majnun Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 To κόστος μετακίνησης δε με σκαλώνει, αφού όπως είπαμε έφυγα από το πιο οικονομικο αμάξι της αγοράς (πιθανότατα), οπότε τίποτα δεν το φτάνει. Fiesta πετρέλαιο δεν, πλεόν. Puma είναι μεγάλο για τις ανάγκες. Καταρχάς όταν το σκεφτόμουν το δίλημμα ήταν Active VS ST, αλλά το άκτιβ αφού έφτανε 17 ως μεταχειρισμένο, είπα να πάω απευθείας σε καινούργιο. Τελευταία στιγμή αποφάσισα για Line 155, μιας και φαίνεται αρκούντως δυνατό και μάλλον δεν θα έχει τα προβλήματα που εγώ βλέπω στο ST όπως η δυσκολία στις επιτόπιες μανούβρες και το πιο δύσκολο day-to-day. Νομίζω ότι ο @Thanos1921 έχει πιάσει ορθά τον προβληματισμό. Ξαναλέω ότι δε ζω πάνω στο γκάζι αλλά όπως όλοι, όταν φτάνουμε ταμείο πάντα ζυγίζουμε 1005 φορές την επιλογή μας. 2
squib Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 47 λεπτά πριν, majnun είπε To κόστος μετακίνησης δε με σκαλώνει, αφού όπως είπαμε έφυγα από το πιο οικονομικο αμάξι της αγοράς (πιθανότατα), οπότε τίποτα δεν το φτάνει. Fiesta πετρέλαιο δεν, πλεόν. Puma είναι μεγάλο για τις ανάγκες. Καταρχάς όταν το σκεφτόμουν το δίλημμα ήταν Active VS ST, αλλά το άκτιβ αφού έφτανε 17 ως μεταχειρισμένο, είπα να πάω απευθείας σε καινούργιο. Τελευταία στιγμή αποφάσισα για Line 155, μιας και φαίνεται αρκούντως δυνατό και μάλλον δεν θα έχει τα προβλήματα που εγώ βλέπω στο ST όπως η δυσκολία στις επιτόπιες μανούβρες και το πιο δύσκολο day-to-day. Νομίζω ότι ο @Thanos1921 έχει πιάσει ορθά τον προβληματισμό. Ξαναλέω ότι δε ζω πάνω στο γκάζι αλλά όπως όλοι, όταν φτάνουμε ταμείο πάντα ζυγίζουμε 1005 φορές την επιλογή μας. το βασικό ειναι να είσαι εσύ ευχαριστημένος. Συνήθως προβάλλουμε τα θέλω μας στις αγορές τρίτων στα φόρουμ ! Πάντως για να λέμε τα πράγματα όπως είναι ένα μικρό αυτοκίνητο 155 ίππων ειναι μια χαρά σε επιδόσεις! 2
john1987 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Παιδιά θέλω να θέσω έναν προβληματισμό χωρίς φυσικά να προσβάλλω κανέναν. Μήπως έχουμε γίνει λίγο "μίζεροι" με το θέμα της κατανάλωσης; Προφανώς και παίζει κάποιο ρόλο αλλά εάν δεν κάνεις πάνω από 15κ χλμ/έτος η διαφορά στην κατανάλωση είναι ένα μικρό διαχειρίσιμο νούμερο (από 300 ευρώ και μέχρι 700 ευρώ το πολύ). Γενικά μετά από την κρίση και τις τεχνολογίες στους κινητήρες (υβριδικά, πετρέλαια, ΦΑ, Υγραέριο κλπα) μας έχουν ζαλίσει οι εταιρείες με τις καταναλώσεις. Πρόσφατα σκεφτόμουν ότι θα μου άρεσε στο επόμενο χρονικό διάστημα να αγοράσω ένα Tuscon και έβλεπα πολλοί να κράζουν την κατανάλωση (πρέπει να φτάνει στα 9λ/100χλμ.). Ε ωραία αν έκαιγε 7,5λ/100χλμ πόσο θα μου κόστιζε παραπάνω ανά έτος; Δεν είναι οξύμωρο να δίνεις 30κ για αμάξι και να σε χαλάει η διαφορά κατανάλωσης; Όλα αυτά επαναλαμβάνω τα αναφέρω ως προβληματισμό και δε θέλω να φανώ "άπλας" ούτε να κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2021 από john1987 8
tsofras Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 12 λεπτά πριν, john1987 είπε Παιδιά θέλω να θέσω έναν προβληματισμό χωρίς φυσικά να προσβάλλω κανέναν. Μήπως έχουμε γίνει λίγο "μίζεροι" με το θέμα της κατανάλωσης; Προφανώς και παίζει κάποιο ρόλο αλλά εάν δεν κάνεις πάνω από 15κ χλμ/έτος η διαφορά στην κατανάλωση είναι ένα μικρό διαχειρίσιμο νούμερο (από 300 ευρώ και μέχρι 700 ευρώ το πολύ). Γενικά μετά από την κρίση και τις τεχνολογίες στους κινητήρες (υβριδικά, πετρέλαια, ΦΑ, Υγραέριο κλπα) μας έχουν ζαλίσει οι εταιρείες με τις καταναλώσεις. Πρόσφατα σκεφτόμουν ότι θα μου άρεσε στο επόμενο χρονικό διάστημα να αγοράσω ένα Tuscon και έβλεπα πολλοί να κράζουν την κατανάλωση (πρέπει να φτάνει στα 9λ/100χλμ.). Ε ωραία αν έκαιγε 7,5λ/100χλμ πόσο θα μου κόστιζε παραπάνω ανά έτος; Δεν είναι οξύμωρο να δίνεις 30κ για αμάξι και να σε χαλάει η διαφορά κατανάλωσης; Όλα αυτά επαναλαμβάνω τα αναφέρω ως προβληματισμό και δε θέλω να φανώ "άπλας" ούτε να κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός. Κάποτε κοιτάγαμε το 0 -100 , πλέον οι περισσότεροι κοιτάνε τα l/100Km. Αλλά οκ ανάλογα τι χιλιόμετρα κάνει ο καθένας , άλλος μπορεί να θεωρεί αέρα κοπανιστό το να τα δίνει στη βενζίνη. Υπάρχει και κόσμος που έχει να δώσει 25.000 - 30.000ε και κοιτάει τα τέλη ταξινόμησης. Μπορεί να φταίει και η αβεβαιότητα που υπάρχει και να σκέφτεται ο κόσμος ότι έχω να δώσω Χ ποσό για αγορά αυτοκινήτου αλλά θέλω χαμηλά κόστη συντήρησης / κίνησης γιατί δεν ξέρω αν σε κάποια χρόνια θα μπορώ να το συντηρώ Αλλά ναι συμφωνώ μαζί σου μαν , χωρίς προφανώς να θέλω να μειώσω και εγώ κάποιον , ο καθένας τα σκέφτεται διαφορετικά 2
rudd--o Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 μαθηματικός κανόνας. Αντίστροφος δυσανάλογο < χαμηλά κόστη συντήρησης / ηλεκτρο-υβριδικο-μπερδενενα οχήματα>.. όσο ποιο πολλά ηλεκτρονικά συμπράγκαλα τόσο μεγαλύτερη εξάρτηση από τον κατασκευαστή σε επιδιόρθωση και κυρίως... σε διάγνωση. *** Τα ηλεκτρικά δεν είναι αυτοκίνητα είναι μόδα...
imr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 38 λεπτά πριν, john1987 είπε Παιδιά θέλω να θέσω έναν προβληματισμό χωρίς φυσικά να προσβάλλω κανέναν. Μήπως έχουμε γίνει λίγο "μίζεροι" με το θέμα της κατανάλωσης; Προφανώς και παίζει κάποιο ρόλο αλλά εάν δεν κάνεις πάνω από 15κ χλμ/έτος η διαφορά στην κατανάλωση είναι ένα μικρό διαχειρίσιμο νούμερο (από 300 ευρώ και μέχρι 700 ευρώ το πολύ). Γενικά μετά από την κρίση και τις τεχνολογίες στους κινητήρες (υβριδικά, πετρέλαια, ΦΑ, Υγραέριο κλπα) μας έχουν ζαλίσει οι εταιρείες με τις καταναλώσεις. Πρόσφατα σκεφτόμουν ότι θα μου άρεσε στο επόμενο χρονικό διάστημα να αγοράσω ένα Tuscon και έβλεπα πολλοί να κράζουν την κατανάλωση (πρέπει να φτάνει στα 9λ/100χλμ.). Ε ωραία αν έκαιγε 7,5λ/100χλμ πόσο θα μου κόστιζε παραπάνω ανά έτος; Δεν είναι οξύμωρο να δίνεις 30κ για αμάξι και να σε χαλάει η διαφορά κατανάλωσης; Όλα αυτά επαναλαμβάνω τα αναφέρω ως προβληματισμό και δε θέλω να φανώ "άπλας" ούτε να κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός. Δεν ειναι μικρα τα ποσα ειδικα αν συγκρινουμε Βενζινη με Diesel (η και αεριο για μεγαλυτερη οικονομια) Εγω με πετρελαιο γλυτωνω περιπου 100 ευρω τον μηνα ~1200 τον χρονο. Δεν το λες και μικρο ποσο. Το επομενο αυτοκινητο λογικα θα ειναι φυσικο αεριο ακριβως για αυτον τον λογο Τα 10λ/100 με τα 5λ/100 ειναι ακριβως τα μισα λεφτα σε βενζινη, σημαντικο ποσο για καποιον που κανει χιλιομετρα 1
ge-lyk Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Στις 16/7/2021 στις 10:52 ΠΜ, gxyp είπε Από εκεί που πήρα εγώ το δικό μου είναι.. Θέλεις να τον ρωτήσω;; Εάν δεν κάνω λάθος, δεν είχες κλείσει αρχικά το leon το td? Και εάν δε γίνομαι αδιάκριτος, για ποιο λόγο δεν προχωρησες τελικά? Γιατί πήγα και το είδα και δε βρήκα κάτι εμφανώς αρνητικό.
imr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 28 λεπτά πριν, rudd--o είπε μαθηματικός κανόνας. Αντίστροφος δυσανάλογο < χαμηλά κόστη συντήρησης / ηλεκτρο-υβριδικο-μπερδενενα οχήματα>.. όσο ποιο πολλά ηλεκτρονικά συμπράγκαλα τόσο μεγαλύτερη εξάρτηση από τον κατασκευαστή σε επιδιόρθωση και κυρίως... σε διάγνωση. *** Τα ηλεκτρικά δεν είναι αυτοκίνητα είναι μόδα... Οι ηλεκτροκινητηρες ειναι πολυ πιο απλοι σαν λογικη και σχεδιαση απο τους εσωτερικης καυσης και εχουν λιγοτερα πραγματα που μπορει να πανε στραβα (Δεν υπαρχουν αντλιες, πολλαπλασιαστες, ιμαντες χρονισμου, λαδια, ξυδια, τουρμπινες, καταλυτες) Αυτο που αυξανεται ειναι η πολυπλοκοτητα των ηλεκτρονικων γενικα, πλεον δεν θα χρειαζεσαι μηχανικο αλλα ηλεκτρολογο/προγραματιστη Τα ηλεκτρικα ειτε το θελουμε ειτε οχι ειναι το μελλον. 1
Peugeot208 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, majnun είπε To κόστος μετακίνησης δε με σκαλώνει, αφού όπως είπαμε έφυγα από το πιο οικονομικο αμάξι της αγοράς (πιθανότατα), οπότε τίποτα δεν το φτάνει. Fiesta πετρέλαιο δεν, πλεόν. Puma είναι μεγάλο για τις ανάγκες. Καταρχάς όταν το σκεφτόμουν το δίλημμα ήταν Active VS ST, αλλά το άκτιβ αφού έφτανε 17 ως μεταχειρισμένο, είπα να πάω απευθείας σε καινούργιο. Τελευταία στιγμή αποφάσισα για Line 155, μιας και φαίνεται αρκούντως δυνατό και μάλλον δεν θα έχει τα προβλήματα που εγώ βλέπω στο ST όπως η δυσκολία στις επιτόπιες μανούβρες και το πιο δύσκολο day-to-day. Νομίζω ότι ο @Thanos1921 έχει πιάσει ορθά τον προβληματισμό. Ξαναλέω ότι δε ζω πάνω στο γκάζι αλλά όπως όλοι, όταν φτάνουμε ταμείο πάντα ζυγίζουμε 1005 φορές την επιλογή μας. Όλοι st θα θέλαμε και με μπλοκε και με απ' όλα.... στη φαντασία μας Το θέμα είναι όμως είναι ότι κανένας μας, σχεδόν, δεν έχει αγοράσει το αντίστοιχο st στο μοντέλο που επέλεξε. Γιατί; Προφανώς, το κάθε st είναι ένα " ειδικό" αυτοκίνητο, που απευθύνεται για συγκεκριμένη χρήση, σε άτομα που ξέρουν να το εκμεταλλεύονται. Επομένως, καλή η επιδίωξη για τέτοιου είδους εργαλεία, αλλά ΕΣΥ είσαι αυτός, που στην τελική, θα πρέπει να αποφασίσεις: α) Πιο όχημα τικάρει τα περισσότερα κουτακια για τις καθημερινές, ρεαλιστικές σου ανάγκες. β) Κατά πόσο θέλεις ή μπορείς να εκμεταλλευτείς τις αρετές του ST και πόσο συχνά και γ) Το 3θυρο θα σε βολέψει μελλοντικά, σε περίπτωση οικογένειας; Υ.Γ. Από πότε τα 155 άλογα, με 240Nm ροπή, σε μικρό αυτοκίνητο, είναι λίγα ή νορμάλ για ένα μέσο οδηγό; Με τόσα έβγαινε το 207 rally, 150hp-240Nm.
rudd--o Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, imr είπε Οι ηλεκτροκινητηρες ειναι πολυ πιο απλοι σαν λογικη και σχεδιαση απο τους εσωτερικης καυσης και εχουν λιγοτερα πραγματα που μπορει να πανε στραβα (Δεν υπαρχουν αντλιες, πολλαπλασιαστες, ιμαντες χρονισμου, λαδια, ξυδια, τουρμπινες, καταλυτες) Αυτο που αυξανεται ειναι η πολυπλοκοτητα των ηλεκτρονικων γενικα, πλεον δεν θα χρειαζεσαι μηχανικο αλλα ηλεκτρολογο/προγραματιστη Τα ηλεκτρικα ειτε το θελουμε ειτε οχι ειναι το μελλον. Τα ηλεκτρικά έχουν ECU, πολλά ECU Τα ECU είναι παντρεμένα μεταξύ τους δεν θα βρεις ένα ίδιο απλά και θα το κουμπώσεις.. είναι υλισμικό (Chip με προγράμματα / άδεια χρήσης κτλπ ) δεν είναι βίδες κα σίδερα που τα κάνεις οτι θες, οπότε δημιουργούν άμεση εξάρτηση στον κατασκευαστή που μόνο αυτός βάζει χέρι (tesla..) και ως συνεπεία πολύ μπερντές για το μετέπειτά . Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2021 από rudd--o
tsofras Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, majnun είπε Ο κύβος ερρίφθη. Ραντεβού το Δεκέμβριο 155? Χρώμα?
Peugeot208 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 12 λεπτά πριν, majnun είπε Δεκέμβρη Δεν παίζεις δίκαια!🤣
Προτεινόμενες αναρτήσεις