Nabuko Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2021 Aν το αγόραζα θα έβγαζα το σήμα απ' τη μούρη και θα έβαζα την πινακίδα από κάτω 😃
Peugeot208 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2021 https://www.drive.gr/news/agora/stin-ellada-neo-kai-exilektrismeno-ford-focus Εδώ έχει τις τιμές. Αλλά μου φαίνεται περίεργο που έχει μόνο 1.0 από βενζίνη. Από τιμές, κορμάρα....
Nabuko Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Στις 6/12/2021 στις 1:37 ΜΜ, Nabuko είπε Έφτασαν τα Taigo λέει στις εκθέσεις της VW. Πανέμορφο φαίνεται, το έχει δει κανένας? Στις 6/12/2021 στις 1:42 ΜΜ, paylidis είπε τιμουλα; θα εχει πλακα... Tελικά αυτές είναι οι τιμές Taigo 1,0 TSI 95 PS Comfort: 20.050 ευρώ Taigo 1,0 TSI 95 PS Life: 21.100 ευρώ Taigo 1,0 TSI 110 PS DSG Move: 23.150 ευρώ Taigo 1,0 TSI 110 PS DSG Life: 23.800 ευρώ Taigo 1,0 TSI 110 PS DSG Style: 25.800 ευρώ Taigo 1,5 TSI 150 PS DSG Style: 27.500 ευρώ 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Απαράδεκτη η Kosmocar που δε βάζει εκδόσεις 110 αλόγων με χειροκίνητο κιβώτιο. 4
paylidis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους τους petrolheads, αντε κ τους μπαλαντεζες λόγω των ημερών 😂 Έχουν ξεφύγει, για ένα σηκωμένο πόλο ΜΟ 25Κ; 😂😂😂 5 1
nemom Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 8 ώρες πριν, paylidis είπε Έχουν ξεφύγει, για ένα σηκωμένο πόλο ΜΟ 25Κ; 😂😂😂 Εν τω μεταξύ στα αλήθεια πήραν μέχρι και το εσωτερικό του Polo του 2017 και το έβαλαν στο Taigo 2
Peugeot208 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 35 λεπτά πριν, nemom είπε Εν τω μεταξύ στα αλήθεια πήραν μέχρι και το εσωτερικό του Polo του 2017 και το έβαλαν στο Taigo Ώπα γίνεσαι άδικος! Το ένα έχει κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ το άλλο πράσινες... 🤣
Nabuko Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 36 λεπτά πριν, nemom είπε Εν τω μεταξύ στα αλήθεια πήραν μέχρι και το εσωτερικό του Polo του 2017 και το έβαλαν στο Taigo Ε, τους είχαν περισσέψει τα ανταλλακτικά και λένε δε βγάζουμε και καλά ένα "νέο" μοντέλο να τα πετάξουμε μέσα, να το ψηλώσουμε και λίγο? Και τσουπ, τάηγκο 2
paylidis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 9 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε Ώπα γίνεσαι άδικος! Το ένα έχει κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ το άλλο πράσινες... 🤣 Κ τα δυο μαύρα κ άραχνα θα είναι μεσα στις 9/10 εκδόσεις. Δε το είπα τυχαία το polo, είναι ίδιο 😂 1
nemom Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2021 8 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε Ώπα γίνεσαι άδικος! Το ένα έχει κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ το άλλο πράσινες... 🤣 Για να μη σου πω κι ότι στην κάτω φωτογραφία, το χειρόφρενο είναι πιο κατεβασμένο. 😂 Εντάξει για να μην είμαι άδικος, γίνονται αυτά αρκετά ευρέως. Η μεγαλύτερη ξεφτίλα πάντως δεν είναι όπως όταν πουλούσαν το Golf cabrio κάθε φορά μια γενιά πίσω από το σύγχρονο Golf hatchback πχ Golf cabrio IV από το 1998 ως το 2002 όπου το εσωτερικό πχ του Golf III (1991-1998) 1
john1987 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 21 ώρες πριν, paylidis είπε Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους τους petrolheads, αντε κ τους μπαλαντεζες λόγω των ημερών 😂 Έχουν ξεφύγει, για ένα σηκωμένο πόλο ΜΟ 25Κ; 😂😂😂 Καλημέρα και χρόνια πολλά! Με προλάβατε γιατί ήθελα να κάνω post στην αυτοκίνηση. Με πόσα αχρείαστα SUV θα καταλήξει κάθε μάρκα λέτε; Η VW έχει ήδη 4 SUV τα οποία έχουν διαφορά 10-15 πόντους σε μήκος μεταξύ τους. 2
paylidis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, john1987 είπε Καλημέρα και χρόνια πολλά! Με προλάβατε γιατί ήθελα να κάνω post στην αυτοκίνηση. Με πόσα αχρείαστα SUV θα καταλήξει κάθε μάρκα λέτε; Η VW έχει ήδη 4 SUV τα οποία έχουν διαφορά 10-15 πόντους σε μήκος μεταξύ τους. Ελα ντε... Προσωπικα θεωρω οτι στη VW εν προκειμενω το τριπτυχο T-ROC TIGUAN TOUAREG ήταν μια χαρά... (5+1 το tiguan allspace πρεπει να ειναι πλεον) Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2021 από paylidis 1
