imr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 36 λεπτά πριν, Nabuko είπε Μπα, απλά είναι της μόδας. Αλλιώς τα προηγούμενα χρόνια θα αγόραζαν όλοι τζιπάκια αν ήθελαν να μπαίνουν "ξεκούραστα" κλπ. Τώρα θυμηθήκατε ξαφνικά όλοι ότι σας κουράζουν τα sedan? 😅 Πριν μερικα χρονια δεν υπηρχαν αντιστοιχα αυτοκινητα. Τα τζιπ 20ετιας ηταν κυριως offroad οχηματα. Στην ασφλατο εχαναν πολυ σε σχεση με ενα hatchback/sedan. Πλεον για νορμαλ οδηγηση δεν καταλαβαινεις διαφορα με ενα suv και ενα hatchback. Πριν 20 χρονια για οικογενειακο αυτοκινητο αναγκαστικα πηγενες σε sedan/hatch γιατι δεν ειχες επιλογες. Τωρα για ποιον λογο να παρω sedan και οχι b-c/suv? 1
james9tito Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Την προηγουμενη εβδομαδα στις διακοπες πετυχα φιλο με το καινουριο βιταρα, βενζινη , εκδοση GL. Λεω φερτο να το παω βολτα ετσι να παρω μια ιδεα γιατι οπτικα μου αρεσει παρα πολυ. Μπαινω μεσα.....Λες και μπηκα στη Delorean και γυρισα 30 χρονια πισω. Ειδικα το ρολοι με τους δεικτες στο κεντρο του ταμπλο με αποτελειωσε. Δεν κοιταω ποτε μπλιμπλικια στα αυτοκινητα , γενικα θεωρω το αμαξι ως ενα κουτι που με παει απο το σημειο Α στο σημειο Β αλλα αυτο που ειδα παει πολυ. Πολυ φτηνια οπου και αν ακουμπησα, δεν δικαιολογειται για αμαξι του 2021 . Δεν μιλαω για οθονες κλπ , εννοω να μην ειναι αποκρουστικο το θεαμα. Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2021 από james9tito 5 1
tsofras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 26 λεπτά πριν, james9tito είπε Την προηγουμενη εβδομαδα στις διακοπες πετυχα φιλο με το καινουριο βιταρα, βενζινη , εκδοση GL. Λεω φερτο να το παω βολτα ετσι να παρω μια ιδεα γιατι οπτικα μου αρεσει παρα πολυ. Μπαινω μεσα.....Λες και μπηκα στη Delorean και γυρισα 30 χρονια πισω. Ειδικα το ρολοι με τους δεικτες στο κεντρο του ταμπλο με αποτελειωσε. Δεν κοιταω ποτε μπλιμπλικια στα αυτοκινητα , γενικα θεωρω το αμαξι ως ενα κουτι που με παει απο το σημειο Α στο σημειο Β αλλα αυτο που ειδα παει πολυ. Πολυ φτηνια οπου και αν ακουμπησα, δεν δικαιολογειται για αμαξι του 2021 . Δεν μιλαω για οθονες κλπ , εννοω να μην ειμαι αποκρουστικο το θεαμα. Συμφωνώ και εγώ με το που μπήκα όταν είχα πάει να το δώ απλά βγήκα. Ξέρεις κάτι όμως ? Όλοι λένε πως δεν σπάει δεν χαλάει όπως τα περισσότερα Suzuki πάντα ήταν κάτι 10ετίες πίσω. Αν θέλεις όμως αμάξι που να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μην τρέχεις για όλα τα μπλιμπλίκια που έχουμε οι υπόλοιποι και ακούς πλέον προβλήματα σε αισθητήρες , οθόνες , ηλεκτρολογικά που κανείς δεν ξέρει πως να τα λύσει , πας στο Vitara και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (σε σχέση με την αγορά πάντα) Έχω ξαναπεί ότι δεν λέω πολλά περί αξιοπιστίας , αλλά 4 Σουζούκια περάσαμε , εγώ με maruti 20 ετών μόνο με την συντήρηση που έκανε ο νονός μου στο γκαράζ του και το πήγα για απόσυρση οδηγώντας , Wagon-R , Vitara ο πατέρας μου στα 150.000 χλμ απλά τα πούλησε χωρίς κανένα θέμα , της γυναικας το Alto μετά απο 9 χρόνια το δώσαμε ανταλλαγή. Ούτε ένα απο αυτά δεν έβγαλε πρόβλημα Αν δεν είχα και εγώ το θέμα που το βλέπω σπαρτιάτικο και ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο θα αγόραζα το Vitara ok μετά απο κάποια χρόνια έχεις τριγμούς και τα πλαστικά χάνουν το χρώμα δεν λέω αλλά τα δικά μας δεν έσπασαν - δεν χάλασαν Και το maruti πέρασε πολύ σκληρά στα δικά μου χέρια μία 5ετία ως 18χρόνος με 800 κυβικά και 34 άλογα με καρφωτές ταχύτητες
james9tito Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 15 λεπτά πριν, tsofras είπε Συμφωνώ και εγώ με το που μπήκα όταν είχα πάει να το δώ απλά βγήκα. Ξέρεις κάτι όμως ? Όλοι λένε πως δεν σπάει δεν χαλάει όπως τα περισσότερα Suzuki πάντα ήταν κάτι 10ετίες πίσω. Αν θέλεις όμως αμάξι που να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μην τρέχεις για όλα τα μπλιμπλίκια που έχουμε οι υπόλοιποι και ακούς πλέον προβλήματα σε αισθητήρες , οθόνες , ηλεκτρολογικά που κανείς δεν ξέρει πως να τα λύσει , πας στο Vitara και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (σε σχέση με την αγορά πάντα) Έχω ξαναπεί ότι δεν λέω πολλά περί αξιοπιστίας , αλλά 4 Σουζούκια περάσαμε , εγώ με maruti 20 ετών μόνο με την συντήρηση που έκανε ο νονός μου στο γκαράζ του και το πήγα για απόσυρση οδηγώντας , Wagon-R , Vitara ο πατέρας μου στα 150.000 χλμ απλά τα πούλησε χωρίς κανένα θέμα , της γυναικας το Alto μετά απο 9 χρόνια το δώσαμε ανταλλαγή. Ούτε ένα απο αυτά δεν έβγαλε πρόβλημα Αν δεν είχα και εγώ το θέμα που το βλέπω σπαρτιάτικο και ήθελα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο θα αγόραζα το Vitara ok μετά απο κάποια χρόνια έχεις τριγμούς και τα πλαστικά χάνουν το χρώμα δεν λέω αλλά τα δικά μας δεν έσπασαν - δεν χάλασαν Και το maruti πέρασε πολύ σκληρά στα δικά μου χέρια μία 5ετία ως 18χρόνος με 800 κυβικά και 34 άλογα με καρφωτές ταχύτητες Συμφωνω σε ολα και τονιζω οτι μιλαω για την εκδοση GL και βενζινη. Αν το εβλεπα σε GLX αυτοματο - πετρελαιο(δεν ξερω καν αν υπαρχει τετοια εκδοση), θα ειχα ξεχασει και το σπαρτιατικο εσωτερικο και ολα. Αλλα θα εκανε και 24000 ευρω θα μου πεις. 1
squib Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, tsofras είπε Εγώ στο μόνο που δεν έχω καταλήξει ακόμη είναι αν η καθιστή θέση οδήγησης είναι πιο άνετη σε σχέση με την "ξαπλωτή" που έχουν τα hatchback μια χαρά ξαπλωτή γίνεται και σε suv, αρκεί να έχει σωστές ρυθμίσεις το κάθισμα. Σε GLB μια χαρά κατεβαίνει και δε νιώθεις ότι κάθεσαι σε πολυθρόνα με ρόδες.
