφανίζεται κάποια διαρροή νερού και χρειάζεται αλλαγή κάποιου σωλήνα που έχει φαγωθεί από τα χρόνια.

Επεξ/σία από G30RGE
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, G30RGE είπε

Η τιμή που το έκλεισα είναι στα 26.300, και ευτυχώς γλίτωσα μια αύξηση 500 ευρώ που πήρε μία-δύο βδομάδες μετά. Η έκδοση είναι η 1.6T 48V 150hp 2WD Exclusive. Γενικά έχει ένα πολύ καλό πακέτο από στάνταρ εξοπλισμό σε συνδυασμό με πολύ μεγάλους χώρους. Σκεφτόμουνα για την premium έκδοση που πήγαινε περίπου 1.600 παραπάνω αλλά δεν ήθελα να ανέβω στην τιμή αυτή τη περίοδο. Η βασική διαφορά τους ειναι τα 180 άλογα αντί 150, ενώ από άποψη εξοπλισμού δεν άλλαζε κάτι σημαντικό. 

Είχα δει αρκετά αμάξια είτε B-SUV είτε C-SUV πριν καταλήξω. Αλλά από πακέτο εξοπλισμού, τιμή και εμφάνιση με κέρδισε αυτό. 

Το παλιό έχει από κάπου απώλεια λαδιού τα τελευταία χρόνια, σε μικρό βαθμό, του προσθέτω κανένα λίτρο λάδι μία στο τόσο, η οποία δεν είναι ορατή από που είναι και σύμφωνα με το συνεργείο μου θα πρέπει να κατεβάσουν την μηχανή για να δουν τι παίζει. Λάστιχα του έχω καινούργια (Σεπτέμβριο του '21, Κτεο πέρασε τον Ιούνιο. Η οροφή που είχε κρεμάσει (κλασσικό γερμανικό αμάξι) φτιάχτηκε πριν κάνα χρόνο, όπως και έγινε και αλλαγή συμπλέκτη πριν καμιά 10k χιλιόμετρα. Το μόνο που με έχει κρεμάσει το τελευταίο διάστημα είναι ότι όλο και από κάπου εμφανίζεται κάποια διαρροή νερού και χρειάζεται αλλαγή κάποιου σωλήνα που έχει φαγωθεί από τα χρόνια.

Το δίνεις ως έχει τότε… ειδικά για την κατανάλωση λαδιού δεν αξίζει να ασχοληθείς. Για τη διαρροή νερού ίσως είναι θερμοστάτης ή κανένα κολάρο όποτε θα μπορούσες να το επισκευάσεις με μικρό κόστος. Έτσι όπως τα λες θεωρω παντως 1200 έως 1600 θα μπορούσε να φύγει (σκεπτόμενοι ότι μόνο για λάστιχα θέλει 3 κατοστάρικα κ συμπλέκτη αλλά 3 χονδρικά) 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 13/1/2022 στις 9:10 ΜΜ, tasos30 είπε
Στις 12/1/2022 στις 10:38 ΠΜ, tasos30 είπε

Μερικοί ίσως κατάλαβαν που το πάω, σύμφωνα και με σχόλια που είχα κάνει παραπάνω. Δεδομένων των τιμών γιατί κάποιος σε αυτό το price range να μην πάει στις αρχικές εκδόσεις των Α 160/ bmw 116/ Audi A3? Αυτό το σκεπτικό στηρίζεται πάντα στην προϋπόθεση να σου αρέσουν όντως τα συγκεκριμένα μοντέλα, και εμένα μου αρέσουν πολύ (A class> Α3>>116). Επίσης οι βασικές τους μου φαίνονται αρκετά πλήρεις, ή τουλάχιστον πιο πλήρεις σε σχέση με τις βασικές του ανταγωνισμού.

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας, κάποιος να με συνετίσει ίσως γιατί μου φαίνεται ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

 

<humor>

Πάρε ότι θες αρκεί να μη γκρινιάζεις μετά για ακρίβεια ε...

</humor>

Δημοσ.

Πάντως η απάντηση του "αν έχεις Μερσεντές, έχεις και 1.7 για βενζίνη" είναι επιεικώς απαράδεκτη για υπουργό ανάπτυξης που υποτίθεται θα έπρεπε να εργάζεται για την καταπολέμηση της ακρίβειας. Τέρμα το off-topic

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, ψάχνω αμάξι που να είναι κατάλληλο για οικογένεια με 2 παιδιά, που να είναι άνετο στην καθημερινότητα της πόλης αλλά και ικανό - άνετο για εκτός πόλης διαδρομές ( φάση 2-3 ώρες για το χωριό). Από μπάτζετ δε θα ήθελα να φύγω πολύ πάνω από τα 20, αλλά ας πούμε κάτω από 25. Κλείνω προς το Suzuki s-cross. Full εξοπλισμένο, μηδενικά τέλη, καλή εγγύηση. Απ' έξω μια χαρά μου φαίνεται, από μέσα αδιάφορο και παλιομοδίτικο αλλά είμαι οκ, ενώ σε ένα μικρό test drive μου άρεσε σαν άνεση, μέγεθος και σαν κινητήρας.  Εναλλακτικές που σκέφτομαι είναι: 1) το Kamiq Ambition σαν πιο οικονομικό , και το 2) T-cross style, αν και αρκετά μικρότερο. Το 3)το T-ROC στην Advance, άλλα είναι χωρίς LED προβολείς και χωρίς emergency braking που με προβληματίζει.  Το Captur θα ήταν ιδανικό άλλα με 90 άλογα δεν, και πάει στα 28 για 1.3 αυτόματο, οπότε δε λέει.

Τι λέτε? Το T-Roc σίγουρα θα είναι καλύτερο αμάξι αλλά έχει κάποιος γνώμη σε σχέση με το Kamiq/T-cross (1000 μάνιουλ πάντα)?

Επεξ/σία από tzampatzis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tzampatzis είπε

Λοιπόν, ψάχνω αμάξι που να είναι κατάλληλο για οικογένεια με 2 παιδιά, που να είναι άνετο στην καθημερινότητα της πόλης αλλά και ικανό - άνετο για εκτός πόλης διαδρομές ( φάση 2-3 ώρες για το χωριό). Από μπάτζετ δε θα ήθελα να φύγω πολύ πάνω από τα 20, αλλά ας πούμε κάτω από 25. Κλείνω προς το Suzuki s-cross. Full εξοπλισμένο, μηδενικά τέλη, καλή εγγύηση. Απ' έξω μια χαρά μου φαίνεται, από μέσα αδιάφορο και παλιομοδίτικο αλλά είμαι οκ, ενώ σε ένα μικρό test drive μου άρεσε σαν άνεση, μέγεθος και σαν κινητήρας.  Εναλλακτικές που σκέφτομαι είναι: 1) το Kamiq Ambition σαν πιο οικονομικό , και το 2) T-cross style, αν και αρκετά μικρότερο. Το 3)το T-ROC στην Advance, άλλα είναι χωρίς LED προβολείς και χωρίς emergency braking που με προβληματίζει.  Το Captur θα ήταν ιδανικό άλλα με 90 άλογα δεν, και πάει στα 28 για 1.3 αυτόματο, οπότε δε λέει.

Τι λέτε? Το T-Roc σίγουρα θα είναι καλύτερο αμάξι αλλά έχει κάποιος γνώμη σε σχέση με το Kamiq/T-cross (1000 μάνιουλ πάντα)?

C3 aircross είδες?

Αν δεν σε χαλάει το παλιομοδίτικο τότε Suzuki από εμένα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tzampatzis είπε

Λοιπόν, ψάχνω αμάξι που να είναι κατάλληλο για οικογένεια με 2 παιδιά, που να είναι άνετο στην καθημερινότητα της πόλης αλλά και ικανό - άνετο για εκτός πόλης διαδρομές ( φάση 2-3 ώρες για το χωριό). Από μπάτζετ δε θα ήθελα να φύγω πολύ πάνω από τα 20, αλλά ας πούμε κάτω από 25. Κλείνω προς το Suzuki s-cross. Full εξοπλισμένο, μηδενικά τέλη, καλή εγγύηση. Απ' έξω μια χαρά μου φαίνεται, από μέσα αδιάφορο και παλιομοδίτικο αλλά είμαι οκ, ενώ σε ένα μικρό test drive μου άρεσε σαν άνεση, μέγεθος και σαν κινητήρας.  Εναλλακτικές που σκέφτομαι είναι: 1) το Kamiq Ambition σαν πιο οικονομικό , και το 2) T-cross style, αν και αρκετά μικρότερο. Το 3)το T-ROC στην Advance, άλλα είναι χωρίς LED προβολείς και χωρίς emergency braking που με προβληματίζει.  Το Captur θα ήταν ιδανικό άλλα με 90 άλογα δεν, και πάει στα 28 για 1.3 αυτόματο, οπότε δε λέει.

Τι λέτε? Το T-Roc σίγουρα θα είναι καλύτερο αμάξι αλλά έχει κάποιος γνώμη σε σχέση με το Kamiq/T-cross (1000 μάνιουλ πάντα)?

πολύ τίμιο αυτοκίνητο το Suzuki...φαντάζομαι θα οδήγησες το facelift. Πιστεύω ότι στα λεφτά του δεν αγοράζεις τέτοιους χώρους. Επίσης θυμάμαι σε όλα τα review ότι είχε και καλές κριτικές σε ότι αφορά σε οδηγική συμπεριφορά. Εγώ θα κοιτούσα και την έκδοση με τετρακίνηση αν δεν ξεφεύγει, για έξτρα ασφάλεια λόγω οικογένειας.

Επεξ/σία από smyrali
  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, tsofras είπε

C3 aircross είδες?

Αν δεν σε χαλάει το παλιομοδίτικο τότε Suzuki από εμένα

Ναι το είδα, το έκανα TD πριν κάτι μήνες και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε περισσότερο απ' ότι περίμενα, την shine pack τότε την είχε 21 κάτι και το σκεφτόμουν, τώρα τα 24+ που βλέπω στον διαμορφωτή μου φαίνονται υπερβολικά.

46 λεπτά πριν, smyrali είπε

πολύ τίμιο αυτοκίνητο το Suzuki...φαντάζομαι θα οδήγησες το facelift. Πιστεύω ότι στα λεφτά του δεν αγοράζεις τέτοιους χώρους. Επίσης θυμάμαι σε όλα τα review ότι είχε και καλές κριτικές σε ότι αφορά σε οδηγική συμπεριφορά. Εγώ θα κοιτούσα και την έκδοση με τετρακίνηση αν δεν ξεφεύγει, για έξτρα ασφάλεια λόγω οικογένειας.

Σύμφωνα με τη Suzuki είναι νέο μοντέλο και όχι facelift. Τους ρώτησα κιόλας, οπότε με βάση αυτό το προχωράω. Για τετρακίνηση παραμένω σε δίλημμά, αλλά μάλλον θα το κρατήσω χωρίς. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Λοιπόν, ψάχνω αμάξι που να είναι κατάλληλο για οικογένεια με 2 παιδιά, που να είναι άνετο στην καθημερινότητα της πόλης αλλά και ικανό - άνετο για εκτός πόλης διαδρομές ( φάση 2-3 ώρες για το χωριό). Από μπάτζετ δε θα ήθελα να φύγω πολύ πάνω από τα 20, αλλά ας πούμε κάτω από 25. Κλείνω προς το Suzuki s-cross. Full εξοπλισμένο, μηδενικά τέλη, καλή εγγύηση. Απ' έξω μια χαρά μου φαίνεται, από μέσα αδιάφορο και παλιομοδίτικο αλλά είμαι οκ, ενώ σε ένα μικρό test drive μου άρεσε σαν άνεση, μέγεθος και σαν κινητήρας.  Εναλλακτικές που σκέφτομαι είναι: 1) το Kamiq Ambition σαν πιο οικονομικό , και το 2) T-cross style, αν και αρκετά μικρότερο. Το 3)το T-ROC στην Advance, άλλα είναι χωρίς LED προβολείς και χωρίς emergency braking που με προβληματίζει.  Το Captur θα ήταν ιδανικό άλλα με 90 άλογα δεν, και πάει στα 28 για 1.3 αυτόματο, οπότε δε λέει.

Τι λέτε? Το T-Roc σίγουρα θα είναι καλύτερο αμάξι αλλά έχει κάποιος γνώμη σε σχέση με το Kamiq/T-cross (1000 μάνιουλ πάντα)?

Καυσιμο βενζινη να υποθεσω;

 

Θα σου πω μια γνωμη, ή μάλλον 3-4... 😅

Το καμικ το εχω για 2ο (όπως και άλλα παιδιά απο εδώ, πχ @chill που με εψησε και εμενα), το θεωρω την πιο τιμια αγορά αυτοκινητου που έχω κάνει απο όταν ξεκινησα να οδηγάω. Στον χαρακτηρισμό τιμια συμπεριλαμβανεται και ο παραγοντας εργοστασιακό φυσικό αέριο (cng) που αυτοματως σημαινει ΤΕΡΑΣΤΙΑ οικονομία (εχοντας βεβαια καποιους περιορισμούς που εφόσον σε ενδιαφερει κατι άλλο περα απο βενζίνη μπορώ να σου αναλυσω).

 

Το T-cross δε μου αρεσε ιδιαίτερα, πηγα το ειδα, μου φανηκε πολυ μικρό (μου εδωσε βασικα την αισθηση οτι έχει ιδιους χωρους με το πολο απλα ειναι φουσκωμενο-σηκωμενο). ΤΟΤΕ που εψαχνα βεβαια ήταν σε πολυ καλη τιμή (αντιστοιχη του καμικ)

 

Το T-Roc το θεωρω απο τα πιο ομορφα αμαξια που εχει βγαλει η VW, με αρνητικά α) τους προβολεις αλογόνου και β) τη θορυβώδη καμπινα (εξαρταται βεβαια και σε τι εχεις μαθει-τι εχεις ήδη, εγω βγηκα απο Bmw που ειναι μοναστήρι μεσα σε ησυχία ακομα και αν εξω πεφτουν βομβες και μπηκα εκει για TD κ ξενερωσα). Δε νομιζω οτι του λειπει παντως το emergency braking, εισαι βεβαιος;

 

Το captur το ειδα επισης, δε με επεισε καθόλου. Εισαι σιγουρος οτι εχει 90 άλογα όμως, νομιζω 100 είχε όταν το ειδα (και εβγαινε και με υγραεριο εργοστασιακό)

 

θα εριχνα στο τραπεζι :

 

1) το taigo, που ειναι αναμεσα στα tcross & troc και ειναι κατι εντελώς φρεσκο ΑΛΛΑ για να εχει αξιοπρεπες μοτερ παει υποχρεωτικα σε αυτοματο κιβωτιο για την ώρα (αλλιως πάει 95 αλογα+μανιουλ που το θεωρω απαραδεκτο συνδυασμο)

2) το Karoq, το οποίο στο χιλιαρι του ειναι γυρω στα 22 και στο 1500 παει γυρω στα 24 (δυστυχως και αυτο βγαινει με αλογονου)

3) (εφοσον φτάσεις στα 25) το facelift Q2 που με ενα καλο πακετακι εξοπλισμού χωραει τσιμα τσιμα στο ποσό

 

Για εμενα κυνηγησε όσο παραπάνω χώρο και άλογα μπορεις εντος του budget σου... Ποτε δεν ειναι αρκετος ο χώρος ειδικα με 2 παιδιά (δεν εχω παιδια και μονιμως ταξιδευω φορτωμένος με όσο μεγαλο αμαξι και να ειμαι)

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Το Duster δεν παίζει καθόλου σαν επιλογή? Τίμιο φαίνεται.

Αν μπεις μεσα θα αλλαξεις γνωμη... Κυριολεκτικα για κλαμματα το βρισκω κατασκευαστικα...

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αν μπεις μεσα θα αλλαξεις γνωμη... Κυριολεκτικα για κλαμματα το βρισκω κατασκευαστικα...

Μιλάς για το καινούργιο? Δεν έχω άποψη, αλλά από τις φωτο εσωτερικού και από τον εξοπλισμό και την τιμή του φαίνεται οκ είτε στα 1.0 με lpg είτε στα 1.3 βενζίνη. Εννοείς σκληρά πλαστικά και τριγμούς ή κάτι άλλο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, jaguar13 είπε

Μιλάς για το καινούργιο? Δεν έχω άποψη, αλλά από τις φωτο εσωτερικού και από τον εξοπλισμό και την τιμή του φαίνεται οκ είτε στα 1.0 με lpg είτε στα 1.3 βενζίνη. Εννοείς σκληρά πλαστικά και τριγμούς ή κάτι άλλο?

Αυτα τα 2 κατα βαση. Επισης λαμαρινα τσιγαρόχαρτο.

 

Στο παλιο εχω μπει (2019). Δε θεωρω οτι αλλαξε απο τη μια μερα στην άλλη. Το ιδιο ισχυει και για το sandero (εχω μπει και στο παλιο και στο καινουργιο, τριζουν απο την αντιπροσωπεία ακομα)

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Το καμικ το εχω για 2ο (όπως και άλλα παιδιά απο εδώ, πχ @chill που με εψησε και εμενα), το θεωρω την πιο τιμια αγορά αυτοκινητου που έχω κάνει απο όταν ξεκινησα να οδηγάω. Στον χαρακτηρισμό τιμια συμπεριλαμβανεται και ο παραγοντας εργοστασιακό φυσικό αέριο (cng) που αυτοματως σημαινει ΤΕΡΑΣΤΙΑ οικονομία (εχοντας βεβαια καποιους περιορισμούς που εφόσον σε ενδιαφερει κατι άλλο περα απο βενζίνη μπορώ να σου αναλυσω).

