Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, paylidis είπε

καλα αυτό ειναι στανταρ εξοπλισμος στα bmw, χτυπαει το φλοτερ οταν ειναι γεμισμένο πανω απο τη μεση 🤣

 

 

Κράτησα μόνο αυτό!

Γίνεται πλέον σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω μπει από το 14 και μετά... Δεν ξέρω γιατί... Στο συνεργείο μου είχαν πει ότι είναι φτιαγμένα τα τοιχώματα του δοχείου του καυσίμου...

Στο πετρέλαιο που είναι λίγο πιο παχύρέυστο είναι πιο έντονο... 

Υ.Γ. Θετικό είναι ότι ξέρεις πόσο καύσιμο >80% έχεις χωρίς να δεις το οργανάκι 🤣

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, filarhos είπε

Κράτησα μόνο αυτό!

Γίνεται πλέον σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω μπει από το 14 και μετά... Δεν ξέρω γιατί... Στο συνεργείο μου είχαν πει ότι είναι φτιαγμένα τα τοιχώματα του δοχείου του καυσίμου...

Στο πετρέλαιο που είναι λίγο πιο παχύρέυστο είναι πιο έντονο... 

Υ.Γ. Θετικό είναι ότι ξέρεις πόσο καύσιμο >80% έχεις χωρίς να δεις το οργανάκι 🤣

Στα 2 vag που εχω παραδόξως δε το κάνει 🤣

Στα BMW παντως απο το 2004-5 κ μετα ηταν στανταρακι, με πιο εντονο στην Ε60, σε σημειο που καμια φορα νομιζες οτι καποιος επεσε πάνω σου 😛

Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Αστο το sandero, ψιλοαπογοητευση ειναι αν το δεις απο μεσα κ το οδηγησεις.. Ισως καλυτερα το κλιο αν θες εργοστασιακο υγραέριο και εισαι οριακά εντός Budget.

Οχι Panda ειναι υπερβολικά μικρό. Βεβαια το budget σου είναι πολυ χαμηλό.. Σε βενζίνη δε κοιτάς κάτι;

Ελα ρε συ τι κουσουρι εχει; Προσωπικά μου φαίνεται πολυ καλη επιλογή για τα λεφτα του και στη κατηγορία του..

Να σου πω την αλήθεια δεν έχω πλέον τόσο κόλλημα με την εμφάνιση, κοιτάω πιο πρακτικά θέματα...το clio όντως είναι ωραίο όμως.

Βενζίνη δεν είναι ότι δεν κοιτάω, αλλά νομίζω ότι πιο πολύ διαφορά θα δω με άλλο καύσιμο.

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Skoda Scala περί των 17.500€ ή κάποιο octavia μεταχειρισμένο πριν το 2019 για να έχεις 45λτρ βενζίνης 

Το octavia είναι τεράστιο! Το scala συμπαθητικό @mp123 αλλά αρχίζουμε να ανεβαίνουμε...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, zio10 είπε

Να σου πω την αλήθεια δεν έχω πλέον τόσο κόλλημα με την εμφάνιση, κοιτάω πιο πρακτικά θέματα...το clio όντως είναι ωραίο όμως.

Βενζίνη δεν είναι ότι δεν κοιτάω, αλλά νομίζω ότι πιο πολύ διαφορά θα δω με άλλο καύσιμο.

Εαν μπορεις να ανεβεις λιγο δες το σκαλα...

Εφόσον σε ψηνει και η φαση μικρο suv δες κ τα καμικ και αρονα (υπάρχουν σαφως κ αλλα στην κατηγορία)

Τα ανωτερω βγαινουν και σε cng, εχεις κοντά σου ή στη διαδρομή σου;

  • Thanks 1
Δημοσ.

Επίσης εφόσον μιλάμε για σφιχτό budget δες και τα επιτόκια. 

Στην Σκόντα μπορεί να πετύχεις αρκτα καλό επιτόκιο νώ η dacia είναι λίγο τραγικοί και μπορεί τελικά να σου βγει ακριβοτερο

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εαν μπορεις να ανεβεις λιγο δες το σκαλα...

Εφόσον σε ψηνει και η φαση μικρο suv δες κ τα καμικ και αρονα (υπάρχουν σαφως κ αλλα στην κατηγορία)

Τα ανωτερω βγαινουν και σε cng, εχεις κοντά σου ή στη διαδρομή σου;

Έχω πρατήριο, αλλά πάλι σε ταξίδι είναι δεσμευτικό. Πχ το πιο συχνό εκτός που κάνω είναι προς Καστοριά. Θα πάω με αέριο και θα γυρίζω με βενζίνη.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, zio10 είπε

Έχω πρατήριο, αλλά πάλι σε ταξίδι είναι δεσμευτικό. Πχ το πιο συχνό εκτός που κάνω είναι προς Καστοριά. Θα πάω με αέριο και θα γυρίζω με βενζίνη.

Έχει στα Ιωάννινα - Κοζάνη και στα Τρίκαλα, εάν το πας κοφτά 

Δημοσ.

Ανακάλυψα και εγώ το club της αυτοκίνησης. Ήρθε η ώρα να σας σπαμαρω και εδώ 😂. Ψάχνω να πάρω αυτοκίνητο, το budget μου το έχω πάει στα πολύ αυστηρά 20Κ και έχω καταλήξει στο Captur LPG το οποίο στην έκδοση expression+ βγαίνει στην καλύτερη 19.6Κ, στις 2-3 αντιπροσωπείες που πήγα. Βέβαια, βρήκα (δεν είδα από κοντά) Ford focus του 2019 diesel με 380χλμ στα 16Κ ενώ το ίδιο αυτοκίνητο με 8 χιλιάδες χλμ στα 14.5Κ€, δεν ξέρω ωστόσο αν είναι leasing, αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας κλπ γιατί δεν σηκώνει το τηλέφωνο ο έμπορος. Στην πρώτη περίπτωση παίρνω καινούριο αυτοκίνητο ενώ στην άλλη σχετικά καινούριο και γλυτώνω κάποια χρήματα. Έχει κανείς κάποιο από τα δύο; 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, zio10 είπε

Έχω πρατήριο, αλλά πάλι σε ταξίδι είναι δεσμευτικό. Πχ το πιο συχνό εκτός που κάνω είναι προς Καστοριά. Θα πάω με αέριο και θα γυρίζω με βενζίνη.

ανετα πας και γυρνας με αεριο καστοριά με τα νέα πρατήρια.

Για την ώρα προβλημα εχεις απο σερρες και πάνω προς εβρο.... Ομοίως προς καλαμάτα (θα γυρισεις με βενζίνη). Αν και μεσα στο 2022 αναμένονται πολλες θετικές εκπλήξεις καθως μπηκανε στο παιχνιδι και άλλες εταιρείες περα απο την (τραγική σε δικτυο) fisikon (ΔΕΠΑ)...

Επειδη κανω κ εγω πλεον αρκετά ταξίδια με το Kamiq CNG θα σου πω ότι δε με ζορίζει καθόλου (την 1η-2η φορά είχα λιγο άγχος αλλα πλέον που έμαθα αφενός το αμαξι και αφετέρου τα πρατήρια μου είναι πανευκολο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Ola150 είπε

Ανακάλυψα και εγώ το club της αυτοκίνησης. Ήρθε η ώρα να σας σπαμαρω και εδώ 😂. Ψάχνω να πάρω αυτοκίνητο, το budget μου το έχω πάει στα πολύ αυστηρά 20Κ και έχω καταλήξει στο Captur LPG το οποίο στην έκδοση expression+ βγαίνει στην καλύτερη 19.6Κ, στις 2-3 αντιπροσωπείες που πήγα. Βέβαια, βρήκα (δεν είδα από κοντά) Ford focus του 2019 diesel με 380χλμ στα 16Κ ενώ το ίδιο αυτοκίνητο με 8 χιλιάδες χλμ στα 14.5Κ€, δεν ξέρω ωστόσο αν είναι leasing, αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας κλπ γιατί δεν σηκώνει το τηλέφωνο ο έμπορος. Στην πρώτη περίπτωση παίρνω καινούριο αυτοκίνητο ενώ στην άλλη σχετικά καινούριο και γλυτώνω κάποια χρήματα. Έχει κανείς κάποιο από τα δύο; 

Captur στην expression+ αν θέλεις την γνώμη μου δεν αξίζει (τα έχω δει ΟΛΑ στην κατηγορία) γιατί στο εσωτερικό έχουν κάνει τσιπιές και τα πλαστικά δεν έχουν καμία σχέση με την dynamic. Είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου αυτό, καθώς αν μπεις και στα 2, είναι εμφανής η διαφορά (ειδικά στις πόρτες). Αν σου αρέσει πολύ το captur κάνε την υπέρβαση.

Για εμένα μέχρι τα 20Κ αυστηρά, αν θες οικονομικό B-SUV η καλύτερη επιλογή είναι το Kamiq φυσικό αέριο. Το εσωτερικό είναι σαφώς ανώτερο από την expression+ του Captur, έχει καλύτερους χώρους μέσα και καλύτερη κατανάλωση.

Τώρα αν αποφασίσεις να ανέβεις λίγο (γύρω στα 21.5) υπάρχει και το Ford puma diesel στο οποίο κατέληξα εγώ και θεωρώ πολύ τίμια επιλογή (αν έχεις απορίες μπορώ να σου πω λεπτομέρειες). Ίσως επειδή η ford έχει καλά χρηματοδοτικά, να μην σου βγει μεγάλη η διαφορά. ++ τα 8 χρόνια εγγύησης.

Επεξ/σία από Thanos1921
  • Like 3
Δημοσ.

Για το capture τι λέτε αξίζει τα λεφτά του έχω διαβάσει βέβαια για την σκληρή ανάρτηση του κάτι που του αφαιρει πόντους από την άνεση του.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Andytse13 είπε

Για το capture τι λέτε αξίζει τα λεφτά του έχω διαβάσει βέβαια για την σκληρή ανάρτηση του κάτι που του αφαιρει πόντους από την άνεση του.

Για να πας σε μια αξιοπρεπη εκδοση ειναι γυρω στα 23.. Δε με ενθουσίασε τόσο ωστε να δικαιολογήσει τα λεφτα αυτα..

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Για να πας σε μια αξιοπρεπη εκδοση ειναι γυρω στα 23.. Δε με ενθουσίασε τόσο ωστε να δικαιολογήσει τα λεφτα αυτα..

Σίγουρα όχι είναι και η αύξηση των τιμών αλλά σε αυτή την τιμή δεν βρίσκεις ανάλογα πρέπει να ανέβεις έστω και λίγο για να πας σε Tuscon έστω και σε Kamiq

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Andytse13 είπε

Σίγουρα όχι είναι και η αύξηση των τιμών αλλά σε αυτή την τιμή δεν βρίσκεις ανάλογα πρέπει να ανέβεις έστω και λίγο για να πας σε Tuscon έστω και σε Kamiq

Οταν πηρα το καμικ η διαφορα τους ήταν περιπου 3-4 χιλιαρικα (φθηνότερο το καμικ). Με 21500 επαιρνες καροκ... κ σημερα στα λεφτα που ζηταει ειναι σαφως προτιμοτερο το καροκ (εφόσον μιλαμε για βενζινη)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Οταν πηρα το καμικ η διαφορα τους ήταν περιπου 3-4 χιλιαρικα (φθηνότερο το καμικ). Με 21500 επαιρνες καροκ... κ σημερα στα λεφτα που ζηταει ειναι σαφως προτιμοτερο το καροκ (εφόσον μιλαμε για βενζινη)

Δεν σου βγαίνει το ίδιο με παρόμοιο εξοπλισμό όπως έχει το captur έχει μια διαφορά 5-6 χιλιαδων

Επεξ/σία από Andytse13

  • Δημιουργία νέου...