zio10 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Πόσο συχνά αλλάζουν οι προδιαγραφές όμως; Πχ ένα αυτοκίνητο 10ετιας που είχε τότε 5 αστέρια τώρα πόσο θα έπιανε;
ea6gka Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Οι προδιαγραφες για τα αυτοκινητα αυτα στην Ινδια και Λατινικη Αμερικη δεν εχουν τις ιδιες με τα αδερφακια τους που πωλουνται στην Ευρωπη και Βορεια Αμερικη - Αυστραλια και Ιαπωνια. Για αυτο τσαλακωθηκαν σαν χαρτονια, φαινεται επισης και απο τον εξοπλισμου τους που ειναι μονο δυο αεροσακοι! Αλλη αξια εχει η ζωη στις χωρες αυτες!
korakios Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, zio10 είπε Πόσο συχνά αλλάζουν οι προδιαγραφές όμως; Πχ ένα αυτοκίνητο 10ετιας που είχε τότε 5 αστέρια τώρα πόσο θα έπιανε; Το panda είχε 4 αστέρια ,τώρα μηδέν .(ίδιο αμάξι) Εκτός από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ,έχουν προσθέσει πλαγιομετωπική , χτύπημα πεζού και υποθέτω άλλα που δε γνωρίζω 1
zio10 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε.
tsofras Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, zio10 είπε Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε. Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου και τα οικονομικά σου καλύτερα, η δική μου γνώμη θα ήταν να έπαιρνα ένα ασφαλές αμάξι έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένο για τα ταξίδια και να κράταγα το bravo με αέριο για την πόλη Πόσα χιλιόμετρα είπαμε ότι κανείς? 1 1
zio10 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 43 λεπτά πριν, tsofras είπε Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου και τα οικονομικά σου καλύτερα, η δική μου γνώμη θα ήταν να έπαιρνα ένα ασφαλές αμάξι έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένο για τα ταξίδια και να κράταγα το bravo με αέριο για την πόλη Πόσα χιλιόμετρα είπαμε ότι κανείς? Γύρω στις 15000. Καλά μπερδεμένος είμαι ακόμα, δεν έχω να καταλήξει.
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 4 ώρες πριν, zio10 είπε Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε. αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση βασικά . Βέβαια up/panda καινούρια πλέον έχουν φτάσει 14+ χιλιάρικα , μτχ θα έλεγα να τσεκάρεις . Στο panda ένα απο τα συν είναι οτι έχει κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης ,το up είναι ένα κλικ πιο άνετο , ασφαλές και λιιιγο πιο οικονομικό 1
zio10 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 5 ώρες πριν, korakios είπε αυτή είναι και η πιο οικονομική λύση βασικά . Βέβαια up/panda καινούρια πλέον έχουν φτάσει 14+ χιλιάρικα , μτχ θα έλεγα να τσεκάρεις . Στο panda ένα απο τα συν είναι οτι έχει κανονικό ρεζερβουάρ βενζίνης ,το up είναι ένα κλικ πιο άνετο , ασφαλές και λιιιγο πιο οικονομικό Μεταχειρισμένα εννοώ ναι, δεν το έγραψα. 1
mp123 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, zio10 είπε Μεταχειρισμένα εννοώ ναι, δεν το έγραψα. 11 ώρες πριν, zio10 είπε Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε. Εγώ θα άφηνα το bravo οπωσ έχει.μην μπλέκεις με υγραέριο.Εχει τα χρονάκια του μαθημενο στην βενζίνη είναι μην κάνεις πειράματα. 1
terry308 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 13 ώρες πριν, zio10 είπε Σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα να κρατήσω το bravo και να το κάνω υγραέριο και να πάρω ένα μικρό με φυσικό αέριο panda ή up για την πόλη, αφού έτσι κι αλλιώς δύο αυτοκίνητα χρειαζόμαστε. Οι Fiat κινητήρες είναι "διαμάντια" για μετατροπές σε lpg & Cng, σκέψου το ενδεχόμενο για μετατροπή του bravo σε cng απευθείας. Και ένα μικρό πχ αυτόματο μεταχειρισμένο (τύπου jazz) για εντός πόλεως
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, terry308 είπε Οι Fiat κινητήρες είναι "διαμάντια" για μετατροπές σε lpg & Cng, σκέψου το ενδεχόμενο για μετατροπή του bravo σε cng απευθείας. ναι αλλά θα χάσει χώρο αποσκευών (αν το μετατρέψει σε CNG) , εκτός αν το κρατήσει για μέσα στην πόλη ,αλλά δεν το λες και μικρό αμάξι 2 λεπτά πριν, terry308 είπε Και ένα μικρό πχ αυτόματο μεταχειρισμένο (τύπου jazz) για εντός πόλεως εκεί δε θα καίει όμως τη περισσότερη βενζίνη? 1
mp123 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 6 ώρες πριν, korakios είπε ναι αλλά θα χάσει χώρο αποσκευών (αν το μετατρέψει σε CNG) , εκτός αν το κρατήσει για μέσα στην πόλη ,αλλά δεν το λες και μικρό αμάξι εκεί δε θα καίει όμως τη περισσότερη βενζίνη? Σωστός. Σωστός πάλι. Αυτόματο jazz 1.3 ογικαπριν το 2010 άσε που είναι ακριβό θα καίει κάπου στα 8/100 μέσα στην πολη. Με τίποτα πιο κάτω.
zio10 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 9 ώρες πριν, korakios είπε ναι αλλά θα χάσει χώρο αποσκευών (αν το μετατρέψει σε CNG) , εκτός αν το κρατήσει για μέσα στην πόλη ,αλλά δεν το λες και μικρό αμάξι εκεί δε θα καίει όμως τη περισσότερη βενζίνη? Για μετατροπή φυσικό αέριο στο bravo είχα ρωτήσει και δεν πολυσυμφέρει. Υγραέριο είναι καλύτερα. Και να βρω ένα παντάκι φυσικό αέριο για δεύτερο. 1
korakios Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 13 λεπτά πριν, zio10 είπε Και να βρω ένα παντάκι φυσικό αέριο για δεύτερο. ότι θες για Panda ρώτα στο άλλο νήμα με τα μτχ 1
zio10 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 12 ώρες πριν, mp123 είπε Εγώ θα άφηνα το bravo οπωσ έχει.μην μπλέκεις με υγραέριο.Εχει τα χρονάκια του μαθημενο στην βενζίνη είναι μην κάνεις πειράματα. Με αυτή τη λογική το αφήνω τόσα χρόνια αλλά πλέον βαρέθηκα να βάζω 20αρικα και να εξαφανίζονται...αν το κρατήσω θα το κάνω υγραέριο για όσο ζωή έχει ακόμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις