Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Valkyre είπε

Γεια και χαρα και παλι παιδες. Προ μερικων μηνων συζηταγα εδω περα για το audi Q3 το sportback και ειχα μια συζητηση εκτενη σχετικα με το συγκεκριμενο αμαξι. Ειχαμε ανταλλαξει διαμορφωσεις, με ειχαν βοηθησει καποια παιδια τα οποια για μια ακομη φορα ευχαριστω.

Ολο το καλοκαιρι το περασα στις αντιπροσωπειες. Μην τα πολυλογω με την audi δεν καταφερα να βγαλω ακρη στα μετρα μου. Δυστυχως η εκπτωση ηταν πραγματικα ανυπαρκτη και η αληθεια ειναι οτι το τουπέ των πωλητων με ψιλοχαλασε. Παραλληλα με το audi αρχησα να κοιταω και αλλες επιλογες. Συγκεκριμενα το BMW Χ2 και το Volvo XC40.

Μην τα πολυλογω ομως. Με τα πολλα σημερα μπηκε παραγγελια το Volvo XC40 2.0 MHEV με 197 ιππους και με DCT 7 σχεσεων. Πηρα θεωρω μια αρκετα καλη προσφορα.

Το εκανα test drive 3 φορες και ανταποκρινεται σε αυτο που θελω. 
 

Το κακο ειναι οτι λογω κορονα η παραδοση θα γινει Μαρτιο-Απριλιο… ουτε Φερραρι να ηταν… δε πειραζει εχουμε κατι να περιμενουμε! 
 

Και παλι σας ευχαριστω ολους τοτε που ασχοληθηκατε και θεωρησα σωστο να σας δωσω ενα update! 

 

Με το καλό να παραλάβεις και μην μας ξεχάσεις όταν έρθει με το καλό.

Ωραία επιλογή έκανες, χρώμα?

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Με το καλό να παραλάβεις και μην μας ξεχάσεις όταν έρθει με το καλό.

Ωραία επιλογή έκανες, χρώμα?

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

Πηρα εκδοση Momentum Pro, χρωμα Denim Blue με Blond leather/ Charcoal εσωτερικο. 

Απο εξτρα εξοπλισμο εβαλα επαγωγικη φορτιση, εσωτερικο φωτισμο high, versatility pack, 19αρες ζαντες, parking assist, σπορ σασι και ρεζερβα.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Valkyre είπε

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

Πηρα εκδοση Momentum Pro, χρωμα Denim Blue με Blond leather/ Charcoal εσωτερικο. 

Απο εξτρα εξοπλισμο εβαλα επαγωγικη φορτιση, εσωτερικο φωτισμο high, versatility pack, 19αρες ζαντες, parking assist, σπορ σασι και ρεζερβα.

Σπορ σασί? Bodykit είναι?

19αρες με τι προφίλ?

Τούμπανο παραγγελία

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σπορ σασί? Bodykit είναι?

19αρες με τι προφίλ?

Τούμπανο παραγγελία

Στην ουσια ειναι λιγο πιο σκληρα αμορτισερ για καλυτερο πατημα στο δρομο. 19αρες με 50αρι προφιλ. Οδηγησα με 19αρα ζαντα και ηταν μια χαρα. Το συνδυασμο 19αρα με το σπορ σασι δεν το βρηκα πουθενα αλλα γυρω που διαβασα στο ιντερνετ δεν ειδα παραπονα για την ανεση. Σιγουρα περιμενω να κοπαναει λιγο παραπανω αλλα διαβαζω οτι αξιζει η θυσια. 
 

Η παραγγελια εγινε σε μεγαλο βαθμο τουμπανο γιατι και η προσφορα ηταν αναλογη.

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Valkyre είπε

Η παραγγελια εγινε σε μεγαλο βαθμο τουμπανο γιατι και η προσφορα ηταν αναλογη.

Tι προσφορά? σου έγινε κάποια καλή έκπτωση? η τιμή είναι ανακοινώσιμη? 😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Tι προσφορά? σου έγινε κάποια καλή έκπτωση? η τιμή είναι ανακοινώσιμη? 😄

Η αρχικη διαμορφωση βγαινει κοντα στα 48χιλιαρικα.

Με εκπτωση + ενα αμαξι που εδωσα ανταλλαγη 5 χιλιαρικα βγαινει 37,5 να δωσω απο την τσεπη μου.

Αλλα τους πηρα σβαρνα ετσι; Ολους. Απο τον ενα στον αλλο και ξανα απο την αρχη.

Επεξ/σία από Valkyre
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Valkyre είπε

Με εκπτωση + ενα αμαξι που εδωσα ανταλλαγη 5 χιλιαρικα βγαινει 37,5 να δωσω απο την τσεπη μου.

