Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Οπως σου λέω και στο παράδειγμα για την MQΒ λέω που είναι η ίδια σε μοντέλα των Audi , Skoda , seat , vw. .Δλδ κάτι που μπορεί να αγοράσουμε εμεις οι φτωχοί.  Για αυτό τα βάζω στο ίδιο τσουβάλι οπως λες. 

Δεν αναφέρθηκα σε mlb basic , mlb evo , και Ειδικα σε msn που δεν υπάρχουν σκοντα , κσι σεατ. Εκεί παίζουν τρελλα ποσά που δεν είναι για εμάς. 

δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συζήτηση, δε σε προσβάλλω, αλλά αυτό που λέω είναι σαφές τόσο πολύ, που δεν βλέπω το λόγο να διαφωνεί κάποιος :

μια ακριβή πλατφόρμα (PL45, PL45+, PL47, MLB, MLB Evo κλπ)
την έχουν φορέσει μοντέλα της VW, SEAT, Skoda
και είναι κολακευτικό για αυτά τα μοντέλα
γιατί τα πουλάνε φτηνότερα και είναι κατασκευασμένα με δυσανάλογα υψηλότερα στάνταρ

μια φτηνή πλατφόρμα ( PQ25, PQ34, PQ35, MQB, MQB Evo κλπ)
την έχουν φορέσει μοντέλα της Audi
και δεν είναι ενθαρρυντικό για αυτά τα μοντέλα
γιατί τα πουλάνε ακριβότερα ενώ είναι κατασκευασμένα σε μια πλατφόρμα φτιαγμένη για να πουλιέται φτηνά

τόσο απλά,
διαφωνία για τη διαφωνία είναι εκτός συζήτησης

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
16 ώρες πριν, nemom είπε

 

μια φτηνή πλατφόρμα ( PQ25, PQ34, PQ35, MQB, MQB Evo κλπ)
την έχουν φορέσει μοντέλα της Audi
και δεν είναι ενθαρρυντικό για αυτά τα μοντέλα
γιατί τα πουλάνε ακριβότερα ενώ είναι κατασκευασμένα σε μια πλατφόρμα φτιαγμένη για να πουλιέται φτηνά

 

Μπας και λεμε τα ιδια και δεν καταλαβσινωμαστε τελικα ;  

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέα χρονιά, νέος Tsofras εδώ, γιατί σα πολύ να πέσαμε τελευταία! :D 

Είμαι 30 χρονών και σκέφτομαι να προχωρήσω στην 1η μου αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Οι λόγοι που προβληματίζομαι είναι: οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση, ειδικά μετά τα όσα ανακοίνωσε η κυβέρνηση για αλλαγές μέχρι το 2030, η άνοδος των τιμών και οι αυξήσεις σε καύσιμα και ενέργεια. Ωστόσο, με βάση το γεγονός ότι σχεδόν κάθε μήνα βλέπουμε αυξήσεις στις τιμές, ότι σε 2-3 χρόνια περίπου έρχεται το euro 7 με μεγαλύτερες αυξήσεις, το ότι δεν προβλέπεται λύση στο θέμα των ημιαγωγών τουλάχιστον για κάνα χρόνο ακόμα και το γεγονός ότι πιστεύω πως πολύ δύσκολα θα παίξουν μειώσεις-προσφορές στις τιμές σε βαθμό που να φτάσουμε στα επίπεδα του 2019-2020, πιστεύω ότι ίσως και να αξίζει να προχωρήσω τώρα σε αγορά παρά να περιμένω κι άλλο.

Τα αυτοκίνητα που οδηγώ αυτή τη στιγμή είναι αυτά που υπάρχουν στην οικογένεια, ένα Opel Vectra του 2000 (είναι η έκδοση για τα 100 χρόνια για όποιον θυμάται, με δερμάτινα σαλόνια κλπ.) και ένα Opel Corsa του 2004 βασική έκδοση, βενζινοκίνητα και τα 2. Το Corsa ήταν το βασικό μου μέσο μεταφοράς, ωστόσο πλέον έχει κατοχυρωθεί για τα καλά από τον πατέρα μου, καθώς τον εξυπηρετεί πολύ στην καθημερινότητα του λόγο μεγέθους, οπότε πλέον για τις όποιες ανάγκες μου χρησιμοποιώ το Vectra, το οποίο παρά τα 22 του χρόνια, είναι σε άριστη κατάσταση (με κάποιες φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου) και έχει γράψει μόνο 166.000 χλμ., καθώς το χρησιμοποιούσαμε μόνο για μεγάλα ταξίδια κατά κύριο λόγο. Το τελευταίο διάστημα, να αναφέρω, έχει παρατηρηθεί ότι καίει ελάχιστη ποσότητα λαδιού, όχι κάτι το σημαντικό όμως. Επίσης το Corsa έχει αρχίσει να βγάζει πολλά θέματα με αποτέλεσμα να σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάρω ένα καινούργιο δικό μου και να επιστρέψω το Vectra στον πατέρα μου για μια ώρα ανάγκης που θα έχει θέμα με το Corsa. Από την άλλη όμως σκέφτομαι πως είναι κρίμα να κάθεται έτσι ένα αυτοκίνητο που θεωρώ πως έχει ακόμα να δώσει.

Είμαι από τις Σέρρες, χωρίς παιδιά και δουλεύω σε μια πολυεθνική εταιρεία που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο βρίσκομαι υπό καθεστώς τηλεργασίας. Τον τελευταίο καιρό έχω μετακομίσει προς το παρόν στην Κοζάνη, λόγω εργασίας της σχέσης μου, μιας που μου το επιτρέπει και η δουλειά μου. Η κύρια χρήση του αυτοκινήτου είναι για κάνα super market, τα υπόλοιπα όλα γίνονται με τα πόδια μιας και οι πόλεις (Κοζάνη, Σέρρες) το επιτρέπουν λόγο μεγέθους, καμιά εκδρομή μια στο τόσο, καθώς και για να μετακινούμαστε ενίοτε ανάμεσα στις 2 πόλεις (περίπου ανά 2 μήνες θα κάνουμε ένα πήγαινε έλα μία φορά να δούμε οικογένειες, φίλους κλπ.).

