Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Νεα Fabia ρε συ ;) 

Kάτσε να δούμε τιμές

Εγώ θα έλεγα Ibiza , i20 (αν δεν κάνω λάθος είναι τα μόνα που έχουν αντίστοιχους χώρους αποσκευών και για επιβάτες σε αυτό το μέγεθος)

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Kάτσε να δούμε τιμές

Εγώ θα έλεγα Ibiza , i20 (αν δεν κάνω λάθος είναι τα μόνα που έχουν αντίστοιχους χώρους αποσκευών και για επιβάτες σε αυτό το μέγεθος)

Θεωρω οτι θα ειναι προς τα 15-16, υπαρχει ενδιαμεσα "η σκαλα" που παιζει στα 17 περιπου

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, paylidis είπε

Θεωρω οτι θα ειναι προς τα 15-16, υπαρχει ενδιαμεσα "η σκαλα" που παιζει στα 17 περιπου

εντάξει, απλά τα πράγματα, ανεβάζουμε τη σκάλα κάνα δυο χιλιάρικα και βάζουμε πιο ακριβά την φάμπια...

  • Like 2
Δημοσ.

Κοιταω τιμοκαταλόγους.

https://www.audi.gr/dam/nemo/gr/pricelist-prospect/pricelist/Audi_Pricelist_20210727.pdf
20.450 € είναι η κατώτερη τιμή του φτηνότερου A1 Sportback (1.0 TSI 95 άλογα)

https://www.volkswagen.gr/idhub/content/dam/onehub_pkw/importers/gr/pricelists/2021/october/Pricelist_VW_PC_ 20211011_MY22.pdf
17.750 € είναι η κατώτερη τιμή του φτηνότερου Polo (1.0 MPI 80 άλογα)

https://www.seat.gr/content/dam/countries/gr/seat-website/car-shopping-tools/brochure-download/brochures/Timokatalogos_SEAT-cars-models-pricelist-NA-NA-october-2021.pdf
14.490 € είναι η κατώτερη τιμή του φτηνότερου Ibiza (1.0 MPI 80 άλογα)

https://www.skoda.gr/_doc/96897085-168d-432a-a453-5a2524e82503
δεν έχει τιμή για το Σκόντα Φάμπια

Εννοείται οι τιμές έχουν ξεφύγει. Είναι γελοίες. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nemom είπε

17.750 € είναι η κατώτερη τιμή του φτηνότερου Polo (1.0 MPI 80 άλογα)

Εδώ να τονίσω ότι μιλάμε για έκδοση με τάσια, με 80 άλογα έναντι (95 του life), χωρίς δερμάτινο τιμόνι, χωρίς τεμπέλη μεταξύ των καθισμάτων και χωρίς φωτάκια ομίχλης. Επιπλέον, έχει τέλη κυκλοφορίας!! σύμφωνα και με τον τιμοκατάλογο οπότε ουσιαστικά δεν συμφέρει και εμμέσως σε στέλνουν στη Life που είναι πλήρης αλλά έχει λίγο λιγότερα από 20.000€.

Επαναλαμβάνω γιατί είναι ακραία οξύμωρο ότι το audi a1 sportsback έχει 20.500€ και επειδή πάει μάλλον για κόψιμο παραγωγής μπορεί να το πάρεις και κάτω από 20.000€....

Δεν μπορώ στα αλήθεια να καταλάβω τι σκέφτονται. Σε στέλνουν σε άλλη μάρκα θες δεν θες. Εκτός και αν σκέφτονται να κάνουν την audi μόνο για suv και αμάξια πολυτελείας και η vw αναλάβει κατά βάση τη μεσαία και κάτω κατηγορία αλλά με τιμές audi.... Κάτι τέτοιο έχω καταλάβει. Ελπίζω να μην επαληθευτώ γιατί θα είναι και η ταφόπλακα της VAG και δη της VW.

🤔🤔

Επεξ/σία από sxetikos13
  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Επαναλαμβάνω γιατί είναι ακραία οξύμωρο ότι το audi a1 sportsback έχει 20.500€ και επειδή πάει μάλλον για κόψιμο παραγωγής μπορεί να το πάρεις και κάτω από 20.000€....