 

Για εμενα κυνηγησε όσο παραπάνω χώρο και άλογα μπορεις εντος του budget σου... Ποτε δεν ειναι αρκετος ο χώρος ειδικα με 2 παιδιά (δεν εχω παιδια και μονιμως ταξιδευω φορτωμένος με όσο μεγαλο αμαξι και να ειμαι)

Και εγώ το θεωρώ πολύ τίμιο και το είχα στην κορυφή της λίστας. Απλά σκεπτόμενος αυτό που γράφεις στο τέλος και εγώ βάζω τώρα το Suzuki πρώτη επιλογή.

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Το T-cross δε μου αρεσε ιδιαίτερα, πηγα το ειδα, μου φανηκε πολυ μικρό (μου εδωσε βασικα την αισθηση οτι έχει ιδιους χωρους με το πολο απλα ειναι φουσκωμενο-σηκωμενο). ΤΟΤΕ που εψαχνα βεβαια ήταν σε πολυ καλη τιμή (αντιστοιχη του καμικ)

Το T-Roc το θεωρω απο τα πιο ομορφα αμαξια που εχει βγαλει η VW, με αρνητικά α) τους προβολεις αλογόνου και β) τη θορυβώδη καμπινα (εξαρταται βεβαια και σε τι εχεις μαθει-τι εχεις ήδη, εγω βγηκα απο Bmw που ειναι μοναστήρι μεσα σε ησυχία ακομα και αν εξω πεφτουν βομβες και μπηκα εκει για TD κ ξενερωσα). Δε νομιζω οτι του λειπει παντως το emergency braking, εισαι βεβαιος;

Το captur το ειδα επισης, δε με επεισε καθόλου. Εισαι σιγουρος οτι εχει 90 άλογα όμως, νομιζω 100 είχε όταν το ειδα (και εβγαινε και με υγραεριο εργοστασιακό)

Τ-Cross ναι είναι κάπως μικρό, το προτιμάει η γυναίκα σαν εμφάνιση και μέγεθος βέβαια. T-roc δεν έχει emergency braking με βάση τα χαρτιά του, το δίνει μόνο σε ένα safety package αλλά τώρα δε δέχονται παραγγελίες εν όψη του facelift. Να περιμένω το facelift είναι μια λύση αλλά δε ξέρω ούτε το πότε θα έρθει ούτε το πόσο θα πάει με τις νέες τιμές..

Captur το βγάζει με 100 το lpg , 90 τη βενζίνη, σε πάει στο LPG αναγκαστικά. Αλλά πέρα από τα 100 άλογα και τη χαμηλή ροπή, με προβληματίζει λίγο το LPG να πω την αλήθεια όσο αφορά το θέμα κλειστών πάρκινγκ, καραβιών κτλπ. 

 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

1) το taigo, που ειναι αναμεσα στα tcross & troc και ειναι κατι εντελώς φρεσκο ΑΛΛΑ για να εχει αξιοπρεπες μοτερ παει υποχρεωτικα σε αυτοματο κιβωτιο για την ώρα (αλλιως πάει 95 αλογα+μανιουλ που το θεωρω απαραδεκτο συνδυασμο)

2) το Karoq, το οποίο στο χιλιαρι του ειναι γυρω στα 22 και στο 1500 παει γυρω στα 24 (δυστυχως και αυτο βγαινει με αλογονου)

3) (εφοσον φτάσεις στα 25) το facelift Q2 που με ενα καλο πακετακι εξοπλισμού χωραει τσιμα τσιμα στο ποσό

Taigo το περίμενα να έρθει αλλά όπως είπες με αξιοπρεπές μοτέρ θες αυτόματο που από τη μια το έχω φοβηθεί το DSG και από την άλλη ανεβαίνει αρκετά σαν τιμή. Κaroq έχει ανεβεί η τιμή του μακάρι να ήταν τόσο χαμηλά και δε ξέρω αν παίζει διαθεσιμότητα λόγω facelift. Q2 δε το είχα σκεφτεί θα ρίξω μια ματιά.

1 ώρα πριν, jaguar13 είπε

Το Duster δεν παίζει καθόλου σαν επιλογή? Τίμιο φαίνεται.

To Duster δε το κοιτάζω κυρίως λόγω χαμηλού NCAP rating (66% στους πίσω) 

Επεξ/σία από tzampatzis
  • Like 3

  • Δημιουργία νέου...