Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, tsofras said:

Παγκόσμιο είναι το φαινόμενο άσχετα με το αν εμείς ως Έλληνες έχουμε οικονομικές δυσκολίες .

Εγώ βρίσκω τραγικές τις τιμές στα μεταχειρισμένα , που διετίας - τριετίας έχουν διαφορά 1500ε - 2000ε από την τιμή που είχαν αγοραστεί τότε.

Παγκόσμιο είναι το φαινόμενο, ναι (υποτίθεται λόγω covid). Σχεδόν όλα τα μεταχειρισμένα στο εξωτερικό έχουν ανεβεί σε τιμή. Μιλάμε από 1.000 έως και 20.000 ανάλογα τον κατασκευαστή.

Όσο για το ότι οι Έλληνες έχουν οικονομικές δυσκολίες, δεκτό. Με ποια λογικοί η Volvo, Merc, BMW κλπ πουλάνε top spec μοντέλα 30-40 χιλιάδες πάνω απο τιμές εξωτερικού; Επίσης, με ποια λογική τα μικρομεσαία γυμνά λίγο περισσότερο όσο έχουν όσο έχουν έξω τα full extra; Δεν θα καταλάβω ποτέ την ελλάδα...

Επεξ/σία από j0hnn1e
  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, j0hnn1e είπε

Παγκόσμιο είναι το φαινόμενο, ναι (υποτίθεται λόγω covid). Σχεδόν όλα τα μεταχειρισμένα στο εξωτερικό έχουν ανεβεί σε τιμή. Μιλάμε από 1.000 έως και 20.000 ανάλογα τον κατασκευαστή.

Όσο για το ότι οι Έλληνες έχουν οικονομικές δυσκολίες, δεκτό. Με ποια λογικοί η Volvo, Merc, BMW κλπ πουλάνε top spec μοντέλα 30-40 χιλιάδες πάνω απο τιμές εξωτερικού; Επίσης, με ποια λογική τα μικρομεσαία γυμνά λίγο περισσότερο όσο έχουν όσο έχουν έξω τα full extra; Δεν θα καταλάβω ποτέ την ελλάδα...

Φόροι φόροι φόροι και ξανά φόροι που βάζει το δικό μας κράτος στα πάντα και το κόστος μετακυλίεται στον καταναλωτή. Συν ότι δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί ώστε να πουν, μπορείς να έχεις κέρδος από τόσο έως τόσο %.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, atrigane είπε

Φόροι φόροι φόροι και ξανά φόροι που βάζει το δικό μας κράτος στα πάντα και το κόστος μετακυλίεται στον καταναλωτή. Συν ότι δεν υπάρχουν ελεγκτικοί μηχανισμοί ώστε να πουν, μπορείς να έχεις κέρδος από τόσο έως τόσο %.

Αυτό ακριβώς…. Φόροι 

βαζεις ένα έξτρα που κοστίζει πχ 150 ευρώ και αλλάζεις κλίμακα κ σου ανεβάζει το Αμαξι ένα χιλιάρικο…

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αυτό ακριβώς…. Φόροι 

βαζεις ένα έξτρα που κοστίζει πχ 150 ευρώ και αλλάζεις κλίμακα κ σου ανεβάζει το Αμαξι ένα χιλιάρικο…

Έτσι, βάζεις ACC και σου λέει αλλάζεις κλίμακα πλέρω, τί αλλάζω κλίμακα ρε πο@στη μου, πάλι το φιέστα πχ θα πάρω, επειδή θέλω ACC και ηλιοροφή ξαφνικά με θεωρείς πλούσιο; 

Φίλε paylidis αν έχω καταλάβει καλά είσαι στο χώρο της εμπορίας αυτοκινήτου; οπότε θα τα ξέρεις πολύ καλύτερα..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αυτό ακριβώς…. Φόροι 

βαζεις ένα έξτρα που κοστίζει πχ 150 ευρώ και αλλάζεις κλίμακα κ σου ανεβάζει το Αμαξι ένα χιλιάρικο…

Ε εντάξει και πάλι καλά που άλλαξε και τρως τον φόρο μόνο στην διαφορά πλέον, τι να πούμε πριν λίγο καιρό που έμπαινε ο φόρος στο σύνολο

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, atrigane είπε

Φίλε paylidis αν έχω καταλάβει καλά είσαι στο χώρο της εμπορίας αυτοκινήτου; οπότε θα τα ξέρεις πολύ καλύτερα..