filarhos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 57 λεπτά πριν, paylidis είπε Ελα ντε... Προσωπικα θεωρω οτι στη VW εν προκειμενω το τριπτυχο T-ROC TIGUAN TOUAREG ήταν μια χαρά... (5+1 το tiguan allspace πρεπει να ειναι πλεον) Κάποτε υπήρχε το passat και το jetta με διαφορά 10-15πόντους αλλά καμία ουσιαστική διαφορά σε εσωτερικούς χώρους. Η τιμή <10% αλλά ο εξοπλισμός και ο κινητήρας άξιζε τα παραπάνω για το passat. Σε ερώτηση μου στον πωλητή γιατι υπάρχει το "μικρό", 4μιση μέτρα μικρό δεν το λές. Γιατί όσοι το αγοράζουν έχουν πρόβλημα χώρου και αυτά τα 15 εκατοστά είναι το πρόβλημα στο παρκάρισμα... Μάλιστα μας πρότεινε να πάρουμε σπίτι, το passat, για να δούμε ότι όντως χωράει στο πάρκινγ... Που να ήξερε ότι από αυτό που θα αντικαταστούσε, μισό μέτρο κοντύτερο αλλά με διάμετρο στροφής +2 μέτρα, θα θέλει μια μανούβρα λιγότερη... Υ.Γ. Εγώ το octavia ήθελα που έβγαινε με τον 1.8τ που ήταν και φτηνότερο... Αλλά ευτυχώς που δεν με άκουσε, γιατί το passat είχε σημαντική διαφορά σε όλα εκτός τους κινητήρα και το κατάλαβα όταν το πήρε φίλος και κάναμε μερικές βόλτες. Τώρα όπως το βλέπω το octavia όχι μόνο έχει καλύψει το κενό αλλά το βλέπω και καλύτερο... 2
paylidis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 6 λεπτά πριν, filarhos είπε Κάποτε υπήρχε το passat και το jetta με διαφορά 10-15πόντους αλλά καμία ουσιαστική διαφορά σε εσωτερικούς χώρους. Η τιμή <10% αλλά ο εξοπλισμός και ο κινητήρας άξιζε τα παραπάνω για το passat. Σε ερώτηση μου στον πωλητή γιατι υπάρχει το "μικρό", 4μιση μέτρα μικρό δεν το λές. Γιατί όσοι το αγοράζουν έχουν πρόβλημα χώρου και αυτά τα 15 εκατοστά είναι το πρόβλημα στο παρκάρισμα... Μάλιστα μας πρότεινε να πάρουμε σπίτι, το passat, για να δούμε ότι όντως χωράει στο πάρκινγ... Που να ήξερε ότι από αυτό που θα αντικαταστούσε, μισό μέτρο κοντύτερο αλλά με διάμετρο στροφής +2 μέτρα, θα θέλει μια μανούβρα λιγότερη... Υ.Γ. Εγώ το octavia ήθελα που έβγαινε με τον 1.8τ που ήταν και φτηνότερο... Αλλά ευτυχώς που δεν με άκουσε, γιατί το passat είχε σημαντική διαφορά σε όλα εκτός τους κινητήρα και το κατάλαβα όταν το πήρε φίλος και κάναμε μερικές βόλτες. Τώρα όπως το βλέπω το octavia όχι μόνο έχει καλύψει το κενό αλλά το βλέπω και καλύτερο... Καλα σε όλες τις μαρκες ψιλοεπαιζε αυτό ειδικα με τα σενταν, πχ παλιοτερα escort-mondeo, επειτα FOCUS sedan-mondeo κοκ... Ειχαν ομως σε άλλη σημεια σημαντικες διαφορές (περαν της διαστασης) όπως ξεχωριζαν... Τωρα με 6 SUV η VW ειλικρινα πιστευω ότι κανει εμπορικα πολεμο μεταξυ των μοντέλων της, ήδη εψαχνα να βρω το λόγο υπαρξης του tcross τη στιγμή που ειχαν το troc..
nemom Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2021 Όσο ο καταναλωτής δεν αντιλαμβάνεται ότι το Taigo είναι πολύ διαφορετικό από Tiguan από όσο προδίδουν τα εκατοστά των διαστάσεων, ναι θα έχουν εσωτερικό ανταγωνισμό. Στην πραγματικότητα όμως, ένα Polo διαφέρει από ένα Golf όχι μόνο στα εκατοστά των διαστάσεων αλλά σε όλες τις παραμέτρους της κατασκευής, από την ανάρτηση, την ηχομόνωση, τη στιβαρότητα και την απόδοση του κλιματισμού μέχρι την ασφάλεια, τους κινητήρες, τον εξοπλισμό και τους αυτοματισμούς. Ας πούμε τον καιρό που έβγαινε ο 1.8Τ, υπήρχε το Passat και το Bora. Η τετρακίνηση που έπαιρνε το Passat ήταν Torsen, ενώ η τετρακίνηση που έπαιρνε το Bora ήταν Haldex. Γιατί; Το Bora ήταν ένα Golf sedan, ανάλογο του Toledo και του Octavia. Όλα αυτά βασιζόταν σε μια πλατφόρμα με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες που έπρεπε να είναι πιο φτηνή και περιορισμένη σε δυνατότητες, την PQ34. Συμβατότητα η πλατφόρμα είχε με το Haldex. Το Passat B5 ήταν κατασκευασμένο πάνω στην PL45 πλατφόρμα του Α4, με χαώδη διαφορά από τα παραπάνω σε χώρους και κάποια απόσταση και σε ποιότητα κατασκευής. Συμαβτότητα είχε με Torsen. Για αυτούς τους λόγους, δίνουμε σημασία στην πλατφόρμα. Ένα Scala πχ ποτέ δε θα φτάσει την ποιότητα κατασκευής ενός Golf, γιατί πρώτα από όλα είναι κατασκευασμένο σε πλατφόρμα Polo. Παρομοίως ένα Taigo ποτέ δε θα φτάσει την ποιότητα κατασκευής ενός Tiguan. Ακόμα κι αν το τεντώσουν ή του βάλουν τα πιο μαλακά πλαστικά. Γιατί η πλατφόρμα τους είναι διαφορετική. 4 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις