Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Εν έτη 2021 και να λέμε μια χαρά είναι τα ταμπουρά…… πραγματικά με ξεπερνάει…….

Όντως σε ξεπερνάει.

1) σε αυτοκίνητο πόλης μια χαρά είναι τα ταμπουρα. Αν δεν ήταν θα είχαν απαγορευτεί και δε θα υπήρχαν ποιοτικοί κατασκευαστές να βγάζουν αυτοκίνητα εν έτη 2021.

ας εξηγήσουμε γιατί: το μείον στα ταμπουρα είναι ότι αν πιεστούν ζεσταίνονται και ετσι μειώνεται η απόδοση τους. Στην πόλη σε φυσιολογική οδήγηση δεν εμφανίζει πρόβλημα. Στην κατάβαση ενός βουνού εκει ναι. Να πας από Χολαργό σε νεα Σμύρνη τα φρένα σου θα είναι μια χαρά.

2) το γνωρίζεις ότι στα ηλεκτρικά επιστρέφουν τα ταμπουρα; Λογω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που φρενάρει το αμάξι, τα δισκόφρενα πισω δεν τα εκμεταλλεύεσαι, δεν προσφέρουν κάποιο πλεονέκτημα. Όποτε ετοιμασου για ένα 2031 με ταμπουρα παντού (μην σου πω ακόμα και στους μπροστά τροχούς).

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, dstilio είπε

Όντως σε ξεπερνάει.

1) σε αυτοκίνητο πόλης μια χαρά είναι τα ταμπουρα. Αν δεν ήταν θα είχαν απαγορευτεί και δε θα υπήρχαν ποιοτικοί κατασκευαστές να βγάζουν αυτοκίνητα εν έτη 2021.

ας εξηγήσουμε γιατί: το μείον στα ταμπουρα είναι ότι αν πιεστούν ζεσταίνονται και ετσι μειώνεται η απόδοση τους. Στην πόλη σε φυσιολογική οδήγηση δεν εμφανίζει πρόβλημα. Στην κατάβαση ενός βουνού εκει ναι. Να πας από Χολαργό σε νεα Σμύρνη τα φρένα σου θα είναι μια χαρά.

2) το γνωρίζεις ότι στα ηλεκτρικά επιστρέφουν τα ταμπουρα; Λογω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που φρενάρει το αμάξι, τα δισκόφρενα πισω δεν τα εκμεταλλεύεσαι, δεν προσφέρουν κάποιο πλεονέκτημα. Όποτε ετοιμασου για ένα 2031 με ταμπουρα παντού (μην σου πω ακόμα και στους μπροστά τροχούς).

Στην πόλη είναι που δεν θα πρέπει να υπάρχουν ταμπουρά!!! Εκτός και εάν είστε σε επαρχιακή πόλη χωρίς φανάρια !!!! Ο μόνος λόγος για την υπάρξει ταμπούρων είναι το κόστος ΤΊΟΤΑ ΑΛΛΟ !

Για τα Ηλεκτραα τα φθηνά εννοείς όχι TESLA κλπ!!!! 
παρεμπίπτοντος σε όλα τα τεστ φρένων τα ηλεκτρικά είχαν τις χαμηλότερες επιδόσεις λόγο ταμπούρων ….. 

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ.

Τι να σου πω. Έχοντας λιώσει αμάξι στα φρένα μόνο σε κατάβαση έχω δει να πεφτει η απόδοση. Εντός πόλης όχι γιατί προφανώς δεν το έλιωσα. Επισης έχουν δισκόφρενα μπροστά. Όχι;

το κόστος είναι και αντίστροφα. Στο συνεργείο τα ταμπουρά θέλουν πιο αραιά αλλαγή. Ένα απλο καθάρισμα τις περισσότερες φορές.

στα ηλεκτρικά τύπου leaf που μειώνει ταχύτητα με τη που αφήνεις το γκάζι για να κάνει ανάκτηση αντιστρεφοντας τη ροη του ρευματος, εκεί λένε για ταμπουρά στο μέλλον. Ναι δεν μιλάμε γι Tesla model x όπως και το παλικάρι μίλησε για captur 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dstilio είπε

Τι να σου πω. Έχοντας λιώσει αμάξι στα φρένα μόνο σε κατάβαση έχω δει να πεφτει η απόδοση. Εντός πόλης όχι γιατί προφανώς δεν το έλιωσα. Επισης έχουν δισκόφρενα μπροστά. Όχι;

το κόστος είναι και αντίστροφα. Στο συνεργείο τα ταμπουρά θέλουν πιο αραιά αλλαγή. Ένα απλο καθάρισμα τις περισσότερες φορές.

στα ηλεκτρικά τύπου leaf που μειώνει ταχύτητα με τη που αφήνεις το γκάζι για να κάνει ανάκτηση αντιστρεφοντας τη ροη του ρευματος, εκεί λένε για ταμπουρά στο μέλλον. Ναι δεν μιλάμε γι Tesla model x όπως και το παλικάρι μίλησε για captur 

Σε ήπια υβριδικό πάντως με σύστημα ανάκτησης ενέργειας πολλά  έχουν μπρος πίσω δισκόφρενα.

Το ίδιο πιστεύω και  εγω ότι για λόγους κόστους βάλανε ταμπούρα όπως σε πολλά κόψανε την πίσω ανάρτηση πολλαπλών και βάλανε ημιάκαμπτο.

  • Like 1
Δημοσ.

KIA Stonic Vs VW TCross

Μια κ γυρίσαμε από διακοπές και μπαίνουμε σε ρυθμούς σιγά σιγά, ας γράψω κι εγώ το σεντονάκι μου σχετικά με τις πρώτες εμπειριες μου με το KIA Stonic GtLine αλλά και με τη συμβίωση μας με το VW TCross. 

Θα ξεκινήσω με το ΤΚρος σαν τον «παλιό» της παρέας. 

Αγορά Μάιο 2019 - έκδοση life 1.0 95ps - 18.500€ 

Μετά από 30.000χλμ και ειδικά μετά από τις φετινές διακοπές σε νησιά Κυκλάδων με χωματοδρομους κάθε μέρα, του βγάζω το καπέλο. 

Δε τρίζει τίποτα, δεν κουνάει τίποτα, και είναι VFM για την τιμή που αγοράστηκε, για αστική χρήση αλλά και μικρές εξορμήσεις. ο κινητήρας δεν βάζει φωτιά στον δρόμο κ δεν εντυπωσιάζει με σπιρτάδα αλλά οκ 95 άλογα κ 5ταχυτο κιβώτιο έχει. 

Όλα δουλεύουν άψογα, κατανάλωση 7.5 (καθημερινή οδήγηση Αθήνα κέντρο), infotainment κλπ όλα καλά. 

Για τη χρήση στην πόλη το θεωρώ πολύ βολικό, με την ψηλή θέση οδήγησης, την μαλακή άνετη ανάρτηση για τους κατσικόδρομους (σε +110χλμ δεν εμπνέει εμπιστοσύνη όμως) και με το μαζεμένο του όγκο, είναι ότι πρέπει. 

Αυτά όμως για την αγορά του 2019. 

Ιανουάριο 2021 που ήμουν σε φάση αναζήτησης αυτοκινήτου, με έπιασε απογοήτευση με την αρκετά αυξημένη τιμή του για την ίδια ακριβώς έκδοση αλλά κ το γεγονός ότι αφαίρεσαν κάποια καλούδια τα οποία τα είχε η έκδοση μας σαν promo όταν πρωτοήρθε Ελλάδα. 

Μοναδική παρασπονδία όταν περίσυ έσπασε γρύλος παραθύρου οδηγού αλλά τον αλλάξαμε μέσα στην (2ετη)εγγύηση. 

 

Στα του KIA Stonic τώρα, 

Αγορά Ιούνιο 2021- έκδοση GT Line 1.0 100ps - 19.200€ 

Μετά από +1 μήνα αναζήτησης τον Χειμώνα φέτος, μπόλικα test drive και αφού ανέβασα το ταβάνι από 15Κ στα 19-20Κ κατέληξα στο ΚΙΑ Stonic (platinum έκδοση τότε αλλά κατάφερα κ το άλλαξα σε GT Line όταν έμαθα ότι έρχεται το facelift επιτέλους)

2.500χλμ μετά, μπορώ να πω ότι κάθε φορά ενθουσιάζομαι κ περισσότερο με την αγορά (ας ευλογήσουμε τα γενια μας) καθώς μου αρέσει όλο κ περισσότερο. Ειδικά στην εξωτερική εμφάνιση που για εμένα κερδίζει παρά πολύ με τα full led φώτα. 

Έχει setup για στυλ οδήγησης που μου ταιριάζει περισσότερο, σφιχτή ανάρτηση, σπιρτάδα κινητήρα, ωραίο στην αίσθηση τιμόνι, 17αρες ζάντες, 6ταχυτο κιβώτιο που πιάνει από χαμηλά (αρκετά σύντομη 1η ταχύτητα) και όλα τα τεχνολογικά καλούδια με την ασύρματη φόρτιση να είναι το μόνο που μου λείπει σε σχέση με το ΤΚρος αλλά έχω το ωραίο feature της ασύρματης σύνδεσης κινητού και infotainment. 

Κατανάλωση είμαι στο 7.1 την οποία και ρίχνω όσο το μαθαίνω καλύτερα. 

Ενδεικτικά ήμουν στο 7.5 με καθημερινή (επιθετική θα σχολίαζα)οδήγηση στα Βόρεια Προάστια και τώρα 15Αυγουστο στην άδεια Αθήνα ήμουν στο 5.5

Ωραίο εσωτερικό με carbon λεπτομέρειες, πολύ ωραία συναρμολόγηση υλικών (καλύτερη ποιότητα από το ΤΚρος κ τα σκληρά πλαστικά του) και ωραία καθίσματα με σφιχτή πλαϊνή υποστήριξη. 
Σαν αρκετά θετικό παρονομαστή δηλώνω τα 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν σέρβις.

