john1987 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, paylidis είπε Εάν είναι να δώσεις τόσα λεφτά για αυτά τα δυο πηγαινε να δεις Q3. Πάνω κάτω στα ίδια είναι και είναι πολύ «πιο αυτοκινητο»…. Ή κ το Tiguan που επίσης αξίζει για εμένα Όταν λες πολύ πιο αυτοκίνητο τι εννοεις;😁
paylidis Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 9 λεπτά πριν, john1987 είπε Όταν λες πολύ πιο αυτοκίνητο τι εννοεις;😁 Αυτό που είπες με την πόρτα για παράδειγμα…. Το golf είναι πολύ πιο αυτοκινητο από αυτά που είδες. Ομοιως τόσο το Tiguan οσο κ το Q3 υπερέχουν πολύ ποιοτικα… 1
nemom Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, john1987 είπε Η πόρτα του Golf VII μου κλείνει πιο βαριά από αυτά, πράγμα που θεωρώ γελοίο για C-Suv και τα πλαστικά επίσης είναι πιο μαλακα/αφρώδη. Η αίσθηση του πόσο βαριά κλείνει μια πόρτα είναι σε μεγάλο βαθμό τεχνητή. Στο Golf VII η αίσθηση αυτή σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο εξής εξάρτημα που σε παλιότερα Golf ήταν ενσωματωμένο στο μεντεσέ Χωρίς να σημαίνε απαραίτητα πολλά ή λίγα για την ποιότητα κατασκευής. (Αν και δε διαφωνώ απαραίτητα περί ποιότητας, και ειδικά για το Νισάν, για άλλους λόγους όμως.) Παρομοίως και τα μαλακά πλαστικά από μόνα δε σηματοδοτούν την ποιότητα κατασκευής. Είναι λίγο «όσα βλέπει η πεθερά» μια φάση, αν μιλάμε περί ποιότητας. Και περισσότερο είναι διάκοσμος-αίσθηση τα μαλακά πλαστικά. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2021 από nemom 3
Doped Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, john1987 είπε Σκέφτομαι να κάνω σε επόμενη φάση Q3, Tiguan και Tuscon! Δεν ειναι των ψηλων, αλλα το Tiguan ηταν ενας ερωτας. Δεν εχω εμπειρια απο τα καινουργια μοντελα αλλα ειχα πιασει ενα παλιο TSI στα χερια μου και το πηγα λιγο και μου φανηκε (με την καλη εννοια) τανκ. 2
bjj-p Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, john1987 είπε Test drive σε α) Nissan QQ και β) Peugeot 3008 εντός 10 ημερών. α) Οδηγησα την έκδοση N Connexta χειροκίνητο 140 άλογα βενζίνη με κόστος καπου 30κ. Γενικά φαίνεται στιβαρό στο δρομο αλλά στην εθνική παρουσίασε πλευρικούς θορύβους λόγω της ροής του αέρα. Στον τομέα της άνεσης στις ανωμαλίες θα τκ χαρακτήριζα μέτριο. Είναι φορτωμένο με όλα τα συστήματα ασφαλείας (για τα οποία προσωπικά δεν τρελαίνομαι) και το ΑCC που είναι αρκετά εντυπωσιακό. Σαν ποιότητα στο σαλόνι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και στο εξωτερικό του δεν έγινε ουσιώδης πρόοδος εμφανισιακά αλλά ανανέωση - οι πιο πολλές αλλαγές αφορούν στο εσωτερικό. Η αίσθηση στα πλαστικά μέτρια οπως και στην ποιότητα εικόνας του infotainment. Απο την έκδοση αυτή έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και έχει και κάμερα οπισθοπορειας και πλάγια κάμερα. Κατανάλωση γράψαμε 8,8λ που σημαίνει ότι δεδομένου ότι δεν υπάρχει πετρέλαιο υστερεί στον τομέα αυτό. Λένε θα έρθει και το ηλεκτρικό αλλά θα κάνει 40κ. Overall θεωρώ ότι πλέον το QQ έχασε το vfm του και ο ανταγωνισμός είναι μάλλον μπροστά του ειδικά στο εμφανισιακο κομμάτι. (παράδοση σε καινούργια σε 4 μήνες το N Connecta που έχει τον ψηφιακό πινακα κοστίζει 32κ αυτοματο). β) Οδηγησα την έκδοση Active Plus με 130 άλογα πετρέλαιο η οποία κοστίζει καπου στα 33κ. Εξωτερικά είναι αρκετά εντυπωσιακό όπως και εσωτερικά φαίνεται κάπως "premium" / πρωτότυπο. Τα πλαστικά έχουν καλή αίσθηση χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακά. Στο δρόμο μου φάνηκε πιο άνετο από το QQ - δυστυχώς εθνική δεν το βγάλαμε. Η τιμή μου φαίνεται ακριβή για αυτά που