Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ομοίως και στη VW ρώτα κι άλλες αντιπροσωπείες. Τα στοκ ετοιμοπαράδοτων είναι ίδιο για όλες, που σημαίνει οτι το ίδιο αυτοκίνητο αν το αγοράσεις μέσω της Καρέντα έχει Χ τιμή και μέσω άλλου dealer Υ τιμή. Γενικά υπάρχει μια VW στην Αθήνα που κάνει σταθερά καλή τιμή, αλλά αν θες στείλε πμ μη θεωρηθεί διαφήμιση :P 

Το δικό μου λες;

😂

όντως κάνει καλές τιμές με λίγο πίεση…

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, paylidis είπε

λίγο πίεση

μαχαίρι στο λαιμό; πιστόλι στον κρόταφο; εκβιασμός για την εξωσυζυγική σχέση; τι όλα μαζί;!😃

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσοι ενδιαφερθούν για καινούριο αυτοκίνητο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι (του '22) θα

1) χρυσοπληρώσουν με ΚΑΠΕΛΟ μεγάλο σε σχέση με ενάμιση χρόνο πριν 

2) θα το περιμένουν μέχρι την δευτέρα παρουσία (πολλούς μήνες αναμονή εκτός αν πάρουν κάτι διαμορφώσεις που τους έχουν ξεμείνει γιατί δεν τις θέλει κανένας)

3) Ενω θα το χρυσοπληρώσουν , θα τουw φερθούν σαν ζητιάνους τσάμπατζηδες.

 

ΥΓ

Αφου υπάρχουν βιαστικοί αγοραστές που αγοράζουν ότι να'ναι  & όσο όσο γιατί να ασχοληθούν με απαιτητικό πελάτη? Οι αναμονές που λένε  (1 έτος) είναι αυτές που τους έχουν πει από το εργοστάσιο πανευρωπαικά και σε άλλη ευρωπαική χώρα να πάτε αν δεν πάρετε κάτι που τους έχει ξεμείνει τόσο θα περιμένετε. Οσο η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά και οι καταναλωτές "παρακαλάνε" να αγοράσουν δεν πρόκειται να βελτιωθεί η κατάσταση. Πιαθνότερο σενάριο να δούμε μειώσεις τιμών και άνετες διαθεσιμότητες είναι το Β' εξάμηνο του 2023. Αν και για τις μειώσεις τιμών δεν θα ποντάριζα όλα μου τα λεφτά. Πριν βελτιωθεί η κατάσταση θα χειροτερέψει ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Δημοσ.

Έτσι, πολύ σωστά τα λες, ότι ανεβαίνει δεν πέφτει, δυστυχώς είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι οι υψηλές τιμές θα παραμείνουν ακόμα και να επιστρέψουμε σε κανονική ροή παραγωγής, και είναι φυσιολογικό γιατί θα πρέπει να βγάλουν τα σπασμένα από τις μειωμένες παραγγελίες τώρα...

Άσε που μόλις ξεμπλέξουμε με τις ελλείψεις ημιαγωγών, θα βρούμε κάτι άλλο να μας λείπει και άντε πάλι από την αρχή...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Οσοι ενδιαφερθούν για καινούριο αυτοκίνητο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι (του '22) θα

1) χρυσοπληρώσουν με ΚΑΠΕΛΟ μεγάλο σε σχέση με ενάμιση χρόνο πριν

2) θα το περιμένουν μέχρι την δευτέρα παρουσία (πολλούς μήνες αναμονή εκτός αν πάρουν κάτι διαμορφώσεις που τους έχουν ξεμείνει γιατί δεν τις θέλει κανένας)

3) Ενω θα το χρυσοπληρώσουν , θα του φερθούν σαν να είναι ζητιάνος που το ζητάει τσάμπα.

 

ΥΓ

Αφου υπάρχουν βιαστικοί αγοραστές που αγοράζουν ότι να'ναι  & όσο όσο γιατί να ασχοληθούν με απαιτητικό πελάτη? Οι αναμονές που λένε  (1 έτος) είναι αυτές που τους έχουν πει από το εργοστάσιο πανευρωπαικά και σε άλλη ευρωπαική χώρα να πάτε αν δεν πάρετε κάτι που τους έχει ξεμείνει τόσο θα περιμένετε. Οσο η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά και οι καταναλωτές "παρακαλάνε" να αγοράσουν δεν πρόκειται να βελτιωθεί η κατάσταση. Πιαθνότερο σενάριο να δούμε μειώσεις τιμών και άνετες διαθεσιμότητες είναι το Β' εξάμηνο του 2023. Αν και για τις μειώσεις τιμών δεν θα ποντάριζα όλα μου τα λεφτά. Πριν βελτιωθεί η κατάσταση θα χειροτερέψει ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες.

Σωστά αυτά που λες αλλά ο 1 χρόνος αναμονή αποθαρρύνει σίγουρα πελάτες και δεν μιλάω μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για άλλα άτομα που ξέρω. Γενικά, εγώ νομίζω ότι το "1 χρόνος" είναι τέχνασμα-οδηγία της εκάστοτε εταιρείας εργοστάσιο ακριβώς ώστε να φρενάρουν τις παραγγελίες (από εδώ και στο εξής) τόσο όσο χρειάζεται για να καταφέρουν να έρθουν στα ίσια τους μέχρι τα μέσα περίπου του επόμενου έτους και να καλύψουν την ζήτηση των αυτοκινήτων που αντιστοιχούν σε παραγγελίες μέχρι το τέλος του 2021 και οι οποίες στα συστήματά τους θα εμφανίζονται σήμερα σε "αναμονή παράδοσης".

Επιπλέον, υπάρχει και ένα άλλο κρίσιμο ζήτημα που εμένα τουλάχιστον με απασχολεί. Αν και δεν καίγομαι για νέο αυτοκίνητο, σκέφτομαι από την άλλη ότι αν δεν κινηθώ λίγο γρήγορα και το αφήσω για 2 χρόνια μετά που θα στρώσει η κατάσταση, το μοντέλο που σήμερα θεωρείται καινούργιο και με ενδιαφέρει, θα έχει αρχίσει να μπαγιατεύει. Όσο για τις τιμές δεν πέφτουν με τίποτα. Άντε κανα 500ρικο με κανένα προωθητικό πρόγραμμα λίγων μηνών. Οι πιο πολλές πιθανότητες είναι να πάρουν και άλλο μιας και πλέον τους κυνηγάνε και θα τους κυνηγάνε ακόμα περισσότερο στο μέλλον και για τις εκπομπές CO2 μεταξύ άλλων. 

Υ.Γ: Εμένα πάντως σε όσες αντιπροσωπείες έχω πάει (toyota,vw) μου έχουν πει για 2-3 αυξήσεις μες στον επόμενο χρόνο. Τώρα αν έριχναν άδεια για να πιάσουν γεμάτα δεν ξέρω.

 

Επεξ/σία από sxetikos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Σωστά αυτά που λες αλλά ο 1 χρόνος αναμονή αποθαρρύνει σίγουρα πελάτες και δεν μιλάω μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για άλλα άτομα που ξέρω. Γενικά, εγώ νομίζω ότι το "1 χρόνος" είναι τέχνασμα-οδηγία της εκάστοτε εταιρείας εργοστάσιο ακριβώς ώστε να φρενάρουν τις παραγγελίες (από εδώ και στο εξής) τόσο όσο χρειάζεται για να καταφέρουν να έρθουν στα ίσια τους μέχρι τα μέσα περίπου του επόμενου έτους και να καλύψουν την ζήτηση των αυτοκινήτων που αντιστοιχούν σε παραγγελίες μέχρι το τέλος του 2021 και οι οποίες στα συστήματά τους θα εμφανίζονται σήμερα σε "αναμονή παράδοσης".

Επιπλέον, υπάρχει και ένα άλλο κρίσιμο ζήτημα που εμένα τουλάχιστον με απασχολεί. Αν και δεν καίγομαι για νέο αυτοκίνητο, σκέφτομαι από την άλλη ότι αν δεν κινηθώ λίγο γρήγορα και το αφήσω για 2 χρόνια μετά που θα στρώσει η κατάσταση, το μοντέλο που σήμερα θεωρείται καινούργιο και με ενδιαφέρει, θα έχει αρχίσει να μπαγιατεύει. Όσο για τις τιμές δεν πέφτουν με τίποτα. Άντε κανα 500ρικο με κανένα προωθητικό πρόγραμμα λίγων μηνών. Οι πιο πολλές πιθανότητες είναι να πάρουν και άλλο μιας και πλέον τους κυνηγάνε και θα τους κυνηγάνε ακόμα περισσότερο στο μέλλον και για τις εκπομπές CO2 μεταξύ άλλων. 

Υ.Γ: Εμένα πάντως σε όσες αντιπροσωπείες έχω πάει (toyota,vw) μου έχουν πει για 2-3 αυξήσεις μες στον επόμενο χρόνο. Τώρα αν έριχναν άδεια για να πιάσουν γεμάτα δεν ξέρω.

 

Τα βλέπεις λίγο εγωκεντρικά , απλά δεν έχουν να παραδώσουν και αργουν πολύ να υλοποιήσουν τις παραγγελίες. Μην ψάχνεις να βρεις "τεχνάσματα" , η αλήθεια είναι απλή και προφανής. Τωρα αν ένας πελάτης μοιαζει με "πρήχτης" θα του φερθούν και λίγο αγενώς ώστε να τον διώξουν και μην τον έχουν στον σβέρκο τους. Οι αυξήσεις και οι αναμονές ξεκινουν από το εργοστάσιο και οι πωλητές εδώ απλά λένε τα κακά νέα. Αν είχαν αυτοκίνητο διαθέσιμο , θα στο έδιναν για να πάρουν το προσωπικό μπόνους που υπολογίζεται με την εξόφληση του αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Τα βλέπεις λίγο εγωκεντρικά , απλά δεν έχουν να παραδώσουν και αργουν πολύ να υλοποιήσουν τις παραγγελίες. Μην ψάχνεις να βρεις "τεχνάσματα" , η αλήθεια είναι απλή και προφανής. Τωρα αν ένας πελάτης μοιαζει με "πρήχτης" θα του φερθούν και λίγο αγενώς ώστε να τον διώξουν και μην τον έχουν στον σβέρκο τους. Οι αυξήσεις και οι αναμονές ξεκινούν από το εργοστάσιο και οι πωλητές εδώ απλά λένε τα κακά νέα. Αν είχαν αυτοκίνητο διαθέσιμο , θα στο έδιναν για να πάρουν το προσωπικό μπόνους που υπολογίζεται με την εξόφληση του αυτοκινήτου.

Δεν είπα κάτι εγωκεντρικό αντίθετα είπα την ωμή αλήθεια μαζί με αυτά που υποψιάζομαι ότι δεν μας λένε οι αντιπροσωπείες. Σίγουρα δεν έχουν τώρα stock να δώσουν. Δεν το αμφισβήτησα αυτό σε καμία περίπτωση!!!

Αλλά ο ένας χρόνος είναι ένα τεράστιο χρονικό διάστημα. Κολοσσοί είναι δεν είναι τίποτα χθεσινοί για να έχουν πέσει τόσο έξω με την προμήθεια των microchips. To 1 χρόνος εμένα μου φαίνεται εξωπραγματικό και θεωρώ ότι είναι κεντρική εντολή για να τρενάρουν τις παραγγελίες μέσω αποθάρρυνσης του πελάτη. Σίγουρα το αμάξι δεν θα έρθει στους 2-3 μήνες αλλά όχι και χρόνος. Μέσα στο χρόνο δεν ξέρει ο άλλος αν ζει ή αν πέθανε!! Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα η διαδικασία της παραγγελίας με αναμονή 1 χρόνο. Από τους 10 που μπαίνουν μέσα σε αντιπροσωπεία οι 5 τουλάχιστον φεύγουν με το που ακούνε ένα χρόνο για να μην πω οι 7...

Όσο για το "πρήχτης" εξαρτάται πώς το εννοείς. Παίρνοντας αμάξι που έχει πλέον ταρίφα 17.000-20.000 (μικρομεσαία κατηγορία) έχεις και απαιτήσεις να είναι εντάξει απέναντί σου οι υπεύθυνοι των αντιπροσωπειών και να μην σε περνάνε για κορόϊδο. Εγώ αν δούλευα σε αντιπροσωπεία πάντως θα έδειχνα απόλυτο σεβασμό στο ότι κάποιος έρχεται να μου ακουμπήσει τα λεφτά του για να πάρει ένα αμάξι, ειδικά όταν αυτά τα λεφτά δεν του περισσεύουν.

Επεξ/σία από sxetikos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

Σίγουρα το αμάξι δεν θα έρθει στους 2-3 μήνες αλλά όχι και χρόνος. Μέσα στο χρόνο δεν ξέρει ο άλλος αν ζει ή αν πέθανε!!

 Και ομως σκέφτεσαι εγωκεντρικά και συναισθηματικά αρνούμενος την πιθανότητα της αδυναμίας να ανταποκριθούν νωρίτερα. Τα περισσότερα τσιπάκια των αυτοκινήτων είναι φθηνότερα του  μισού USD και λόγω ελλείψεων οι κατασκευαστές ολοκληρωμένων έχουν αναδιανείμει την παραγωγή σε ακριβότερα που βγάζουν πολλά λεφτά.  Αυτό γίνεται γιατί δεν μπορεί ο κατασκευαστής που έδινε 15-20 chips/αυτοκίνητο να πει ότι τα υπόλοιπα πλην του κεντρικού επεξεργαστή στα πουλούσα όλα μαζί 2 USD αλλά από αύριο θα στα δίνω 200 γιατί άλλοι (π.χ. κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων)  μου τα δίνουν για να κατασκευάσω δικά τους. Αυτά τα συμβόλαια συνήθως έχουν ετήσια ισχύ και ανανεώνονται αν συμφέρει και τις 2 πλευρές.

18 λεπτά πριν, sxetikos13 είπε

θα έδειχνα απόλυτο σεβασμό στο ότι κάποιος έρχεται να μου ακουμπήσει τα λεφτά του για να πάρει ένα αμάξι, ειδικά όταν αυτά τα λεφτά δεν του περισσεύουν.

Σεβασμό τι έννοείς , να σου δώσει το δικό του μέχρι να του στείλει καινούριο το εργοστάσιο μετά από 1 χρόνο? Το ενδεχόμενο να τσαντίστηκες γιατι δεν σου άρεσε η απάντηση που σου έδωσε το σκέφτηκες? Βέβαια υπάρχει το ενδεχόμενο ο πωλητής να μην σε συμπάθησε και να μην ήθελε το μπόνους της πώλησης.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.

Μην αγχώνεστε. Παραγγελία Ford Fiesta ST2 με permormance pack & ηλιοροφή τέλος Μαΐου. Αναμενόμενη παραλαβή Νοέμβρη. Με ενημέρωσαν ότι λόγω facelift και μετά απο απόφαση του εργοστασίου ενημέρωσε η εισαγωγική ότι όσοι περιμένουν να παραλάβουν fiesta θα πάρουν το facelift όπως κι εγώ αλλά πάμε για Φλεβάρη με Μάρτη και λογικά στην ίδια τιμή!

Με τις υγείες μου. χαχαχ

  • Sad 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gmts είπε

Με ενημέρωσαν ότι λόγω facelift και μετά απο απόφαση του εργοστασίου ενημέρωσε η εισαγωγική ότι όσοι περιμένουν να παραλάβουν fiesta θα πάρουν το facelift όπως κι εγώ αλλά πάμε για Φλεβάρη με Μάρτη

Αποκλείεται  , τέχνασμα του πωλητή που δεν θέλει μπόνους για τα Χριστούγεννα.

Δημοσ.
1 minute ago, jgeorgiou said:

Αποκλείεται  , τέχνασμα του πωλητή που δεν θέλει μπόνους για τα Χριστούγεννα.

Σιγουράκι χαχαχ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gmts είπε

Σιγουράκι χαχαχ

Να δεις που θα το πάρει ο πωλητής τον Νοέμβριο στο γκαραζ του και θα σου κάνει DIY facelift και θα στο παραδώσει 3-4 μήνες μετά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

 Και ομως σκέφτεσαι εγωκεντρικά και συναισθηματικά αρνούμενος την πιθανότητα της αδυναμίας να ανταποκριθούν νωρίτερα. Τα περισσότερα τσιπάκια των αυτοκινήτων είναι φθηνότερα του  μισού USD και λόγω ελλείψεων οι κατασκευαστές ολοκληρωμένων έχουν αναδιανείμει την παραγωγή σε ακριβότερα που βγάζουν πολλά λεφτά.  Αυτό γίνεται γιατί δεν μπορεί ο κατασκευαστής που έδινε 15-20 chips/αυτοκίνητο να πει ότι τα υπόλοιπα πλην του κεντρικού επεξεργαστή στα πουλούσα όλα μαζί 2 USD αλλά από αύριο θα στα δίνω 200 γιατί άλλοι (π.χ. κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων)  μου τα δίνουν για να κατασκευάσω δικά τους. Αυτά τα συμβόλαια συνήθως έχουν ετήσια ισχύ και ανανεώνονται αν συμφέρει και τις 2 πλευρές.

Σεβασμό τι έννοείς , να σου δώσει το δικό του μέχρι να του στείλει καινούριο το εργοστάσιο μετά από 1 χρόνο? Το ενδεχόμενο να τσαντίστηκες γιατι δεν σου άρεσε η απάντηση που σου έδωσε το σκέφτηκες?

Ξέρω πολύ καλά τι συμβαίνει φίλος και τι έχει γίνει με τα τσιπάκια. Έχω ασχοληθεί πολύ τον τελευταίο καιρό λόγω ενδιαφέροντος για αγορά αυτοκινήτου. Εγώ δεν λέω ότι μπορούν να ανταποκριθούν και κάτι μας κρύβουν. Αλλά επαναλαμβάνω στον 1 χρόνο αναμονή ο άλλος δεν ξέρει αν ζει ή αν πέθανε θα πάει να αγοράσει αμάξι?? Λες να μην το ξέρουν αυτό οι αντιπροσωπείες? Η μείωση στις πωλήσεις/κρατήσεις τους επόμενους μήνες ως απόρροια της μεγάλης αναμονής που επικαλόυνται στους ενδιαφερόμενους, τους δίνει τον απαραίτητο χρόνο ώστε να καλύψουν την υπάρχουσα ζήτηση και να φέρουν την κατάσταση σε μια ισορροπία. Αλλιώς θα δίνουν μονίμως 1 χρόνο αναμονή από εδώ και πέρα, πολιτική που εκ των πραγμάτων ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ. Θα πάνε άπατοι αν συνεχίσουν έτσι σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών. Δηλαδή αυτοί θα αυξάνουν την τιμή, θα παρατείνουν και την αναμονή και θα έχουν απαίτηση να πάνε να αγοράσουν τα αυτοκίνητά τους??

Όσο για το σεβασμό.. Το έχω γράψει και σε προηγούμενο μήνυμα. Αν ο υπεύθυνος το αφήσει στην τύχη του και σε 6 (9) μήνες να μπορεί να έρθει το αμάξι, στον 1 χρόνο τελικά θα παραλάβεις γιατί αυτός που έπρεπε να πράξει τα δέοντα το αμέλησε. Δεν μπορεί στην ίδια εταιρεία (toyota) στην μια αντιπροσωπεία να σου λέει γενικά και αόριστα πράγματα και στην άλλη να σου λέει συγκεκριμένο μήνα παραλαβής και ότι πληροφορία θες για τις τιμές σε επιμέρους εξοπλισμό. Δεν περισσεύουν ούτε τα 15.000 ούτε τα 20.000.

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Αποκλείεται  , τέχνασμα του πωλητή που δεν θέλει μπόνους για τα Χριστούγεννα.

Φίλε ξαναδιάβασε τι έχω γράψει μέχρι στιγμής και άσε τις εξυπνάδες. Ο πωλητής στη συγκεκριμένη περίπτωση καλύπτει τον extra χρόνο με καινούργιο μοντέλο (facelift) και στην ίδια τιμή. Δεν αφήνει τον αγοραστή στα κρύα του λουτρού. Πας στην αντιπροσωπεία για να σε συμβουλέψουν και να σου πουν 5 πράγματα παραπάνω και όχι να σε ξεπετάξουν. Ο τρόπος προσέγγισης μετράει και ας σου φέρουν το αμάξι σε 10 χρόνια που λέει ο λόγος...

Επεξ/σία από sxetikos13
Δημοσ.

Επειδή μείωση τιμών δεν έκανε ποτέ και καμιά εταιρεία, προσωπικά πιστεύω ότι είναι το ιδανικότερο να κλείσει κάποιος αυτοκίνητο τώρα (ειδικά αν κάποια αντιπροσωπεία του δώσει κλειδωμένη τιμή), καθώς από ότι φαίνεται όλο και πιο πάνω θα πηγαίνουν. Ως προς την αναμονή, ειδικά για όσους δεν το βιάζονται, μπορούν απλά να ακυρώσουν στην πορεία αν δουν ότι αλλάζει κάτι στην τιμή ή στην παράδοση σε άλλο μοντέλο...

  • Like 1
Δημοσ.

Κολλησα απο τον φιλο tsofras τελικα και εγω,λιγο η γυναικα που προτιμουσε suv λιγο κατι τυχερα ανεβηκα απο το i30 nline στο tuscon distinctive με τα 180 αλογα.Δεν ξερω αν εχει κανεις γνωμη,σε γενικες γραμμες καλα πραγματα διαβαζω,αλλα ειναι θηριο το ατιμο ,δεν ξερω αν θα μπορω να το κανω καλα 😂

  • Like 4

  • Δημιουργία νέου...