Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 10/10/2021 στις 3:05 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

2μηνο update μετά απο 2.500χλμ με το Corolla.

+

  • Ήσυχη μηχανή που τραβάει ωραία σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κιβώτιο, πάει 140-150 ξεκούραστα στο ταξίδι, ούτε κατα διάννοια δεν υπάρχει δόνηση
  • Χρήσιμος εξοπλισμός που δε τον θεωρούσα απαραίτητο αλλά τον είχε βασικό και τώρα τον χρησιμοποιώ (hill assist, ACC)
  • Νορμάλ κατανάλωση για μεγάλο/βαρύ αυτοκίνητο, στην Εθνική 6/100 στην πόλη 8/100
  • Ωραία οδηγική συμπεριφορά, έχει καλό πάτημα, καλά κρατήματα, δεν έχει καθόλου body roll, γενικά είναι βιδωμένο στο δρόμο

-

  • Είναι μικρό μέσα, το θυμάμαι που το έλεγε ο Τσόφρας αλλά τώρα το βλέπω καθημερινά. Το πίσω αριστερά κάθισμα είναι αχρηστευμένο όπως οδηγώ γιατί λογικά οι γιαπωνέζοι φτιάχνουν θέση οδήγησης για άτομα 1.65 το πολύ
  • Το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι εκνευριστικό. Κυρίως γιατί δε πιάνει σε κάθε πάτημα του κουμπιού. Παρότι έχει έξυπνη λειτουργία με τον υπολογιστή (μπαίνει αυτόματα όταν σβήνεις μηχανή, βγαίνει αυτόματα με πρώτη κλπ), υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να την πατήσεις. Προχθές δεν είχα ανοίξει τον καθρέφτη, πατάω το χειρόφρενο για να πιάσει και τελικά τσουλούσα πίσω, πάλι καλά που ήμουν σε ίσιωμα γιατί σε ανηφόρα θα χτυπούσα πίσω
  • Τα λάστιχα που έβαλε η Τογιότα είναι πολύ θορυβώδη ακόμα και σε ταχύτητες πόλης, σε διπλά φόρα λένε πως με καλύτερα λάστιχα υπάρχει σημαντική βελτίωση. 

Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου..

Αν μπορείς να αναφέρεις ποια έκδοση έχεις .. Δεν ξέρω αν τα έχεις αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση σου.. Δεν βρήκα κάτι!

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει .. έχω πάρει και προσφορά για την active +

 

Με προβληματίζει το θέμα της ορατότητας προς τα πίσω.. όταν έκανα όπισθεν κατάλαβα ακριβώς γιατί είναι απαραίτητη η κάμερα πίσω.

Επίσης να σε ρωτήσω για την εμπειρία σου για τηλεφωνικές κλήσεις μέσω bluetooth.. Σε σχέση και με τα λάστιχα όπως έγραψες στο τέλος..

 

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, sdeogr είπε

Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου..

Αν μπορείς να αναφέρεις ποια έκδοση έχεις .. Δεν ξέρω αν τα έχεις αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση σου.. Δεν βρήκα κάτι!

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει .. έχω πάρει και προσφορά για την active +

 

Με προβληματίζει το θέμα της ορατότητας προς τα πίσω.. όταν έκανα όπισθεν κατάλαβα ακριβώς γιατί είναι απαραίτητη η κάμερα πίσω.

Επίσης να σε ρωτήσω για την εμπειρία σου για τηλεφωνικές κλήσεις μέσω bluetooth.. Σε σχέση και με τα λάστιχα όπως έγραψες στο τέλος..

 

Λοιπόν έχω την Eco που νομίζω καταργήθηκε μια εβδομάδα απο όταν έκανα παραγγελία. 

Η ορατότητα δεν είναι τόσο καλή αλλά η κάμερα είναι στο βασικό εξοπλισμό. Με λίγο πίεση σου δινουν και τους πίσω αισθητήρες. 

Δεν χρησιμοποιώ το σύστημα της Τογιότα για το τηλέφωνο αλλά το Car Play απο το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν έχει διακοπές, με ακούνε καθαρά, δε χρειάζεται να μιλάω δυνατά κλπ. Το μαμίσιο σύστημα το χρησιμοποιώ μόνο για ραδιόφωνο που και που. 

Όποια άλλη ερώτηση έχεις μου λες 😎 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Λοιπόν έχω την Eco που νομίζω καταργήθηκε μια εβδομάδα απο όταν έκανα παραγγελία. 

Η ορατότητα δεν είναι τόσο καλή αλλά η κάμερα είναι στο βασικό εξοπλισμό. Με λίγο πίεση σου δινουν και τους πίσω αισθητήρες. 

Δεν χρησιμοποιώ το σύστημα της Τογιότα για το τηλέφωνο αλλά το Car Play απο το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν έχει διακοπές, με ακούνε καθαρά, δε χρειάζεται να μιλάω δυνατά κλπ. Το μαμίσιο σύστημα το χρησιμοποιώ μόνο για ραδιόφωνο που και που. 

Όποια άλλη ερώτηση έχεις μου λες 😎 

Hatchback?

Δημοσ.

Γενικά περί καινούργιων την δεδομένη στιγμή οι περισσότερες αντιπροσωπείες έχουν αναμονή 6 μήνες +, χωρίς καμία εγγύηση ότι το αμάξι θα έχει τα έξτρα (εάν διαλέξεις κάποια έξτρα) που θα ζητήσει ο πελάτης λόγω ελλείψεων. 

Κάποια μεταχειρισμένα έχουν ανέβει σχεδόν 50% ενώ τα ετοιμοπαράδοτα τα κοιτάς με το κιάλι (UK)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παίδες.

Έχει κανείς εμπειρία με την 118 F40; 

Έχει αρχίσει να στροβιλίζεται στο μυαλό μου το να αλλάξω το τίμιο Α1 μετά από σχεδόν 9 χρόνια.

Όντας όμως "Γερμανός" στα αυτοκίνητα και επειδή θέλω να ανέβω κατηγορία κοιτάω τον άσο και το Α3. Την Α την έχω βγάλει από την εξίσωση όπως και το golf. 

Επεξ/σία από aris_rom
Δημοσ.

Έχουμε F40… περίμενε λίγο τον αρμόδιο 😅

Την Α γιατί την έβγαλες από την εξίσωση; Προσωπικα μάλλον την άλφα παρά τον ασσο θα προτιμούσα…

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, paylidis είπε

Έχουμε F40… περίμενε λίγο τον αρμόδιο 😅

Την Α γιατί την έβγαλες από την εξίσωση; Προσωπικα μάλλον την άλφα παρά τον ασσο θα προτιμούσα…

Summon @eMike

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, paylidis είπε

Έχουμε F40… περίμενε λίγο τον αρμόδιο 😅

Την Α γιατί την έβγαλες από την εξίσωση; Προσωπικα μάλλον την άλφα παρά τον ασσο θα προτιμούσα…

Καλημέρα!

Την έχω ζήσει αρκετά την Α οπότε δεν μου κάνει και τόσο κλικ. Την έχει η φαμίλια. Ασχέτως αυτού όμως, καθώς δεν είναι δικιά μου ώστε να την έχω βαρεθεί, με έχει απογοητεύσει λίγο η ποιότητα του εσωτερικού της. Ενώ είναι κούκλα μέσα, μοντέρνα κλπ οι διακόπτες, το touchpad και τα πλαστικά σε αρκετά μέρη είναι, πλαστικά(εννοώ όχι επιπέδου μερκ). Συν ότι και για να την κάνεις και ωραία πρέπει να βάλεις πολλά πακέτα οπότε αναγκαστικά ξεφεύγεις σε τιμή. 

Δλδ την 118 sportline αυτόματη με κάποια καλούδια θα την βρεις στα 30-32 με κάποια προσφορά. Η Α φεύγει πιο πάνω. Αν κάνω λάθος για την τιμή με διορθώνετε.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, aris_rom είπε

Καλημέρα!

Την έχω ζήσει αρκετά την Α οπότε δεν μου κάνει και τόσο κλικ. Την έχει η φαμίλια. Ασχέτως αυτού όμως, καθώς δεν είναι δικιά μου ώστε να την έχω βαρεθεί, με έχει απογοητεύσει λίγο η ποιότητα του εσωτερικού της. Ενώ είναι κούκλα μέσα, μοντέρνα κλπ οι διακόπτες, το touchpad και τα πλαστικά σε αρκετά μέρη είναι, πλαστικά(εννοώ όχι επιπέδου μερκ). Συν ότι και για να την κάνεις και ωραία πρέπει να βάλεις πολλά πακέτα οπότε αναγκαστικά ξεφεύγεις σε τιμή. 

Δλδ την 118 sportline αυτόματη με κάποια καλούδια θα την βρεις στα 30-32 με κάποια προσφορά. Η Α φεύγει πιο πάνω. Αν κάνω λάθος για την τιμή με διορθώνετε.

Συμφωνω για την τιμη. Για να γινει "αυτοκινητο" η A (μεγαλες οθονες, Progressive Line τουλαχιστον) βγαινει 37κ +

Σιγουρα ο ασσος εχει πιο ποιοτικο εσωτερικο αλλα πολυ βαρετο επισης! :P

 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 3
Δημοσ.

Παντως σχετικά με τις μεγάλες οθόνες έχουν ήδη αρχίσει μετατροπές από μικρές σε μεγάλες με αρκετά νορμαλ κόστη (μεταξύ 1000-2000). Το έκανε φίλος που το είχε πάρει με τις μικρές σε κάποιον προ ημερών 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, aris_rom είπε

Καλησπέρα παίδες.

Έχει κανείς εμπειρία με την 118 F40; 

Έχει αρχίσει να στροβιλίζεται στο μυαλό μου το να αλλάξω το τίμιο Α1 μετά από σχεδόν 9 χρόνια.

Όντας όμως "Γερμανός" στα αυτοκίνητα και επειδή θέλω να ανέβω κατηγορία κοιτάω τον άσο και το Α3. Την Α την έχω βγάλει από την εξίσωση όπως και το golf. 

 

16 ώρες πριν, paylidis είπε

Έχουμε F40… περίμενε λίγο τον αρμόδιο 😅

Την Α γιατί την έβγαλες από την εξίσωση; Προσωπικα μάλλον την άλφα παρά τον ασσο θα προτιμούσα…

 

15 ώρες πριν, tsofras είπε

Summon @eMike

Έλα! Εδώ... 😁

Την έχω στην έκδοση M Sport. 

Αυτά που εγώ ξεχωρίζω στα δυο άκρα είναι 

+

Εξαιρετικο ποιοτικά εσωτερικό, τουλάχιστον στη δική μου έκδοση. 

Ωραία κύλιση, απροβληματιστο οδηγικα, κινείται αξιοπρεπεστατα, χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο από δύναμη. 

Πολύ ωραίο σασμάν. 

Πανέμορφα φουλ ψηφιακά οργανα και infotainment με όλες τις συνδεσιμοτητες ασύρματες. 

Το πιο όμορφο σε σχέση με τον ανταγωνισμό(προσωπική άποψη αυτή φυσικά) 

 

-

Μικρό αμάξι. Πιο μικρό απο όσο δείχνει. Ειδικά πίσω μικρό και στενό, πρέπει να σπάσεις ολο σου το σώμα για να μπεις. Οδηγός συνοδηγός είναι οκ από χώρο και άνεση. 

"Λίγο αμάξι" για τα σχεδόν 40Κ που κοστίζει. Πανάκριβο, είδικά όταν το Α3 με αντίστοιχο ή και καλύτερο εξοπλισμό θα το πάρεις σχεδόν 10 κάτω.. 

 

Συνολικά πολυ καλό αμάξι αλλά αν κόστιζε - στην έκδοση Μ - 10Κ κάτω.. 

Δε το έχω αγοράσει και δε θα το αγόραζα ποτέ στα λεφτά αυτά. 

 

  • Like 6
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους , μετά από μπόλικη μελέτη τους τελευταίους μήνες ,κατέληξα σε hyundai i30 nline 159 άλογα , δοκίμασα απο fiesta και puma μεχρι captur και c4 , δεν μπόρεσε να  ικανοποιήσει τον κάγκουρα που κρύβω ακόμη μέσα μου (34 ετών).Η μονη παράκληση απο την γυναίκα να είναι πεντάθυρο με χώρους , αλλά κατά τα άλλα το χάτσμπακ για μένα ήταν μονόδρομος.

Πρώτα ο θεός το περιμένω τέλη Νοέμβρη.

245037592_567431431202833_7199258033174750082_n.jpg

  • Like 16
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Yiorgos_7 είπε

Καλησπέρα σε όλους , μετά από μπόλικη μελέτη τους τελευταίους μήνες ,κατέληξα σε hyundai i30 nline 159 άλογα , δοκίμασα απο fiesta και puma μεχρι captur και c4 , δεν μπόρεσε να  ικανοποιήσει τον κάγκουρα που κρύβω ακόμη μέσα μου (34 ετών).Η μονη παράκληση απο την γυναίκα να είναι πεντάθυρο με χώρους , αλλά κατά τα άλλα το χάτσμπακ για μένα ήταν μονόδρομος.

Πρώτα ο θεός το περιμένω τέλη Νοέμβρη.

245037592_567431431202833_7199258033174750082_n.jpg

Άντε με το καλό , περιμένουμε και review


  • Δημιουργία νέου...