Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, bjj-p είπε

Νομιζω οτι εισαι προκατειλημμενος απεναντι στο qq. Αν σε αφησαν να δοκιμασεις το acc εισαι απο τους τυχερους. Καποια κομματια του αυτοκινητου, οπως ολες οι πορτες ειναι απο αλουμινιο με σκοπο την εξοικονομηση βαρους. Αλλος το βλεπει σαν πλεονεκτημα, αλλος σαν μειονεκτημα. Η καταναλωση ειχε και κομματι εθνικης γιαυτο ειναι τοσο, εκει οντως υστερει. Παντως το αυτοματο εχει αλλη αισθηση και τραβηγμα.

Αντιστοιχη εκδοση της active plus νομιζω ειναι η premium που εχει περιπου 28K.. σημαντικη διαφορα απο τα 33Κ
 

Η αλήθεια είναι ότι στο QQ έγινε σοβαρό test drive και πλήρης ανάλυση του αυτοκινήτου ενώ στο 3008 ήταν μια κοροϊδία 10 λεπτών χωρίς εθνική οδό. Σε επίπεδο ποιότητας γενικά ήταν οκ με εξαίρεση το infotainment που μου φάνηκε λίγο μικρή και με κακά γραφικά η οθόνη.

Δυστυχώς μπορεί να έχει η premium αρκετό εξοπλισμό όμως λείπει το πιο σημαντικό αισθητικά κομμάτι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων το οποίο θεωρώ μεγάλο ατόπημα της Nissan (να απαιτεί να ανέβεις 2 επιπεδα εξοπλισμού για να το έχεις ενώ θα έπρεπε να είναι standard). Αυτόματη έκδοση δεν είχε διαθέσιμη αλλά κάτι διάβαζα ότι "πνιγει" τον κινητήρα.

Και κάτι αλλο: Στην αγορά τα αυτόματα είτε είναι δυσεύρετα είτε κοστολογουνται πολύ ακριβά. Εγώ παρόλο που δε μένω στο κέντρο ούτε πηγαινοερχομαι σε αυτό έχω καημό να παρω αυτοματο γιατι δίνει μια έξτρα άνεση. Σε αυτό τι γνώμη έχετε;

Επεξ/σία από john1987
Δημοσ.

Προσωπική άποψη είναι πως τέτοιο μεγάλο αυτοκίνητο πρέπει οπωσδήποτε να το βγάλεις έστω Αττική Οδό να δεις πως συμπεριφέρεται στον αυτοκινητόδρομο. Και όποια αντιπροσωπεία δε στο δίνει, τη χαιρετάς και πας στην επόμενη...

  • Like 4
Δημοσ.
13 ώρες πριν, john1987 είπε

Η αλήθεια είναι ότι στο QQ έγινε σοβαρό test drive και πλήρης ανάλυση του αυτοκινήτου ενώ στο 3008 ήταν μια κοροϊδία 10 λεπτών χωρίς εθνική οδό. Σε επίπεδο ποιότητας γενικά ήταν οκ με εξαίρεση το infotainment που μου φάνηκε λίγο μικρή και με κακά γραφικά η οθόνη.

Δυστυχώς μπορεί να έχει η premium αρκετό εξοπλισμό όμως λείπει το πιο σημαντικό αισθητικά κομμάτι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων το οποίο θεωρώ μεγάλο ατόπημα της Nissan (να απαιτεί να ανέβεις 2 επιπεδα εξοπλισμού για να το έχεις ενώ θα έπρεπε να είναι standard). Αυτόματη έκδοση δεν είχε διαθέσιμη αλλά κάτι διάβαζα ότι "πνιγει" τον κινητήρα.

Και κάτι αλλο: Στην αγορά τα αυτόματα είτε είναι δυσεύρετα είτε κοστολογουνται πολύ ακριβά. Εγώ παρόλο που δε μένω στο κέντρο ούτε πηγαινοερχομαι σε αυτό έχω καημό να παρω αυτοματο γιατι δίνει μια έξτρα άνεση. Σε αυτό τι γνώμη έχετε;

Ξανα-οδηγησα αυτοματο μετα απο πολλα χρονια. Και στα 18 μου, μου ηταν αδιαφορο, αργο "χαζο", ηθελα την αμεσοτητα του χειροκινητου οποτε και το απερριψα. Στα 43 μου τωρα, μου αρεσει πολυ, ειναι πιο "εξυπνα", οι αλλαγες στο τιμονι ειναι απιστευτα ανετες, ολα γινονται ακοπα και ξεκουραστα, με την προυποθεση οτι εχεις κινητηρα που τραβαει ανετα το σασι και οχι να το σερνει. Καμια φορα μου λειπει η αμεσοτατα του χειροκινητου και το αυτοματο ανεβαζει το κοστος συντηρησης, ομως αν χρειαστει να ξαναπαω σε χειροκινητο θα χαλαστω.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Προσωπική άποψη είναι πως τέτοιο μεγάλο αυτοκίνητο πρέπει οπωσδήποτε να το βγάλεις έστω Αττική Οδό να δεις πως συμπεριφέρεται στον αυτοκινητόδρομο. Και όποια αντιπροσωπεία δε στο δίνει, τη χαιρετάς και πας στην επόμενη...

Και σε αυτοκινητόδρομο να στο δώσουν δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά. 

Και δυστυχώς ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες και στη μακροχρόνια συμβίωση. 

Άσε που πάντα θα είσαι λίγο πιο ενθουσιασμένος ή προκατηλημένος για να κρίνεις αντικειμενικά.

Όλα τα αυτοκίνητα πλέον ως τα 120 είναι αθόρυβα και σταθερά.

Προσωπικά το test drive αξίζει για μια πρώτη γνωριμία με το αυτοκίνητο, να δεις τα πολύ βασικά.

Για τα υπόλοιπα θέλει πολύ ψάξιμο, πολύ διάβασμα και πολύ feedback από κατόχους.

Δημοσ.

Το test drive πρέπει να περιλαμβάνει μικτές διαδρομές: και για να δεις την άνεση σε λακούβες στο «αστικό» τεραίν αλλά και σε αυτοκινητόδρομο να δεις τις επιταχύνσεις, την ποιότητα κύλισης, τους θορύβους, κτλ. Και να μπορέσεις να βγάλεις μια άποψη και για τον κινητήρα αλλά και για το κιβώτιο 

  • Like 2
Δημοσ.

Όσοι το έχετε ψάξει με τα leasing ισχύουν οι τιμές που βλέπω ή είναι κραχτες; 

https://leasing.hertz.gr/el/car-offers/bmw-x2-sdrive-18i-m-sport-advanced-136hp/

Αν γλιτώσεις το ΦΠΑ (λόγω της έκπτωσης της δαπάνης) βγαίνει αρκετα κοντά στο κόστος εάν το αγόραζες καινούργιο και το πουλουσες στα 4 χρόνια.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, john1987 είπε

βγαίνει αρκετα κοντά στο κόστος εάν το αγόραζες καινούργιο και το πουλουσες στα 4 χρόνια.

Πως γίνεται αυτό? Με φπα δίνεις 9920 μπροστά και 341 το μήνα για 4 χρόνια. Συνολικά θα έχεις δώσει 26 χιλιάρικα και δεν θα έχεις αμάξι. 

Αν το πάρεις καινούριο δίνεις 36 χιλιάρικα και στα 4 χρόνια το πουλάς 28-29? Έχεις χάσει δηλαδή 7-8 χιλιάρικα συν ασφάλειες, τέλη(?) και σέρβις. 

Δημοσ.

Αν το βάλεις εταιρικό leasing κατ ουσίαν γλιτώνεις το ΦΠΑ. Αν αφαιρέσεις από τα 26κ τον ΦΠΑ συν τέλη/σερβις/λάστιχα για 4 χρόνια θα σου βγει αρκετά καλά. 

Δε νομίζω ότι στα 4 χρόνια χάνεις μόνο 7 χιλιάρικα, εγώ νομίζω τουλάχιστον το 30-5% της αρχικής αξίας.

Δημοσ.

Με την ανώμαλη κατάσταση της ελληνικής αγοράς μεταχειρισμένου, στα 4 χρόνια το δίνεις 20% κάτω απο ότι το πήρες, ειδικά αν έχεις εμπορικό μοντέλο. Εδώ τα αυτοκίνητα 1-2 ετών πωλούνται σχεδόν όσο τα καινούρια...