 

Νομιζω εχει παρει αρκετά προσφατα facelift το Α1 οποτε εχει ακόμα μελλον. Μπηκα πάντως τις προάλλες που ημουν στην αντιπροσωπεία για καποια άλλη δουλεια και μου αρεσε αρκετά (ειναι παρα πολύ χαμηλό ομως). Εαν παιζει στην ιδια τιμή με το Πολο δεν υπάρχει συγκριση, οποιος θελει να δωσει τα 20 πάει καρφι στο Α1

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Εδώ να τονίσω ότι μιλάμε για έκδοση με τάσια, με 80 άλογα έναντι (95 του life), χωρίς δερμάτινο τιμόνι, χωρίς τεμπέλη μεταξύ των καθισμάτων και χωρίς φωτάκια ομίχλης. Επιπλέον, έχει τέλη κυκλοφορίας!! σύμφωνα και με τον τιμοκατάλογο οπότε ουσιαστικά δεν συμφέρει και εμμέσως σε στέλνουν στη Life που είναι πλήρης αλλά έχει λίγο λιγότερα από 20.000€.

Επαναλαμβάνω γιατί είναι ακραία οξύμωρο ότι το audi a1 sportsback έχει 20.500€ και επειδή πάει μάλλον για κόψιμο παραγωγής μπορεί να το πάρεις και κάτω από 20.000€....

Δεν μπορώ στα αλήθεια να καταλάβω τι σκέφτονται. Σε στέλνουν σε άλλη μάρκα θες δεν θες. Εκτός και αν σκέφτονται να κάνουν την audi μόνο για suv και αμάξια πολυτελείας και η vw αναλάβει κατά βάση τη μεσαία και κάτω κατηγορία αλλά με τιμές audi.... Κάτι τέτοιο έχω καταλάβει. Ελπίζω να μην επαληθευτώ γιατί θα είναι και η ταφόπλακα της VAG και δη της VW.

🤔🤔

Καλά εδώ μέχρι πριν λίγες μέρες το νέο Πόλο ήταν πιο ακριβό απο το Golf με τον ίδιο κινητήρα, τι λέμε τώρα

Αν τσιμπήσεις καμία καλή προσφορά στο Α1 τότε αξίζει

Έχουν πάρει όλες οι μάρκες πάνω στις τιμές. Αν βέβαια η τιμολογιακή πολιτική της Kosmocar ρίξει τις πωλήσεις της VW στην Ελλάδα, τότε θα δεις πως θα αναπροσαρμοστούν προς τα κάτω...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Εδώ να τονίσω ότι μιλάμε για έκδοση με τάσια, με 80 άλογα έναντι (95 του life), χωρίς δερμάτινο τιμόνι, χωρίς τεμπέλη μεταξύ των καθισμάτων και χωρίς φωτάκια ομίχλης. Επιπλέον, έχει τέλη κυκλοφορίας!! σύμφωνα και με τον τιμοκατάλογο οπότε ουσιαστικά δεν συμφέρει και εμμέσως σε στέλνουν στη Life που είναι πλήρης αλλά έχει λίγο λιγότερα από 20.000€.

Επαναλαμβάνω γιατί είναι ακραία οξύμωρο ότι το audi a1 sportsback έχει 20.500€ και επειδή πάει μάλλον για κόψιμο παραγωγής μπορεί να το πάρεις και κάτω από 20.000€....

Δεν μπορώ στα αλήθεια να καταλάβω τι σκέφτονται. Σε στέλνουν σε άλλη μάρκα θες δεν θες. Εκτός και αν σκέφτονται να κάνουν την audi μόνο για suv και αμάξια πολυτελείας και η vw αναλάβει κατά βάση τη μεσαία και κάτω κατηγορία αλλά με τιμές audi.... Κάτι τέτοιο έχω καταλάβει. Ελπίζω να μην επαληθευτώ γιατί θα είναι και η ταφόπλακα της VAG και δη της VW.

