oykas2001 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 19 λεπτά πριν, paylidis είπε Κάποτε χαιρόμασταν με τα εξακύλινδρα τώρα ανάβουμε πυροτεχνήματα για να βγει κανένα τετρακύλινδρο. οιμε άστα να πάνε, πραγματικά όμως. 2 λεπτά πριν, filarhos είπε Αρχικά κι εμένα δεν μου άρεσαν τα δικύλινδρα και τρικύλινδρα, σαν ιδέα... Μέχρι που οδήγησα πρώτη φορά το XC40 και μετά το αγόρασε ο πατέρας μου. Έχω συμπληρώσει περίπου 1000χλμ. Σε ακριβές κατασκευές, γιατί το 40 είναι μια από αυτές, δεν καταλαβαίνεις πόσους κυλίνδρους έχεις. Δεν ακούς τον κινητήρα παρά μόνο όταν κάνει kick down 3-4 ταχύτητες... Και τελικά δεν σε ενδιαφέρει τι και πως είναι, παρά μόνο ότι έχεις διαθέσιμα περισσότερα από 20 κιλά ροπής σε όλο το φάσμα... (+ το αυτόματο) Ειδικά πηγαίνοντας στο χωριό με μέση ~60χλμ ώρα επικρατούσε ησυχία, το ίδιο ήσυχο με το passat βέβαια... Τώρα για την αξιοπιστία, δεν πιστεύω ότι +1 +3 κύλινδροι κάνουν τη διαφορά. Αλλά ο συνδυασμός υπερπλήρωσης με την χρήση κακής ποιότητας υλικών ή κακή μελέτη είναι ο ύποπτος για αστοχίες... Δυστυχώς παραδείγματα κακής αξιοπιστίας και αστοχιών, με σωστή συντήρηση, υπάρχουν σε όλους τους συνδυασμούς κυβικών ατμοσφαιρικών με υπερπλήρωση κ.α. Υ.Γ. Αυτό που προτείνω πλέον είναι να βλέπουν την απόδοση και τίποτα άλλο. Από την σύντομη εργασιακή σχέση με αντιπροσωπία αυτοκινήτων από μικρός είχα καταλήξει ότι 100-150 ίππους με υπερπλήρωση είναι ότι χρειάζεται και μπορεί να διαχειριστεί ο μέσος άνθρωπος (αν είναι και αυτόματο πέφτει και λίγο 80-120ίππους). Με δεδομένο βάρος τα περίπου 1300 κιλά. Σημείωση μετά από λίγο καιρό από τα "τέρατα", έτσι τα απόκαλούσαν των 250+ ίππων διάλεγα για την παραβή πελατών ένα roomster ή στην καλυτερη ένα A3 5θυρο αυτόματο. Έχεις δίκιο, η οικονομία έσπρωξε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίξουν 3κύλινδρους κινητήρες και δυστυχώς στα φτηνά τουλάχιστον (λέμε τώρα και καμία μλκ, γιατί όλα ακρίβηναν), έχω επιφυλάξεις για την ποιότητα, όσο καλή συντήρηση και να κάνεις. Επίσης πολύ σπαστικό για μένα και δεν μπορώ να το συνηθίσω σε σχέση με το ατμόσφαιρα passat που έχω: μέχρι τις στροφές που θα μπει το τούρμπο, ψόφιο. Και σε συνδυασμό με το start-stop, άστα βράστα... 1
filarhos Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, oykas2001 είπε άστα να πάνε, πραγματικά όμως. Έχεις δίκιο, η οικονομία έσπρωξε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εξελίξουν 3κύλινδρους κινητήρες και δυστυχώς στα φτηνά τουλάχιστον (λέμε τώρα και καμία μλκ, γιατί όλα ακρίβηναν), έχω επιφυλάξεις για την ποιότητα, όσο καλή συντήρηση και να κάνεις. Επίσης πολύ σπαστικό για μένα και δεν μπορώ να το συνηθίσω σε σχέση με το ατμόσφαιρα passat που έχω: μέχρι τις στροφές που θα μπει το τούρμπο, ψόφιο. Και σε συνδυασμό με το start-stop, άστα βράστα... Κοίτα επειδή κάθε μέρα οδηγάω το passat ατμόσφαιρα και το punto diesel turbo, σε καταλαβαίνω... Νοιώθεις ότι το πρώτο είναι πιο εύκολο αλλά αν στο δεύτερο κρατάς τις στροφές πάνω από 1300 έχεις πολύ δύναμη που το πρώτο θέλει κατέβασμα για να ακολουθήσει... Επιπλέον ότι και να κάνεις οι διαφορές σε κατανάλωση (καλά είναι και το καύσιμο και τα 300 κιλά επιπλέον του πρώτου) είναι χαοτικές. Ενδεικτικά στις ίδιες συνθήκες: passat: >5 7 8 και αντίστοιχα punto: 3,3 <4 <5,5. (χωριό με μέση ~60χλμ/ώρα, κηφισός πρωί μεσημέρι, ταξίδι με μέση 115χλμ/ώρα) Υ.Γ. Το sns να το απενεργοποιείς. Κακό στην μπαταρία σου κάνεις και δεν ξέρω και σε τι άλλο... Πριν λίγο καιρό σε ούτε 2 ετών xc40 αλλάξαμε την μικρή μπαταρία.
paylidis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στο λαιμό μου κάθονται πραγματικά… εάν η φορολογική μου κατάσταση μου το επέτρεπε θα είχα πιθανότατα κάποιο v6-v8… αλλά με νύχια κ με δόντια κάθε χρόνο γλυτωνω με αναλώσεις κεφαλαίου με πολύ λιγότερα κυβικά. Δε ξεχνιέται παντως το εξακύλινδρο σε σειρά Ε60… το έδωσα γιατί το θεωρούσα παππουδιστικο τότε αλλά τώρα που το σκεφτομαι θεωρω ότι ήταν από τα καλύτερα Bmw (ίσως κ γενικά ότι καλύτερο έχει περάσει από τα χέρια μου) Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2021 από paylidis 4
oykas2001 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, filarhos είπε Κοίτα επειδή κάθε μέρα οδηγάω το passat ατμόσφαιρα και το punto diesel turbo, σε καταλαβαίνω... Νοιώθεις ότι το πρώτο είναι πιο εύκολο αλλά αν στο δεύτερο κρατάς τις στροφές πάνω από 1300 έχεις πολύ δύναμη που το πρώτο θέλει κατέβασμα για να ακολουθήσει... Επιπλέον ότι και να κάνεις οι διαφορές σε κατανάλωση (καλά είναι και το καύσιμο και τα 300 κιλά επιπλέον του πρώτου) είναι χαοτικές. Ενδεικτικά στις ίδιες συνθήκες: passat: >5 7 8 και αντίστοιχα punto: 3,3 <4 <5,5. (χωριό με μέση ~60χλμ/ώρα, κηφισός πρωί μεσημέρι, ταξίδι με μέση 115χλμ/ώρα) Υ.Γ. Το sns να το απενεργοποιείς. Κακό στην μπαταρία σου κάνεις και δεν ξέρω και σε τι άλλο... Πριν λίγο καιρό σε ούτε 2 ετών xc40 αλλάξαμε την μικρή μπαταρία. Το arona με το start stop είναι του πεθερού μου, ευτυχώς δεν το παίρνω πολύ. Και τον έχω δασκαλέψει να το απενεργοποιεί. Τώρα που το σκέφτομαι, κακώς δεν τον είπα πέρισυ να πάει να δει το duster 4x4, τώρα θα το είχα καβατζώσει εγώ... Στο δικό μου passat, με ~26 χλμ σε επαρχιακό δρόμο για να πάω στη δουλειά και λίγα χλμ μέσα στην Κομοτηνή για τα παιδιά (που έχουμε και κίνηση τελευταίες δύο βδομάδες γιατί περνάνε σωλήνες αερίου - δε μου έλειψε καθόλου από Θεσσαλονίκη η κίνηση), έχω μέση κατανάλωση 8,5 λίτρα. Στην Εγνατία εύκολα 7-7,5 με φουλ πράγματα. 2 ώρες πριν, paylidis είπε Στο λαιμό μου κάθονται πραγματικά… εάν η φορολογική μου κατάσταση μου το επέτρεπε θα είχα πιθανότατα κάποιο v6-v8… αλλά με νύχια κ με δόντια κάθε χρόνο γλυτωνω με αναλώσεις κεφαλαίου με πολύ λιγότερα κυβικά. Δε ξεχνιέται παντως το εξακύλινδρο σε σειρά Ε60… το έδωσα γιατί το θεωρούσα παππουδιστικο τότε αλλά τώρα που το σκεφτομαι θεωρω ότι ήταν από τα καλύτερα Bmw (ίσως κ γενικά ότι καλύτερο έχει περάσει από τα χέρια μου) κακώς το έδωσες, αυτό το "παππουδίστικο" δεν κολλάει πια έτσι όπως είναι τα πράγματα... 1
paylidis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 52 λεπτά πριν, oykas2001 είπε κακώς το έδωσες, αυτό το "παππουδίστικο" δεν κολλάει πια έτσι όπως είναι τα πράγματα... Στα 23 το ένιωθα ΠΟΛΥ παππουδιστικο… 😂 σημερα θα το καβάλαγα ξανά άνετα 1
korakios Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 5 ώρες πριν, paylidis είπε Κάποτε χαιρόμασταν με τα εξακύλινδρα τώρα ανάβουμε πυροτεχνήματα για να βγει κανένα τετρακύλινδρο. οιμε εγω δικύλινδρο έχω 😛 τουφου-τουφου-τουφου-τουφου
techPro Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Μια απορία: Κυκλοφορούν πλέον στην Ευρώπη sport sedan AWD αυτοκίνητα της κατηγορίας του Mitsubishi Lancer Ralliart (όχι του Evo) ή του Subaru WRX (όχι του STI);
oykas2001 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 5 ώρες πριν, korakios είπε εγω δικύλινδρο έχω 😛 τουφου-τουφου-τουφου-τουφου ποιό είναι 2κύλινδρο;;;;
korakios Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, oykas2001 είπε ποιό είναι 2κύλινδρο;;;; το panda με τον twinair (875cc 2κιλυνδράκια με τούρμπο)
korakios Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 14 ώρες πριν, oykas2001 είπε Έλα ρε συ νόμιζα τρεις είχε!!!! ο νέος χιλιάρης firefly είναι με τρεις . Ο twinair είχε πάρει βραβείο πριν 10 χρόνια οταν πρωτοβγήκε Έβγαινε στα 105 άλογα , αλλά λόγω ρύπων κατέληξε σήμερα στα 85 άλογα (βενζίνης) Σκέφτομαι αργότερα (μετά την εγγύηση) να του βάλω πρόγραμμα αλλά είναι 2 τα προβλήματα Είναι φυσικού αερίου και δε θέλω να πειράξω καθόλου το σύστημα αερίου Ο euro6 έχει διαφορετικό καπάκι και τουρμπίνα , μου είπαν οτι τα σηκώνει άνετα , αλλά το σκέφτομαι
oykas2001 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 Μην τον πειράξεις, αφού είναι αέριο, θα χαλάσει σίγουρα κάτι, άσε που θα ανέβει και η κατανάλωση. Μια χαρά σε βρίσκω, κρίμα που εδώ δεν έχουμε φυσικό αέριο ούτε για πλάκα και δε βλέπω να έχουμε σύντομα. Συν ότι τα καινούρια (τουλάχιστον του vag group) έχουν μόνο 9 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνη, οπότε άκυρο από μένα μόνο και μόνο γι'αυτό.
korakios Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2021 43 λεπτά πριν, oykas2001 είπε κρίμα που εδώ δεν έχουμε φυσικό αέριο ούτε για πλάκα και δε βλέπω να έχουμε σύντομα. σε 2χρόνια (πήραμε παράταση αφού φάγανε τα λεφτά) θα ολοκληρωθεί (είναι ικανοί και να μην το ολοκληρώσουν) . Βέβαια πλέον σίγουρα δεν προλαβαίνουμε παντού αγωγούς , λογικά θα γίνεται με μεταφορά CNG/LNG που φυσικά ανεβάζει το κόστος 45 λεπτά πριν, oykas2001 είπε Συν ότι τα καινούρια (τουλάχιστον του vag group) έχουν μόνο 9 λίτρα ντεπόζιτο βενζίνη, οπότε άκυρο από μένα μόνο και μόνο γι'αυτό. Σίγουρα περιορίζει , υπάρχουν όμως και δοχεία κατάλληλα για βενζίνη σε περίπτωση που πας κάπου εκτός δικτύου. Βέβαια χάνεις χώρο στον ήδη μικρότερο χώρο αποσκευών 46 λεπτά πριν, oykas2001 είπε Μην τον πειράξεις, αφού είναι αέριο, θα χαλάσει σίγουρα κάτι, άσε που θα ανέβει και η κατανάλωση. αν γίνεται ξεχωριστά η ρύθμιση , δηλαδή ο προγραμματισμός να μην επηρεάζει το αέριο ,θα το σκεφτώ. Με απλά λόγια θέλω όταν το γυρνάω σε βενζίνη να κάνω άνετη προσπέραση (50-80) μιας και Πήλιο είναι λίγα τα σημεία για να περάσεις καροτσέρηδες (που αντί να κανουν άκρη το πατάνε στην πρώτη ευθεία και αρχίζω φώτα και κόρνες) Αλλά μάλλον τα λέω σε λάθος θέμα 😁
stred Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2021 Αυτόματο μέχρι 20.000 και σχετικά άνετους χώρους τι υπάρχει; Μόνο το sandero και clio βρήκα..τα υπόλοιπα είναι πιο μικρα... Άλλα: 1.τωρα είμαι με 150 άλογα, τα 90 είναι πολυυυ μεγάλη απόσταση 2.θα ήθελα κάτι πιο μεγάλο..σε αυτό δεν είμαι απόλυτος..το σκέφτομαι ακόμα
paylidis Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, stred είπε Αυτόματο μέχρι 20.000 και σχετικά άνετους χώρους τι υπάρχει; Μόνο το sandero και clio βρήκα..τα υπόλοιπα είναι πιο μικρα... Άλλα: 1.τωρα είμαι με 150 άλογα, τα 90 είναι πολυυυ μεγάλη απόσταση 2.θα ήθελα κάτι πιο μεγάλο..σε αυτό δεν είμαι απόλυτος..το σκέφτομαι ακόμα T cross? kamiq? fiesta?
Προτεινόμενες αναρτήσεις