Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

το pdi ειναι το νταβατζιλικι που πληρωνεις για την δηθεν "προετοιμασια και ελεγχο" του αυτοκινητου απο την αντιπροσωπεια.

ναι, αυτό που δεν είδαν οτι έχει μισά λάδια το αμάξι και τα λάστιχα ήταν τούμπανο όταν το πήρα....

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Δεν ξέρω σε όσα μπήκα εγώ δεν κατάφερα να φτιάξω την θέση οδήγησης να θυμίζει του Leon ας πούμε .

Μιλάω για Hyundai Kona , Jeep Compass , Skoda Karoq , Audi Q3 , VW Tiguan , Vw T-Cross , Citroen C3 Aircross , Citroen C5 Aircross , Opel Crossland, Opel Grandland , Peugeot 2008 , Seat Arona, Ford Ecosport  , Suzuki Vitara, Suzuki S-Cross , Renault Capture , Renault Khadjar δεν ξέρω αν ξεχνάω κάποιο αλλά σε όλα αυτά μπήκα .

Πιο κοντά σε θέση hatchback μου ήρθε το Skoda Kamiq και ακόμη καλύτερα ήταν το Ford Puma .

Απλά με το Puma ήταν λίγο παράξενο γιατί περιμένεις ότι θα μπείς και θα έχεις ορατότητα SUV , κάθεσαι χαμηλά (εγώ τέρμα ψηλά που το έβαλα σχεδόν έβρισκε το κεφάλι μου) και τελικά ούτε το καπό δεν έβλεπα .

Αν είναι να ξαμπλώσεις για να πετύχεις αυτή την θέση φαντάζομαι θα χάσεις απο άνεση αφού δεν θα κάθεσαι σωστά , αν το πας πίσω πάλι δεν θα είναι σε σωστή απόσταση τα χέρια

Μα το θέμα στο SUV δεν είναι να είσαι ξάπλα αλλά σχετικά όρθιος και επομένως να απολαμβάνεις καλύτερη ορατότητα & άνεση.

Εγώ θεωρώ ότι και στα hatchback η θέση οδήγησης μπορεί να είναι πιο άνετη/κάθετη (πχ Golf) αλλά η σπορ φιλοσοφία επιτάσσει χαμηλή θέση οδήγησης και bucket κάθισμα με αποτέλεσμα να κάνεις μια μικρή βουτιά για να μπεις στο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από john1987
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, john1987 είπε

Μα το θέμα στο SUV δεν είναι να είσαι ξάπλα αλλά σχετικά όρθιος και επομένως να απολαμβάνεις καλύτερη ορατότητα & άνεση.

Εγώ θεωρώ ότι και στα hatchback η θέση οδήγησης μπορεί να είναι πιο άνετη/κάθετη (πχ Golf) αλλά η σπορ φιλοσοφία επιτάσσει χαμηλή θέση οδήγησης και bucket κάθισμα με αποτέλεσμα να κάνεις μια μικρή βουτιά για να μπεις στο αυτοκίνητο.

Για την άνεση στο μπες - βγές δεν το συζητάμε προφανώς υπερέχουν τα SUV.

Εγώ απλά νομίζω ότι ζορίζομαι περισσότερο όταν κάθομαι λες και είμαι σε καρέκλα , αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Ακόμη και στην καρέκλα του γραφείου κάθομαι σαν χυμένος λουκουμάς (που ξέρω ότι είναι λάθος αλλά δεν μπορώ πιάνομαι αν κάτσω κανονικά)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για την άνεση στο μπες - βγές δεν το συζητάμε προφανώς υπερέχουν τα SUV.

Εγώ απλά νομίζω ότι ζορίζομαι περισσότερο όταν κάθομαι λες και είμαι σε καρέκλα , αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου. Ακόμη και στην καρέκλα του γραφείου κάθομαι σαν χυμένος λουκουμάς (που ξέρω ότι είναι λάθος αλλά δεν μπορώ πιάνομαι αν κάτσω κανονικά)

Εξερταται, εγω στο scirocco μετα απο κανα 2ωρο οδηγηση κουραζομουν απιστευτα στην μεση. Τελευταια ειχα αρχισει να δυσκολευομαι και στο μπες βγες.

Με το note που ειναι εντελως καθιστη θεση εχω βρει την υγεια μου, δεν εχω κουραστει καθολου σε ταξιδι και ας ειναι τραγικα τα καθισματα του σαν ποιοτητα

Καλα τα χαμηλα αλλα πλεον στα 40 δεεν. 

 

Επισης η ξαπλα δεν ειναι καθολου "σπορ" θεση οδηγησης.

Σε καθιστη θεση ειναι πιο ασφαλης και ευκολη η γρηγορη οδηγηση (οκ το αυτοκινητο να ειναι σαυρα, αλλα εσυ πρεπει να καθεσαι καρεκλα)

Επεξ/σία από imr
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, imr είπε

Εξερταται, εγω στο scirocco μετα απο κανα 2ωρο οδηγηση κουραζομουν απιστευτα στην μεση. Τελευταια ειχα αρχισει να δυσκολευομαι και στο μπες βγες.

Με το note που ειναι εντελως καθιστη θεση εχω βρει την υγεια μου, δεν εχω κουραστει καθολου σε ταξιδι και ας ειναι τραγικα τα καθισματα του σαν ποιοτητα

Καλα τα χαμηλα αλλα πλεον στα 40 δεεν. 

 

Ναι δεν ξέρω η μόνη εμπειρία που έχω από ταξίδι σε SUV είναι με το 2008 αλλά επειδή έχει και την ιδιαιτερότητα με το τιμόνι δεν ξέρω κατά πόσο καθόμουν και σωστά.

Στο Leon πάντως βλέπω ότι αν το βάλω τέρμα κάτω με κουράζει, τώρα το έχω σχεδόν στην μέση και έχω ρυθμίσει λίγο και την οσφυϊκή υποστήριξη που έχει.

Θα δείξει σε λίγο καιρό στο ταξίδι για διακοπές

Το Q3 επίσης μου φάνηκε άνετο αλλά το οδήγησα πολύ λίγο, οκ δεν είναι μόνο η κατηγορία βέβαια είναι και το αμάξι σαν σύνολο.

Με το Opel Astra J ενώ είχε και ηλεκτρονική ανάρτηση και δεν καταλαβαίνες τίποτα το πολύ στη μία ώρα έβγαινα σαν σίγμα, με το Astra H από την άλλη έβγαινα ατσαλακωτος

Edit : Λογω του edit σου :D

Δεν εννοώ ξαπλωτή την θέση πλάτης , εννοώ ότι τα πόδια είναι πιο λυγισμένα

Δημοσ.

Μετά από δική σας παρότρυνση είπα να πάρω το kamiq.

Αν είναι δυνατόν δεν υπάρχει πουθενά σε λευκό ή μαύρο με τα χίλια ζόρια βρήκα ένα λευκό.

Απορία το έχω, αυτό το τσιμεντοποντικι πως το πουλάνε?

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Geocheats2 είπε

Μετά από δική σας παρότρυνση είπα να πάρω το kamiq.

Αν είναι δυνατόν δεν υπάρχει πουθενά σε λευκό ή μαύρο με τα χίλια ζόρια βρήκα ένα λευκό.

Απορία το έχω, αυτό το τσιμεντοποντικι πως το πουλάνε?

Άντε με το καλό τι ακριβώς πήρες ?

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Geocheats2 είπε

Μετά από δική σας παρότρυνση είπα να πάρω το kamiq.

Αν είναι δυνατόν δεν υπάρχει πουθενά σε λευκό ή μαύρο με τα χίλια ζόρια βρήκα ένα λευκό.

Απορία το έχω, αυτό το τσιμεντοποντικι πως το πουλάνε?

Έλα ντε. Κ να πεις ότι έχει σημαντική διαφορά με το μεταλλικο ούτε καν, 3-4 κατοστάρικα με το ζόρι. Με το καλό να παραλαβεις, τι ακριβώς επέλεξες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Thanos1921 είπε

Σχετικά με τα SUV να πω και εγώ την άποψη μου, μιας και ήμουν και εγώ στο δίλημμα ανάμεσα σε b-suv ή μικρομεσαίο. 

Για παράδειγμα πριν καταλήξω στο puma κοίταζα και το focus, που σε πετρέλαιο έπαιζαν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά για παρόμοιο εξοπλισμό (βέβαια το puma επειδή ήταν το St line, είχε πιο ωραίες λεπτομέρειες εξωτερικά). 

Μπήκα και στα 2. Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση που είναι υποκειμενική, στο μόνο που κέρδιζε το focus ήταν ο χώρος των πίσω επιβατών. Κατά τα άλλα το puma ήταν σημαντικά μικρότερο σε μήκος (20 εκατοστά) και λίγο μικρότερο σε πλάτος, ενώ είχε και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. 

Καταλήγω λοιπόν στο ότι ανεξάρτητα από το μάρκετινγκ και την μόδα, βρίσκω απόλυτα λογικό να πουλάνε πολύ τα SUV. Έχουν τίμιους χώρους, σε μαζεμένο μήκος, μπαίνεις βγαίνεις πιο εύκολα, καλύτερη ορατότητα, πιο εύκολο ξεφόρτωμα από ψώνια κτλ. Όλα αυτά προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή χρήση και ο κόσμος με βάση αυτό αγοράζει. Δεν τον ενδιαφέρει πως στρίβουν, και αν τον ενδιαφέρει πλέον υπάρχουν και επιλογές για αυτόν (βλέπε puma, mazda, cupra κτλ). 

Αντιθετος με σενα εγω πηρα Focus. Ετυχε και σε προσφορα και ηταν και φθηνοτερο.

Ενω εξωτερικα ειναι  ομορφο το Puma και εχεις καλυτερο μπες βγες στα υπολοιπα υπολοιπετε.

Εσωτερικα το focus ειναι ανωτερο και σε χωρους με σημαντικη διαφορα μηκους πλατους (κατσε 3 ατομα πισω και θα το καταλαβεις) αλλα και ποιοτικα. Αλλα πλαστικα το ενα αλλα το αλλο (ειδικα στις πορτες)

Και φυσικα στο δρομο παταει καλυτερα το focus και ειναι και ποιο ησυχο.

Βεβαια περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. οπως λεμε.

Επεξ/σία από c-max
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άντε με το καλό τι ακριβώς πήρες ?

 

18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Έλα ντε. Κ να πεις ότι έχει σημαντική διαφορά με το μεταλλικο ούτε καν, 3-4 κατοστάρικα με το ζόρι. Με το καλό να παραλαβεις, τι ακριβώς επέλεξες;

Ευχαριστώ

Την μεσαια εκδοση σε g-tec

Επεξ/σία από Geocheats2
  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Geocheats2 είπε

 

Ευχαριστώ

Την μεσαια εκδοση σε g-tec

ambition E?

Πολυ καλη επιλογή, και στο λέω μετα απο 12000 χλμ μεσα σε 7 ακριβως μηνες! 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

ambition E?

Πολυ καλη επιλογή, και στο λέω μετα απο 12000 χλμ μεσα σε 7 ακριβως μηνες! 

Ναι

Μακάρι γτ με τα χίλια ζόρια τους έπεισα ήθελαν να πάρουν το αρονα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Geocheats2 είπε

Ναι

Μακάρι γτ με τα χίλια ζόρια τους έπεισα ήθελαν να πάρουν το αρονα

Αρονα ειδικά το απερχόμενο δεν αξίζει… (έχουμε ένα βενζίνης leasing στην οικογενεια) To kamiq είναι πολύ «πιο αυτοκινητο» και με καλύτερο εξοπλισμό κ vfm. Ποσό σου βγήκε εάν επιτρέπεται/χρωμα μεταλλικο;

Δημοσ.
2 hours ago, majnun said:

Πως το διαμόρφωσες με το καλό;

Η αλήθεια είναι ότι βασανίστηκα για να μην επιλέξω λευκό χωρίς PP με μόλις 1500ε επιπλέον (αλλά λιγότερο εξοπλισμό ασφαλείας).

 

  Hide contents

ΥΓ:Έχω ακόμα τη βδομάδα για να αλλάξω την παραγγελία μου 😶

 

To ST2 μαζί με Performance Pack, Ηιλιοροφή (και τα LED που τα έχει by default ). Διάλεξα Moondust Silver επειδή συνδυάζεται ωραία με τη μαύρη ηιλιοροφή. Είχα ήδη 2 φορές άσπρο και είπα να αλλάξω. Μαζί με μια τυπική έκτπωση 300ευρώ τελικό σύνολο 24.800.

Άντε με το καλό να τα παραλάβουμε!

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, gmts είπε

To ST2 μαζί με Performance Pack, Ηιλιοροφή (και τα LED που τα έχει by default ). Διάλεξα Moondust Silver επειδή συνδυάζεται ωραία με τη μαύρη ηιλιοροφή. Είχα ήδη 2 φορές άσπρο και είπα να αλλάξω. Μαζί με μια τυπική έκτπωση 300ευρώ τελικό σύνολο 24.800.

Άντε με το καλό να τα παραλάβουμε!

Ηλιοροφή να έχει και φτάνει :D

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...