Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Εάν είναι να δώσεις τόσα λεφτά για αυτά τα δυο πηγαινε να δεις Q3. Πάνω κάτω στα ίδια είναι και είναι πολύ «πιο αυτοκινητο»…. Ή κ το Tiguan που επίσης αξίζει για εμένα 

Όταν λες πολύ πιο αυτοκίνητο τι εννοεις;😁

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, john1987 είπε

Όταν λες πολύ πιο αυτοκίνητο τι εννοεις;😁

Αυτό που είπες με την πόρτα για παράδειγμα…. Το golf είναι πολύ πιο αυτοκινητο από αυτά που είδες. Ομοιως τόσο το Tiguan οσο κ το Q3 υπερέχουν πολύ ποιοτικα…

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, john1987 είπε

Η πόρτα του Golf VII μου κλείνει πιο βαριά από αυτά, πράγμα που θεωρώ γελοίο για C-Suv και τα πλαστικά επίσης είναι πιο μαλακα/αφρώδη.

Η αίσθηση του πόσο βαριά κλείνει μια πόρτα είναι σε μεγάλο βαθμό τεχνητή.

Στο Golf VII η αίσθηση αυτή σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στο εξής εξάρτημα
images?q=tbn:ANd9GcRvI2nrEGA6cnCY4JRD42H

που σε παλιότερα Golf ήταν ενσωματωμένο στο μεντεσέ
images?q=tbn:ANd9GcR7Imdd_R94TNU-x31mIQ9

Χωρίς να σημαίνε απαραίτητα πολλά ή λίγα για την ποιότητα κατασκευής.
(Αν και δε διαφωνώ απαραίτητα περί ποιότητας,
και ειδικά για το Νισάν,
για άλλους λόγους όμως.)

Παρομοίως και τα μαλακά πλαστικά από μόνα δε σηματοδοτούν την ποιότητα κατασκευής.
Είναι λίγο «όσα βλέπει η πεθερά» μια φάση, αν μιλάμε περί ποιότητας.
Και περισσότερο είναι διάκοσμος-αίσθηση τα μαλακά πλαστικά.

Επεξ/σία από nemom
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, john1987 είπε

Σκέφτομαι να κάνω σε επόμενη φάση Q3, Tiguan και Tuscon!

Δεν ειναι των ψηλων, αλλα το Tiguan ηταν ενας ερωτας. Δεν εχω εμπειρια απο τα καινουργια μοντελα αλλα ειχα πιασει ενα παλιο TSI στα χερια μου και το πηγα λιγο και μου φανηκε (με την καλη εννοια) τανκ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, john1987 είπε

Test drive σε α) Nissan QQ και β) Peugeot 3008 εντός 10 ημερών.

α) Οδηγησα την έκδοση N Connexta χειροκίνητο 140 άλογα βενζίνη με κόστος καπου 30κ. Γενικά φαίνεται στιβαρό στο δρομο αλλά στην εθνική παρουσίασε πλευρικούς θορύβους λόγω της ροής του αέρα. Στον τομέα της άνεσης στις ανωμαλίες θα τκ χαρακτήριζα μέτριο. Είναι φορτωμένο με όλα τα συστήματα ασφαλείας (για τα οποία προσωπικά δεν τρελαίνομαι) και το  ΑCC που είναι αρκετά εντυπωσιακό. Σαν ποιότητα στο σαλόνι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και στο εξωτερικό του δεν έγινε ουσιώδης πρόοδος εμφανισιακά αλλά ανανέωση - οι πιο πολλές αλλαγές αφορούν στο εσωτερικό. Η αίσθηση στα πλαστικά μέτρια οπως και στην ποιότητα εικόνας του infotainment. Απο την έκδοση αυτή έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και έχει και κάμερα οπισθοπορειας και πλάγια κάμερα. Κατανάλωση γράψαμε 8,8λ που σημαίνει ότι δεδομένου ότι δεν υπάρχει πετρέλαιο υστερεί στον τομέα αυτό. Λένε θα έρθει και το ηλεκτρικό αλλά θα κάνει 40κ. Overall θεωρώ ότι πλέον το QQ έχασε το vfm του και ο ανταγωνισμός είναι μάλλον μπροστά του ειδικά στο εμφανισιακο κομμάτι. (παράδοση σε καινούργια σε 4 μήνες το N Connecta που έχει τον ψηφιακό πινακα κοστίζει 32κ αυτοματο).

β) Οδηγησα την έκδοση Active Plus με 130 άλογα πετρέλαιο η οποία κοστίζει καπου στα 33κ. Εξωτερικά είναι αρκετά εντυπωσιακό όπως και εσωτερικά φαίνεται κάπως "premium" / πρωτότυπο. Τα πλαστικά έχουν καλή αίσθηση χωρίς να είναι ιδιαίτερα μαλακά. Στο δρόμο μου φάνηκε πιο άνετο από το QQ - δυστυχώς εθνική δεν το βγάλαμε. Η τιμή μου φαίνεται ακριβή για αυτά που προσφέρει αλλά κακά τα ψέμματα είναι ένα αμάξι πληθωρικό που τραβάει τα βλεμματα και οι τιμές γενικά έχουν πάρει την ανιουσα. Επίσης μου άρεσε η θέση οδήγησης και η ευρύχωρη καμπίνα.

Ένα μικρό σχόλιο και για τα δύο αυτοκίνητα: Η πόρτα του Golf VII μου κλείνει πιο βαριά από αυτά, πράγμα που θεωρώ γελοίο για C-Suv και τα πλαστικά επίσης είναι πιο μαλακα/αφρώδη.

Νομιζω οτι εισαι προκατειλημμενος απεναντι στο qq. Αν σε αφησαν να δοκιμασεις το acc εισαι απο τους τυχερους. Καποια κομματια του αυτοκινητου, οπως ολες οι πορτες ειναι απο αλουμινιο με σκοπο την εξοικονομηση βαρους. Αλλος το βλεπει σαν πλεονεκτημα, αλλος σαν μειονεκτημα. Η καταναλωση ειχε και κομματι εθνικης γιαυτο ειναι τοσο, εκει οντως υστερει. Παντως το αυτοματο εχει αλλη αισθηση και τραβηγμα.

Αντιστοιχη εκδοση της active plus νομιζω ειναι η premium που εχει περιπου 28K.. σημαντικη διαφορα απο τα 33Κ
 

20 λεπτά πριν, nemom είπε

Αν και δε διαφωνώ απαραίτητα περί ποιότητας,
και ειδικά για το Νισάν,
για άλλους λόγους όμως

Τι θελει να πει ο ποιητης; Για το προηγουμενο μοντελο ή το καινουριο;

Επεξ/σία από bjj-p
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Τι θελει να πει ο ποιητης; Για το προηγουμενο μοντελο ή το καινουριο;

Ευχαρίστως να σου απαντούσα αν η ερώτησή σου ήταν αντιληπτή.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nemom είπε

 

7 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Τι θελει να πει ο ποιητης = Ποιους λόγους; Για το προηγουμενο μοντελο ή το καινουριο= Ποιο μοντελο αφορουν οι ενστασεις;

 

Τωρα;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Τωρα;

Όχι άμεσα για το τωρινό μοντέλο,
αλλά έμμεσα για τη μάρκα και το προκάτοχο μοντέλο.

Ας μην το εξειδικεύσουμε όμως γιατί θα καταλήξει σε Χ vs Ψ .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nemom είπε

Όχι άμεσα για το τωρινό μοντέλο,
αλλά έμμεσα για τη μάρκα και το προκάτοχο μοντέλο.

Ας μην το εξειδικεύσουμε όμως γιατί θα καταλήξει σε Χ vs Ψ .

 

15 λεπτά πριν, nemom είπε

Ευχαρίστως να σου απαντούσα αν η ερώτησή σου ήταν αντιληπτή.

Αρα δεν θελεις να απαντησεις, ευχαριστως. ΟΚ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, tsofras είπε

A ok , καλό για εσένα προφανώς αλλά λογική της χώρα ότι να είναι . 135-141 ρύπους το δικό σου , 121 εγώ αλλά επειδή δεν είναι hybrid δεν περνάω δακτύλιο :D

 

Σίγουρα δεν το αναφέρει ως hybrid? Γιατί για το δικό μου (1.5 dsg) εκδίδεται κανονικά ως hybrid. 

Επεξ/σία από ge-lyk
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

Σίγουρα δεν το αναφέρει ως hybrid? Γιατί για το δικό μου (1.5 dsg) εκδίδεται κανονικά ως hybrid. 

Μα δεν είναι mHev το δικό μου

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

Σίγουρα δεν το αναφέρει ως hybrid? Γιατί για το δικό μου (1.5 dsg) εκδίδεται κανονικά ως hybrid. 

Το dsg «είναι hybrid». Το χειροκίνητο όχι 

  • Like 2

  • Δημιουργία νέου...