Ενημερώθηκα ωστόσο από την εργασία μου, ότι όταν χαλαρώσουν τα μέτρα (μάλλον από άνοιξη), θα πρέπει να πηγαίνουμε στα γραφεία 4 φορές το μήνα (1 φορά την εβδομάδα) και τις υπόλοιπες μέρες κανονικά τηλεργασία. Αυτό θα είναι το πλάνο για τον επόμενο χρόνο σίγουρα τουλάχιστον. Τα γραφεία προς το παρόν είναι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με προοπτική να μεταφερθούν ανατολικά, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρο. Η διαδρομή αυτή θα γίνεται είτε από Σέρρες (85 χλμ. περίπου), είτε από Κοζάνη (125 χλμ. περίπου), ανάλογα το που θα βρίσκομαι, καθώς πιστεύω με συμφέρει περισσότερο το πηγαινελα 1 φορά την εβδομάδα από το να νοικιάζω Θεσσαλονίκη.

Οπότε έχουμε και λέμε :

Κόστος : Θα ήθελα να διαθέσω ιδανικά μέχρι 25.000, άντε 27.000 το πολύ.

Κατηγορία : Κοιτάω supermini, hatchback και B-SUV κατά κύριο λόγο. Τέλος, προτιμώ κάτι που να μην ξεπερνά τα 4,3-4,4 σε μήκος.

Χώροι : Μπορεί να μην έχω παιδιά προς το παρόν, ωστόσο επειδή το αυτοκίνητο έχω σκοπό να το κρατήσω 8-10 χρόνια (εκτός αν βγάλει κάτι σοβαρό) και μέχρι τότε μπορεί να αποκτήσω, θέλω να είναι σχετικά άνετο από χώρους και από 350 λίτρα και άνω για αποσκευές. Επίσης να αναφέρω ότι είμαι 1.70 και 80 κιλά.

Ανάγκες : δεν έχω κάτσει ποτέ να υπολογίσω πόσα χιλιόμετρα κάνω (σίγουρα πολύ λιγότερα από 10.000 το χρόνο). Ωστόσο με τα νέα δεδομένα που θα έχω στη δουλειά μου, με βάζει σε σκέψεις για το τι καύσιμο να επιλέξω, πόσο μάλλον και με τις αυξήσεις σε βενζίνη, αέριο, ρεύμα κλπ.

Σύμφωνα με τα παραπάνω θέλω κάτι που να παρέχει:

1) Ασφάλεια

2) Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια - Ποιότητα

3) Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.)

4) Σχετική οικονομία ως προς τις καταναλώσεις.

5) Από 100 άλογα και πάνω και μέχρι 1500 - 1600 κυβικά λόγω τεκμηρίων.

6) Ομορφιά, είναι υποκειμενικό το ξέρω, απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, μου αρέσουν τα παρακάτω:

  1. Seat Leon (Xcellence Plus): Άνετο από χώρους, όμορφο, μπόλικη τεχνολογία και συστήματα ασφαλείας. Στα αρνητικά η αμφίβολη αξιοπιστία του group, ότι όλα είναι πλέον αφής και μέσα στο infotainment, η μικρή εγγύηση και το μικρό δίκτυο αντιπροσώπων για σέρβις (πχ Σέρρες δεν υπάρχει αντιπρόσωπος).
  2. Opel Astra (GS Line ή Ultimate ανάλογα τις τιμές): Από τις εικόνες και τα βίντεο μου αρέσει πολύ, αλλά σίγουρα πρέπει να το δω και από κοντά, με πολλές επιλογές σε κινητήρες-άλογα και καλό αυτόματο κιβώτιο. Στα αρνητικά το 6τάχυτο κιβώτιο (αν κρίνω από της Peugeot που πιστεύω θα είναι ίδιο και δεν μου άρεσε καθόλου), το οποίο σε οδηγεί αναγκαστικά σε αυτόματο που ανεβάζει το κόστος και η επίσης μέτρια αξιοπιστία του ομίλου (έχουν περάσει 3 Οpel από την οικογένεια. Ένα Cadet ήταν το 1ο).
  3. Skoda Fabia (αναμένω πληροφορίες για εκδόσεις-τιμές): Φαίνεται άνετο για την κατηγορία του, με καλούς χώρους και διάφορες επιλογές για εξοπλισμούς και κινητήρες. Στα αρνητικά, πάλι η αξιοπιστία-εγγύηση του group, πιστεύω ότι οι “καλές” εκδόσεις θα ξεφεύγουν σε τιμή.
  4. Peugeot 308 (allure ή allure plus): Το πιο ιδιαίτερο νομίζω σχεδιαστικά και με wow factor που με κάνει να πιστεύω ότι δεν θα το βαρεθώ αμέσως και θα το χαίρομαι για χρόνια. Στα αρνητικά με ξενίζει το μικρό τιμόνι και αν θα με βολέψει στο να βλέπω το καντράν και θεωρώ πως αν το Astra είναι πιο φθηνό, δεν έχει νόημα να πάω εδώ.
  5. Ford Focus (St Line - St Line X): Το βάζω στη λίστα, αν και με χάλασε πάρα πολύ το τεράστιο τάμπλετ που του βάλανε, ωστόσο επιφυλάσσομαι μέχρι να δω τιμές-εξοπλισμούς κλπ. Σκεφτόμουν σοβαρά και το Puma, αλλά μετά τις αυξήσεις που πήρε και την μείωση στον εξοπλισμό, έφαγε άκυρο.
  6. Honda Civic 2022: Από τα πολύ αγαπημένα σχεδιαστικά, με καλό όνομα σε αξιοπιστία, διαβάζω ότι θα είναι και υβριδικό οπότε ίσως βολέψει στα μέτρα που θα έρθουν, ωστόσο το γεγονός ότι θα αργήσει πολύ να έρθει συν ότι δεν έχουμε ακόμα πληροφορίες για τιμές-εξοπλισμούς κλπ. με βάζει σε σκέψεις για το αν αξίζει να περιμένω. Επίσης διαβάζω από πολλούς περίεργα λόγια για τον αντιπρόσωπο, αν και δεν έχω καταλάβει το γιατί, αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει.
  7. Toyota Yaris Cross Hybrid (Style ή Adventure): Ίσως είναι η πιο λογική κίνηση, από την άποψη ότι είναι υβριδικό (πιο future proof με βάση τα όσα θα έρθουν τα επόμενα χρόνια), αυτόματο, με βολικό μέγεθος, με καλό ύψος για μπες βγες και για να μην βρίσκεις σε διάφορα αντικείμενα στο δρόμο, με μπόλικο εξοπλισμό, με καλό όνομα στην αξιοπιστία-εγγύηση και σχετικά καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές και με τη δυνατότητα απομακρυσμένης ενεργοποίησης του κλιματισμού (πολύ σημαντικό για το κρύο και τη ζέστη). Στα αρνητικά: το μπροστά και πίσω υποβραχιόνιο (ανούσια τελείως), οι ποτηροθήκες, η έλλειψη φωτισμού για τους πίσω (δεν είμαι σίγουρος καν αν έχει φως στο ντουλαπάκι του συνοδηγού), το μικρό άνοιγμα στις πόρτες, οι 17-18αρες ζάντες, ο θόρυβος στην επιτάχυνση και το υψηλό κόστος από την άποψη ότι τα 24-26 χιλιάρικά για αυτές τις εκδόσεις είναι ίσως πολλά για ένα ψηλό στην ουσία Yaris.
  8. Hyundai i20, i30, Kona (N Line): Και τα 3 αρκετά όμορφα, με καλό όνομα σε αξιοπιστία-εγγύηση, σχετικά καλούς χώρους-άνεση, τίμιο εξοπλισμό και νορμάλ τιμή. Στα αρνητικά ότι το i30 – Kona, είναι ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά και θα προτιμούσα κάτι πιο καινούργιο, έχουν κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό που τον θεωρώ απαραίτητο για το 2022 (πχ led φώτα, adaptive cruise control, blind spot και γενικά νεότερα συστήματα ασφαλείας τα οποία έχουν υψηλό κόστος για να μπουν εξτρά), υψηλής κατανάλωσης κινητήρες και σχετικά μουντό εσωτερικό.
  9. Kia XCeed (Titanium): Για το Ceed ενδιαφερόμουν περισσότερο, αλλά αφού δεν θα έρθει τελικά Ελλάδα στράφηκα εδώ. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, θυμίζει GLA, ποιοτικό εσωτερικό, καλή εγγύηση και αξιοπιστία. Στα αρνητικά ότι δεν έχει και τους πιο οικονομικούς κινητήρες.
  10. Renault Clio Hybrid: Μου αρέσει πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από το Cross, ωστόσο στην τιμή που είναι, πιστεύω ότι το Cross υπερτερεί σε όλα τα υπόλοιπα.
  11. VW Taigo (Style): Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, με καλούς χώρους και βολικό μέγεθος για πόλη ωστόσο και εδώ υπάρχουν τα γνωστά θέματα του group. Θα πάω να το δω και από κοντά για καλύτερα συμπεράσματα.

Ηλεκτρικά δεν κοίταξα καθόλου καθώς δεν γνωρίζω τίποτα περί της νέας αυτής τεχνολογίας, αν υπάρχει κάτι σε αυτά τα λεφτά, αν αξίζει για τα χιλιόμετρα που κάνω και πόσο βολικό θα είναι στο κομμάτι της φόρτισης. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι, θα χαρώ να τον ακούσω.
Για μεταχειρισμένο επίσης δεν θα ήθελα, προτιμώ να μείνω ως έχει που ξέρω και το αυτοκίνητο και τα θέματά του.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω έχετε να μου πείτε ιδέες - προτάσεις? Πιστεύετε μήπως είναι καλύτερα να συνεχίσω με το Vectra και να δω τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση, ή ίσως να πήγαινα σε leasing, ή να ζήσω τη ζωή μου και να μη μείνω στο "περίμενε"? Δεν αγοράζεις και κάθε μέρα άλλωστε αυτοκίνητο.

Δυστυχώς είμαι πολύ αναποφάσιστος ως άνθρωπος και αμφιταλαντεύομαι συχνά πάρα πολύ μεταξύ του “μια ζωή την έχουμε” και του “κάθε απόφαση που παίρνω πρέπει να είναι όσο πιο σωστή και λογική γίνεται και να προτεραιοποιώ τις ανάγκες μου”. Άλλωστε, ακόμα μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα οικονομικά μου και προσπαθώ να παίρνω όσο πιο συνετές αποφάσεις γίνεται.
Δεν είμαι ούτε κανένας κροίσος, ούτε έχω κάποιον
παχυλό μισθό. Δουλεύω από τα 18 μου πάρα πολλές ώρες, χωρίς καμία βοήθεια, με πολύ κόπο, αμείβομαι ικανοποιητικά με βάση τα σημερινά δεδομένα και είμαι καλά οικονομικά. Και υπάρχουν στιγμές που θέλω να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και ας ξεφεύγει καμιά φορά το κόστος, παρά να το μετανιώνω που δεν το έκανα ποτέ και δεν το έζησα. Ειδικά με τα όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια δεν ξέρουμε αν θα μας ξημερώσει η επόμενη μέρα. Υπάρχουν όμως μετά στιγμές που σκέφτομαι μήπως παίρνω πολύ αέρα και μήπως πρέπει να πατήσω στη γη και να μην ξεφεύγω γιατί μπορεί να παρουσιαστεί κάποια μελλοντική ανάγκη. Και κάπως έτσι πάει το πράμα και δεν παίρνω καμία απόφαση. 😅

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ, ήθελα να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται για να έχει ουσία η συζήτηση. Επίσης, δεν ήμουν σίγουρος αν το θέμα ταιριάζει εδώ ή στο "Ανησυχίες", οπότε αν θέλετε μπορείτε να το μεταφέρετε ή να ανοίξω καινούργιο θέμα. :P

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και τις απόψεις και εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους.

Επεξ/σία από Christos Vvs
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Νέα χρονιά, νέος Tsofras εδώ, γιατί σα πολύ να πέσαμε τελευταία! :D 

Καλή Χρονιά 

Εδώ και 6 μήνες περίπου στα Κοιλα Κοζάνης 3-4 χλμ έξω δλδ, εχει βάλει ένα πρατήριο με φυσικό αέριο, Θεσσαλονίκη έχει 4, Σέρρες προβλεπόταν μέχρι 2 χρόνια πριν, πλέον όχι.... αλλά ποτέ δεν ξέρεις... 

Αυτά για να σε μπερδέψω περισσότερο 😂😎 

Αν και λες για 10.000χλμ/έτος αλλά με ανοιχτό το ενδεχόμενο για αύξηση τους... 

Το μόνο καλό στην αναζήτηση σου είναι ότι η γκάμα των αυτοκινήτων με cng & 100+ ίππους είναι περιορισμένη στα 4 Α3, Leon, Octavia & Golf, ενώ στους 90 υπάρχουν τα Ibiza, arona, polo, Scala, kamiq, το τελευταίο έχει δυναμομετρηθει σε ανάλογο μαγαζί και βρέθηκε μα αποδίδει 100 άλογα (ίδιος κινητήρας είναι σε όλα) 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ.

Αν σε ενδιαφέρει ποιότητα κύλισης, δεν πας σε Yaris Cross το οποίο δε κάνει καθόλου για τη χρήση που εσύ το θες (επαρχιακό δίκτυο, υψηλές σχετικά ταχύτητες κλπ). Είναι αργό και θορυβώδες. Τα υβριδικά είναι μόνο αν κάνεις το 80% των χιλιομέτρων σου Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. 

Επίσης σε αυτά τα λεφτά δε πας σε κατηγορία Fabia/Clio κλπ. Απο τη στιγμή που μένεις επαρχία, εγώ θα πήγαινα στο άγιο πετρέλαιο, νομίζω βγαίνει το 2008 στο μπάτζετ σου σε καλή έκδοση πετρέλαιο. Κάνεις ήδη χιλιόμετρα, ενδεχομένως θα τα αυξήσεις σημαντικά και θα πάρεις και ένα νεο αυτοκίνητο που όσο να το κάνεις θες να το χαρείς. Επίσης στο μπάτζετ σου είναι εντός και το C4 πετρέλαιο με τα 130 άλογα και το νέο Μόκκα πετρέλαιο. 

  • Like 3
Δημοσ.

Ωραίος Chris μοιάζουμε στο θέμα μία ζωή την έχουμε αλλά μην το παραχεσουμε κιόλας 🤣

Καλή χρονιά κιόλας σε όλους

Το λοιπόν έχεις κάνει την έρευνα σου

Εγώ αν ήμουν στην θέση σου , αφού θα κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε εθνική και δεν έχεις θέμα πάρκιγκ θα κοίταγα οικονομία σε καύσιμο και άνεση σε διαδρομές εκτός αστικού κύκλου

Το θέμα πετρέλαιο θα με προβληματιζε λίγο για το μέλλον , για 10.000χλμ δεν είναι απογοητευτική θ βενζίνη και εφόσον είναι σε εθνική θα έχεις μικρότερες καταναλώσεις

Από την λίστα σου θα έλεγα ναι στο Leon γιατί αν εξαιρέσεις την βλακεία με το infotainment και πιθανό θέμα αξιοπιστίας πιάνει όλα τα άλλα κουτάκια.

Επίσης θα έλεγα ναι σε αυτόματο Opel Astra και Ford Focus

Θα έβαζα στην Εξίσωση το νέο DS4 όταν με το καλό έρθει ή C5 aircross για να πηγαίνεις ατσαλακωτος

Το Civic λόγω αντιπροσώπου και περιοχής που είσαι δεν ξέρω αν θα ήταν καλή επιλογή αλλιώς μπορεί να είναι η top σε σχέση με όλα τα άλλα

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Επίσης θα έλεγα ναι σε αυτόματο Opel Astra και Ford Focus

Θα έβαζα στην Εξίσωση το νέο DS4 όταν με το καλό έρθει 

Καλή χρονιά Θωμά

Τα αυτόματα κιβώτια των opel-ford είναι αξιόπιστα ;  

Αυτό το ds4 το περιμένει κόσμος 

Το νέο Leon το είδα σε λευκό έξω απο το νοσοκομείο της Κοζάνης την Παρασκευή που πέρασα για να πάω στα Κοίλα , πανέμορφο , ειδικά βράδυ που πέρασε πριν καμία εβδομάδα από δίπλα μου στη Βέροια , η ουρά του ξεχώριζε.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Καλή χρονιά Θωμά

Τα αυτόματα κιβώτια των opel-ford είναι αξιόπιστα ;  

Αυτό το ds4 το περιμένει κόσμος 

Το νέο Leon το είδα σε λευκό έξω απο το νοσοκομείο της Κοζάνης την Παρασκευή που πέρασα για να πάω στα Κοίλα , πανέμορφο , ειδικά βράδυ που πέρασε πριν καμία εβδομάδα από δίπλα μου στη Βέροια , η ουρά του ξεχώριζε.

Καλή χρονιά Λευτέρη , σε λευκό χάνει αρκετά το νέο Leon που να το δεις και σε άλλα χρώματα

Αυτόματο σε Opel , DS είναι το EAT 8 της Aisin από τα πιο αξιόπιστα της αγοράς των τελευταίων ετών

Η ford το γύρισε σε διπλού συμπλέκτη πάλι , θεωρητικά καλύτερο από το πρώτο powershift που θα είχε βγεί και αυτό προβληματικό

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, terry308 είπε

Καλή Χρονιά 

Εδώ και 6 μήνες περίπου στα Κοιλα Κοζάνης 3-4 χλμ έξω δλδ, εχει βάλει ένα πρατήριο με φυσικό αέριο, Θεσσαλονίκη έχει 4, Σέρρες προβλεπόταν μέχρι 2 χρόνια πριν, πλέον όχι.... αλλά ποτέ δεν ξέρεις... 

Αυτά για να σε μπερδέψω περισσότερο 😂😎 

Αν και λες για 10.000χλμ/έτος αλλά με ανοιχτό το ενδεχόμενο για αύξηση τους... 

Το μόνο καλό στην αναζήτηση σου είναι ότι η γκάμα των αυτοκινήτων με cng & 100+ ίππους είναι περιορισμένη στα 4 Α3, Leon, Octavia & Golf, ενώ στους 90 υπάρχουν τα Ibiza, arona, polo, Scala, kamiq, το τελευταίο έχει δυναμομετρηθει σε ανάλογο μαγαζί και βρέθηκε μα αποδίδει 100 άλογα (ίδιος κινητήρας είναι σε όλα) 

Για το πρατήριο στα Κοίλα το γνωρίζω φίλε Λευτέρη, βολεύει είναι η αλήθεια όπως θα φεύγεις από την πόλη για ανεφοδιασμό και μένω κυριολεκτικά 5-10 λεπτά έξω από τα Κοίλα (κοντά στο νοσοκομείο)! Θα το σκεφτώ σοβαρά!!
Είχα διαβάσει παλιότερα ότι θα γίνει και των Σερρών, τελικά ακυρώθηκε?? Αυτή η πόλη τελευταία σε όλα ρε παιδί μου, να μην πάει ποτέ μπροστά...

4 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν σε ενδιαφέρει ποιότητα κύλισης, δεν πας σε Yaris Cross το οποίο δε κάνει καθόλου για τη χρήση που εσύ το θες (επαρχιακό δίκτυο, υψηλές σχετικά ταχύτητες κλπ). Είναι αργό και θορυβώδες. Τα υβριδικά είναι μόνο αν κάνεις το 80% των χιλιομέτρων σου Αθήνα ή Θεσσαλονίκη. 

Επίσης σε αυτά τα λεφτά δε πας σε κατηγορία Fabia/Clio κλπ. Απο τη στιγμή που μένεις επαρχία, εγώ θα πήγαινα στο άγιο πετρέλαιο, νομίζω βγαίνει το 2008 στο μπάτζετ σου σε καλή έκδοση πετρέλαιο. Κάνεις ήδη χιλιόμετρα, ενδεχομένως θα τα αυξήσεις σημαντικά και θα πάρεις και ένα νεο αυτοκίνητο που όσο να το κάνεις θες να το χαρείς. Επίσης στο μπάτζετ σου είναι εντός και το C4 πετρέλαιο με τα 130 άλογα και το νέο Μόκκα πετρέλαιο. 

Επειδή είναι από τα λίγα που έκανα test drive, η αλήθεια είναι πως όντως περνάει αρκετός θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες στο Cross...Και εγώ σκεφτόμουν αρχικά ότι το πετρέλαιο θα με βόλευε περισσότερο, αλλά ο Κούλης με έβαλε σε σκέψεις, ικανούς για τα πάντα τους έχω! Σε ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου, θα τα τσεκάρω και αυτά!

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ωραίος Chris μοιάζουμε στο θέμα μία ζωή την έχουμε αλλά μην το παραχεσουμε κιόλας 🤣

Καλή χρονιά κιόλας σε όλους

Το λοιπόν έχεις κάνει την έρευνα σου

Εγώ αν ήμουν στην θέση σου , αφού θα κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε εθνική και δεν έχεις θέμα πάρκιγκ θα κοίταγα οικονομία σε καύσιμο και άνεση σε διαδρομές εκτός αστικού κύκλου

Το θέμα πετρέλαιο θα με προβληματιζε λίγο για το μέλλον , για 10.000χλμ δεν είναι απογοητευτική θ βενζίνη και εφόσον είναι σε εθνική θα έχεις μικρότερες καταναλώσεις

Από την λίστα σου θα έλεγα ναι στο Leon γιατί αν εξαιρέσεις την βλακεία με το infotainment και πιθανό θέμα αξιοπιστίας πιάνει όλα τα άλλα κουτάκια.

Επίσης θα έλεγα ναι σε αυτόματο Opel Astra και Ford Focus

Θα έβαζα στην Εξίσωση το νέο DS4 όταν με το καλό έρθει ή C5 aircross για να πηγαίνεις ατσαλακωτος

Το Civic λόγω αντιπροσώπου και περιοχής που είσαι δεν ξέρω αν θα ήταν καλή επιλογή αλλιώς μπορεί να είναι η top σε σχέση με όλα τα άλλα

 

 

Το Astra, από τα όσα διαβάζω θα έρθει μάλλον μέσα στον Φεβρουάριο, οπότε από την στιγμή που δεν το βιάζομαι σίγουρα θα περιμένω να το δω! Αν βγάλουν ειδικά και κάποιο προωθητικό πακέτο όπως είχαν κάνει και στο Mokka, ίσως να μου κάτσει κουτί (αν κρίνω και από τις τιμές που είδα για το νέο 308, η λογική λέει ότι το Astra θα είναι πιο φθηνό).
Το DS4 ρε παιδιά τι διαστημόπλοιο είναι αυτό?? Φοβερό σχεδιαστικά, αλλά φοβάμαι ότι θα είναι και φοβερό (με την κακή έννοια) τιμολογιακά! Ξέρουμε πότε έρχεται?
Για την Honda διαβάζω από πολλούς να μείνεις μακριά από τον "Σ", αλλά δεν έχω βρει κάτι πιο συγκεκριμένο... Τι παίζει? Γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν υπάρχει και κάποιος σωστός αντιπρόσωπος τελικά...
Καμιά 10αριά χρόνια πριν, που τα έβλεπα όλα καθαρά εμφανισιακά, έλεγα ότι πάντα θα ήθελα ένα Leon (εντάξει και ένα κόκκινο Mazda :P ), μεγαλώνοντας διάβαζα τόσα για τα Vag και σίγουρα σε βάζει σε σκέψεις αν πρέπει να παίξεις με την φωτιά. Διάβασα και αυτά για το χειροκίνητο και όσο και να μου αρέσει, με βάζει σε 2ες σκέψεις σίγουρα...
 

  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Νέα χρονιά, νέος Tsofras εδώ, γιατί σα πολύ να πέσαμε τελευταία! :D 

Είμαι 30 χρονών και σκέφτομαι να προχωρήσω στην 1η μου αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Οι λόγοι που προβληματίζομαι είναι: οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση, ειδικά μετά τα όσα ανακοίνωσε η κυβέρνηση για αλλαγές μέχρι το 2030, η άνοδος των τιμών και οι αυξήσεις σε καύσιμα και ενέργεια. Ωστόσο, με βάση το γεγονός ότι σχεδόν κάθε μήνα βλέπουμε αυξήσεις στις τιμές, ότι σε 2-3 χρόνια περίπου έρχεται το euro 7 με μεγαλύτερες αυξήσεις, το ότι δεν προβλέπεται λύση στο θέμα των ημιαγωγών τουλάχιστον για κάνα χρόνο ακόμα και το γεγονός ότι πιστεύω πως πολύ δύσκολα θα παίξουν μειώσεις-προσφορές στις τιμές σε βαθμό που να φτάσουμε στα επίπεδα του 2019-2020, πιστεύω ότι ίσως και να αξίζει να προχωρήσω τώρα σε αγορά παρά να περιμένω κι άλλο.

