Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πόσο συχνά αλλάζουν οι προδιαγραφές όμως; Πχ ένα αυτοκίνητο 10ετιας που είχε τότε 5 αστέρια τώρα πόσο θα έπιανε;

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Οι προδιαγραφες για τα αυτοκινητα αυτα στην Ινδια και Λατινικη Αμερικη δεν εχουν τις ιδιες με τα αδερφακια τους που πωλουνται στην Ευρωπη και Βορεια Αμερικη - Αυστραλια και Ιαπωνια. Για αυτο τσαλακωθηκαν σαν χαρτονια, φαινεται επισης και απο τον εξοπλισμου τους που ειναι μονο δυο αεροσακοι! Αλλη αξια εχει η ζωη στις χωρες αυτες!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Πόσο συχνά αλλάζουν οι προδιαγραφές όμως; Πχ ένα αυτοκίνητο 10ετιας που είχε τότε 5 αστέρια τώρα πόσο θα έπιανε;

Το panda είχε 4 αστέρια ,τώρα μηδέν .(ίδιο αμάξι)

Εκτός από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ,έχουν προσθέσει πλαγιομετωπική , χτύπημα πεζού και υποθέτω άλλα που δε γνωρίζω 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε.

Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου και τα οικονομικά σου καλύτερα, η δική μου γνώμη θα ήταν να έπαιρνα ένα ασφαλές αμάξι έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένο για τα ταξίδια και να κράταγα το bravo με αέριο για την πόλη

Πόσα χιλιόμετρα είπαμε ότι κανείς?

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου και τα οικονομικά σου καλύτερα, η δική μου γνώμη θα ήταν να έπαιρνα ένα ασφαλές αμάξι έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένο για τα ταξίδια και να κράταγα το bravo με αέριο για την πόλη

Πόσα χιλιόμετρα είπαμε ότι κανείς?

Γύρω στις 15000. Καλά μπερδεμένος είμαι ακόμα, δεν έχω να καταλήξει.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, zio10 είπε

Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε.

αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση βασικά . Βέβαια up/panda καινούρια πλέον έχουν φτάσει 14+ χιλιάρικα , μτχ θα έλεγα να τσεκάρεις . Στο panda ένα απο τα συν είναι οτι έχει κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης ,το up είναι ένα κλικ πιο άνετο , ασφαλές και λιιιγο πιο οικονομικό

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, korakios είπε

αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση βασικά . Βέβαια up/panda καινούρια πλέον έχουν φτάσει 14+ χιλιάρικα , μτχ θα έλεγα να τσεκάρεις . Στο panda ένα απο τα συν είναι οτι έχει κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης ,το up είναι ένα κλικ πιο άνετο , ασφαλές και λιιιγο πιο οικονομικό

Μεταχειρισμένα εννοώ ναι, δεν το έγραψα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Μεταχειρισμένα εννοώ ναι, δεν το έγραψα.

 

11 ώρες πριν, zio10 είπε

Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε.

Εγώ θα άφηνα το bravo οπωσ έχει.μην μπλέκεις με υγραέριο.Εχει τα χρονάκια του μαθημενο στην βενζίνη είναι μην κάνεις πειράματα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, zio10 είπε

Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε.

Οι Fiat κινητήρες είναι "διαμάντια" για μετατροπές σε lpg & Cng, σκέψου το ενδεχόμενο για μετατροπή του bravo σε cng  απευθείας. 

Και ένα μικρό πχ αυτόματο μεταχειρισμένο (τύπου jazz) για εντός πόλεως 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, terry308 είπε

Οι Fiat κινητήρες είναι "διαμάντια" για μετατροπές σε lpg & Cng, σκέψου το ενδεχόμενο για μετατροπή του bravo σε cng  απευθείας. 

ναι αλλά θα χάσει χώρο αποσκευών (αν το μετατρέψει σε CNG) , εκτός αν το κρατήσει για μέσα στην πόλη ,αλλά δεν το λες και μικρό αμάξι :)

2 λεπτά πριν, terry308 είπε

Και ένα μικρό πχ αυτόματο μεταχειρισμένο (τύπου jazz) για εντός πόλεως 

εκεί δε θα καίει όμως τη περισσότερη βενζίνη?

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε

ναι αλλά θα χάσει χώρο αποσκευών (αν το μετατρέψει σε CNG) , εκτός αν το κρατήσει για μέσα στην πόλη ,αλλά δεν το λες και μικρό αμάξι :)

εκεί δε θα καίει όμως τη περισσότερη βενζίνη?

Σωστός.

Σωστός πάλι. Αυτόματο jazz 1.3 ογικαπριν το 2010 άσε που είναι ακριβό  θα καίει κάπου στα 8/100 μέσα στην πολη. Με τίποτα πιο κάτω.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

ναι αλλά θα χάσει χώρο αποσκευών (αν το μετατρέψει σε CNG) , εκτός αν το κρατήσει για μέσα στην πόλη ,αλλά δεν το λες και μικρό αμάξι :)

εκεί δε θα καίει όμως τη περισσότερη βενζίνη?

Για μετατροπή φυσικό αέριο στο bravo είχα ρωτήσει και δεν πολυσυμφέρει. Υγραέριο είναι καλύτερα. 

Και να βρω ένα παντάκι φυσικό αέριο για δεύτερο.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, mp123 είπε

 

Εγώ θα άφηνα το bravo οπωσ έχει.μην μπλέκεις με υγραέριο.Εχει τα χρονάκια του μαθημενο στην βενζίνη είναι μην κάνεις πειράματα. 

Με αυτή τη λογική το αφήνω τόσα χρόνια αλλά πλέον βαρέθηκα να βάζω 20αρικα και να εξαφανίζονται...αν το κρατήσω θα το κάνω υγραέριο για όσο ζωή έχει ακόμα.


  • Δημιουργία νέου...