όχι δεν είμαι στο χώρο 😅

απλά είμαι πολύ petrolhead

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, telis είπε

Δεν έχω καταλάβει πάντως την κωλοπιλάλα να αγοράσεις ΤΩΡΑ αυτοκίνητο. Βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται σε παράλογο βαθμό, έχεις αναμονή για μήνες, σου ζητάνε προκαταβολές και μαζεύουν χρήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα και συνεχίζει ο κόσμος να τροφοδοτεί αυτήν την κατάσταση.

Εμένα μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, που παρά πολλοί είναι συνέχεια έξω για αγορές.

Ψωνίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο.

Οπότε είναι λογικό λόγο ζήτησης να έχουν ανέβει και οι τιμές και οι υπερκοστολογήσεις.

Κάπως πρέπει να βγουν τα σπασμένα 2 ετών.

Αυτά περί ελλείψεων ισχύουν ως ένα βαθμό, αλλά θεωρώ ότι ένα μεγάλο μέρος των ανατιμήσεων είναι τεχνητό. 

Ζούμε σε ένα περιβάλλον ακραίου υλισμού, χωρίς καταναλωτική παιδεία, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να είναι πάντα το θύμα, αφού οι πλασματικές ανάγκες και ο παρορμητισμός υπερισχύουν της ώριμης σκέψης και της αυτοσυγκράτησης.

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Αυτό ακριβώς…. Φόροι 

βαζεις ένα έξτρα που κοστίζει πχ 150 ευρώ και αλλάζεις κλίμακα κ σου ανεβάζει το Αμαξι ένα χιλιάρικο…

Προ covid-19, προσθέσαμε πανόραμα με αρχική 600€ και λόγο αλλαγής κλίμακας κόστισε 1200€.

Τι να λέμε τωρα....

  • Like 2
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Εμένα μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, που παρά πολλοί είναι συνέχεια έξω για αγορές.

Ψωνίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο.

Spoiler

 

image.png.cb59baa8f34d5c768b46a699d35f59e6.png

Sry για το off-topic. Και ο M. Burry(the big short) είχε "προειδοποιήσει" για τον πληθωρισμό. Η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή έχει πέσει ας πούμε τουλάχιστον από το καλοκαίρι(τιμές αυξήθηκαν μισθοί για την πλειοψηφία ίδιοι) και όσο πάει θα μειώνεται και άλλο(μέχρι πότε άγνωστο). Οι άνθρωποι που ψωνίζουν από την μία αξιοποιούν τα χρήματά τους καλύτερα από όσο θα μπορούσαν πχ την επόμενη βδομάδα και από την άλλη "τρέφου(με)ν" τον πληθωρισμό. Βέβαια δεν σας φαίνεται και πως έρευσε αρκετό χρήμα προς κάποιες ομάδες; θυμάμαι να μ λεει φίλος που δουλεύει σε μεταφορά προϊόντων(για ξενοδοχεία πχ) πως έπεσε και υπάρχει αρκετό χρήμα(μου τα λεγε νμζ άνοιξη).

Αν καμιά μέρα έχετε αϋπνίες link. Νομίζω θα βρείτε κάποια κοινά με ότι συμβαίνει τώρα.

 

***δν ασχολούμαι με οικονικά αλλά τα παραπάνω με θορύβησαν...

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Εμένα μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, που παρά πολλοί είναι συνέχεια έξω για αγορές.

Ψωνίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο.

Οπότε είναι λογικό λόγο ζήτησης να έχουν ανέβει και οι τιμές και οι υπερκοστολογήσεις.

Κάπως πρέπει να βγουν τα σπασμένα 2 ετών.

Αυτά περί ελλείψεων ισχύουν ως ένα βαθμό, αλλά θεωρώ ότι ένα μεγάλο μέρος των ανατιμήσεων είναι τεχνητό. 