Τα αυτοκίνητα που οδηγώ αυτή τη στιγμή είναι αυτά που υπάρχουν στην οικογένεια, ένα Opel Vectra του 2000 (είναι η έκδοση για τα 100 χρόνια για όποιον θυμάται, με δερμάτινα σαλόνια κλπ.) και ένα Opel Corsa του 2004 βασική έκδοση, βενζινοκίνητα και τα 2. Το Corsa ήταν το βασικό μου μέσο μεταφοράς, ωστόσο πλέον έχει κατοχυρωθεί για τα καλά από τον πατέρα μου, καθώς τον εξυπηρετεί πολύ στην καθημερινότητα του λόγο μεγέθους, οπότε πλέον για τις όποιες ανάγκες μου χρησιμοποιώ το Vectra, το οποίο παρά τα 22 του χρόνια, είναι σε άριστη κατάσταση (με κάποιες φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου) και έχει γράψει μόνο 166.000 χλμ., καθώς το χρησιμοποιούσαμε μόνο για μεγάλα ταξίδια κατά κύριο λόγο. Το τελευταίο διάστημα, να αναφέρω, έχει παρατηρηθεί ότι καίει ελάχιστη ποσότητα λαδιού, όχι κάτι το σημαντικό όμως. Επίσης το Corsa έχει αρχίσει να βγάζει πολλά θέματα με αποτέλεσμα να σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάρω ένα καινούργιο δικό μου και να επιστρέψω το Vectra στον πατέρα μου για μια ώρα ανάγκης που θα έχει θέμα με το Corsa. Από την άλλη όμως σκέφτομαι πως είναι κρίμα να κάθεται έτσι ένα αυτοκίνητο που θεωρώ πως έχει ακόμα να δώσει.

Είμαι από τις Σέρρες, χωρίς παιδιά και δουλεύω σε μια πολυεθνική εταιρεία που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, ωστόσο βρίσκομαι υπό καθεστώς τηλεργασίας. Τον τελευταίο καιρό έχω μετακομίσει προς το παρόν στην Κοζάνη, λόγω εργασίας της σχέσης μου, μιας που μου το επιτρέπει και η δουλειά μου. Η κύρια χρήση του αυτοκινήτου είναι για κάνα super market, τα υπόλοιπα όλα γίνονται με τα πόδια μιας και οι πόλεις (Κοζάνη, Σέρρες) το επιτρέπουν λόγο μεγέθους, καμιά εκδρομή μια στο τόσο, καθώς και για να μετακινούμαστε ενίοτε ανάμεσα στις 2 πόλεις (περίπου ανά 2 μήνες θα κάνουμε ένα πήγαινε έλα μία φορά να δούμε οικογένειες, φίλους κλπ.).

Ενημερώθηκα ωστόσο από την εργασία μου, ότι όταν χαλαρώσουν τα μέτρα (μάλλον από άνοιξη), θα πρέπει να πηγαίνουμε στα γραφεία 4 φορές το μήνα (1 φορά την εβδομάδα) και τις υπόλοιπες μέρες κανονικά τηλεργασία. Αυτό θα είναι το πλάνο για τον επόμενο χρόνο σίγουρα τουλάχιστον. Τα γραφεία προς το παρόν είναι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με προοπτική να μεταφερθούν ανατολικά, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρο. Η διαδρομή αυτή θα γίνεται είτε από Σέρρες (85 χλμ. περίπου), είτε από Κοζάνη (125 χλμ. περίπου), ανάλογα το που θα βρίσκομαι, καθώς πιστεύω με συμφέρει περισσότερο το πηγαινελα 1 φορά την εβδομάδα από το να νοικιάζω Θεσσαλονίκη.

Οπότε έχουμε και λέμε :

Κόστος : Θα ήθελα να διαθέσω ιδανικά μέχρι 25.000, άντε 27.000 το πολύ.

Κατηγορία : Κοιτάω supermini, hatchback και B-SUV κατά κύριο λόγο. Τέλος, προτιμώ κάτι που να μην ξεπερνά τα 4,3-4,4 σε μήκος.

Χώροι : Μπορεί να μην έχω παιδιά προς το παρόν, ωστόσο επειδή το αυτοκίνητο έχω σκοπό να το κρατήσω 8-10 χρόνια (εκτός αν βγάλει κάτι σοβαρό) και μέχρι τότε μπορεί να αποκτήσω, θέλω να είναι σχετικά άνετο από χώρους και από 350 λίτρα και άνω για αποσκευές. Επίσης να αναφέρω ότι είμαι 1.70 και 80 κιλά.

Ανάγκες : δεν έχω κάτσει ποτέ να υπολογίσω πόσα χιλιόμετρα κάνω (σίγουρα πολύ λιγότερα από 10.000 το χρόνο). Ωστόσο με τα νέα δεδομένα που θα έχω στη δουλειά μου, με βάζει σε σκέψεις για το τι καύσιμο να επιλέξω, πόσο μάλλον και με τις αυξήσεις σε βενζίνη, αέριο, ρεύμα κλπ.

Σύμφωνα με τα παραπάνω θέλω κάτι που να παρέχει:

1) Ασφάλεια

2) Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια - Ποιότητα

3) Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.)

4) Σχετική οικονομία ως προς τις καταναλώσεις.

5) Από 100 άλογα και πάνω και μέχρι 1500 - 1600 κυβικά λόγω τεκμηρίων.

6) Ομορφιά, είναι υποκειμενικό το ξέρω, απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, μου αρέσουν τα παρακάτω:

