Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, zanskou είπε

Όλα αυτά σωστά και συμφωνώ. Αυτό που εξηγώ είναι ότι μπορεί να συμβούν με οποιοδηποε αυτοκίνητο είτε ιδιωτη είτε leasing είτε οτιδήποτε. 

Δεν είναι ρεαλιστικό να πιστεύεις ότι κάποιος υπάλληλος θα προκαλέσει ζημιά (άρα κόστος σε διάφορα επίπεδα) σε αυτοκίνητο της εταιρείας του και δεν θα έχει καμια συνέπεια. 

Επισης επειδή έχω κι εγώ προσωπική εμπειρία, μπορώ να σας πω ότι εκτός των εξαιρεσεων που πάντα υπάρχουν οι περισσότεροι υπάλληλοι αυτά τα αυτοκίνητα τα προσέχουν σαν δικά τους πρώτον γιατι σχεδόν πάντα ειναι οι top line εκδόσεις (άρα μια πιθανη ζημια κοστίζει πολύ) και δεύτερον γιατι αυτά τα αυτοκινητα ειναι εργαλεία δουλειάς. ζημια στο αυτοκινητο σημαινει ειτε οτι ο πελάτης θα οδηγήσει ενα αυτοκινητο κατωτερο των προσδοκιων ειτε οτι δεν θα ειναι διαθεσιμο για καποιο καιρο μεχρι να φτιαχτει 

Οποτε γενικα με τα βλέπετε με τη συνηθη καχυποψια τα πράγματα απλά επειδη ετυχε και πέσατε σε εναν κάγκουρα :)

 

Εχω 2 φιλαρακια που δουλευαν σε αντιπροσωπεια και εκτος οτι οδηγουσαν τα αυτοκινητα ,ηταν συνοδηγοι στα test drive.Μη σου πω τι κανανε και οι ιδιοι αλλα και οι επιδοξοι αγοραστες στα αυτοκινητα.Οποτε και εγω απο προσωπικη εμπειρια στα λεω.

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αρα ζητάω μια γενναια εκπτωση τουλαχιστον 20% κάτω στην τιμη λιαννικης καινουργιου η το αποφευγω σωστα?

  • Like 1
Δημοσ.

Δε βλεπω λογο να το προτιμησεις εαν παιζει στην ιδια τιμη με τα μεταχειρισμενα του car.

Τιμη καλυτερη απο αυτα αμφιβαλλω αν θα σου κανουν.Αν σου κανουν τοτε οκ.

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, john9 είπε

Αρα ζητάω μια γενναια εκπτωση τουλαχιστον 20% κάτω στην τιμη λιαννικης καινουργιου η το αποφευγω σωστα?

 

1 ώρα πριν, Dantε είπε

Εχω 2 φιλαρακια που δουλευαν σε αντιπροσωπεια και εκτος οτι οδηγουσαν τα αυτοκινητα ,ηταν συνοδηγοι στα test drive.Μη σου πω τι κανανε και οι ιδιοι αλλα και οι επιδοξοι αγοραστες στα αυτοκινητα.Οποτε και εγω απο προσωπικη εμπειρια στα λεω.

το ιδιο πράγμα λέμε. το ότι δεν βλέπεις τι έχει κάνει ο ιδιώτης πριν στο πουλήσει δεν σημαίνει ότι το οδηγούσε σαν παναγία. :)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, zanskou είπε

 

το ιδιο πράγμα λέμε. το ότι δεν βλέπεις τι έχει κάνει ο ιδιώτης πριν στο πουλήσει δεν σημαίνει ότι το οδηγούσε σαν παναγία. :)

 

Τον ιδιωτη μπορεις να τον κοψεις και εχει και ενα λογο παραπανω οπως εξηγησα για να μη το ξεφτιλιζει το αυτοκινητο.

Γιατι ο ιδιωτης δε θα το αγορασει με σκοπο να το πουλησει μετα απο 10000χλμ η 1 χρονο ,οπου και να το δουλευε σαν αουγκανος δε θα φανει τιποτα.

Ναι μπορει και ο ιδιωτης να το πινει διχως αυριο και στο τεστ ντραιβ να το πανε παναγια αλλα οι πιθανοτητες να γινουν ετσι ειναι πολυ μικροτερες απο το να δειχνει μια τυπικη προσοχη ο ιδιωτης και να πινονται τα αμαξια που ειναι για τεστ ντραιβ.

ΥΓ.Προσωπικα παντως ενα MT 09 που το χα παρει τεστ ντραιβ,25 λεπτα σουζα το πηγαινα :P

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 1
Δημοσ.

Τα έχουμε ξαναπεί παιδιά, τα td είναι πιο ξεπατωμένα και από 8ο χέρι σαξοραλλο…

δεν υπάρχει άνθρωπος που τα πάει όπως θα πηγαινε με το δικό του Αμαξι…

πηρα td με λίγο πάνω από 100 χλμ κ του άλλαξα τα πετρέλαια-δεν έχω οδηγήσει κανένα αυτοκινητο μου ετσι, αυτός είναι ο σκοπός τους…

Όποτε τουλάχιστον 25-30% διαφορά ασυζητητί και οσο μεγαλύτερη εγγύηση γίνεται, αν κ προσωπικα θα τα απέφευγα τελειως

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 2/12/2021 στις 10:02 ΠΜ, filarhos είπε

Το τύπο είναι φοβερό αυτοκίνητο και κάποτε ήταν και πολύ φτηνό για αυτά που έδινε. Βέβαια φαίνεται σαν να έχει μείνει στην προηγούμενη εποχή και δεν θα το πρότεινα εκτός και μόνο αν υπήρχε πολύ αυστηρός περιορισμός στα διαθέσιμα χρήματα. Το ίδιο ισχύει και για το προηγούμενο σαντερο, γιατί το καινούριο πήρε μια γεναία αύξηση, όπως βέβαια και σε εξοπλισμό και διάκοσμο. 

Αν θέλεις κάτι να κρατήσεις καιρό και αυτά που σε ικανοποιούν έχουν 20 και εσύ έχεις 15, αν βγαίνεις δώσε τα 15 μπροστά και τα υπόλοιπα σε δόσεις.

Το ι20 είναι μικρό και δεν είναι για οικογένεια παραπάνω από 2+1. Βέβαια έχω και φίλο με μιτο και δύο παιδιά αλλά στα ταξίδια έιναι μόνιμα με μπαγκαζιέρα και δεν του φτάνει...

 

Υ.γ. Εμένα δεν μου φτάνει ούτε το πασσάτ για τους δύο μας και ένα σκυλί.

εγω εχω το Tipo απο περυσι, πετρελαιο 1.3 το πηρα κουτα 15Κ ακριβως. Οτι θελετε ρωτατε. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Δεν υπάρχει άνθρωπος που τα πάει όπως θα πηγαινε με το δικό του Αμαξι…

Υπάρχω. Και όσο υπάρχω θα υπάρχει

:D

Δημοσ.
18 ώρες πριν, tsofras είπε

Δεν είναι πρόβλημα το τέρμα γκάζι, αλλά υπάρχει και μία διαδικασία στρωσίματος για φρένα , αναρτήσεις (άσε τον κινητήρα)

@tsofras ποια είναι η διαδικασία στρωσίματος για φρένα και αναρτήσεις; Πες μας και δεν έχω γράψει πολλά χλμ ακόμα :)

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

@tsofras ποια είναι η διαδικασία στρωσίματος για φρένα και αναρτήσεις; Πες μας και δεν έχω γράψει πολλά χλμ ακόμα :)

Τίποτα διαφορετικό απο την νορμαλ οδήγηση , όχι σανίδα στα φρένα και όχι λακκούβες με πολλά χιλιόμετρα , πεζοδρόμια και γενικές ταρζανιές :D

  • Like 1
Δημοσ.

κυριοτερο παιδια το στρώσιμο του κινητηρα... και στη συντήρηση, το πολυ ανα 15000 ή 1 έτος αλλαγή τα λάδια ότι και να λενε οι αντιπροσωποι...

εχω δει ολοιδια αυτοκινητα το ένα να μην εχει κανει καθόλου στρωσιμο και να καιει λάδια στις 90-100 χιλ χλμ και το ετερο με στρώσιμο να μη καιει σταγονα με πολυ περισσότερα (>150Κ)

Ομοιως δικο μου αμαξι ποτε δεν εκαψε λαδια, ακομα και κλασσικα αμαξια φριτεζες (πχ smart 700 brabus)

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...