Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τόμας αμα η Τογιότα έβγαζε ατμοσφαιρικές βενζίνες και το VAG υβριδικά, οι ίδιοι στα φόρουμ θα ξημεροβραδιάζονταν για να πείσουν ο ένας τον άλλο πόσο καλύτερο μοτέρ είναι η ατμόσφαιρα σε σχέση με τα υβριδικά. Τώρα εστιάζουν στην κατανάλωση γιατί αυτό έχουν να κοκορεύονται. 

Και δε καταλαβαίνω και τον ταλιμπανισμό της ελληνικής αγοράς με τα Τογιότα. Μπορώ να καταλάβω τον αντίστοιχο της Κυπριακής αγοράς καθώς έχουν εισαγωγές αθρόες μεταχειρισμένων απευθείας απο Ιαπωνία και στις τιμές καινούριων, τα Τογιότα είναι σημαντικά φθηνότερα απο τα Γερμανικά. Και η αφοσίωση τους ισχύει μόνο για μικρά αυτοκίνητα. 

Οπότε καταλαβαίνω γιατί ο Κυπραίος θα πάρει Γιάρις αντί για Πόλο π.χ. Δε καταλαβαίνω ομως με τίποτα γιατί ο Έλληνας θα πάρει CHR αντί για T-Roc, εκτός αν είσαι σαν ένα συμφορουμίτη που έκανε για Καλαμάτα όσο το ΚΤΕΛ το 1990 γιατί λέει πάει με 90 (όλως τυχαίως για να μη καίει το CHR) για να απολαμβάνει τη διαδρομή...

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

 

Οπότε καταλαβαίνω γιατί ο Κυπραίος θα πάρει Γιάρις αντί για Πόλο π.χ. Δε καταλαβαίνω ομως με τίποτα γιατί ο Έλληνας θα πάρει CHR αντί για T-Roc, εκτός αν είσαι σαν ένα συμφορουμίτη που έκανε για Καλαμάτα όσο το ΚΤΕΛ το 1990 γιατί λέει πάει με 90 (όλως τυχαίως για να μη καίει το CHR) για να απολαμβάνει τη διαδρομή...

Ευχαριστώ με καλυψες με αυτη τη φράση σου κ μονο!!!! 🤣

μαστιγα ειναι αυτοι οι υβριδικοι που πηγαινουν με 100, εχω πετυχει και στην Αθηνων Λαμιας αρκετους... παιζει να κανανε μια ωρα παραπανω ως τη θεσσαλονικη για να καψουν και παλι παραπανω απο εμενα με το CNG που πηγαινα 120-130

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 26/10/2021 στις 12:42 ΜΜ, gmts είπε

Ο "κλασσικός" αντιπρόσωπος εδώ στα βόρεια προάστεια στο "δαχτυλίδι" μου είπε την άλλη βδομάδα θα ξέρουν για την τιμή αγοράς και θα ενημερώσουν όλους όσους περιμένουν τόσους μήνες. 

Για ημερομηνία παράδοσης δεν ξέρουν τίποτα.

Στο 4Τ φόρουμ έχουν γράψει

Τιμές εκκίνησης:

18.000 για Titanium1

19.000 για ST Line

Ήτοι χειρότεροι και από VW. Δύσκολο να μην φάμε αύξηση. Αν ναι την έχω κάνει με τεράστια πηδήματα. 

Ενημέρωση με το σταγονόμετρο.

Ήδη ψάχνω τις εναλλακτικές μου:

Εναλλακτική 1: βασικές του mazda2, swift, Vitara, i10. 

Εναλλακτικη2: παίρνω ένα μεταχειρισμένο του πατέρα και τσιμπάω Τζουλιέτα

Εναλλακτική3: all in για μχ5

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

μαστιγα ειναι αυτοι οι υβριδικοι που πηγαινουν με 100, εχω πετυχει και στην Αθηνων Λαμιας αρκετους... 

Ζουν ανάμεσα μας, ΔΙΑΔΩΣΤΕ!!!😂😂

Σε επαρχιακό να δεις τι γίνεται που είναι ultra ενοχλητικοί και τους περνάνε μέχρι και τα φορτηγά 😝

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, and_64 είπε

Ζουν ανάμεσα μας, ΔΙΑΔΩΣΤΕ!!!😂😂

Σε επαρχιακό να δεις τι γίνεται που είναι ultra ενοχλητικοί και τους περνάνε μέχρι και τα φορτηγά 😝

ναι αλλα ειναι οικονομικο ρε

και εγω εαν πηγαινω με 6η και 90 καιω με το q3 μετα βίας 4-4.5 λιτρα...

Οικονομικό ε; ας πηγαινω ετσι ε; λογικο..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

ναι αλλα ειναι οικονομικο ρε

και εγω εαν πηγαινω με 6η και 90 καιω με το q3 μετα βίας 4-4.5 λιτρα...