  1. Seat Leon (Xcellence Plus): Άνετο από χώρους, όμορφο, μπόλικη τεχνολογία και συστήματα ασφαλείας. Στα αρνητικά η αμφίβολη αξιοπιστία του group, ότι όλα είναι πλέον αφής και μέσα στο infotainment, η μικρή εγγύηση και το μικρό δίκτυο αντιπροσώπων για σέρβις (πχ Σέρρες δεν υπάρχει αντιπρόσωπος).
  2. Opel Astra (GS Line ή Ultimate ανάλογα τις τιμές): Από τις εικόνες και τα βίντεο μου αρέσει πολύ, αλλά σίγουρα πρέπει να το δω και από κοντά, με πολλές επιλογές σε κινητήρες-άλογα και καλό αυτόματο κιβώτιο. Στα αρνητικά το 6τάχυτο κιβώτιο (αν κρίνω από της Peugeot που πιστεύω θα είναι ίδιο και δεν μου άρεσε καθόλου), το οποίο σε οδηγεί αναγκαστικά σε αυτόματο που ανεβάζει το κόστος και η επίσης μέτρια αξιοπιστία του ομίλου (έχουν περάσει 3 Οpel από την οικογένεια. Ένα Cadet ήταν το 1ο).
  3. Skoda Fabia (αναμένω πληροφορίες για εκδόσεις-τιμές): Φαίνεται άνετο για την κατηγορία του, με καλούς χώρους και διάφορες επιλογές για εξοπλισμούς και κινητήρες. Στα αρνητικά, πάλι η αξιοπιστία-εγγύηση του group, πιστεύω ότι οι “καλές” εκδόσεις θα ξεφεύγουν σε τιμή.
  4. Peugeot 308 (allure ή allure plus): Το πιο ιδιαίτερο νομίζω σχεδιαστικά και με wow factor που με κάνει να πιστεύω ότι δεν θα το βαρεθώ αμέσως και θα το χαίρομαι για χρόνια. Στα αρνητικά με ξενίζει το μικρό τιμόνι και αν θα με βολέψει στο να βλέπω το καντράν και θεωρώ πως αν το Astra είναι πιο φθηνό, δεν έχει νόημα να πάω εδώ.
  5. Ford Focus (St Line - St Line X): Το βάζω στη λίστα, αν και με χάλασε πάρα πολύ το τεράστιο τάμπλετ που του βάλανε, ωστόσο επιφυλάσσομαι μέχρι να δω τιμές-εξοπλισμούς κλπ. Σκεφτόμουν σοβαρά και το Puma, αλλά μετά τις αυξήσεις που πήρε και την μείωση στον εξοπλισμό, έφαγε άκυρο.
  6. Honda Civic 2022: Από τα πολύ αγαπημένα σχεδιαστικά, με καλό όνομα σε αξιοπιστία, διαβάζω ότι θα είναι και υβριδικό οπότε ίσως βολέψει στα μέτρα που θα έρθουν, ωστόσο το γεγονός ότι θα αργήσει πολύ να έρθει συν ότι δεν έχουμε ακόμα πληροφορίες για τιμές-εξοπλισμούς κλπ. με βάζει σε σκέψεις για το αν αξίζει να περιμένω. Επίσης διαβάζω από πολλούς περίεργα λόγια για τον αντιπρόσωπο, αν και δεν έχω καταλάβει το γιατί, αν μπορεί κάποιος ας μου εξηγήσει.
  7. Toyota Yaris Cross Hybrid (Style ή Adventure): Ίσως είναι η πιο λογική κίνηση, από την άποψη ότι είναι υβριδικό (πιο future proof με βάση τα όσα θα έρθουν τα επόμενα χρόνια), αυτόματο, με βολικό μέγεθος, με καλό ύψος για μπες βγες και για να μην βρίσκεις σε διάφορα αντικείμενα στο δρόμο, με μπόλικο εξοπλισμό, με καλό όνομα στην αξιοπιστία-εγγύηση και σχετικά καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές και με τη δυνατότητα απομακρυσμένης ενεργοποίησης του κλιματισμού (πολύ σημαντικό για το κρύο και τη ζέστη). Στα αρνητικά: το μπροστά και πίσω υποβραχιόνιο (ανούσια τελείως), οι ποτηροθήκες, η έλλειψη φωτισμού για τους πίσω (δεν είμαι σίγουρος καν αν έχει φως στο ντουλαπάκι του συνοδηγού), το μικρό άνοιγμα στις πόρτες, οι 17-18αρες ζάντες, ο θόρυβος στην επιτάχυνση και το υψηλό κόστος από την άποψη ότι τα 24-26 χιλιάρικά για αυτές τις εκδόσεις είναι ίσως πολλά για ένα ψηλό στην ουσία Yaris.
  8. Hyundai i20, i30, Kona (N Line): Και τα 3 αρκετά όμορφα, με καλό όνομα σε αξιοπιστία-εγγύηση, σχετικά καλούς χώρους-άνεση, τίμιο εξοπλισμό και νορμάλ τιμή. Στα αρνητικά ότι το i30 – Kona, είναι ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά και θα προτιμούσα κάτι πιο καινούργιο, έχουν κάποιες ελλείψεις σε εξοπλισμό που τον θεωρώ απαραίτητο για το 2022 (πχ led φώτα, adaptive cruise control, blind spot και γενικά νεότερα συστήματα ασφαλείας τα οποία έχουν υψηλό κόστος για να μπουν εξτρά), υψηλής κατανάλωσης κινητήρες και σχετικά μουντό εσωτερικό.
  9. Kia XCeed (Titanium): Για το Ceed ενδιαφερόμουν περισσότερο, αλλά αφού δεν θα έρθει τελικά Ελλάδα στράφηκα εδώ. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, θυμίζει GLA, ποιοτικό εσωτερικό, καλή εγγύηση και αξιοπιστία. Στα αρνητικά ότι δεν έχει και τους πιο οικονομικούς κινητήρες.
  10. Renault Clio Hybrid: Μου αρέσει πολύ περισσότερο σχεδιαστικά από το Cross, ωστόσο στην τιμή που είναι, πιστεύω ότι το Cross υπερτερεί σε όλα τα υπόλοιπα.
  11. VW Taigo (Style): Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, με καλούς χώρους και βολικό μέγεθος για πόλη ωστόσο και εδώ υπάρχουν τα γνωστά θέματα του group. Θα πάω να το δω και από κοντά για καλύτερα συμπεράσματα.

Ηλεκτρικά δεν κοίταξα καθόλου καθώς δεν γνωρίζω τίποτα περί της νέας αυτής τεχνολογίας, αν υπάρχει κάτι σε αυτά τα λεφτά, αν αξίζει για τα χιλιόμετρα που κάνω και πόσο βολικό θα είναι στο κομμάτι της φόρτισης. Αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι, θα χαρώ να τον ακούσω.
Για μεταχειρισμένο επίσης δεν θα ήθελα, προτιμώ να μείνω ως έχει που ξέρω και το αυτοκίνητο και τα θέματά του.

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω έχετε να μου πείτε ιδέες - προτάσεις? Πιστεύετε μήπως είναι καλύτερα να συνεχίσω με το Vectra και να δω τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση, ή ίσως να πήγαινα σε leasing, ή να ζήσω τη ζωή μου και να μη μείνω στο "περίμενε"? Δεν αγοράζεις και κάθε μέρα άλλωστε αυτοκίνητο.

Δυστυχώς είμαι πολύ αναποφάσιστος ως άνθρωπος και αμφιταλαντεύομαι συχνά πάρα πολύ μεταξύ του “μια ζωή την έχουμε” και του “κάθε απόφαση που παίρνω πρέπει να είναι όσο πιο σωστή και λογική γίνεται και να προτεραιοποιώ τις ανάγκες μου”. Άλλωστε, ακόμα μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα οικονομικά μου και προσπαθώ να παίρνω όσο πιο συνετές αποφάσεις γίνεται.
Δεν είμαι ούτε κανένας κροίσος, ούτε έχω κάποιον
παχυλό μισθό. Δουλεύω από τα 18 μου πάρα πολλές ώρες, χωρίς καμία βοήθεια, με πολύ κόπο, αμείβομαι ικανοποιητικά με βάση τα σημερινά δεδομένα και είμαι καλά οικονομικά. Και υπάρχουν στιγμές που θέλω να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και ας ξεφεύγει καμιά φορά το κόστος, παρά να το μετανιώνω που δεν το έκανα ποτέ και δεν το έζησα. Ειδικά με τα όσα ζούμε τα τελευταία χρόνια δεν ξέρουμε αν θα μας ξημερώσει η επόμενη μέρα. Υπάρχουν όμως μετά στιγμές που σκέφτομαι μήπως παίρνω πολύ αέρα και μήπως πρέπει να πατήσω στη γη και να μην ξεφεύγω γιατί μπορεί να παρουσιαστεί κάποια μελλοντική ανάγκη. Και κάπως έτσι πάει το πράμα και δεν παίρνω καμία απόφαση. 😅

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ, ήθελα να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται για να έχει ουσία η συζήτηση. Επίσης, δεν ήμουν σίγουρος αν το θέμα ταιριάζει εδώ ή στο "Ανησυχίες", οπότε αν θέλετε μπορείτε να το μεταφέρετε ή να ανοίξω καινούργιο θέμα. :P

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και τις απόψεις και εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους.

Μια λεπτομέρεια μόνο. Η εγγύηση για το leon δεν είναι όπως στο υπόλοιπο group. Είναι 4 χρόνια

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Για το πρατήριο στα Κοίλα το γνωρίζω φίλε Λευτέρη, βολεύει είναι η αλήθεια όπως θα φεύγεις από την πόλη για ανεφοδιασμό και μένω κυριολεκτικά 5-10 λεπτά έξω από τα Κοίλα (κοντά στο νοσοκομείο)! Θα το σκεφτώ σοβαρά!!
Είχα διαβάσει παλιότερα ότι θα γίνει και των Σερρών, τελικά ακυρώθηκε?? Αυτή η πόλη τελευταία σε όλα ρε παιδί μου, να μην πάει ποτέ μπροστά...

Επειδή είναι από τα λίγα που έκανα test drive, η αλήθεια είναι πως όντως περνάει αρκετός θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες στο Cross...Και εγώ σκεφτόμουν αρχικά ότι το πετρέλαιο θα με βόλευε περισσότερο, αλλά ο Κούλης με έβαλε σε σκέψεις, ικανούς για τα πάντα τους έχω! Σε ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου, θα τα τσεκάρω και αυτά!

Το Astra, από τα όσα διαβάζω θα έρθει μάλλον μέσα στον Φεβρουάριο, οπότε από την στιγμή που δεν το βιάζομαι σίγουρα θα περιμένω να το δω! Αν βγάλουν ειδικά και κάποιο προωθητικό πακέτο όπως είχαν κάνει και στο Mokka, ίσως να μου κάτσει κουτί (αν κρίνω και από τις τιμές που είδα για το νέο 308, η λογική λέει ότι το Astra θα είναι πιο φθηνό).
Το DS4 ρε παιδιά τι διαστημόπλοιο είναι αυτό?? Φοβερό σχεδιαστικά, αλλά φοβάμαι ότι θα είναι και φοβερό (με την κακή έννοια) τιμολογιακά! Ξέρουμε πότε έρχεται?
Για την Honda διαβάζω από πολλούς να μείνεις μακριά από τον "Σ", αλλά δεν έχω βρει κάτι πιο συγκεκριμένο... Τι παίζει? Γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν υπάρχει και κάποιος σωστός αντιπρόσωπος τελικά...
Καμιά 10αριά χρόνια πριν, που τα έβλεπα όλα καθαρά εμφανισιακά, έλεγα ότι πάντα θα ήθελα ένα Leon (εντάξει και ένα κόκκινο Mazda :P ), μεγαλώνοντας διάβαζα τόσα για τα Vag και σίγουρα σε βάζει σε σκέψεις αν πρέπει να παίξεις με την φωτιά. Διάβασα και αυτά για το χειροκίνητο και όσο και να μου αρέσει, με βάζει σε 2ες σκέψεις σίγουρα...
 

Η Κυβέρνηση έχει βάλει στο μάτι όλα τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ, όχι μόνο τα Πετρελαιοκίνητα. Για επαρχία το ντίζελ είναι λουκούμι. 

  • Like 2
Δημοσ.

Για επαρχία είναι λουκούμι ακόμα και Ε4 πετρέλαιο...

Δεν θεωρώ ότι υπάρχει περίπτωση να απαγορέψουν Ε5 σύντομα στα δύο αστικά κέντρα στην Ελλάδα, πόσω μάλλον στην επαρχία. Ειδικά όταν πουλήθηκαν Ε5 μέχρι και το 2018 ίσως και 2019.

 

Υ.Γ. Συμφωνώ ότι καλό δεν κάνει στο περιβάλλον κάποιο με Ε4.

Δημοσ.

Σήμερα μίλησα με την αντιπροσωπεία για το Puma (Diesel) που παρήγγειλα. Μου είπε πως ανεπίσημα ίσως αρχίσουν παραγωγή τον Φεβρουάριο αλλά λέει τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ρώτησα για το γαμώτο πόσο πάει το καινούριο Focus σε diesel και μου είπε 28Κ. Καλά θα πάει αυτό:)

  • Sad 2
Δημοσ.

Είναι δράμα η φάση με τον χρόνο αναμονής πάντως.

Εμένα για τον άσο από τον Σφακιανάκη μου είπαν για 5 μήνες, αλλά σίγουρα θα πάει παραπάνω. Ενδεικτικά φίλος που παρήγγειλε την Α160 τέλη Νοεμβρίου του είπαν για μέσα Αυγούστου, στην καλύτερη(!), και για το Α3 πριν καταλήξω στον άσο μου είχαν πει αντίστοιχο χρόνο με του φίλου με την Α. 🤦‍♂️

  • Like 1
  • Sad 1

  • Δημιουργία νέου...