Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα την άποψη/βοήθεια σας. Έχω παραγγείλει ένα καινούργιο αυτοκίνητο η παράδοση του οποίου θα γίνει τον Μάιο, αν όλα πάνε καλά. Το τωρινό μου αυτοκίνητο είναι ένα AUDI A3 του 2000, βενζίνη, με περίπου 275.000 χλμ.  Επειδή είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε διαδικασία αλλαγής αυτοκινήτου δεν ξερω πως ακριβώς να κινηθώ με το παλιό γιατί θα μου είναι αναγκαίο μέχρι να έρθει το καινούργιο.

Η μία επιλογή από ότι έχω καταλάβει είναι να το δώσω στην αντιπροσωπεία που θα μου δώσει το καινούργιο. Όταν είχε γίνει μια κουβέντα για το αυτοκίνητο αυτό, μου είπε ο πωλητής ότι επειδή είναι παλιό είναι δύσκολο να το πάρουν γιατί δεν τους συμφέρει αλλά θα μπορούσα να το πάω να του ρίξουν μια μάτια. Σίγουρα θα περάσω να το δουν αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος σύμφωνα με αυτά που μου είπε. Να πω εδώ ότι σε 2 άλλες αντιπροσωπείες (ford και scoda) που είχα επισκεφτεί όταν ακόμα έψαχνα για καινούργιο και είχα μιλήσει για αυτό, μου είπανε να τους το πάω να το δουν και να υπολογίζω ένα ποσό γύρω στα 600-800 ευρώ στην καλύτερη.

Η δεύτερη επιλογή είναι προφανώς της πώλησης μέσω αγγελίας. Έχω τσεκάρει στο car τιμές και αυτές παίζουν από 4.000 και κάτω. Τα 4 χιλιάρικα ή ακόμα και 3 χιλιάρικα τα θεωρώ υπερβολικά νομίζω, αλλά άσχετο αυτό. Το θέμα μου είναι όπως είπα ότι το αυτοκίνητο το χρειάζομαι μέχρι την ημέρα που θα πάρω το καινούργιο. Αν βάλω τώρα αγγελία και αύριο βρεθεί κάποιος και μου πει το θέλω δυστυχώς δεν θα μπορώ να το δώσω γιατί δεν θα έχω πως να κινηθώ. Αν το βάλω σε αγγελία αργότερα και δεν πουληθεί τι γίνεται? Καταθέτω πινακίδες και το έχω παρκαρισμένο μέχρι να βρεθεί αγοραστής? Τι άλλη εναλλακτική θα μπορούσε να παίξει? Στην περίπτωση της απόσυρσης, αν δεν κάνω λάθος, είναι πάρα πολύ λίγα τα λεφτά που μπορεί να πάρει κάποιος οπότε δε νομίζω ότι συμφέρει.

Να πω για το αυτοκίνητο ότι είναι πλήρως λειτουργικό, πρώτο χέρι και ατρακάριστο (πέρα από κλασσικές γρατζουνιές στους προφυλακτήρες), με τα service στην ώρα τους. 

 

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, G30RGE είπε

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα την άποψη/βοήθεια σας. Έχω παραγγείλει ένα καινούργιο αυτοκίνητο η παράδοση του οποίου θα γίνει τον Μάιο, αν όλα πάνε καλά. Το τωρινό μου αυτοκίνητο είναι ένα AUDI A3 του 2000, βενζίνη, με περίπου 275.000 χλμ.  Επειδή είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε διαδικασία αλλαγής αυτοκινήτου δεν ξερω πως ακριβώς να κινηθώ με το παλιό γιατί θα μου είναι αναγκαίο μέχρι να έρθει το καινούργιο.

Η μία επιλογή από ότι έχω καταλάβει είναι να το δώσω στην αντιπροσωπεία που θα μου δώσει το καινούργιο. Όταν είχε γίνει μια κουβέντα για το αυτοκίνητο αυτό, μου είπε ο πωλητής ότι επειδή είναι παλιό είναι δύσκολο να το πάρουν γιατί δεν τους συμφέρει αλλά θα μπορούσα να το πάω να του ρίξουν μια μάτια. Σίγουρα θα περάσω να το δουν αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος σύμφωνα με αυτά που μου είπε. Να πω εδώ ότι σε 2 άλλες αντιπροσωπείες (ford και scoda) που είχα επισκεφτεί όταν ακόμα έψαχνα για καινούργιο και είχα μιλήσει για αυτό, μου είπανε να τους το πάω να το δουν και να υπολογίζω ένα ποσό γύρω στα 600-800 ευρώ στην καλύτερη.

Η δεύτερη επιλογή είναι προφανώς της πώλησης μέσω αγγελίας. Έχω τσεκάρει στο car τιμές και αυτές παίζουν από 4.000 και κάτω. Τα 4 χιλιάρικα ή ακόμα και 3 χιλιάρικα τα θεωρώ υπερβολικά νομίζω, αλλά άσχετο αυτό. Το θέμα μου είναι όπως είπα ότι το αυτοκίνητο το χρειάζομαι μέχρι την ημέρα που θα πάρω το καινούργιο. Αν βάλω τώρα αγγελία και αύριο βρεθεί κάποιος και μου πει το θέλω δυστυχώς δεν θα μπορώ να το δώσω γιατί δεν θα έχω πως να κινηθώ. Αν το βάλω σε αγγελία αργότερα και δεν πουληθεί τι γίνεται? Καταθέτω πινακίδες και το έχω παρκαρισμένο μέχρι να βρεθεί αγοραστής? Τι άλλη εναλλακτική θα μπορούσε να παίξει? Στην περίπτωση της απόσυρσης, αν δεν κάνω λάθος, είναι πάρα πολύ λίγα τα λεφτά που μπορεί να πάρει κάποιος οπότε δε νομίζω ότι συμφέρει.

Να πω για το αυτοκίνητο ότι είναι πλήρως λειτουργικό, πρώτο χέρι και ατρακάριστο (πέρα από κλασσικές γρατζουνιές στους προφυλακτήρες), με τα service στην ώρα τους. 

 

Η αντιπροσωπία θα σου το πάρει στο 1/5 με 1/6 της τιμής. Κοινή πολιτική είναι να δουν το πιο φτηνό στο car και να σου δώσουν τα μισά. 

Το βάζεις αγγελία κανένα μήνα πριν σου παραδώσουν το καινούριο. Λογικά θα έχεις ενημέρωση, αλλιώς κάθε τόσο τους ρωτάς.

Τώρα αν θέλεις να φύγει γρήγορα βάλτο λίγο πιο χαμηλά και θα φύγει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

με το καλο @emperor44!! για πες περισσοτερες πληροφοριες για εκδοση, κινητηρα κλπ!
πρεπει να το τουμπανιασες!

απο τα πιο ομορφα c cegment που βγαινουν τωρα! στο πρασινο χρωμα της παρουσιασης του ηταν υπεροχο! 

εμαθες περιπου κοστος αγορας του;;

Το είδα χθες από κοντά στην έκθεση της Κηφισίας, στο πράσινο μεταλλικό και άσπρο. Μιας και τρέχουν έκπτωση 1000 για Ιανουάριο, με κλείδωμα τιμής και γύρω στο 6μηνο παράδοση. Η active plus με 110 αλόγα (με τασιά) πάει σχεδόν 20.100 με το πράσινο μεταλλικό που είναι το δωρεάν χρώμα. Καθόλου άσχημα κατά τη γνώμη μου, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα να πω την αλήθεια, τουλάχιστον για όποιον είναι οκ με το μέγεθος. Με 130 άλογα και ζάντα αλουμινίου πάει στα 22.500 ενώ η allure κάπου 25.900. 

Προσωπικά το σκέφτομαι αρκετά σοβαρά, αλλά με προβληματίζει λίγο το μέγεθος (ειδικά αφού η active plus που έχει μόνο αισθητήρες πίσω). Με βλέπω να πηγαίνω προς κάτι SUV και πιο μαζεμένο με πιο πιθανό το suzuki scross GL+. Ελπίζω να τα κάνω σύντομα TD και στα 2 για να αποφασίσω. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Το είδα χθες από κοντά στην έκθεση της Κηφισίας, στο πράσινο μεταλλικό και άσπρο. Μιας και τρέχουν έκπτωση 1000 για Ιανουάριο, με κλείδωμα τιμής και γύρω στο 6μηνο παράδοση. Η active plus με 110 αλόγα (με τασιά) πάει σχεδόν 20.100 με το πράσινο μεταλλικό που είναι το δωρεάν χρώμα. Καθόλου άσχημα κατά τη γνώμη μου, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα να πω την αλήθεια, τουλάχιστον για όποιον είναι οκ με το μέγεθος. Με 130 άλογα και ζάντα αλουμινίου πάει στα 22.500 ενώ η allure κάπου 25.900. 

Προσωπικά το σκέφτομαι αρκετά σοβαρά, αλλά με προβληματίζει λίγο το μέγεθος (ειδικά αφού η active plus που έχει μόνο αισθητήρες πίσω). Με βλέπω να πηγαίνω προς κάτι SUV και πιο μαζεμένο με πιο πιθανό το suzuki scross GL+. Ελπίζω να τα κάνω σύντομα TD και στα 2 για να αποφασίσω. 

Η εμπειρία μου λέει ότι στα Peugeot, για να πάρεις αυτοκίνητο, που θα το κοιτάς μεσα-έξω και θα το γουστάρεις, πρέπει να πας από allure και πάνω.

Οι αρχικές εκδόσεις είναι απλά για να κάνεις τη δουλεία σου, τίμια μεν, αλλά είναι κυρίως για να κρατάνε χαμηλά το promo τιμής. 

Από 20.100€ σου λέει, τσιμπάς και μετά σε τσιμπάνε αυτοί.. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

με το καλο @emperor44!! για πες περισσοτερες πληροφοριες για εκδοση, κινητηρα κλπ!
πρεπει να το τουμπανιασες!

απο τα πιο ομορφα c cegment που βγαινουν τωρα! στο πρασινο χρωμα της παρουσιασης του ηταν υπεροχο! 

εμαθες περιπου κοστος αγορας του;;

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Η έκδοση είναι η allure plus 130 ps αυτόματο βενζινοκίνητο eat 8 συν το  grip control system. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, emperor44 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Η έκδοση είναι η allure plus 130 ps αυτόματο βενζινοκίνητο eat 8 συν το  grip control system. 

επος.

ειναι κουκλα, καλη απολαυση με το καλο!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, G30RGE είπε

Αν το βάλω σε αγγελία αργότερα και δεν πουληθεί τι γίνεται? Καταθέτω πινακίδες και το έχω παρκαρισμένο μέχρι να βρεθεί αγοραστής? Τι άλλη εναλλακτική θα μπορούσε να παίξει?

Το κρατάς μέχρι να έρθει το καινούριο. Να καταθέσεις πινακίδες γιατί? Θα πουληθεί το αμάξι, έστω και με παζάρι, μην αγχώνεσαι. Και πολύ παραπάνω απ' ότι σου είπαν στις αντιπροσωπείες. 

  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Το είδα χθες από κοντά στην έκθεση της Κηφισίας, στο πράσινο μεταλλικό και άσπρο. Μιας και τρέχουν έκπτωση 1000 για Ιανουάριο, με κλείδωμα τιμής και γύρω στο 6μηνο παράδοση. Η active plus με 110 αλόγα (με τασιά) πάει σχεδόν 20.100 με το πράσινο μεταλλικό που είναι το δωρεάν χρώμα. Καθόλου άσχημα κατά τη γνώμη μου, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα να πω την αλήθεια, τουλάχιστον για όποιον είναι οκ με το μέγεθος. Με 130 άλογα και ζάντα αλουμινίου πάει στα 22.500 ενώ η allure κάπου 25.900. 

Προσωπικά το σκέφτομαι αρκετά σοβαρά, αλλά με προβληματίζει λίγο το μέγεθος (ειδικά αφού η active plus που έχει μόνο αισθητήρες πίσω). Με βλέπω να πηγαίνω προς κάτι SUV και πιο μαζεμένο με πιο πιθανό το suzuki scross GL+. Ελπίζω να τα κάνω σύντομα TD και στα 2 για να αποφασίσω. 

Η έκπτωση των 1000 ευρώ τρέχει ακόμη? Τα Χριστούγεννα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι η έκπτωση ισχύει μόνο για παραγγελιές που θα γίνουν μέχρι 31/12...

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Η έκπτωση των 1000 ευρώ τρέχει ακόμη? Τα Χριστούγεννα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι η έκπτωση ισχύει μόνο για παραγγελιές που θα γίνουν μέχρι 31/12...

Πάντα οι εκπτώσεις σε όλες τις αντιπροσωπείες ισχύουν μέχρι την επόμενη ημέρα ή το τέλος της εβδομάδας :)

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Christos Vvs είπε

Η έκπτωση των 1000 ευρώ τρέχει ακόμη? Τα Χριστούγεννα που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι η έκπτωση ισχύει μόνο για παραγγελιές που θα γίνουν μέχρι 31/12...

