Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Κοίτα, οι συγκρίσεις γίνονται σε μια δεδομένη στιγμή με βάση τις τιμές στην αγορά την ίδια δεδομένη στιγμή. 

Σκόντα ,σέατ, κία, χιουντάι, πεύγκεοτ και σιτροέν κλπ ζητάνε 25+ και δε θα δώσεις 29 για Bmw? 

 

Ο @paylidis έχει συνδέσει το όνομα bmw με 6κύλινδρο και πισωκούνα. Είμαι μαζί του 

Μωρέ κι εγώ μαζί του είμαι, αλλά οι καιροί αλλάζουν και αν η BMW έμενε μόνο σε 6κίλυνδρους και πισωκούνες, στο τέλος θα την εξαγόρασε το VAG....

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Κοίτα, οι συγκρίσεις γίνονται σε μια δεδομένη στιγμή με βάση τις τιμές στην αγορά την ίδια δεδομένη στιγμή. 

Σκόντα ,σέατ, κία, χιουντάι, πεύγκεοτ και σιτροέν κλπ ζητάνε 25+ και δε θα δώσεις 29 για Bmw? 

 

Ο @paylidis έχει συνδέσει το όνομα bmw με 6κύλινδρο και πισωκούνα. Είμαι μαζί του 

Βρε ας είναι κ τετρακύλινδρο στη χειρότερη. Δε θα πηγαινε το χέρι μου να δώσω 30Κ για ένα φοκους με σήμα και τιμές συντήρησης Bmw… δεν είναι αυτό Bmw…

 

Από εκεί κ πέρα ναι οι τιμές είναι εκτός τόπου κ χρόνου και προφανως για το ίδιο (οσο γίνεται πράγμα) θα προτιμούσα να δώσω 30 για premium παρά 26-27 για κορεατικό… Αν και προσωπικα δε θα αγόραζα τίποτα τώρα θα περίμενα… οι τιμές έχουν εκτροχιαστεί σε σχέση με 10 μήνες πίσω…

  • Like 2
Δημοσ.

Παρελαβα κι εγω χθες το Honda CR-V hybrid. Θα ανεβασω φωτογραφιες σε πρωτη ευκαιρια. Τελικα σε ασπρο χρωμα. Ειχα ξενερωσει λιγο γι'αυτο γιατι ουσιαστικα θα ηταν η 4η επιλογη μου αυτο το χρωμα αλλα τελικα ετσι περλε που ειναι δεν ειναι καθολου ασχημο.

Το αμαξι πολυ ωραιο και πολυ ανετο, με το android auto βελτιωνεται και το infotainment που ειναι ξεκαθαρα το αδυνατο σημειο του. Η ηλιοροφη που δεν ειχα ποτε μου αρεσει πολυ, ο γιος μου ειδικα (3 ετων) εχει ξετρελαθει και με το αυτοκινητο και ιδιαιτερα με την ηλιοροφη. Οι ενηλικες βεβαια ενω μας αρεσει πολυ το αυτοκινητο ειμαστε για την ωρα λιγο αγχωμενοι στην οδηγηση του ιδιαιτερα μεσα στην πολη μεχρι να το συνηθισουμε, γιατι ειναι πολλες αλλαγες μαζι (ογκος αμαξιου, υψος οδηγησης, αυτοματο κιβωτιο, απειρα ηλεκτρονικα που δεν ειχαμε ποτε). 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Ε μη τα ξαναλέμε τρικύλινδρο, πάτημα επιπέδου φοκους κλπ. Νομίζω το ίδιο κάποιος το είχε πάρει 27-28 σε κάθε περίπτωση που ήταν πιο λογικό νούμερο. 
 

καλα για το λεον δε το συζητάω εκτός πραγματικότητας..

Για τρικύλινδο και αυξημένη κατανάλωση συμφωνούμε. Τα υπόλοιπα premium της κατηγορίας όμως και χειρότερο πάτημα έχουν και λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό. Τις τιμές τους (ειδικά του Α3) αν βάλεις μέσα όσα έξτρα σου δίνει η BMW τις αφήνω ασχολίαστες.

Για μένα αξίζει φουλ η συγκεκριμένη επιλογή σε hatchback premium.

  • Like 4
Δημοσ.
15 ώρες πριν, john1987 είπε

Για τρικύλινδο και αυξημένη κατανάλωση συμφωνούμε. Τα υπόλοιπα premium της κατηγορίας όμως και χειρότερο πάτημα έχουν και λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό. Τις τιμές τους (ειδικά του Α3) αν βάλεις μέσα όσα έξτρα σου δίνει η BMW τις αφήνω ασχολίαστες.

Για μένα αξίζει φουλ η συγκεκριμένη επιλογή σε hatchback premium.

Συμφωνω απολυτα. Ψαχνοντας για νεο αυτοκινητο κατεληξα στην 118i στην εκδοση sprtline advanced (παραγγελια αυγουστου, παραδοση τελος του χρονου, μαλλον). Αν θελεις να παρεις αντιστοιχο σε mercedes ή audi πας πανω απο 33.000 ενω το bmw ειναι στα 29.000 περιπου.

Αλλα αν δεν θελεις να πας τοσο ψηλα στα χρηματα, υπαρχουν οι βασικες εκδοσεις της aclass και series 1 στα 23.000 περιπου, που ειναι οτι πιο τιμιο εχουν βγαλει οι εταιριες. Εχεις την premium αισθηση κ το σημα, αν αυτα μετρανε πιο πολυ για σενα και μια λογικοτατη τιμη.

Τωρα περι πισω κινησης κ τα σχετικα, αυτα προσωπικα με αφηνουν αδιαφορο. Στα 10 χρονια που οδηγουσα 2λιτρο bmw εκανα ελαχιστη σπορ οδηγηση κ αυτο στη αρχη.

  • Like 3
Δημοσ.

Είναι αυτό που αναφέρθηκε. Κάθομαι και κοιτάω τις αντίστοιχες πιθανές επιλογές στην κατηγορία αυτήν και όντως τα άλλα ανεβαίνουν πιο πάνω για αντίστοιχο εξοπλισμό. Δυστυχώς. Αυτήν τη στιγμή δηλαδή είναι ίσως η καλύτερη επιλογή. Βέβαια όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι στο td θα με αφήσει ικανοποιημένο. Θα κάνω το πέρασμα και από καμία καρέτα για το Α3 να δω και εκεί τι παίζει τιμολογιακώς. 

Επίσης ο άσσος έχει πολλαπλή ακόμα και στην πρώτη βασική έκδοση ενώ στους άλλους δύο πρέπει να ανέβεις έκδοση/κινητήρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αποκλείεται να μη σε αφήσει ικανοποιημένο. Κάνε όμως και τα υπόλοιπα (ακόμα και μη premium) για να έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη.

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, john1987 είπε

Αποκλείεται να μη σε αφήσει ικανοποιημένο. Κάνε όμως και τα υπόλοιπα (ακόμα και μη premium) για να έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη.

Ναι εννοείται. Έρχεται ωραίο τρέξιμο από αύριο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μερικές επιπλέον εντυπώσεις από το Honda CR-V hybrid μετά από τα πρώτα 300 χιλιόμετρα:

- Πολύ θετικά βλέπω τα φώτα του: Καλοί οι αυτόματοι προβολείς, εδώ που είμαι έχει πολύ σκοτάδι στους αυτοκινητοδρόμους και στους επαρχιακούς δρόμους και πάντα με το φως υπήρχε ένα θέμα όταν οδηγούσαμε νύχτα. Τώρα ρυθμίζονταν από μόνα τους τα φώτα πάρα πολύ καλά, ενεργοποιώντας τα μεγάλα όποτε υπήρχε περιθώριο και απενεργοποιώντας τα όποτε έπρεπε, μου φάνηκε πώς η αυτόματη λειτουργία δούλεψε εξαιρετικά. Επίσης εντυπωσιακά τα φώτα στροφής που φωτίζουν επιπλέον και προς την κατεύθυνση που στρίβεις. Για εδώ που είμαι τουλάχιστον αρκετά χρήσιμο και τεράστια γενικά η διαφορά στο θέμα "φώτα" σε σχέση με το προηγούμενό μου αυτοκίνητο.

- Μας εντυπωσίασε επίσης σε προσπέραση που κάναμε σε επαρχιακό δρόμο 1/1 λωρίδας που έπρεπε να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα, το αμάξι έδωσε αμέσως μεγάλη δύναμη και έγινε πανεύκολα η προσπέραση. Το περίμενες λίγο από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αλλά είναι ωραίο να το επιβεβαιώνεις και στην πράξη.

- Τα ηλεκτρονικά συστήματα λειτουργούν πολύ καλά. ACC και LKAS μας εντυπωσίασαν, λειτουργούν πολύ καλά, αν και δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης για να πούμε αν είναι καλύτερο από άλλα. Ίσως λίιιιγο υπερευαίσθητη η ειδοποίηση από το blind spot warning.

- Για την κατανάλωση δεν είχα τόσο μεγάλες προσδοκίες. Στο 2ο test drive είχαμε δοκιμάσει λίγο επιθετική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο με γρήγορες επιταχύνσεις, αυξομειώσεις κλπ. και είδαμε να αναγράφει και μέση κατανάλωση ακόμα και 9 λίτρα/100 χλμ.. Μετά από τα 300 χιλιόμετρα που το έχουμε οδηγήσει, αυτή τη στιγμή είμαστε στα 6,2 λίτρα/100 χλμ., με τα πολύ περισσότερα χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή να έχουν γίνει σε αυτοκινητόδρομο, που είναι και η δυσμενέστερη περίπτωση για το αυτοκίνητο, ενώ τα περισσότερα τα έχει κάνει η σύζυγος που έχει πιο βαρύ πόδι, άρα θα πάει λογικά και παρακάτω. Ο κατασκευαστής δίνει για το 4κίνητο στην έκδοση Executive κατανάλωση WLTP 7,1 λίτρα/100 χλμ., περίμενα εύκολα λοιπόν 0,5-1 λίτρο παραπάνω από όσο γράφει αυτή τη στιγμή. (και με λάστιχα παντός καιρού, που λογικά έχουν μια επιπλέον μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση)

- Αρνητικό: Κάποιες φορές ακούγεται μέσα στην καμπίνα αρκετά δυνατά ο θόρυβος του κινητήρα, παρά τη λειτουργία noise canceling ας πούμε που λέει ότι έχει. Είναι αντίστοιχα δυνατός ο θόρυβος με το RAV4 hybrid που επίσης κάναμε test drive, πιθανόν ελάχιστα χαμηλότερος ο θόρυβος σε σχέση με το RAV4.

- Αρνητικό και το infotainment και ειδικά η απόκριση της οθόνης αν π.χ. θέλεις να μετακινήσεις τον χάρτη στην πλοήγηση. Τουλάχιστον οι βασικές ρυθμίσεις (volume, κλιματισμός) έχουν φυσικούς διακόπτες και με το Android Auto είναι φυσικά όλα πολύ καλύτερα.

- Σχετικά χαμηλή και η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορείας, επαρκής όμως.

- Δεν το έψαξα ιδιαίτερα, αλλά αν δεν κάνω λάθος το ντουλαπάκι δεν κλειδώνει, κάτι που ειδικά για τη φουλ έκδοση μου φαίνεται κάπως. Όχι ότι το είχα κλειδώσει και ποτέ στο προηγούμενο αμάξι αλλά τώρα που λείπει μου κακοφάνηκε... :-)

 

(Χρωστάω και φωτογραφίες φυσικά, δεν το ξεχνάω)

Επεξ/σία από Giama
  • Like 4
Δημοσ.

Καλημέρα, μια βοήθεια παιδιά, μετά από πολύ ψάξιμο λέω να πάω στο Skoda Kamiq μιας και πληρεί σχεδόν όλα όσα θέλω, χώρους, εξοπλισμό, τιμή, χρόνο παράδοσης (η εμφάνιση είναι υποκειμενική αλλά εμένα μου αρέσει).

Το δίλημμα μου είναι αν θα πάω στο 1000αρι 110hp χειροκίνητο ή στο 1500αρι 150hp αυτόματο. Το πρώτο έχει €20300 και το άλλο €24800.

Γενικά ήθελα το αυτόματο αλλά μπορώ να κάνω και χωρίς, τι λέτε, το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις;

*στα €25499, μπορώ να πάω και στο χειροκίνητο Karoq, αλλά νομίζω ότι παρά είναι μεγάλο.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

Καλημέρα, μια βοήθεια παιδιά, μετά από πολύ ψάξιμο λέω να πάω στο Skoda Kamiq μιας και πληρεί σχεδόν όλα όσα θέλω, χώρους, εξοπλισμό, τιμή, χρόνο παράδοσης (η εμφάνιση είναι υποκειμενική αλλά εμένα μου αρέσει).

Το δίλημμα μου είναι αν θα πάω στο 1000αρι 110hp χειροκίνητο ή στο 1500αρι 150hp αυτόματο. Το πρώτο έχει €20300 και το άλλο €24800.

Γενικά ήθελα το αυτόματο αλλά μπορώ να κάνω και χωρίς, τι λέτε, το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις;

*στα €25499, μπορώ να πάω και στο χειροκίνητο Karoq, αλλά νομίζω ότι παρά είναι μεγάλο.

Δυσκολη εξίσωση... Το καμικ θα το επαιρνα χιλιαρι πάντως... Είναι υπεραρκετα τα 110 αλογα για το σκάφος του*

Το θέμα ειναι τι προτίθεσαι να πληρώσεις, εαν εισαι οκ με τα 25Κ ξεκιναει η συζητηση για το 1500/150. Το καροκ σε αυτη τη τιμή ειναι το 1500;;

 

*που ειναι παραπανω, εχω δει προσφατα δυναμομετρησεις στο gtec που αντι για 90 βγαζει 100 αλογα (χθες τη συγκεκριμένη) και της βενζινης που βγαζει 121 (εργοστασιακα παντα)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

Αν τα αξίζει, ναι μπορώ να δώσω 25Κ.

Και ναι το Karoq επίσης με τον 1500/150.

Τοτε θα πρότεινα Καροκ 1500/150 και ας ειναι και μανιουαλ (εαν εισαι οκ με το μεγεθος του ομως). Εαν δεν εισαι ενταξει με το μεγεθος του καμικ χιλιαρι κ τελειωσες...

Σε ποια αντιπροσωπεία πηγες; Το διαπραγματευτηκες;

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Μ' αρέσει η άπλα του Karoq,  αν και είναι λίγο μεγάλο για πόλη θεωρώ και είμαστε 2 άτομα ακόμα :)
Σε αυτά τα λεφτά μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή, με έχει προβληματίσει είναι η αλήθεια.

Στη Skoda Μακρής, στη Νέα Ιωνία. Δεν έπαιρνε και για πολλές διαπραγματεύσεις,  όχι ότι το κούρασα. Επειδή έχει πολύ λίγα αυτοκίνητα διαθέσιμα "άμεσα" δεν νομίζω ότι θα κάνουν κάτι σοβαρό. Μου δίνουν μια έκπτωση 200-300€ ανάλογα το μοντέλο και δώρο συναγερμό ή αισθητήρες παρκαρίσματος.


  • Δημιουργία νέου...