5μισι χιλιάρικα έκπτωση? ωραίος. 👌

Δημοσ.

Παιδιά να πω κι εγώ το άσχετο μου, πήγα και είδα το Ford puma από κοντά και μου άρεσε. Έχω σχεδόν "κλεισμένο" το Renault Captur LPG. Να πάρω το puma σε diesel; Οι πωλητές λένε ότι δεν αξίζει να το πάρω σε diesel γιατί κάνω τον χρόνο 15.000 χιλιόμετρα και θα χάσει περισσότερη αξία στο πέρασμα του χρόνου από την βενζίνη αν θέλω να το πουλήσω αργότερα. Το puma σε βενζίνη 1.000 κυβικά 125 άλογα) βγαίνει 300€ πιο ακριβό από το Captur με έξτρα το driver assistant pack που έχει adaptive cruise control και "αυτόματο" παρκάρισμα και δώρο συναγερμό και φιμέ τζάμια. Σε diesel βγαίνει πιο ακριβό κατά 2 χιλιάδες ευρώ σίγουρα. Βέβαια το ένα παραδίδεται σε ούτε ένα μήνα (Captur) και το άλλο τέλη Δεκεμβρίου (Puma). Στα + του Puma τα 8 χρόνια εγγύηση (ή 100.000 χλμ τα οποία γίνονται 160.000 με 950€ παραπάνω τα οποία μπορώ να τα δώσω κατά τη διάρκεια της εγγύησης κι όχι απαραίτητα στην αγορά) και το 1% επιτόκιο αν δώσω το 40% της αξίας μπροστά, περίπου 10Κ€(Κατά την παραλαβή, μπροστά θέλουν 2000€). Σχετικά με αυτά που μου είπαν για το diesel, μου έλεγαν μαλακίες για να πουλήσουν την βενζίνη ή όχι; Αξίζει να περιμένω το Puma ή να πάω να πάρω το Captur LPG και να τελειώνει η υπόθεση εδώ;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ola150 είπε

Παιδιά να πω κι εγώ το άσχετο μου, πήγα και είδα το Ford puma από κοντά και μου άρεσε. 

Το είδες από κοντά σκέτο ή το έκανες και test drive;;; 

Πρώτα τα κάνεις test drive ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ και τα ζυγίζεις καλύτερα αργότερα.... άλλο το μου αρέσει και άλλο το οδήγησα και για το όσο διάστημα το οδήγησα, φαίνεται να με καλύπτει... 😉

Edit: Δε μπορεί κανένας πωλητής να σου πει για τις ανάγκες σου, εσύ σήμερα υπολογίζεις 15Κχλμ /έτος με τις παρούσες συνθήκες, "αύριο" με το καινούργιο αυτοκίνητο μπορεί να κάνεις 5Κ ή και 20Κ/μήνα. 

Έπειτα βάζεις στην εξίσωση διαφορετικά καύσιμα με τις ιδιαιτεροτητες τους, ως προς την τιμή, τη συντήρηση και την απόδοση τους. 

Δε θα έχεις τη ροπή του Puma (diesel) στο Captur.

Δε θα έχεις το "φόβο" του diesel στο Captur , όχι ότι η βενζίνη και το lpg δε νοθευονται. 

Μετά είναι τα πακέτα εξοπλισμού, οι εγγυήσεις, η χρηματοδότηση.... 

Χαίρομαι πραγματικά που δεν ήμουν στη θέση σας, ως προς την επιλογή του επόμενου αυτοκινήτου μου όταν έψαχνα, γιατί είχα βάλει 1ο παράγοντα το cng , οπότε είχα λίγες επιλογές 😎 ... διαβάζω τις σκέψεις  σας και μπερδεύομαι και εγώ μαζί σας. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, terry308 είπε

Το είδες από κοντά σκέτο ή το έκανες και test drive;;; 

Πρώτα τα κάνεις test drive ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ και τα ζυγίζεις καλύτερα αργότερα.... άλλο το μου αρέσει και άλλο το οδήγησα και για το όσο διάστημα το οδήγησα, φαίνεται να με καλύπτει... 😉

Edit: Δε μπορεί κανένας πωλητής να σου πει για τις ανάγκες σου, εσύ σήμερα υπολογίζεις 15Κχλμ /έτος με τις παρούσες συνθήκες, "αύριο" με το καινούργιο αυτοκίνητο μπορεί να κάνεις 5Κ ή και 20Κ/μήνα. 

Έπειτα βάζεις στην εξίσωση διαφορετικά καύσιμα με τις ιδιαιτεροτητες τους, ως προς την τιμή, τη συντήρηση και την απόδοση τους. 

Δε θα έχεις τη ροπή του Puma (diesel) στο Captur.

Δε θα έχεις το "φόβο" του diesel στο Captur , όχι ότι η βενζίνη και το lpg δε νοθευονται. 

Μετά είναι τα πακέτα εξοπλισμού, οι εγγυήσεις, η χρηματοδότηση.... 

Χαίρομαι πραγματικά που δεν ήμουν στη θέση σας, ως προς την επιλογή του επόμενου αυτοκινήτου μου όταν έψαχνα, γιατί είχα βάλει 1ο παράγοντα το cng , οπότε είχα λίγες επιλογές 😎 ... διαβάζω τις σκέψεις  σας και μπερδεύομαι και εγώ μαζί σας. 

Test drive την Δευτέρα για το puma. Αν δεν είχα πάει χτες να το δω θα είχα πάρει το Captur και θα είχα τελειώσει τώρα 😂Δεν ξέρω βέβαια αν έχουν diesel για test drive.

Αυτό που μου είπε ο αδερφός μου για το mild hybrid είναι πως δεν παραμένει ένας βενζινοκινητήρας όπου στο τέλος "θα παραπονιέσαι για τον ίδιο λόγο που παραπονιέσαι και για το τωρινό σου αμάξι, το καύσιμο" και να πάω για diesel αν καίγομαι τόσο πολύ για το Puma. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Ola150 είπε

Test drive την Δευτέρα για το puma. Αν δεν είχα πάει χτες να το δω θα είχα πάρει το Captur και θα είχα τελειώσει τώρα 😂Δεν ξέρω βέβαια αν έχουν diesel για test drive.

Αυτό που μου είπε ο αδερφός μου για το mild hybrid είναι πως δεν παραμένει ένας βενζινοκινητήρας όπου στο τέλος "θα παραπονιέσαι για τον ίδιο λόγο που παραπονιέσαι και για το τωρινό σου αμάξι, το καύσιμο" και να πάω για diesel αν καίγομαι τόσο πολύ για το Puma. 

 

Να πας για test drive , μάλλον θα σου αφήσει καλύτερη οδηγική αίσθηση , λιγότερη άνεση απο το Capture

Και γνώμη μου να πάρεις αυτό που σου αρέσει χωρίς να σκέφτεσαι μεταπωλητική αξία , πιθανόν να μην έχει κανένα αν δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό σε μία 5ετία

Που και να είναι θα έχουν αλλάξει τόσο οι τεχνολογίες που ακόμη και με αυτό θα χάσεις αρκετά χρήματα

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ola150 είπε

Παιδιά να πω κι εγώ το άσχετο μου, πήγα και είδα το Ford puma από κοντά και μου άρεσε. Έχω σχεδόν "κλεισμένο" το Renault Captur LPG. Να πάρω το puma σε diesel; Οι πωλητές λένε ότι δεν αξίζει να το πάρω σε diesel γιατί κάνω τον χρόνο 15.000 χιλιόμετρα και θα χάσει περισσότερη αξία στο πέρασμα του χρόνου από την βενζίνη αν θέλω να το πουλήσω αργότερα. Το puma σε βενζίνη 1.000 κυβικά 125 άλογα) βγαίνει 300€ πιο ακριβό από το Captur με έξτρα το driver assistant pack που έχει adaptive cruise control και "αυτόματο" παρκάρισμα και δώρο συναγερμό και φιμέ τζάμια. Σε diesel βγαίνει πιο ακριβό κατά 2 χιλιάδες ευρώ σίγουρα. Βέβαια το ένα παραδίδεται σε ούτε ένα μήνα (Captur) και το άλλο τέλη Δεκεμβρίου (Puma). Στα + του Puma τα 8 χρόνια εγγύηση (ή 100.000 χλμ τα οποία γίνονται 160.000 με 950€ παραπάνω τα οποία μπορώ να τα δώσω κατά τη διάρκεια της εγγύησης κι όχι απαραίτητα στην αγορά) και το 1% επιτόκιο αν δώσω το 40% της αξίας μπροστά, περίπου 10Κ€(Κατά την παραλαβή, μπροστά θέλουν 2000€). Σχετικά με αυτά που μου είπαν για το diesel, μου έλεγαν μαλακίες για να πουλήσουν την βενζίνη ή όχι; Αξίζει να περιμένω το Puma ή να πάω να πάρω το Captur LPG και να τελειώνει η υπόθεση εδώ;

 

Ήμουν στο ακριβώς ίδιο δίλημμα και διάλεξα το puma diesel. Κάνω 15.000 / χρόνο. 

Λόγοι που με οδήγησαν σε αυτό. 

1) Το captur σε lpg dynamic και σε σοβαρό χρώμα έβγαινε τον Μάρτιο στα 22300. Το puma st line με γκρι μεταλλικό μου το άφησαν 21500. Στα ίδια και παραπάνω λεφτά, κρίνω ότι δεν αξίζει το Renault. 

2) Κοίταζα μόνο το dynamic στο captur καθώς όλες οι φθηνότερες εκδόσεις είχαν αισθητά πιο φθηνό εσωτερικό σε πλαστικά. Αν δεν το έχεις παρατηρήσει, δοκίμασε να συγκρίνεις τα πλαστικά στις πόρτες από expression+ και dynamic.

3) Υπάρχει χαοτική διαφορά στις επιδόσεις. Δεν είναι μόνο τα 20 άλογα, είναι και ο χιλιαρης της Renault που πραγματικά χαμηλά σέρνεται. 

4) 8 χρόνια εγγύηση. 

5) Γενικότερο στήσιμο αυτοκινήτου. Καλύτερο τιμόνι, πετάλια, κιβώτιο. Όπου έχω διαβάσει, αναφέρουν ότι ίσως είναι το καλύτερο στην κατηγορία του σε αυτόν τον τομέα. 

6) Καλύτερο infotainment.

Και για να είναι αντικειμενικός, το captur είχε καλύτερους χώρους πίσω και γενικότερα είναι πιο φωτεινό μέσα (μεγαλύτερα τζάμια, πιο φωτεινά χρώματα στο εσωτερικό, μεγαλύτεροι καθρέφτες κτλ). Εγώ το συνήθισα γρήγορα αλλά σε κάποιον μπορεί να φανεί πιο κλειστοφοβικό.

Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το puma, ειδικά από πίσω, αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο. 

Μένω Νέα Ιωνία, μπορείς άμα θέλεις να περάσεις να το δεις :)

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thanos1921 είπε

Ήμουν στο ακριβώς ίδιο δίλημμα και διάλεξα το puma diesel. Κάνω 15.000 / χρόνο. 

Λόγοι που με οδήγησαν σε αυτό. 

1) Το captur σε lpg dynamic και σε σοβαρό χρώμα έβγαινε τον Μάρτιο στα 22300. Το puma st line με γκρι μεταλλικό μου το άφησαν 21500. Στα ίδια και παραπάνω λεφτά, κρίνω ότι δεν αξίζει το Renault. 

2) Κοίταζα μόνο το dynamic στο captur καθώς όλες οι φθηνότερες εκδόσεις είχαν αισθητά πιο φθηνό εσωτερικό σε πλαστικά. Αν δεν το έχεις παρατηρήσει, δοκίμασε να συγκρίνεις τα πλαστικά στις πόρτες από expression+ και dynamic.

3) Υπάρχει χαοτική διαφορά στις επιδόσεις. Δεν είναι μόνο τα 20 άλογα, είναι και ο χιλιαρης της Renault που πραγματικά χαμηλά σέρνεται. 

4) 8 χρόνια εγγύηση. 

5) Γενικότερο στήσιμο αυτοκινήτου. Καλύτερο τιμόνι, πετάλια, κιβώτιο. Όπου έχω διαβάσει, αναφέρουν ότι ίσως είναι το καλύτερο στην κατηγορία του σε αυτόν τον τομέα. 

6) Καλύτερο infotainment.

Και για να είναι αντικειμενικός, το captur είχε καλύτερους χώρους πίσω και γενικότερα είναι πιο φωτεινό μέσα (μεγαλύτερα τζάμια, πιο φωτεινά χρώματα στο εσωτερικό, μεγαλύτεροι καθρέφτες κτλ). Εγώ το συνήθισα γρήγορα αλλά σε κάποιον μπορεί να φανεί πιο κλειστοφοβικό.

Εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το puma, ειδικά από πίσω, αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο. 

Μένω Νέα Ιωνία, μπορείς άμα θέλεις να περάσεις να το δεις :)

Δευτέρα θα κάνω το test drive του Puma, η αλήθεια είναι πως ναι, το Captur είναι πιο μεγάλο αυτοκίνητο και από χώρους ειδικά είναι σίγουρα πιο άνετο για τους πίσω επιβάτες αλλά μάλλον το Puma είναι πιο "σύγχρονο" με adaptive cruise control κλπ. 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση, αν όντως το χρειαστώ θα σε ειδοποιήσω! 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ola150 είπε

Δευτέρα θα κάνω το test drive του Puma, η αλήθεια είναι πως ναι, το Captur είναι πιο μεγάλο αυτοκίνητο και από χώρους ειδικά είναι σίγουρα πιο άνετο για τους πίσω επιβάτες αλλά μάλλον το Puma είναι πιο "σύγχρονο" με adaptive cruise control κλπ. 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση, αν όντως το χρειαστώ θα σε ειδοποιήσω! 

περιμένουμε εντυπώσεις


  • Δημιουργία νέου...