Οικονομικό ε; ας πηγαινω ετσι ε; λογικο..

Δεν ξερω, εγω με αυτα τα 6η/7η 80.25 kmh συφιλιάζομαι, θελω να το κανω big turbo με external και decat μετα

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, and_64 είπε

Δεν ξερω, εγω με αυτα τα 6η/7η 80.25 kmh συφιλιάζομαι, θελω να το κανω big turbo με external και decat μετα

μαζι σου...

 

Καταληγουμε παντως ότι εαν θελει κανεις οικονομια παντως σιγουρα δεν ειναι έξυπνη επιλογή το υβριδικο τουοτα...

  • Thanks 1
Δημοσ.
35 minutes ago, majnun said:

Στο 4Τ φόρουμ έχουν γράψει

Τιμές εκκίνησης:

18.000 για Titanium1

19.000 για ST Line

Ήτοι χειρότεροι και από VW. Δύσκολο να μην φάμε αύξηση. Αν ναι την έχω κάνει με τεράστια πηδήματα. 

Ενημέρωση με το σταγονόμετρο.

Ήδη ψάχνω τις εναλλακτικές μου:

Εναλλακτική 1: βασικές του mazda2, swift, Vitara, i10. 

Εναλλακτικη2: παίρνω ένα μεταχειρισμένο του πατέρα και τσιμπάω Τζουλιέτα

Εναλλακτική3: all in για μχ5

Απ' ότι βλέπω και στον κατάλογο και στο configurator 19.000 έχει το ST-Line(5θυρο) 155άρι.

Στην ίδια τιμή δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε ιπποδύναμη και στήσιμο.(έστω και 1.000άρι).

Είχα AR(147) και άνετα ξανα πήγαινα αν υπήρχε καινούριο μοντέλο.

Πάντως απο updated news, no news.

Δημοσ.
17 minutes ago, majnun said:

Δε νομίζω να αναφέρεται η τιμή στο 155. Μάλλον στο 125 αφορά που ήταν κάπου στα 17

Capture.jpg.af96a7f6efbfcb80e9c971e7f79d4d5c.jpg

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tsofras είπε

Και δεν μιλάμε μόνο για εμένα που έχω και μία ιδέα, αν δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα είναι ακόμη χειρότερο γιατί είναι παραπλανητικοί και σου λένε αρλούμπες.

Μα πώς νομίζεις ότι πουλάνε με τα χίλια τα υβριδικά. Μπαίνεις μέσα και σου αρχίζουν δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, έχει εγγύηση 12 χρόνια, έχει μικρή κατανάλωση. Τα ακούει ο άλλος που δεν ξέρει τι θέλει στην πραγματικότητα και καταλήγει να παίρνει toyota yaris hybrid στην τιμή των... 18.000-20.000 επειδή τον έκαναν να πιστέψει ότι θα κάνει απόσβεση σε βάθος χρόνου σε σχέση με το βενζινοκίνητο.

Εντωμεταξύ η toyota, έχει κάνει τις εξής μπαμπεσιές σε σχέση με το yaris που το κοιτάω για κάμποσο καιρό.

Στα hybrid δίνει δισκόφρενα, αεροτομή και τεμπέλη στο ενδιάμεσο των καθισμάτων από την αρχική έκδοση.

Στη βενζίνη (1.5, 125hp) δεν δίνει τίποτα από αυτά σε καμία έκδοση εκτός αυτής με τη διχρωμία.

Επιπλέον έβγαζε στην αρχή την έκδοση chic με βενζίνη η οποία με 18.500€ σου πρόσφερε τα πάντα όλα + ημιδερμάτινα καθίσματα τύπου bucket. Την κατήργησαν μόλις στο 1ο εξάμηνο κυκλοφορίας μάλλον γιατί... έκοβε πωλήσεις από τα hybrid τα οποία έχουν αφετηριά τα 17.500€, τιμή που ανεβαίνει όσο βελτιώνεται και η έκδοση που επιλέγεις.

Μιλάμε δηλαδή για ξεκάθαρο προβοκάρισμα των hybrid κινητήρων σε σημείο εκμετάλλευσης.

4 ώρες πριν, tsofras είπε

Εμείς με τα VAG δεν το συζητάμε είμαστε η πλέμπα , καθυστερημένοι που δεν ξέρουμε να αγοράζουμε αυτοκίνητα

H VAG και ειδικά η VW αυτοκτόνησε με την τιμολογιακή πολιτική που πρόσφατα υιοθέτησε. Παρόλο που τα αμάξια της έχουν κορυφαία συναρμολόγηση (θυμάμαι τον πατέρα μου να το λέει από χρόνια πριν), οι τιμές τους σήμερα είναι τουλάχιστον αστείες. Να πας να πάρεις polo με 19.800€, UP με 16.000€ ή Golf με 23.000€?? Όσο και να τα εμπιστεύεσαι, τα λεφτά είναι πλέον πάρα πολλά. Επιπλέον, ένα σημείο που δεν μου αρέσει εμένα είναι ότι έχει προσπαθήσει με άκομψο τρόπο να δώσει επιπλέον μήκος σε διάφορα μοντέλα με αποτέλεσμα να ασχημαίνουν στην τελική. Το Audi Α3 π.χ. μοιάζει πλέον με station😅 και το golf πολύ μακρύ αλλά σώζεται. Το polo που κυκλοφορούσε μέχρι σήμερα σχεδιαστικά αδιάφορο ενώ του έχει δώσει μήκος που δεν χρειαζότανε. Το καινούργιο βελτιωμένο αλλά πολύ.. αλμυρό.

Εντωμεταξύ δεν έχω καταλάβει. Η VW μήπως πάει να γίνει Αudi και να απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς?? Βλέπω τις τιμές και δεν το πιστεύω. Ότι και να κόψεις από εξοπλισμό, η τελική τιμή βγαίνει πάντα ασύμφορη σε σχέση με το τι παίρνεις και τι σου προσφέρει ο ανταγωνισμός.

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

H VAG και ειδικά η VW αυτοκτόνησε με την τιμολογιακή πολιτική που πρόσφατα υιοθέτησε. Παρόλο που τα αμάξια της έχουν κορυφαία συναρμολόγηση (θυμάμαι τον πατέρα μου να το λέει από χρόνια πριν), οι τιμές τους σήμερα είναι τουλάχιστον αστείες. Να πας να πάρεις polo με 19.800€, UP με 16.000€ ή Golf με 23.000€?? Όσο και να τα εμπιστεύεσαι, τα λεφτά είναι πλέον πάρα πολλά. Επιπλέον, ένα σημείο που δεν μου αρέσει εμένα είναι ότι έχει προσπαθήσει με άκομψο τρόπο να δώσει επιπλέον μήκος σε διάφορα μοντέλα με αποτέλεσμα να ασχημαίνουν στην τελική. Το Audi Α3 π.χ. μοιάζει πλέον με station😅 και το golf πολύ μακρύ αλλά σώζεται. Το polo που κυκλοφορούσε μέχρι σήμερα σχεδιαστικά αδιάφορο ενώ του έχει δώσει μήκος που δεν χρειαζότανε. Το καινούργιο βελτιωμένο αλλά πολύ.. αλμυρό.

Εντωμεταξύ δεν έχω καταλάβει. Η VW μήπως πάει να γίνει Αudi και να απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς?? Βλέπω τις τιμές και δεν το πιστεύω. Ότι και να κόψεις από εξοπλισμό, η τελική τιμή βγαίνει πάντα ασύμφορη σε σχέση με το τι παίρνεις και τι σου προσφέρει ο ανταγωνισμός.

Ναι δεν το συζητάμε οι νέες τιμές είναι αστείες. Αν είναι να δώσω 20.000ε για polo θα προτιμούσα να τα δώσω για yaris αυτόματο

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Η VW μήπως πάει να γίνει Αudi και να απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς?? Βλέπω τις τιμές και δεν το πιστεύω

Οι τιμές έχουν ανέβει παντού , κακώς επικεντρώνεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Οι τιμές έχουν ανέβει παντού , κακώς επικεντρώνεις.

Ωραία βρες μου αμάξι στην ίδια κατηγορία με το Polo που κοστίζει κοντά στα 20.000€. Υπάρχουν αυξήσεις και αυξήσεις, το polo πουλιόταν 17.000 προηγουμένως και τώρα πουλιέται 20.000 στο καλύτερο σενάριο (η πρώτη έκδοση Life). 3.000 τουλάχιστον αύξηση. Το highline (η έκδοση πριν το R-line) έβγαινε δε για το τελευταίο μοντέλο στα 18.500€ (πριν 6 μήνες).

Σημείωση: Οι τιμές γίνονται ακόμα πιο αστείες αν αναλογιστεί κανείς ότι το Audi A1 SPORTSBACK είχε μέχρι πρότινος 20.500€ με μεταλλικό χρώμα... Το μόνο μείον είναι ότι είπαν ότι θα το αποσύρουν (άλλη αλλοπρόσαλλη απόφαση).

Επεξ/σία από sxetikos13
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Ωραία βρες μου αμάξι στην ίδια κατηγορία με το Polo που αρχίζει από λίγο πιο κάτω από 20.000€.

Νεα Fabia ρε συ ;) 

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...