Ζούμε σε ένα περιβάλλον ακραίου υλισμού, χωρίς καταναλωτική παιδεία, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να είναι πάντα το θύμα, αφού οι πλασματικές ανάγκες και ο παρορμητισμός υπερισχύουν της ώριμης σκέψης και της αυτοσυγκράτησης.

Προ covid-19, προσθέσαμε πανόραμα με αρχική 600€ και λόγο αλλαγής κλίμακας κόστισε 1200€.

Τι να λέμε τωρα....

Να σου πω τι πιστεύω, καταρχήν υπάρχουν συμπολίτες μας που έχουν να διαθέσουν και καλά κάνουν. Από την άλλη, είναι και αυτό που είπε ο φίλος, -αν εξαιρέσεις κάποιες προσφορές τύπου black friday- αυτό που θα πάρεις τώρα, αν περιμένεις, θα το πάρεις με μεγαλύτερο καπέλο απ' ότι τώρα.

Επίσης ο εγκλεισμός και η πανδημία οδηγούν τον κόσμο να ψάξει να βρει πράγματα που τον κάνουν χαρούμενο -έστω και προσωρινά("καταναλώνω άρα υπάρχω-σαν παραλλαγή του "σκέφτομαι άρα υπάρχω".)

Και κάτι άλλο, η ζωή έγινε τόσο ακριβή που είναι δύσκολο να κάνεις αποταμίευση. Για παράδειγμα, αν δεν πάρω τη μπλούζα που θέλω τώρα και κάνω 2 πιο "απρόσεκτες" επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ και πάρω "μαλακιούλες" έχω καταναλώσει τα χρήματα που θα πήγαιναν στην μπλούζα. Ομοίως αν ¨ξεχαστώ" 1 μήνα κι κάψω πχ πιο πολύ τον θερμοσίφωνα ή το air condition θα έχω "φάει" τα χρήματα για το κινητό που ήθελα να πάρω στη ΔΕΗ. Δηλαδή σε πράγματα που δεν βλέπω και δεν με κάνουν να νιώθω καλά. Οπότε ο κόσμος προτιμάει να αγοράσει κάτι που θα βλέπει, θα φοράει, θα χρησιμοποιεί και να ψωνίζει προϊόντα σε προσφορά στο σούπερ μάρκετ ή να μην ανάβει πολύ τον θερμοσίφωνα και να μην έχει 4 λάμπες να καίνε σε άλλα δωμάτια και να έχει καινούριο κινητό.

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Εμένα μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, που παρά πολλοί είναι συνέχεια έξω για αγορές.

Ψωνίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο.

Οπότε είναι λογικό λόγο ζήτησης να έχουν ανέβει και οι τιμές και οι υπερκοστολογήσεις.

Κάπως πρέπει να βγουν τα σπασμένα 2 ετών.

Αυτά περί ελλείψεων ισχύουν ως ένα βαθμό, αλλά θεωρώ ότι ένα μεγάλο μέρος των ανατιμήσεων είναι τεχνητό. 

Ζούμε σε ένα περιβάλλον ακραίου υλισμού, χωρίς καταναλωτική παιδεία, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να είναι πάντα το θύμα, αφού οι πλασματικές ανάγκες και ο παρορμητισμός υπερισχύουν της ώριμης σκέψης και της αυτοσυγκράτησης.

 

Φίλε συμφωνώ και επαυξάνω. Είναι τρομακτικό το γεγονός ότι όχι απλώς υπερκαταναλώνουν δίχως αύριο αλλά ότι αυτό γίνεται άκριτα και χωρίς καμία έρευνα αγοράς προηγουμένως.

Δίνεται λοιπόν στην εκάστοτε καταξιωμένη εταιρεία στο χώρο του εμπορίου η δικαιολογημένη εντύπωση ότι οτιδήποτε προϊόν και να πλασάρει σε οποιαδήποτε τιμή και ποιότητα, αυτό θα πουλήσει εξαιτίας του κοινωνικού αυτοματισμού των σύγχρονων κοινωνιών (στην ελληνική πραγματικότητα τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα).

Παράδειγμα: To iphone ξεκίνησε σε μια τιμή κοντά στα 650-700 ευρώ και έχει καταλήξει να κάνει 1.200 ευρώ και βάλε. Η συσκευασία πλέον δεν έχει ούτε φορτιστή ούτε handsfree όπως παλιά. Παρά ταύτα, όχι απλώς συνεχίζει να πουλάει αλλά οι περισσότεροι πουλάνε κάθε χρόνο το προηγούμενο μοντέλο για να πάρουν το επόμενο. Μιλάμε για παράνοια αν κάτσει  κανείς και το καλοσκεφτεί. 

Εδώ να σημειώσω ότι όσον αφορά τον τομέα της ένδυσης οι περισσότερες εταιρείες φέρνουν από την εποχή covid και μετά ελάχιστα νέα κομμάτια. Ωστόσο, το οξύμωρο είναι ότι οι τιμές όχι απλώς δεν μένουν σταθερές (αν όχι μειωμένες) αλλά αυξάνονται!!! Και εμείς οι καταναλωτές αντί να κάνουμε λίγο υπομονή και να είμαστε ελάχιστα υποψιασμένοι πάμε και σκορπάμε λεφτά για ρούχα που στην ουσία είναι... outdated. Όποιος δεν το έχει παρατηρήσει αυτό που λέω μπορεί να περάσει από ένα μαγαζί μιας μάρκας που ψωνίζει και να δει ότι πολλά ρούχα είναι από πέρυσι. Τα οποία περσινά είναι.... προπέρσινα (λόγω του κλεισίματος της αγοράς με αφορμή τον κορονοιό)!!!

Τέλος, όσον αφορά τα αμάξια και πάλι μερίδιο ευθύνης για την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών έχουν οι καταναλωτές με τον επιφανειακό και πρόχειρο τρόπο που προσεγγίζουν την αγορά αυτοκινήτου. Όταν πας να δεις ένα αμάξι πρέπει απαραιτήτως να έχεις κάνει μια έστω υποτυπώδη έρευνα αγοράς. Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές στην Ελλάδα, βλέπουν ένα αμάξι στο δρόμο, τους αρέσει και πάνε να το αγοράσουν χωρίς να κοιτούν σχέση ποιότητας-τιμής. Λειτουργούν όπως και σε πολλά άλλα θέματα με τη νοοτροπία της αγέλης. Θα πάρουμε κάτι (και δη αυτοκίνητο) όχι γιατί μας αρέσει αλλά επειδή είναι στη μόδα. 

Για αυτό και η τιμή των περισσότερων αμαξιών έχει πάρει σήμερα την ανιούσα ( με αυξήσεις που μπορεί να φτάνουν και τις 3.000 ευρώ μέσα σε 1-2 χρόνια) γιατί οι εταιρείες βλέπουν ότι πουλάνε ακόμα και έτσι. Για αυτό όταν πας πλέον σε επίσημες αντιπροσωπείες που πουλάνε φουλ, δεν σου δίνουν ούτε την ελάχιστη σημασία ενώ έχουν φτάσει στο σημείο να είναι ανενημέρωτοι για βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων τους (σε πολλές περιπτώσεις έχω πιάσει τον εαυτό μου να γνωρίζει περισσότερα από πωλητές, ακόμα και να τους διορθώνω σε διάφορες αστοχίες τους). Τελείως δε ανερυθρίαστα σου λένε πλέον για αναμονές που προσεγγίζουν το χρόνο. Και όλα αυτά γιατί σε θεωρούνε και ορθώς δεδομένο. Αντίθετα, σε εταιρείες που πουλάνε πιο λίγο σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν και εν τέλη να πουλήσουν.

Ενδεικτικά, να αναφέρω ότι κοίταζα σήμερα την τιμή του vw up (έκδοση colour-up). Αν βάλεις μεταλλικό χρώμα, δερμάτινο τιμόνι με βοηθητικά κουμπιά και κάμερα οπισθοπορείας, βγαίνει τιμή κοντά στα 15.900€!! Έχει δε από το καλοκαίρι πάρει αύξηση κοντά στο 500ρικό ενώ πριν 2 χρόνια διαφήμιζαν το up-gti στην τιμή των 16.000€!! Μιλάμε για απίστευτα πράγματα!!

υ.γ: Για εμένα ο μόνος λόγος να ψάξεις για καινούργιο αυτοκίνητο σήμερα, είναι για να το προλάβεις όσο το δυνατόν γίνεται στην αρχή της κυκλοφορίας του και να το χαρείς για κάποια χρόνια. Μια τέτοια σκέψη έκανα πρόσφατα για το νέο yaris. Κυκλοφορεί 1 περίπου χρόνο, αν το παραγγείλεις αύριο θα κάνει περί τους 9μήνες στην καλύτερη να σου έρθει (άντε αν ξεμπουκώσει λίγο το πράγμα στο 6μηνο). Αν το αφήσεις για το 2023, μετά ίσως αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για ένα ενδεχόμενο πλασάρισμα facelift μοντέλου και με μια αυξημένη τιμή μεταξύ των άλλων. Οπότε αρχίζουν και σε ζώνουν τα φίδια και κάπως έτσι βρίσκεσαι σε αδιέξοδο. Το δε Polo σε κανά 6μηνο το πολύ από τώρα το βλέπω να υπερβαίνει τα 20.000€ (σήμερα με μεταλλικό χρώμα η έκδοση Life είναι λίγο πιο κάτω από 20.000). Οπότε αντίο ζωή!!!😄😄

 

 

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sxetikos13 είπε

Φίλε συμφωνώ και επαυξάνω. Είναι τρομακτικό το γεγονός ότι όχι απλώς υπερκαταναλώνουν δίχως αύριο αλλά ότι αυτό γίνεται άκριτα και χωρίς καμία έρευνα αγοράς προηγουμένως.

Δίνεται λοιπόν στην εκάστοτε καταξιωμένη εταιρεία στο χώρο του εμπορίου η δικαιολογημένη εντύπωση ότι οτιδήποτε προϊόν και να πλασάρει σε οποιαδήποτε τιμή και ποιότητα, αυτό θα πουλήσει εξαιτίας του κοινωνικού αυτοματισμού των σύγχρονων κοινωνιών (στην ελληνική πραγματικότητα τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα).

Παράδειγμα: To iphone ξεκίνησε σε μια τιμή κοντά στα 650-700 ευρώ και έχει καταλήξει να κάνει 1.200 ευρώ και βάλε. Η συσκευασία πλέον δεν έχει ούτε φορτιστή ούτε handsfree όπως παλιά. Παρά ταύτα, όχι απλώς συνεχίζει να πουλάει αλλά οι περισσότεροι πουλάνε κάθε χρόνο το προηγούμενο μοντέλο για να πάρουν το επόμενο. Μιλάμε για παράνοια αν κάτσει  κανείς και το καλοσκεφτεί. 

Εδώ να σημειώσω ότι όσον αφορά τον τομέα της ένδυσης οι περισσότερες εταιρείες φέρνουν από την εποχή covid και μετά ελάχιστα νέα κομμάτια. Ωστόσο, το οξύμωρο είναι ότι οι τιμές όχι απλώς δεν μένουν σταθερές (αν όχι μειωμένες) αλλά αυξάνονται!!! Και εμείς οι καταναλωτές αντί να κάνουμε λίγο υπομονή και να είμαστε ελάχιστα υποψιασμένοι πάμε και σκορπάμε λεφτά για ρούχα που στην ουσία είναι... outdated. Όποιος δεν το έχει παρατηρήσει αυτό που λέω μπορεί να περάσει από ένα μαγαζί μιας μάρκας που ψωνίζει και να δει ότι πολλά ρούχα είναι από πέρυσι. Τα οποία περσινά είναι.... προπέρσινα (λόγω του κλεισίματος της αγοράς με αφορμή τον κορονοιό)!!!