 

51 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πάντα οι εκπτώσεις σε όλες τις αντιπροσωπείες ισχύουν μέχρι την επόμενη ημέρα ή το τέλος της εβδομάδας :)

Τρέχει για παραγγελίες μέχρι τέλος του μήνα μου είπαν. Όπως είπε και ο φίλτατος Τσόφρας πάντα "τελειώνουν" οι προσφορές. Παρόλα αυτά και οι τιμές τα τελευταία χρόνια όλο και ανεβαίνουν, οπότε αν το έχεις πάρει απόφαση νομίζω όσο νωρίτερα. 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 12/1/2022 στις 10:38 ΠΜ, tasos30 είπε

Καλημέρα στην ομάδα. Προ διετίας μου μπήκε η ιδέα για αγορά αυτοκινήτου, με ένα budget μαξ 20.000€. Ο καιρός πέρασε και λίγο η έλλειψη ουσιαστικής ανάγκης αυτοκινήτου, λίγο ότι κανένα δε με ξετρέλαινε σε εκείνο το price range, η αγορά παρατάθηκε και δεν έγινε ποτέ. 

Ξαναθέτω το θέμα στο τραπέζι σε αυτές τις κάκιστες για αγορά αυτοκινήτου συγκυρίες, με πιο ελαστικό budget αυτή τη φορά. Έστω ότι μπορούμε να διαθέσουμε 2 άντε 3 χιλιάρικα παραπάνω αυτή τη φορά. Οι δικές μου παρατηρήσεις είναι ότι για b seg πραγματικά δεν αξίζει αυτή την περίοδο, τα τίμια b seg, στις καλές εκδόσεις και όχι στις ατμόσφαιρες των 80 αλόγων βρίσκονται στα 20 (πχ το clio στην dynamic που μου φαινόταν ανέκαθεν ελκυστικό είναι όντως στα 20.000).

Τα c seg και αυτά σε αυτό το price range, μόνο αρχικές-μεσαίες εκδόσεις έχουν να προσφέρουν (ξέρω ότι πχ υπάρχει το leon fr στα 23.000 αλλά πρώτον τσιτώνουμε το budget και κάτι τέτοιο θα ήθελα να το κάνω μόνο για ένα αυτοκίνητο που με το που το βλέπω καραγουστάρω, να πω "άξιζε" και το leon αν και πολύ όμορφο κατ' εμέ καλώς ή κακώς δε μου δημιουργεί αυτό το συναίσθημα).

Μερικοί ίσως κατάλαβαν που το πάω, σύμφωνα και με σχόλια που είχα κάνει παραπάνω. Δεδομένων των τιμών γιατί κάποιος σε αυτό το price range να μην πάει στις αρχικές εκδόσεις των Α 160/ bmw 116/ Audi A3? Αυτό το σκεπτικό στηρίζεται πάντα στην προϋπόθεση να σου αρέσουν όντως τα συγκεκριμένα μοντέλα, και εμένα μου αρέσουν πολύ (A class> Α3>>116). Επίσης οι βασικές τους μου φαίνονται αρκετά πλήρεις, ή τουλάχιστον πιο πλήρεις σε σχέση με τις βασικές του ανταγωνισμού.

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας, κάποιος να με συνετίσει ίσως γιατί μου φαίνεται ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.

Sorry για το bump, αλλά όντως θέλω τη γνώμη σας επί του θέματος.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tasos30 είπε

Sorry για το bump, αλλά όντως θέλω τη γνώμη σας επί του θέματος.

Κοίτα να δεις προσωπικά δεν κοιτάω ποτέ βασικές εκδόσεις

Πρώτον γιατί δεν θέλω να έχω ένα γυμνό αμάξι απο εξοπλισμό

Δεύτερον γιατί αν κοιτάω βασική έκδοση σημαίνει ότι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στη τιμολογιακή πολιτική της μάρκας.

Τι να την κάνω την γυμνή mercedes που αν χρειαστεί να πληρώσω ανταλλακτικό μπορεί να βάλω τα κλάματα ?

Εγώ τόσα χρόνια συνήθως πηγαίνω σε μεσαία έκδοση με κανα εξτραδάκι στη παραγγελία και σε μάρκες που ξέρω ότι φτάνει η τσέπη μου

Οπότε βρες το budget που θέλεις να δώσεις και θα έρθουν και οι προτάσεις

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, G30RGE είπε

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα την άποψη/βοήθεια σας. Έχω παραγγείλει ένα καινούργιο αυτοκίνητο η παράδοση του οποίου θα γίνει τον Μάιο, αν όλα πάνε καλά. Το τωρινό μου αυτοκίνητο είναι ένα AUDI A3 του 2000, βενζίνη, με περίπου 275.000 χλμ.  Επειδή είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε διαδικασία αλλαγής αυτοκινήτου δεν ξερω πως ακριβώς να κινηθώ με το παλιό γιατί θα μου είναι αναγκαίο μέχρι να έρθει το καινούργιο.

Η μία επιλογή από ότι έχω καταλάβει είναι να το δώσω στην αντιπροσωπεία που θα μου δώσει το καινούργιο. Όταν είχε γίνει μια κουβέντα για το αυτοκίνητο αυτό, μου είπε ο πωλητής ότι επειδή είναι παλιό είναι δύσκολο να το πάρουν γιατί δεν τους συμφέρει αλλά θα μπορούσα να το πάω να του ρίξουν μια μάτια. Σίγουρα θα περάσω να το δουν αλλά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος σύμφωνα με αυτά που μου είπε. Να πω εδώ ότι σε 2 άλλες αντιπροσωπείες (ford και scoda) που είχα επισκεφτεί όταν ακόμα έψαχνα για καινούργιο και είχα μιλήσει για αυτό, μου είπανε να τους το πάω να το δουν και να υπολογίζω ένα ποσό γύρω στα 600-800 ευρώ στην καλύτερη.

Η δεύτερη επιλογή είναι προφανώς της πώλησης μέσω αγγελίας. Έχω τσεκάρει στο car τιμές και αυτές παίζουν από 4.000 και κάτω. Τα 4 χιλιάρικα ή ακόμα και 3 χιλιάρικα τα θεωρώ υπερβολικά νομίζω, αλλά άσχετο αυτό. Το θέμα μου είναι όπως είπα ότι το αυτοκίνητο το χρειάζομαι μέχρι την ημέρα που θα πάρω το καινούργιο. Αν βάλω τώρα αγγελία και αύριο βρεθεί κάποιος και μου πει το θέλω δυστυχώς δεν θα μπορώ να το δώσω γιατί δεν θα έχω πως να κινηθώ. Αν το βάλω σε αγγελία αργότερα και δεν πουληθεί τι γίνεται? Καταθέτω πινακίδες και το έχω παρκαρισμένο μέχρι να βρεθεί αγοραστής? Τι άλλη εναλλακτική θα μπορούσε να παίξει? Στην περίπτωση της απόσυρσης, αν δεν κάνω λάθος, είναι πάρα πολύ λίγα τα λεφτά που μπορεί να πάρει κάποιος οπότε δε νομίζω ότι συμφέρει.

Να πω για το αυτοκίνητο ότι είναι πλήρως λειτουργικό, πρώτο χέρι και ατρακάριστο (πέρα από κλασσικές γρατζουνιές στους προφυλακτήρες), με τα service στην ώρα τους. 

 

To λογικο ειναι να πληρωσεις κανονικά τελη κλπ και να το χρησιμοποιείς μεχρι να ερθει το καινουργιο. Επειτα το βάζεις αγγελία και ότι πιάσει, οι αντιπροσωπείες δινουν λιγα αλλα το ξεφορτώνεσαι άμεσα χωρις να μπλέξεις με τον καθε βλαμμενο να σε τρεχει σε 10 συνεργεια, να σε πρήζει 2 ώρες την ημέρα επι μια εβδομάδα και στο τέλος να μη το παίρνει... Δεν εχω δωσει ποτε ανταλλαγη σε αντιπροσωπεια προσωπικά για αυτό το λόγο (ή επειδη τη βρισκω να ταλαιπωρουμαι με πωλησεις σε ιδιωτες)

Το σημαντικότερο όμως δε μας είπες, τι παρηγγειλες…;

ΥΓ: Εαν τυχον ειναι 1.8Τ στειλε μου μηνυμα, θα σε απαλλάξω εγω απο αυτό. 😅

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

To λογικο ειναι να πληρωσεις κανονικά τελη κλπ και να το χρησιμοποιείς μεχρι να ερθει το καινουργιο. Επειτα το βάζεις αγγελία και ότι πιάσει, οι αντιπροσωπείες δινουν λιγα αλλα το ξεφορτώνεσαι άμεσα χωρις να μπλέξεις με τον καθε βλαμμενο να σε τρεχει σε 10 συνεργεια, να σε πρήζει 2 ώρες την ημέρα επι μια εβδομάδα και στο τέλος να μη το παίρνει... Δεν εχω δωσει ποτε ανταλλαγη σε αντιπροσωπεια προσωπικά για αυτό το λόγο (ή επειδη τη βρισκω να ταλαιπωρουμαι με πωλησεις σε ιδιωτες)

Το σημαντικότερο όμως δε μας είπες, τι παρηγγειλες…;

ΥΓ: Εαν τυχον ειναι 1.8Τ στειλε μου μηνυμα, θα σε απαλλάξω εγω απο αυτό. 😅

Τέλη έχουν πληρωθεί κανονικά για όλο το χρόνο, άσχετα που θα το χρησιμοποιήσω λογικά μέχρι και Μάιο. Ένα άλλο ερώτημα είναι αν έχει νόημα να διορθώσω κάποια ψιλοπροβληματάκια που έχει πριν το βάλω σε αγγελία ή απλά το αναφέρω στον αγοραστή και το κοιτάζει αυτός? Αυτό με το τρέξιμο/χάσιμο χρόνο για ελέγχους κλπ από τους επίδοξους αγοραστές είναι ένα θέμα που με βάζει σε σκέψη και μένα μήπως είναι καλύτερα να το δώσω στην αντιπροσωπεία και να ξεμπερδεύω, αν μου πουν εννοείται ότι το θέλουν.

Το Hyundai Tucson έχω παραγγείλει.

To 1.6 είναι. Ατυχήσαμε και οι δύο!

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, G30RGE είπε

 

Τέλη έχουν πληρωθεί κανονικά για όλο το χρόνο, άσχετα που θα το χρησιμοποιήσω λογικά μέχρι και Μάιο. Ένα άλλο ερώτημα είναι αν έχει νόημα να διορθώσω κάποια ψιλοπροβληματάκια που έχει πριν το βάλω σε αγγελία ή απλά το αναφέρω στον αγοραστή και το κοιτάζει αυτός? Αυτό με το τρέξιμο/χάσιμο χρόνο για ελέγχους κλπ από τους επίδοξους αγοραστές είναι ένα θέμα που με βάζει σε σκέψη και μένα μήπως είναι καλύτερα να το δώσω στην αντιπροσωπεία και να ξεμπερδεύω, αν μου πουν εννοείται ότι το θέλουν.

Το Hyundai Tucson έχω παραγγείλει.

To 1.6 είναι. Ατυχήσαμε και οι δύο!

 

κριμα αν ηταν το τουρμπακι θα το τσιμπαγα για fun car για να μη βάλω χέρι στο καινουργιο 😅 (ειχα βρει τελη νοεμβρη ενα quattro 1.8T στα 1500€ καλοσυντηρημενο με βιβλιο σερβις και πολλα εξτρα και φαινοταν υποπτα καλη περιπτωση αλλα με το που το πλησιασα απο κοντά καταλαβα οτι ειχε φαει στουκα ασχημη εως και θόλους μπροστά οποτε δε το πηγα καν συνεργειο...)

Τίμιο το νεο tucson, με εντυπωσιαζουν ιδιαιτερα τα φωτα του και το βενζινοκινητο μοτερ του που φαινεται να ειναι διαμαντακι. Ποσο σου πηγε/εξοπλισμο; Περιμενουμε κ φώτο κ σχόλια όταν ερθει με το καλό!

 

Τι ψιλοπροβληματακια έχει; Εξαρτάται αν αξιζει...

Προσωπικά επειδη ειναι πρώτο χερι και εφόσον ειναι σε καλη κατασταση και με καλό εξοπλισμό θα το ξεκινουσα σχετικα ψηλα και θα κατεβαινα εφοσον δεν εφευγε. Επισης ενας τρόπος να γλυτωσεις τα πηγαινε ελα κλπ ειναι να βάλεις οριο χλμ απο το σημειο που εισαι (καποτε με τραβηξαν στη Κόρινθο για για ελεγχο ενω το ειχαν ήδη δει στην Αθηνα και ηταν οκ με την τιμή, για να μου κάνουν εν τελει παζαρια, ε το πηρα και εφυγα - εχασα ενα εικοσαρικο βενζινες διοδια κ αυτος ενα καλο αυτοκινητο). Εναλλακτικα λες μονο επιτοπιος ελεγχος με οποιο μηχανικό θελετε...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...