 

Γενικώς δεν έψαχνα αποκλειστικά BSuv κατηγορία αλλά κατέληξα σε εκείνη καθώς είδα την βολικότητά της με το ΤΚρος αλλά και καθώς κουβαλάω συχνά ποδήλατο, surf/windsurf + snowboard trips ήθελα με ράγες οροφής αυτοκίνητο. 

 

Εν κατακλείδι θεωρώ τα 18.500€ κλεψιά για τον εξοπλισμό του ΤΚρος σε σχέση με ότι τιμές παίζουν σήμερα , αλλά νομίζω προτιμώ τα +700€ που έδωσα για να έχω το Toy Car μου

 

ΥΓ. Ένα σχόλιο που θέλω να κάνω κ εάν μπορεί κάποιος ας συμβουλέψει: 

με την ασύρματη σύνδεση iPhone έχω αποσυνδέσεις από το Apple CarPlay.  

Συμβαινει κατά τη διάρκεια κλήσεων, και ακρόασης μουσικής μέσω Apple Music. Όχι κατά τη διάρκεια πλοήγησης όμως μέσω GMaps. 

Mε πετάει εκτός, χωρίς να χάνει το τηλέφωνο την κλήση και με συνδέει ξανά στο Bluetooth μετά από μερικά δευτερόλεπτα. 

Έχω ήδη μιλήσει με την αντιπροσωπεία και πέρασα για αναβάθμιση infotainment αλλά δεν είδα κάποια σημαντική βελτίωση. 

Δοκίμασα με 2ο IPhone αλλά πάλι παρόμοια συμπεριφορά. 

any hints/ideas? 

thanks for reading 🏽

Αντώνης 

  • Like 5
Δημοσ.

Βάλε Spotify free και κάνε το ίδιο. Απλά να δεις μήπως φταίει η εφαρμογή.

η πλοήγηση χρησιμοποιεί πολύ λίγα δεδομένα ενώ η μουσική πολλά.

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, dstilio είπε

Βάλε Spotify free και κάνε το ίδιο. Απλά να δεις μήπως φταίει η εφαρμογή.

η πλοήγηση χρησιμοποιεί πολύ λίγα δεδομένα ενώ η μουσική πολλά.

ισχύει, αλλά το δοκιμάζω με ήδη downloaded Playlists, χωρίς δεδομένα δλδ..  θα δοκιμάσω όμως και Spotify μιας κ δεν έχω account. 
δε νομίζω να φταίει το Apple Music καθώς επηρεάζονται και κλήσεις όπως είπα..

Δημοσ.

Βλέπω κάποιες αγγελίες στο car που λένε τιμή χωρίς ΦΠΑ. Αυτά είναι για επαγγελματίες μόνο ή και φια ιδιώτες συν ΦΠΑ; 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, zio10 είπε

Βλέπω κάποιες αγγελίες στο car που λένε τιμή χωρίς ΦΠΑ. Αυτά είναι για επαγγελματίες μόνο ή και φια ιδιώτες συν ΦΠΑ; 

Το κανουν για να φαινεται χαμηλη η τιμη. Δεν σε περιοριζει, αρκει να προσθεσεις τον φπα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για το Duster που λέγατε πριν αλλά και το Swift 

Τα Duster και Swift απέσπασαν 0 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του Latin NCAP

Το αντίστοιχο Euro NCAP της Λατινικής Αμερικής. Βέβαια εκεί, όπως διαβάζω στέλνουν άλλα αυτοκίνητα αλλά και πάλι είναι λίγο κάπως και μάλιστα το Duster πωλείται σαν Renault

  • Sad 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Για το Duster που λέγατε πριν αλλά και το Swift 

Τα Duster και Swift απέσπασαν 0 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του Latin NCAP

Το αντίστοιχο Euro NCAP της Λατινικής Αμερικής. Βέβαια εκεί, όπως διαβάζω στέλνουν άλλα αυτοκίνητα αλλά και πάλι είναι λίγο κάπως και μάλιστα το Duster πωλείται σαν Renault

Στο euroncap γιατί δεν τα έχει άραγε?

Omg 0% το swift στην ασφάλεια παιδιών?

Διαβάζω και αντίστοιχο αυτοκινηστικο φόρουμ που έχουν μαζευτεί οι κλασικοί petrolheads και εκθειάζουν swift, vitara, baleno , duster και γελάνε με τα γερμανικά

  • Sad 1
Δημοσ.

Ενδεχομένως δε τα έχουν ελέγξει ακόμα, ωστόσο ψυλλιάζομαι πως τα Swift που πωλουνται στη Βραζιλία δεν είναι ίδια με αυτά της Ευρώπης. Μπορεί το σουλούπι να είναι ίδιο αλλά οι προδιαγραφές πρέπει να είναι χαμηλότερες...

  • Like 2

  • Δημιουργία νέου...