Τέλος, όσον αφορά τα αμάξια και πάλι μερίδιο ευθύνης για την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών έχουν οι καταναλωτές με τον επιφανειακό και πρόχειρο τρόπο που προσεγγίζουν την αγορά αυτοκινήτου. Όταν πας να δεις ένα αμάξι πρέπει απαραιτήτως να έχεις κάνει μια έστω υποτυπώδη έρευνα αγοράς. Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές στην Ελλάδα, βλέπουν ένα αμάξι στο δρόμο, τους αρέσει και πάνε να το αγοράσουν χωρίς να κοιτούν σχέση ποιότητας-τιμής. Λειτουργούν όπως και σε πολλά άλλα θέματα με τη νοοτροπία της αγέλης. Θα πάρουμε κάτι (και δη αυτοκίνητο) όχι γιατί μας αρέσει αλλά επειδή είναι στη μόδα. 

Για αυτό και η τιμή των περισσότερων αμαξιών έχει πάρει σήμερα την ανιούσα ( με αυξήσεις που μπορεί να φτάνουν και τις 3.000 ευρώ μέσα σε 1-2 χρόνια) γιατί οι εταιρείες βλέπουν ότι πουλάνε ακόμα και έτσι. Για αυτό όταν πας πλέον σε επίσημες αντιπροσωπείες που πουλάνε φουλ, δεν σου δίνουν ούτε την ελάχιστη σημασία ενώ έχουν φτάσει στο σημείο να είναι ανενημέρωτοι για βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων τους (σε πολλές περιπτώσεις έχω πιάσει τον εαυτό μου να γνωρίζει περισσότερα από πωλητές, ακόμα και να τους διορθώνω σε διάφορες αστοχίες τους). Τελείως δε ανερυθρίαστα σου λένε πλέον για αναμονές που προσεγγίζουν το χρόνο. Και όλα αυτά γιατί σε θεωρούνε και ορθώς δεδομένο. Αντίθετα, σε εταιρείες που πουλάνε πιο λίγο σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν και εν τέλη να πουλήσουν.

Ενδεικτικά, να αναφέρω ότι κοίταζα σήμερα την τιμή του vw up (έκδοση colour-up). Αν βάλεις μεταλλικό χρώμα, δερμάτινο τιμόνι με βοηθητικά κουμπιά και κάμερα οπισθοπορείας, βγαίνει τιμή κοντά στα 15.900€!! Έχει δε από το καλοκαίρι πάρει αύξηση κοντά στο 500ρικό ενώ πριν 2 χρόνια διαφήμιζαν το up-gti στην τιμή των 16.000€!! Μιλάμε για απίστευτα πράγματα!!

υ.γ: Για εμένα ο μόνος λόγος να ψάξεις για καινούργιο αυτοκίνητο σήμερα, είναι για να το προλάβεις όσο το δυνατόν γίνεται στην αρχή της κυκλοφορίας του και να το χαρείς για κάποια χρόνια. Μια τέτοια σκέψη έκανα πρόσφατα για το νέο yaris. Κυκλοφορεί 1 περίπου χρόνο, αν το παραγγείλεις αύριο θα κάνει περί τους 9μήνες στην καλύτερη να σου έρθει (άντε αν ξεμπουκώσει λίγο το πράγμα στο 6μηνο). Αν το αφήσεις για το 2023, μετά ίσως αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για ένα ενδεχόμενο πλασάρισμα facelift μοντέλου και με μια αυξημένη τιμή μεταξύ των άλλων. Οπότε αρχίζουν και σε ζώνουν τα φίδια και κάπως έτσι βρίσκεσαι σε αδιέξοδο. Το δε Polo σε κανά 6μηνο το πολύ από τώρα το βλέπω να υπερβαίνει τα 20.000€ (σήμερα με μεταλλικό χρώμα η έκδοση Life είναι λίγο πιο κάτω από 20.000). Οπότε αντίο ζωή!!!😄😄

 

 

Συμφωνώ σε όλα

Για αυτό κρατάω μικρό καλάθι για τα προϊόντα που έχουν πάρει την ανιούσα όπως κάρτες γραφικών, αμάξια κτλ

Αν βλέπουν ότι πουλάνε με αυτές τις τιμές γιατί να τις ρίξουν?

  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι οπως τα λεμε ειναι παιδια, αλλα και ο αλλος σου λεει οκ θα βαλω αλλο ενα χρονο δοσεις, μικρο το κακο. Χωρις ομως να σκεφτει, εκεινο τον εξτρα χρονο σε τι οικονομικη κατασταση θα ειμαι; Κατα πασα πιθανοτητα σε χειροτερη, καθως καθε περσι και καλυτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξερω κατά πόσον η αγοραστική μανία (άραγε αυτή ευθύνεται και για τη φρικτή κίνηση στους δρομους;) αφορά και τα αυτοκίνητα.

Το βέβαιο είναι ότι επειδή είμαστε υποτίθεται ελεύθερη αγορά δεν μπορούμε ως "σκεπτομενοι" καταναλωτές να επηρεάσουμε τους λοιπούς καταναλωτές.

Είναι πάντως εντελώς σουρεαλιαστικο να πας σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτου και να σου λένε χωρίς ντροπή 1 χρόνο αναμονή και με ανοικτή τιμή.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, john1987 είπε

Δεν ξερω κατά πόσον η αγοραστική μανία (άραγε αυτή ευθύνεται και για τη φρικτή κίνηση στους δρομους;) αφορά και τα αυτοκίνητα.

Το βέβαιο είναι ότι επειδή είμαστε υποτίθεται ελεύθερη αγορά δεν μπορούμε ως "σκεπτομενοι" καταναλωτές να επηρεάσουμε τους λοιπούς καταναλωτές.

Είναι πάντως εντελώς σουρεαλιαστικο να πας σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτου και να σου λένε χωρίς ντροπή 1 χρόνο αναμονή και με ανοικτή τιμή.

Αφορά και τα αυτοκίνητα. Επιπλέον όποιος είναι λίγο παρατηρητικός θα δει ότι πολλά από τα νέα αυτοκίνητα (8/10) είναι με leasing με τη λογική να πάρω καινούργιο αμάξι σήμερα με κάθε τρόπο. Κάτι αντίστοιχο που συμβαίνει και με το iphone που προανέφερα ως παράδειγμα. 

Όσο για την αναμονή: Όταν η toyota π.χ. σου λέει εδώ και κάμποσο καιρό αναμονές της τάξης των 9-12 μηνών και προχθές που ήρθε στην Ελλάδα το yaris cross, σύμφωνα με όσα έγραψε ένας χρήστης (δεν θυμάμαι αν ήταν σε αυτό εδώ το νήμα ή σε αυτό που αφορά το συγκεκριμένο αμάξι), είχε απέξω στο polis κηφισίας ουρά για να το δουν, με τον πωλητή αφού σε ενημερώνει για το χρόνο αναμονής να σε ρωτάει κιόλας στη συνέχεια αν θα βγάλει χαρτί για παραγγελία, νομίζω είναι 1 εικόνα 1000 λέξεις. 

Εντωμεταξύ εμένα με προβληματίζει πάρα πολύ αυτό το ξεχαρβάλωμα στην αντιμετώπιση των πωλητών στις αντιπροσωπείες (κατά βάση τις επίσημες) προς τους υποψήφιους αγοραστές. Είναι άλλο ένα σημάδι κατ'εμέ ότι οι τιμές δεν πρόκειται να πέσουν στο μέλλον μιας και, καθοδηγούμενοι πάντα από τις εταιρείες, φαίνονται πεπεισμένοι ότι οι πελάτες δεν θα τους γυρίσουν ποτέ την πλάτη, όντας πρόθυμοι οι τελευταίοι να αποδεκτούν τα πάντα με γνώμονα το φαίνεσθαι και την επίδειξη στον κύκλο συναναστροφής τους.

Πέραν ότι πολλοί πωλητές είναι ανενημέρωτοι (όπως προείπα πριν) είναι πλέον και απρόθυμοι να βοηθήσουν ενώ κανονικά θα έπρεπε να σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν ώστε να μετριάσουν το αρχικό μούδιασμα, απόρροια του συνδυασμού υψηλών τιμών-χρόνων αναμονής. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω για επίσημες αντιπροσωπείες κατά κύριο λόγο όπου είχα 2-3 εμπειρίες τελευταία.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, sxetikos13 είπε

Αφορά και τα αυτοκίνητα. Επιπλέον όποιος είναι λίγο παρατηρητικός θα δει ότι πολλά από τα νέα αυτοκίνητα (8/10) είναι με leasing με τη λογική να πάρω καινούργιο αμάξι σήμερα με κάθε τρόπο. Κάτι αντίστοιχο που συμβαίνει και με το iphone που προανέφερα ως παράδειγμα. 

