Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, denexo είπε

Συνειδητά όμως ξέρω ότι αγόρασα ένα αυτοκίνητο που δεν έχει επιδόσεις, θα μου κάνει οικονομία μέσα στην κίνηση του αστικού ιστού (αποδεδειγμένα) και θα μου κάψει στα ταξίδια.

Εδώ είναι ολο το ζουμί!

Αμα εσένα σου κάνει στο κάτω κάτω εμάς μας περισσεύει νομίζω :D 

  • Like 6
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

προσωπικά δεν το θεωρώ οικονομία :) (σε σχέση με cng/lpg)

Μα το cng/lpg είναι ξεκάθαρα ότι πιο οικονομικό. Σχετικά με το cng με χαλάει ο αριθμός πρατηρίων (όχι Αθήνα αλλά επαρχία) και το όλο άγχος σαν τα ηλεκτρικά να προγραμματίζεις το ταξίδι σου κάνωντας book ταχυφορτιστές στην διαδρομή (όπου αυτοί υπάρχουν).

Άρα κάνω οικονομία συγκριτικά με ένα 1000-1500 turbo αλλά όχι τόση σε σχέση με cng/lpg. Εκτός αν μου πεις ότι στις ίδιες συνθήκες ένα Ford Focus 1.0 Ecoboost mHev θα κάψει λιγότερο που θα πρέπει να το δω για να το πιστέψω όταν ιδιοκτήτες αναφέρουν τιμές 6.5lt/km χωρίς υπερβολές στην οδήγηση.

Δυστυχώς όσο μεγαλώνουμε αλλάζουν οι προτεραίοτητες μας. Προσωπικά με δύο παιδιά (το ένα βρέφος) δεν θα ξεπεράσω τα όρια ταχύτητας γιατί πλέον σκέφτομαι την ασφάλεια της οικογένειας μου και όχι για να κάνω οικονομία στο καύσιμο.

Επεξ/σία από denexo
  • Like 7
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, denexo είπε

Μα το cng/lpg είναι ξεκάθαρα ότι πιο οικονομικό. Σχετικά με το cng με χαλάει ο αριθμός πρατηρίων (όχι Αθήνα αλλά επαρχία) και το όλο άγχος σαν τα ηλεκτρικά να προγραμματίζεις το ταξίδι σου κάνωντας book ταχυφορτιστές στην διαδρομή (όπου αυτοί υπάρχουν).

Άρα κάνω οικονομία συγκριτικά με ένα 1000-1500 turbo αλλά όχι τόση σε σχέση με cng/lpg. Εκτός αν μου πεις ότι στις ίδιες συνθήκες ένα Ford Focus 1.0 Ecoboost mHev θα κάψει λιγότερο που θα πρέπει να το δω για να το πιστέψω όταν ιδιοκτήτες αναφέρουν τιμές 6.5lt/km χωρίς υπερβολές στην οδήγηση.

Δυστυχώς όσο μεγαλώνουμε αλλάζουν οι προτεραίοτητες μας. Προσωπικά με δύο παιδιά (το ένα βρέφος) δεν θα ξεπεράσω τα όρια ταχύτητας γιατί πλέον σκέφτομαι την ασφάλεια της οικογένειας μου και όχι για να κάνω οικονομία στο καύσιμο.

Με το δικο μου focus active 1.0 oxi mhev εχω μεση καταναλωση στα 18000 χλμ 6,7 λ/100 μεσα Αθηνα και ταξιδια. Στα ταξιδια ευκολα μενεις κατω απο 6 λ/100 μεχρι τα  120 χλμ

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Διαφήμιση για την Peugeot σχεδόν όλοι κλειδώνουν τιμές

Πάντως πολλοί συμφορουμίτες παραπονέθηκαν, πέρα από τις μεγάλες καθυστερήσεις και για αόριστες τιμολογίσεις π.χ Toyota

 

8 ώρες πριν, john1987 είπε

Αφού ανέβασαν 2 χιλιάρικα τις τιμές σε ένα 2μηνο.

Αυτό δεν το γλυτώνεις και δυστυχώς είναι τόσο ρευστή η κατάσταση, που κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι οι τιμές σε 1-2 χρόνια θα επιστρέψουν προ covid-19. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Peugeot208 είπε

Πάντως πολλοί συμφορουμίτες παραπονέθηκαν, πέρα από τις μεγάλες καθυστερήσεις και για αόριστες τιμολογίσεις π.χ Toyota

 

Ναι το ξέρω για αυτό έγραψα σχεδόν :D

Αυτοί έχουν φτάσει και στους 13 μήνες παράδοση , τι τιμή να κλειδώσεις ούτε ο αγοραστής μπορεί να μην ζεί μέχρι τότε.

Απλά είναι ξέρασμα η διαφήμιση που την έβγαλαν ενώ αύξησαν κανα διχίλιαρο τις τιμές και μας αντιμετωπίζουν σαν βλάκες

  • Like 4
Δημοσ.

Τι συζηταμε ρε παιδια, το πολακι το πιο απλό το ατμοσφαιρικο απο 12900 που ξεκινουσε ξεπερασε τα 19000... πανω απο 6000 καπελο, η κατασταση εχει ξεφυγει, πλεον ενας μεσος δε θα μπορει να αγοράσει αυτοκίνητο...

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τι συζηταμε ρε παιδια, το πολακι το πιο απλό το ατμοσφαιρικο απο 12900 που ξεκινουσε ξεπερασε τα 19000... πανω απο 6000 καπελο, η κατασταση εχει ξεφυγει, πλεον ενας μεσος δε θα μπορει να αγοράσει αυτοκίνητο...

Θα αναγκάζεται σε φθηνότερες μάρκες , μικρότερο segment , γυμνό εξοπλισμό

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θα αναγκάζεται σε φθηνότερες μάρκες , μικρότερο segment , γυμνό εξοπλισμό

Σκεψου συναδελφος ειχε παρει πολο χιλιαρι dsg με 14700 εν μεσω κοβιντ...

Που να καταφυγουν; τι ειναι πια φθηνότερο; και ποσο μικροτερο segment απο το πολο; Aygo? αυτα ειναι ψυγεια παγωτών με ρόδες...

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σκεψου συναδελφος ειχε παρει πολο χιλιαρι dsg με 14700 εν μεσω κοβιντ...

Που να καταφυγουν; τι ειναι πια φθηνότερο; και ποσο μικροτερο segment απο το πολο; Aygo? αυτα ειναι ψυγεια παγωτών με ρόδες...

Απλά τώρα θα πάρει το αντίστοιχο i20 αυτόματο πρώτη έκδοση σε αυτά τα λεφτά

  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 1/11/2021 στις 6:38 ΜΜ, denexo είπε

Μα το cng/lpg είναι ξεκάθαρα ότι πιο οικονομικό. Σχετικά με το cng με χαλάει ο αριθμός πρατηρίων (όχι Αθήνα αλλά επαρχία) και το όλο άγχος σαν τα ηλεκτρικά να προγραμματίζεις το ταξίδι σου κάνωντας book ταχυφορτιστές στην διαδρομή (όπου αυτοί υπάρχουν).

Άρα κάνω οικονομία συγκριτικά με ένα 1000-1500 turbo αλλά όχι τόση σε σχέση με cng/lpg. Εκτός αν μου πεις ότι στις ίδιες συνθήκες ένα Ford Focus 1.0 Ecoboost mHev θα κάψει λιγότερο που θα πρέπει να το δω για να το πιστέψω όταν ιδιοκτήτες αναφέρουν τιμές 6.5lt/km χωρίς υπερβολές στην οδήγηση.

Δυστυχώς όσο μεγαλώνουμε αλλάζουν οι προτεραίοτητες μας. Προσωπικά με δύο παιδιά (το ένα βρέφος) δεν θα ξεπεράσω τα όρια ταχύτητας γιατί πλέον σκέφτομαι την ασφάλεια της οικογένειας μου και όχι για να κάνω οικονομία στο καύσιμο.

Και το ντιζελ είναι πιο οικονομικό στην πόλη

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, telis είπε

Και το ντιζελ είναι πιο οικονομικό στην πόλη

To diesel στην πόλη εχει αλλα προβληματα... 😕 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, telis είπε

Και το ντιζελ είναι πιο οικονομικό στην πόλη

Πριν το Corolla είχα ένα Yaris 1.4 D4D. Είχα ένα μέσο όρο κοντά στα 5.4 lt/100km. Με την κίνηση και το σταμάτα ξεκίνα έφτασα το 6.1. Άσε που ανησυχούσα γιατί δεν μπορούσα να πιάσω ταχύτητα όταν γινόταν το DPF regen και δεν ήξερα αν θα ολοκληρωθεί πριν φτάσω στον προορισμό μου.

Άρα καθαρά προσωπική άποψη, πετρέλαιο οικονομία ναι για μεγάλες αποστάσεις και όχι σε κατάσταση κίνησης.

  • Like 3

  • Δημιουργία νέου...