🤔🤔

Ναι λένε ότι θα καταργήσουν το μοντέλο Α1 όταν θα κλείσει τον κύκλο ζωής του.
Ο λόγος ότι στην κατηγορία δεν χωράει το επιθυμητό περιθώριο κέρδους για την Άουντι.
Επίσης θα ανταγωνίζεται λιγότερο τα ομόσταυλα.

«Προϊόντικά» αντικαθίσταται το Α1 από το Q2. Τα SUV έχουν μεγαλύτερη πέραση.

Προφανώς το Polo είναι παράλογα πανακριβό για αυτό που είναι.
Πλησιάζει ακόμα και το Α1 τιμολογιακά αν κανείς συγκρίνει αντίστοιχους κινητήρες

A1 SB 25 TFSI > 20.450€
Polo 1.0 TSI 95PS Life > 19.250€
Ibiza 1.0 ECO TSI 95HP Business > 15.690€

Επεξ/σία από nemom
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Καλά εδώ μέχρι πριν λίγες μέρες το νέο Πόλο ήταν πιο ακριβό απο το Golf με τον ίδιο κινητήρα, τι λέμε τώρα

To είχα δει φίλε και τραβούσα τα μαλλιά μου.Eίχε μάλιστα 110 ίππους το golf με τιμή εκκίνησης 20.500 στην έκδοση life. Τώρα έχει 22.500. 

6 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Έχουν πάρει όλες οι μάρκες πάνω στις τιμές. Αν βέβαια η τιμολογιακή πολιτική της Kosmocar ρίξει τις πωλήσεις της VW στην Ελλάδα, τότε θα δεις πως θα αναπροσαρμοστούν προς τα κάτω...

Ναι έχουν πάρει σίγουρα. Αλλά το yaris π.χ. πήρε 300 ευρώ όχι 2000-3.000. Επιπλέον, στις αντιπροσωπείες vw έμενα μου είπαν για άλλες 2 αυξήσεις μέσα στο έτος και ότι το polo αρχικά τη γλίτωσε επειδή είναι νέο μοντέλο. Και μόνο ότι πουλάνε πλέον το up (colour-up) από 14.550 και με μεταλλικό, δερμάτινο τιμόνι και αισθητήρες να πηγαίνει 16.000, νομίζω τα λέει όλα για το τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Ίσως έχουν σκοπό να στέλνουν τη "πλέμπα" σε seat,skoda και vw,audi να είναι για ακριβά βαλάντια. Κάτι τέτοιο μου βρωμάει αλλά θα φάνε το κεφάλι τους λίαν συντόμως και δεν θα υπάρχει και γυρισμός μετά.

 

6 ώρες πριν, paylidis είπε

Νομιζω εχει παρει αρκετά προσφατα facelift το Α1 οποτε εχει ακόμα μελλον. Μπηκα πάντως τις προάλλες που ημουν στην αντιπροσωπεία για καποια άλλη δουλεια και μου αρεσε αρκετά (ειναι παρα πολύ χαμηλό ομως). Εαν παιζει στην ιδια τιμή με το Πολο δεν υπάρχει συγκριση, οποιος θελει να δωσει τα 20 πάει καρφι στο Α1

https://www.newsauto.gr/news/i-audi-apochereta-to-a1/

 

Επεξ/σία από sxetikos13
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, paylidis είπε

Καταληγουμε παντως ότι εαν θελει κανεις οικονομια παντως σιγουρα δεν ειναι έξυπνη επιλογή το υβριδικο τουοτα...

Παραθέτω την ταπεινή μου άποψη περί οικονομίας σε toyota corolla sedan 1.8 hybrid: σήμερα κατέβηκα όλο το ποτάμι από βαρυμπόμπη μέχρι πειραιά (28km) με μέση ταχύτητα 13km/h και έκανα 1.40. Έβγαλε 2.2lt/100km με την χρήση που έγινε αφού το 77% της διαδρομής έγινε εντελώς ηλεκτρικά και σε ένα άλλο 13% βοήθησε την ΜΕΚ. Άρα έκανα οικονομία. Στο ανέβαινε θα πάει στα 5.6lt/km μιας και ανωφερεια με αποτέλεσμα να έχουμε μια μικτή καταναλωση κοντά στο 4.1-4.5lt/100km για το σύνολο της διαδρομής (53km).

Σε εθνική δεν το έχω βγάλει αλλά πίστεψε με ξέρω ότι θα κάψω (με μαρτυρίες άλλων κατόχων κοντά στα 6.5lt/100km με οδήγηση στα όρια ταχύτητας). Δεν με απασχολεί όμως και θα πάω 140-150 σε καλό δρόμο αν μπορέσω. Συνειδητά όμως ξέρω ότι αγόρασα ένα αυτοκίνητο που δεν έχει επιδόσεις, θα μου κάνει οικονομία μέσα στην κίνηση του αστικού ιστού (αποδεδειγμένα) και θα μου κάψει στα ταξίδια.

  • Like 7
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, denexo είπε

με μέση ταχύτητα 13km/h και έκανα 1.40. Έβγαλε 2.2lt/100km

 

2 λεπτά πριν, denexo είπε

Άρα έκανα οικονομία.

θα διαφωνήσω αλλά να το χαίρεσαι :)

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Γιατί το λές ρε μαν ?

έκανα λάθος στην παράθεση , δεν πρόλαβα για edit 😁

8 λεπτά πριν, denexo είπε

με αποτέλεσμα να έχουμε μια μικτή καταναλωση κοντά στο 4.1-4.5lt/100km για το σύνολο της διαδρομής (53km).

προσωπικά δεν το θεωρώ οικονομία :) (σε σχέση με cng/lpg)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, denexo είπε

Παραθέτω την ταπεινή μου άποψη περί οικονομίας σε toyota corolla sedan 1.8 hybrid: σήμερα κατέβηκα όλο το ποτάμι από βαρυμπόμπη μέχρι πειραιά (28km) με μέση ταχύτητα 13km/h και έκανα 1.40. Έβγαλε 2.2lt/100km με την χρήση που έγινε αφού το 77% της διαδρομής έγινε εντελώς ηλεκτρικά και σε ένα άλλο 13% βοήθησε την ΜΕΚ. Άρα έκανα οικονομία. Στο ανέβαινε θα πάει στα 5.6lt/km μιας και ανωφερεια με αποτέλεσμα να έχουμε μια μικτή καταναλωση κοντά στο 4.1-4.5lt/100km για το σύνολο της διαδρομής (53km).

Σε εθνική δεν το έχω βγάλει αλλά πίστεψε με ξέρω ότι θα κάψω (με μαρτυρίες άλλων κατόχων κοντά στα 6.5lt/100km με οδήγηση στα όρια ταχύτητας). Δεν με απασχολεί όμως και θα πάω 140-150 σε καλό δρόμο αν μπορέσω. Συνειδητά όμως ξέρω ότι αγόρασα ένα αυτοκίνητο που δεν έχει επιδόσεις, θα μου κάνει οικονομία μέσα στην κίνηση του αστικού ιστού (αποδεδειγμένα) και θα μου κάψει στα ταξίδια.

Ίσως για συνθήκες αμιγώς πολης σταματά ξεκινα να είναι πιο οικονομικό. Γενικά για all around χρήση με όσους έχω μιλήσει (Yaris hybrid), καταναλώνει περισσότερο από ένα μέσο cng παντως. 

προσωπικα θεωρω χρυσή τομή τα plug in πλέον… είδα το Q3 plug in hybrid την Παρασκευή, δε χάνει ιδιαίτερα από χώρο αποσκευών λόγω της μπαταριας κ με μια φόρτιση βγάζει έως 50 χλμ (ρεαλιστικά 40-41 μου είπαν) έως ότου πάρει μπρος ο βενζινοκινητήρας. Το κακό είναι ότι είναι πανάκριβα όλα τους κ φυσικά δεν επιδοτούνται… όποτε βγαίνει πιο συμφέρον να πάρεις ένα αντίστοιχο αμιγώς ηλεκτρικό (πχ Q4) παρά plug in… 

εάν ήταν σε λογική τιμή θα το είχα ήδη κλείσει κ θα περίμενα να βγάλει πινακίδες τώρα, στα 43-44 δεν αξίζει για κανένα λόγο 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...