Όσο για την αναμονή: Όταν η toyota π.χ. σου λέει εδώ και κάμποσο καιρό αναμονές της τάξης των 9-12 μηνών και προχθές που ήρθε στην Ελλάδα το yaris cross, σύμφωνα με όσα έγραψε ένας χρήστης (δεν θυμάμαι αν ήταν σε αυτό εδώ το νήμα ή σε αυτό που αφορά το συγκεκριμένο αμάξι), είχε απέξω στο polis κηφισίας ουρά για να το δουν, με τον πωλητή αφού σε ενημερώνει για το χρόνο αναμονής να σε ρωτάει κιόλας στη συνέχεια αν θα βγάλει χαρτί για παραγγελία, νομίζω είναι 1 εικόνα 1000 λέξεις. 

Εντωμεταξύ εμένα με προβληματίζει πάρα πολύ αυτό το ξεχαρβάλωμα στην αντιμετώπιση των πωλητών στις αντιπροσωπείες (κατά βάση τις επίσημες) προς τους υποψήφιους αγοραστές. Είναι άλλο ένα σημάδι κατ'εμέ ότι οι τιμές δεν πρόκειται να πέσουν στο μέλλον μιας και, καθοδηγούμενοι πάντα από τις εταιρείες, φαίνονται πεπεισμένοι ότι οι πελάτες δεν θα τους γυρίσουν ποτέ την πλάτη, όντας πρόθυμοι οι τελευταίοι να αποδεκτούν τα πάντα με γνώμονα το φαίνεσθαι και την επίδειξη στον κύκλο συναναστροφής τους.

Πέραν ότι πολλοί πωλητές είναι ανενημέρωτοι (όπως προείπα πριν) είναι πλέον και απρόθυμοι να βοηθήσουν ενώ κανονικά θα έπρεπε να σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν ώστε να μετριάσουν το αρχικό μούδιασμα, απόρροια του συνδυασμού υψηλών τιμών-χρόνων αναμονής. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω για επίσημες αντιπροσωπείες κατά κύριο λόγο όπου είχα 2-3 εμπειρίες τελευταία.

Και η δική μου εμπειρία , που γύρισα όλες τις μη premium αντιπροσωπείες (οκ πηγα και Audi) ήταν ότι οι πωλητές υπάρχουν απλά για να φτιάχνουν τα χαρτιά στην πώληση.

Δύο πέτυχα να κατέχουν το αντικείμενο της πώλησης και να ξέρουν τα αυτοκίνητα που πουλάνε, άνετα θα μπορούσαν οι περισσότεροι να το γυρίσουν σε online πωλήσεις και να κλίνεις ραντεβού για τεστ drive μόνο για να δείς το αυτοκίνητο.

Και δεν μιλάμε μόνο για εμένα που έχω και μία ιδέα, αν δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα είναι ακόμη χειρότερο γιατί είναι παραπλανητικοί και σου λένε αρλούμπες.

Καλά για την Toyota δεν το συζητάμε, χωρίς να έχω κανένα θέμα με την μάρκα και με τον κόσμο που αγοράζει τα μοντέλα της, έχω βαρεθεί ακόμη και σε μεγάλα φορουμ να μιλάνε μόνο για την κατανάλωση του υβριδικού και τίποτα άλλο.

Όλοι θέλουμε αξιόπιστα αυτοκίνητα , αλλά δείχνει πλέον ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου θέλει απλά ένα SUV με μικρή κατανάλωση και δεν κοιτάει τίποτα παραπάνω.

Εμείς με τα VAG δεν το συζητάμε είμαστε η πλέμπα , καθυστερημένοι που δεν ξέρουμε να αγοράζουμε αυτοκίνητα :D 

  • Like 5
  • Thanks 1

  • Δημιουργία νέου...