προσφέρει αλλά κακά τα ψέμματα είναι ένα αμάξι πληθωρικό που τραβάει τα βλεμματα και οι τιμές γενικά έχουν πάρει την ανιουσα. Επίσης μου άρεσε η θέση οδήγησης και η ευρύχωρη καμπίνα. Ένα μικρό σχόλιο και για τα δύο αυτοκίνητα: Η πόρτα του Golf VII μου κλείνει πιο βαριά από αυτά, πράγμα που θεωρώ γελοίο για C-Suv και τα πλαστικά επίσης είναι πιο μαλακα/αφρώδη. Νομιζω οτι εισαι προκατειλημμενος απεναντι στο qq. Αν σε αφησαν να δοκιμασεις το acc εισαι απο τους τυχερους. Καποια κομματια του αυτοκινητου, οπως ολες οι πορτες ειναι απο αλουμινιο με σκοπο την εξοικονομηση βαρους. Αλλος το βλεπει σαν πλεονεκτημα, αλλος σαν μειονεκτημα. Η καταναλωση ειχε και κομματι εθνικης γιαυτο ειναι τοσο, εκει οντως υστερει. Παντως το αυτοματο εχει αλλη αισθηση και τραβηγμα. Αντιστοιχη εκδοση της active plus νομιζω ειναι η premium που εχει περιπου 28K.. σημαντικη διαφορα απο τα 33Κ 20 λεπτά πριν, nemom είπε Αν και δε διαφωνώ απαραίτητα περί ποιότητας, και ειδικά για το Νισάν, για άλλους λόγους όμως Τι θελει να πει ο ποιητης; Για το προηγουμενο μοντελο ή το καινουριο; Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2021 από bjj-p 1
nemom Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 4 λεπτά πριν, bjj-p είπε Τι θελει να πει ο ποιητης; Για το προηγουμενο μοντελο ή το καινουριο; Ευχαρίστως να σου απαντούσα αν η ερώτησή σου ήταν αντιληπτή.
bjj-p Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, nemom είπε 7 λεπτά πριν, bjj-p είπε Τι θελει να πει ο ποιητης = Ποιους λόγους; Για το προηγουμενο μοντελο ή το καινουριο= Ποιο μοντελο αφορουν οι ενστασεις; Τωρα;
nemom Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, bjj-p είπε Τωρα; Όχι άμεσα για το τωρινό μοντέλο, αλλά έμμεσα για τη μάρκα και το προκάτοχο μοντέλο. Ας μην το εξειδικεύσουμε όμως γιατί θα καταλήξει σε Χ vs Ψ .
bjj-p Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, nemom είπε Όχι άμεσα για το τωρινό μοντέλο, αλλά έμμεσα για τη μάρκα και το προκάτοχο μοντέλο. Ας μην το εξειδικεύσουμε όμως γιατί θα καταλήξει σε Χ vs Ψ . 15 λεπτά πριν, nemom είπε Ευχαρίστως να σου απαντούσα αν η ερώτησή σου ήταν αντιληπτή. Αρα δεν θελεις να απαντησεις, ευχαριστως. ΟΚ
nemom Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 4 λεπτά πριν, bjj-p είπε Αρα δεν θελεις να απαντησεις, ευχαριστως. ΟΚ Να μην κακοκαρδιστούμε. 😂
bjj-p Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, nemom είπε Να μην κακοκαρδιστούμε. 😂 Γιατι να κακοκαρδιστουμε; Παω πασο…
ge-lyk Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, tsofras είπε A ok , καλό για εσένα προφανώς αλλά λογική της χώρα ότι να είναι . 135-141 ρύπους το δικό σου , 121 εγώ αλλά επειδή δεν είναι hybrid δεν περνάω δακτύλιο Σίγουρα δεν το αναφέρει ως hybrid? Γιατί για το δικό μου (1.5 dsg) εκδίδεται κανονικά ως hybrid. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2021 από ge-lyk
tsofras Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 20 λεπτά πριν, ge-lyk είπε Σίγουρα δεν το αναφέρει ως hybrid? Γιατί για το δικό μου (1.5 dsg) εκδίδεται κανονικά ως hybrid. Μα δεν είναι mHev το δικό μου 1
paylidis Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 20 λεπτά πριν, ge-lyk είπε Σίγουρα δεν το αναφέρει ως hybrid? Γιατί για το δικό μου (1.5 dsg) εκδίδεται κανονικά ως hybrid. Το dsg «είναι hybrid». Το χειροκίνητο όχι 2
tsofras Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 2 λεπτά πριν, paylidis είπε Το dsg «είναι hybrid». Το χειροκίνητο όχι Εκτός αν είσαι διλιτρος ( yeah baby) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις