Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παίδες θα είναι χωρίς το μπλοκέ αλλιώς ανεβαίνω άλλο ένα χιλιάρικο.

Ούτως ή άλλως δεν οδηγάω ποτέ του σκοτωμού.

Πάντως η διαφορά στον κύκλο στροφής είναι 1 μέτρο το οποίο είναι υπολογίσιμο.

11μέτρα το ST, 10 μέτρα το Line.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, majnun είπε

Παίδες θα είναι χωρίς το μπλοκέ αλλιώς ανεβαίνω άλλο ένα χιλιάρικο.

Ούτως ή άλλως δεν οδηγάω ποτέ του σκοτωμού.

Πάντως η διαφορά στον κύκλο στροφής είναι 1 μέτρο το οποίο είναι υπολογίσιμο.

11μέτρα το ST, 10 μέτρα το Line.

Τελικά τι θα κάνεις ?

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, majnun είπε

Παίδες θα είναι χωρίς το μπλοκέ αλλιώς ανεβαίνω άλλο ένα χιλιάρικο.

Ούτως ή άλλως δεν οδηγάω ποτέ του σκοτωμού.

Πάντως η διαφορά στον κύκλο στροφής είναι 1 μέτρο το οποίο είναι υπολογίσιμο.

11μέτρα το ST, 10 μέτρα το Line.

ένα μέτρο σε κύκλο στροφής , σε ξεπαρκάρισμα και στρίψιμο σε στενό πόση διαφορά θα δεις? 

Για 1000 ευρώ θα το έβαζα το μπλοκέ. Δεν είναι λίγα το ξέρω αλλά ειναι άλλο αυτοκίνητο. Βέβαια θέλει να ξέρεις να το πας. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τελικά τι θα κάνεις ?

ΔΕΝ έχω αποφασίσει !

 

3 λεπτά πριν, squib είπε

ένα μέτρο σε κύκλο στροφής , σε ξεπαρκάρισμα και στρίψιμο σε στενό πόση διαφορά θα δεις? 

Για 1000 ευρώ θα το έβαζα το μπλοκέ. Δεν είναι λίγα το ξέρω αλλά ειναι άλλο αυτοκίνητο. Βέβαια θέλει να ξέρεις να το πας. 

Πιστεύω ότι κάνει αρκετή διαφορά και όχι δεν πιστεύω ότι ξέρω να εκμεταλλευτώ το μπλοκέ !

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, majnun είπε

ΔΕΝ έχω αποφασίσει !

 

Πιστεύω ότι κάνει αρκετή διαφορά και όχι δεν πιστεύω ότι ξέρω να εκμεταλλευτώ το μπλοκέ !

το μπλοκέ για να το εκμεταλευτείς στο έπακρο πρέπει να το ξέρεις, απο την άλλη εάν δε το έχεις δε θα το μάθεις και δε μπαίνει και εύκολα μετά. Πάντως αυτό με το παρκάρισμα πραγματικά ειναι αμελητέο. Να μου έλεγες το ένα 11 μέτρα και το άλλο 8 να πω ναι

  • Like 1
Δημοσ.

όποιος είχε στο παρελθόν Alfa Romeo ξέρει γιατί είναι από τα πρώτα που κοιτάς.

(κύκλος στροφής ορατός από το διάστημα)

Πάντως σκέψου ότι  η Giulietta έχει μικρότερο (10.9μ) και το 500X έχει τον ίδιο (11μ).

Δημοσ.

Η μονη διαφορα ειναι η καταναλωση εντως πολης που με το χιλιαρι θα εισαι αρκετα καλυτερα (εκτος μπορει και χειροτερα)

Αν δεν σε απασχολουν οι βενζινες εντος πολης, ειχες γραψει για 50κμ τοτε το st ειναι καλυτερο στα παντα

 

 

21 λεπτά πριν, squib είπε

το μπλοκέ για να το εκμεταλευτείς στο έπακρο πρέπει να το ξέρεις, απο την άλλη εάν δε το έχεις δε θα το μάθεις και δε μπαίνει και εύκολα μετά. Πάντως αυτό με το παρκάρισμα πραγματικά ειναι αμελητέο. Να μου έλεγες το ένα 11 μέτρα και το άλλο 8 να πω ναι

Ειναι κανονικο μπλοκε? η ηλεκτρονικο? γιατι κανει τοσα παραπανω

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, imr είπε

Η μονη διαφορα ειναι η καταναλωση εντως πολης που με το χιλιαρι θα εισαι αρκετα καλυτερα (εκτος μπορει και χειροτερα)

Αν δεν σε απασχολουν οι βενζινες εντος πολης, ειχες γραψει για 50κμ τοτε το st ειναι καλυτερο στα παντα

 

 

Ειναι κανονικο μπλοκε? η ηλεκτρονικο? γιατι κανει τοσα παραπανω

μέχρι πρόσφατα Quaife!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

+1 για το μπλοκε απο μενα κυρίως λόγω της γνωστής ποιότητας της Ελληνικής ασφάλτου. Ειδικά μολις τα λάστιχα σου κάνουν 10κ χλμ η διαφορά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη με το πως βάζει μούρη μεσα στη στροφή και το πόσο νωρίς μπορείς να πατήσεις το πόδι σου και να βγεις απο το apex τερμα γκάζι -σχεδον- σαν 4κίνητος 

Φυσικά αν το στρίβεις αρκετά εξίσου μεγάλη θα είναι η διαφορά που θα τρώει τα μπροστινά σε σχέση με τα πίσω 😛 

Επεξ/σία από and_64
Δημοσ.

@majnun

Για αρκετό διάστημα είχα ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό με εσένα. 

Για 5 χρόνια ζούσα καθημερινά με ένα  ypsilon πετρέλαιο μέχρι τον Μάρτιο που ξεκίνησα να ψάχνω αμάξι. Μετά από αρκετή αναζήτηση κατέληξα ότι θέλω b-suv και συγκεκριμένα είχα καταλήξει κατά 90% στο puma diesel με τιμή γύρω στα 21500. Και κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι με αυτά τα λεφτά μου έδιναν fiesta st ή fiesta st line 155ps με ηλιοροφές κτλ. 

Τα έβαλα κάτω και κατέληξα πως από την στιγμή που κάνω 15000+ χιλιόμετρα τον χρόνο (από ότι καταλάβω και εσύ εκεί είσαι) δεν έχει νόημα να πάρω αμάξι με 155 άλογα, πόσο μάλλον με 200. Στα άλογα αυτά πας για να ευχαριστηθείς το αμάξι, χωρίς να σκέφτεσαι πως θα ρίξεις την κατανάλωση στο 7.5. Γιατί για να πιάσεις 7.5 στο St, θέλει προσπάθεια και εν τέλει το αμάξι θα το πηγαίνεις όπως πήγαινες και το ypsilon με τα 95 (μην σου πω και πιο αργά, γιατί στο ypsilon που καίει 5, προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ να πάω οικονομικά, ίσα ίσα το αντίθετο).

Με πρόχειρους υπολογισμούς στα 50 χιλιόμετρα/μέρα με κατανάλωση 5.5 σε ένα οποιοδήποτε diesel, 6.5 στο 155ps και 7.5 στο St, είσαι 470 ευρώ παραπάνω τον χρόνο με το χιλιάρι και 700 ευρώ παραπάνω με το St.

Κατά την γνώμη μου, αν πιστεύεις ότι θα αξιοποιείς συχνά τα παραπάνω άλογα και αυτό σου προσφέρει χαρά, τότε πήγαινε για το St. Το 155 είναι ημίμετρο. Αφού αποφάσισες να πας σε βενζίνη με το οποίο παραπάνω κόστος, να πας στο καλό να το ευχαριστηθείς. Διαφορετικά βλέπω πιο λογική κίνηση ένα diesel fiesta / puma με ένα μικρό tuning αν δεν σου φτάνουν τα 120 άλογα. 

Και φυσικά αν αποφασίσεις να διαλέξεις το fiesta st, να πας και καμιά βόλτα εμάς που αποφασίσαμε με βάση την λογική/κόστος και δεν το τομλήσαμε :p

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

@majnun

Για αρκετό διάστημα είχα ακριβώς τον ίδιο προβληματισμό με εσένα. 

Για 5 χρόνια ζούσα καθημερινά με ένα  ypsilon πετρέλαιο μέχρι τον Μάρτιο που ξεκίνησα να ψάχνω αμάξι. Μετά από αρκετή αναζήτηση κατέληξα ότι θέλω b-suv και συγκεκριμένα είχα καταλήξει κατά 90% στο puma diesel με τιμή γύρω στα 21500. Και κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι με αυτά τα λεφτά μου έδιναν fiesta st ή fiesta st line 155ps με ηλιοροφές κτλ. 

Τα έβαλα κάτω και κατέληξα πως από την στιγμή που κάνω 15000+ χιλιόμετρα τον χρόνο (από ότι καταλάβω και εσύ εκεί είσαι) δεν έχει νόημα να πάρω αμάξι με 155 άλογα, πόσο μάλλον με 200. Στα άλογα αυτά πας για να ευχαριστηθείς το αμάξι, χωρίς να σκέφτεσαι πως θα ρίξεις την κατανάλωση στο 7.5. Γιατί για να πιάσεις 7.5 στο St, θέλει προσπάθεια και εν τέλει το αμάξι θα το πηγαίνεις όπως πήγαινες και το ypsilon με τα 95 (μην σου πω και πιο αργά, γιατί στο ypsilon που καίει 5, προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ να πάω οικονομικά, ίσα ίσα το αντίθετο).

Με πρόχειρους υπολογισμούς στα 50 χιλιόμετρα/μέρα με κατανάλωση 5.5 σε ένα οποιοδήποτε diesel, 6.5 στο 155ps και 7.5 στο St, είσαι 470 ευρώ παραπάνω τον χρόνο με το χιλιάρι και 700 ευρώ παραπάνω με το St.

Κατά την γνώμη μου, αν πιστεύεις ότι θα αξιοποιείς συχνά τα παραπάνω άλογα και αυτό σου προσφέρει χαρά, τότε πήγαινε για το St. Το 155 είναι ημίμετρο. Αφού αποφάσισες να πας σε βενζίνη με το οποίο παραπάνω κόστος, να πας στο καλό να το ευχαριστηθείς. Διαφορετικά βλέπω πιο λογική κίνηση ένα diesel fiesta / puma με ένα μικρό tuning αν δεν σου φτάνουν τα 120 άλογα. 

Και φυσικά αν αποφασίσεις να διαλέξεις το fiesta st, να πας και καμιά βόλτα εμάς που αποφασίσαμε με βάση την λογική/κόστος και δεν το τομλήσαμε 😛

δε συμφωνώ με το σκεπτικό του ποστ χωρίς να ειναι παράλογο βέβαια απλά διαφωνώ επίτης αρχής. 

δεν είναι τα πάντα κόστος μετακίνησης, υπάρχει και το fun to drive και πολλοί καταναλωτές το αναζητούν. 

επίσης δεν ειναι το ίδιο αυτοκίνητο κατασκευαστικά , σε ακαμψία πλαισίου , τιμόνι 14% πιο ¨γρήγορο¨ στο st , άλλο εσωτερικό κλπ 

προφανώς ειναι προσωπική θεώρηση της αυτοκίνησης αλλά 23.000 ευρώ για αυτοκίνητο που δε μου κάνει κλικ είτε σε επιδόσεις είτε σε κάτι άλλο δεν θα τα έδινα. Αλλά το ξαναλέω ειναι προσωπική άποψη, ο καθένας έχει το σκεπτικό του και τη τσέπη του. 

Απλά να προσθέσω ότι εάν όλοι οι καταναλωτές ήθελαν σα πρώτο κριτήριο πως θα πάω από το σημείο Α στο Β με το πιο οικονομικό αυτοκίνητο πολλά μοντέλα που μας χάρισαν χαμόγελα δε θα είχαν κυκλοφορησεί. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων , κάνεις μια λίστα - πίνακα με τιμές/χρηματοδότηση/εξοπλισμό / θετικά-αρνητικά κάθε μοντέλου κτλ και βλέπεις τι επιλογές έχεις στα θέλω/μπορώ σου. 

Ο καθένας ξέρει τι ζητάει και τι μπορεί να δώσει , για τα δικά μου δεδομένα μιας και το αμάξι είναι εργαλείο , δε ( θα ) έβλεπα τίποτα εκτός φ.α. , θα έκανα (όπως κι έκανα) υποχωρήσεις στις διαθέσιμες επιλογές , όπως κάνουμε (σχεδόν) όλοι .

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, squib είπε

δε συμφωνώ με το σκεπτικό του ποστ χωρίς να ειναι παράλογο βέβαια απλά διαφωνώ επίτης αρχής. 

δεν είναι τα πάντα κόστος μετακίνησης, υπάρχει και το fun to drive και πολλοί καταναλωτές το αναζητούν. 

επίσης δεν ειναι το ίδιο αυτοκίνητο κατασκευαστικά , σε ακαμψία πλαισίου , τιμόνι 14% πιο ¨γρήγορο¨ στο st , άλλο εσωτερικό κλπ 

προφανώς ειναι προσωπική θεώρηση της αυτοκίνησης αλλά 23.000 ευρώ για αυτοκίνητο που δε μου κάνει κλικ είτε σε επιδόσεις είτε σε κάτι άλλο δεν θα τα έδινα. Αλλά το ξαναλέω ειναι προσωπική άποψη, ο καθένας έχει το σκεπτικό του και τη τσέπη του. 

Απλά να προσθέσω ότι εάν όλοι οι καταναλωτές ήθελαν σα πρώτο κριτήριο πως θα πάω από το σημείο Α στο Β με το πιο οικονομικό αυτοκίνητο πολλά μοντέλα που μας χάρισαν χαμόγελα δε θα είχαν κυκλοφορησεί. 

Συμφωνώ αλλά συμφωνώ και με τον Θάνο , γιατί όπως και να έχει ο παράγοντας τσέπη πάντα υπάρχει και πρέπει να τον σκεφτόμαστε και μετά την αγορά.

Πολλοί κάνουν το λάθος και κοιτάνε μόνο το κόστος απόκτησης αλλά όχι το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου.

Προσωπικά θα έδινα τα 700ε παραπάνω τον χρόνο για να έχω το fun to drive , σε άλλον δεν περισσεύουν , σε άλλον περισσεύουν και θέλει να τα φάει αλλού.

Όλα αποδεκτά είναι απλά εμείς ρίχνουμε τα πάντα στο τραπέζι σε περίπτωση που δεν τα έχει σκεφτεί ο υποψήφιος αγοραστής.

Συμφωνώ επίσης ότι αν είναι να πάρεις κάτι που δεν σου γεμίζει το μάτι επειδή σκέφτεσαι το οικονομικό , καλύτερα να βρείς το φθηνότερο - αξιόπιστο - ασφαλές - οικονομικό σε χρήση αμάξι

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Συμφωνώ αλλά συμφωνώ και με τον Θάνο , γιατί όπως και να έχει ο παράγοντας τσέπη πάντα υπάρχει και πρέπει να τον σκεφτόμαστε και μετά την αγορά.

Πολλοί κάνουν το λάθος και κοιτάνε μόνο το κόστος απόκτησης αλλά όχι το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου.

Προσωπικά θα έδινα τα 700ε παραπάνω τον χρόνο για να έχω το fun to drive , σε άλλον δεν περισσεύουν , σε άλλον περισσεύουν και θέλει να τα φάει αλλού.

Όλα αποδεκτά είναι απλά εμείς ρίχνουμε τα πάντα στο τραπέζι σε περίπτωση που δεν τα έχει σκεφτεί ο υποψήφιος αγοραστής.

Συμφωνώ επίσης ότι αν είναι να πάρεις κάτι που δεν σου γεμίζει το μάτι επειδή σκέφτεσαι το οικονομικό , καλύτερα να βρείς το φθηνότερο - αξιόπιστο - ασφαλές - οικονομικό σε χρήση αμάξι

ναι μεν αλλά καθώς υπάρχει και άλλος παραλογισμός στη κουβέντα, όπως το δίνω 23000 ευρώ για αυτοκίνητο αλλά κολλάω στα 58,33 το μήνα παραπάνω για να έχω joy machine. Εκτός εάν δεν επιθυμείς joy machine και απλά το βάζουμε στη κουβέντα επειδή ειναι κοντά στη γκάμα τιμής. Τότε όλα αλλάζουν. 


  • Δημιουργία νέου...