  • Like 1
Δημοσ.

Οπότε από τα 26.000 με μείον το 24% πας στα 20. 

Στο άλλο Τέλη/σέρβις/λάστιχα κανά 2χιλιαρο συνολικά συν 30% μείωση αρχικής αξίας( που δεν χάνει τόσο) πας στα 12. Οπότε από τα 36 σου μένουν στην τσέπη 24. 

Ναι αν είναι για 4-5 χιλιάρικα διαφορά να έχεις κάθε 4 χρόνια νέο αμάξι και να μη σε νοιάζει τίποτε άλλο ίσως αξίζει.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Και σε αυτοκινητόδρομο να στο δώσουν δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά. 

Και δυστυχώς ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες και στη μακροχρόνια συμβίωση. 

Άσε που πάντα θα είσαι λίγο πιο ενθουσιασμένος ή προκατηλημένος για να κρίνεις αντικειμενικά.

Όλα τα αυτοκίνητα πλέον ως τα 120 είναι αθόρυβα και σταθερά.

Προσωπικά το test drive αξίζει για μια πρώτη γνωριμία με το αυτοκίνητο, να δεις τα πολύ βασικά.

Για τα υπόλοιπα θέλει πολύ ψάξιμο, πολύ διάβασμα και πολύ feedback από κατόχους.

Εντάξει καταλαβαίνεις αρκετά πράγματα αν κάνεις μια ολοκληρωμένη διαδρομή. Απο την ποιότητα κύλισης, το θόρυβο της μηχανής, το τράβηγμα και άλλα πολλά. Και να σου πω την αλήθεια, το feedback απο κατόχους το βλέπω πολύ διστακτικά γιατί οι περισσότεροι, ειδικά όσοι ήταν πολύ φανατικοί ενός μοντέλου, θα το βρίσκουν έκτακτο κι ας έχει τρανταχτά κουσούρια. Π.χ. οι κάτοχοι Corolla Hybrid λένε οτι το αυτοκίνητο είναι ήσυχο ενώ το αυτοκίνητο βουίζει σε οποιαδήποτε ταχύτητα στην εθνική λόγω κιβωτίου. Ή όσοι είχαν παλιά Auris έλεγαν πως κάνει άνετο ταξίδι όταν γινόταν συμφωνία θορύβου στην καμπίνα. 

Η μόνη περίπτωση που είσαι κάπως πιο ξέγνοιαστος είναι αν πάρεις μοντέλο που δεν αλλάζει φοβερά απο γενιά σε γενιά, δηλαδή αν πάρεις Golf, A3 ή 3αρα, ε πάνω κάτω ξέρεις τι αμάξι παίρνεις και ούτε μια φορά να μη το έχεις οδηγήσει...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εντάξει καταλαβαίνεις αρκετά πράγματα αν κάνεις μια ολοκληρωμένη διαδρομή. Απο την ποιότητα κύλισης, το θόρυβο της μηχανής, το τράβηγμα και άλλα πολλά. Και να σου πω την αλήθεια, το feedback απο κατόχους το βλέπω πολύ διστακτικά γιατί οι περισσότεροι, ειδικά όσοι ήταν πολύ φανατικοί ενός μοντέλου, θα το βρίσκουν έκτακτο κι ας έχει τρανταχτά κουσούρια. Π.χ. οι κάτοχοι Corolla Hybrid λένε οτι το αυτοκίνητο είναι ήσυχο ενώ το αυτοκίνητο βουίζει σε οποιαδήποτε ταχύτητα στην εθνική λόγω κιβωτίου. Ή όσοι είχαν παλιά Auris έλεγαν πως κάνει άνετο ταξίδι όταν γινόταν συμφωνία θορύβου στην καμπίνα.

Μόλις περίεγραψες τη νοοτροπία του μέσου Έλληνα.

Θυμάμαι πριν χρόνια είχα ρωτήσει έναν τύπο για το VW Passat και μου είπε επί λέξει: "Το πηγαίνω με 200 στην εθνική και δεν καταλαβαίνω Χριστό" 


  • Δημιουργία νέου...