gmts Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 On 23/07/2021 at 12:29, majnun said: Έγινα και επισήμως Tsofroπαθής. Το Ύψιλον αποτελεί παρελθόν και έχει πέσει παραγγελία για Fiesta ST-Line 155. Καλά Χριστούγεννα είπαμε; Συμπάσχω. Κι εμένα το ST κατά τα τέλη Νοεμβρίου. 1
tsofras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 6 λεπτά πριν, squib είπε μια χαρά ξαπλωτή γίνεται και σε suv, αρκεί να έχει σωστές ρυθμίσεις το κάθισμα. Σε GLB μια χαρά κατεβαίνει και δε νιώθεις ότι κάθεσαι σε πολυθρόνα με ρόδες. Δεν ξέρω σε όσα μπήκα εγώ δεν κατάφερα να φτιάξω την θέση οδήγησης να θυμίζει του Leon ας πούμε . Μιλάω για Hyundai Kona , Jeep Compass , Skoda Karoq , Audi Q3 , VW Tiguan , Vw T-Cross , Citroen C3 Aircross , Citroen C5 Aircross , Opel Crossland, Opel Grandland , Peugeot 2008 , Seat Arona, Ford Ecosport , Suzuki Vitara, Suzuki S-Cross , Renault Capture , Renault Khadjar δεν ξέρω αν ξεχνάω κάποιο αλλά σε όλα αυτά μπήκα . Πιο κοντά σε θέση hatchback μου ήρθε το Skoda Kamiq και ακόμη καλύτερα ήταν το Ford Puma . Απλά με το Puma ήταν λίγο παράξενο γιατί περιμένεις ότι θα μπείς και θα έχεις ορατότητα SUV , κάθεσαι χαμηλά (εγώ τέρμα ψηλά που το έβαλα σχεδόν έβρισκε το κεφάλι μου) και τελικά ούτε το καπό δεν έβλεπα . Αν είναι να ξαμπλώσεις για να πετύχεις αυτή την θέση φαντάζομαι θα χάσεις απο άνεση αφού δεν θα κάθεσαι σωστά , αν το πας πίσω πάλι δεν θα είναι σε σωστή απόσταση τα χέρια 1
Thanos1921 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Σχετικά με τα SUV να πω και εγώ την άποψη μου, μιας και ήμουν και εγώ στο δίλημμα ανάμεσα σε b-suv ή μικρομεσαίο. Για παράδειγμα πριν καταλήξω στο puma κοίταζα και το focus, που σε πετρέλαιο έπαιζαν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά για παρόμοιο εξοπλισμό (βέβαια το puma επειδή ήταν το St line, είχε πιο ωραίες λεπτομέρειες εξωτερικά). Μπήκα και στα 2. Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση που είναι υποκειμενική, στο μόνο που κέρδιζε το focus ήταν ο χώρος των πίσω επιβατών. Κατά τα άλλα το puma ήταν σημαντικά μικρότερο σε μήκος (20 εκατοστά) και λίγο μικρότερο σε πλάτος, ενώ είχε και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Καταλήγω λοιπόν στο ότι ανεξάρτητα από το μάρκετινγκ και την μόδα, βρίσκω απόλυτα λογικό να πουλάνε πολύ τα SUV. Έχουν τίμιους χώρους, σε μαζεμένο μήκος, μπαίνεις βγαίνεις πιο εύκολα, καλύτερη ορατότητα, πιο εύκολο ξεφόρτωμα από ψώνια κτλ. Όλα αυτά προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή χρήση και ο κόσμος με βάση αυτό αγοράζει. Δεν τον ενδιαφέρει πως στρίβουν, και αν τον ενδιαφέρει πλέον υπάρχουν και επιλογές για αυτόν (βλέπε puma, mazda, cupra κτλ). 1
squib Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 δε γίνεται να θυμίζει του Leon γιατί τιμόνι και κονσόλα ειναι φτιαγμενα ώστε η θέση οδήγησης να κουμπώνει μέσα. Σαφώς έτσι δε θα γίνει 100% αλλά σε μερικά μοντέλα ρυθμίζεται ώστε να μην έχεις την αίσθηση του φορτηγατζή. Είχα ένα X5 και σταματούσα δίπλα σε ΟΑΣΑ λεωφορείο και ένιωθα συνάδελφος.
tsofras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 2 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε Σχετικά με τα SUV να πω και εγώ την άποψη μου, μιας και ήμουν και εγώ στο δίλημμα ανάμεσα σε b-suv ή μικρομεσαίο. Για παράδειγμα πριν καταλήξω στο puma κοίταζα και το focus, που σε πετρέλαιο έπαιζαν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά για παρόμοιο εξοπλισμό (βέβαια το puma επειδή ήταν το St line, είχε πιο ωραίες λεπτομέρειες εξωτερικά). Μπήκα και στα 2. Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση που είναι υποκειμενική, στο μόνο που κέρδιζε το focus ήταν ο χώρος των πίσω επιβατών. Κατά τα άλλα το puma ήταν σημαντικά μικρότερο σε μήκος (20 εκατοστά) και λίγο μικρότερο σε πλάτος, ενώ είχε και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Καταλήγω λοιπόν στο ότι ανεξάρτητα από το μάρκετινγκ και την μόδα, βρίσκω απόλυτα λογικό να πουλάνε πολύ τα SUV. Έχουν τίμιους χώρους, σε μαζεμένο μήκος, μπαίνεις βγαίνεις πιο εύκολα, καλύτερη ορατότητα, πιο εύκολο ξεφόρτωμα από ψώνια κτλ. Όλα αυτά προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή χρήση και ο κόσμος με βάση αυτό αγοράζει. Δεν τον ενδιαφέρει πως στρίβουν, και αν τον ενδιαφέρει πλέον υπάρχουν και επιλογές για αυτόν (βλέπε puma, mazda, cupra κτλ). Συμφωνώ και εγώ που τα έβριζα , μετά το 2008 άλλαξα γνώμη
squib Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 επίσης να συμπληρώσω ότι το 90% των οδηγών που λένε πως στρίβουν τα σεντάν σε σχέση με τα suv δε ξέρουν ή δεν οδηγούν στο όριο και καλά κάνουν.
Nabuko Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 9 λεπτά πριν, tsofras είπε Μιλάω για Hyundai Kona , Jeep Compass , Skoda Karoq , Audi Q3 , VW Tiguan , Vw T-Cross , Citroen C3 Aircross , Citroen C5 Aircross , Opel Crossland, Opel Grandland , Peugeot 2008 , Seat Arona, Ford Ecosport , Suzuki Vitara, Suzuki S-Cross , Renault Capture , Renault Khadjar δεν ξέρω αν ξεχνάω κάποιο αλλά σε όλα αυτά μπήκα . Λίγα είναι. Δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη
squib Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 και τώρα που είδα Vitara , οδήγησα φίλου που το παρέλαβε πριν 2 εβδομάδες , στα λιμανάκια με την επιλογή στο sport. Πολύ καλό στρίψιμο θα έλεγα. Η τετρακίνηση βοηθάει και το αυτοκίνητο βιδωνόταν κάτω και πολύ καλό turn in όσο και να το πίεζες στο apex της στροφής. Απο αίσθηση σαφώς όχι ευχάριστη λόγω θέσης αλλά από ασφάλεια και στήσιμο πολύ καλό! Επίσης βελτιωμένο το εσωτερικό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. 2
NTC Labs Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Στις 16/7/2021 στις 10:33 ΜΜ, paylidis είπε Δεν έχουν κάνει αρχικόποίηση στο pdi. Ενα καλό χεσιμο στην αντιπροσωπεία ιδανικα σε διευθυντή κ στον υπεύθυνο του συνεργείου κ θα λυθεί (κ ίσως πάρει και 3-4 σέρβις δωρο για να μη το τραβήξει παραπάνω το θέμα) PDI...που το πληρωνει ο πελατης ενω δεν θα επρεπε..... Στις 16/7/2021 στις 11:09 ΜΜ, bjj-p είπε Ποοοο σπασιμο. Τι ειναι το pdi? ποια καρεντα; μην του κανεις τωρα τετοια που ειναι ετοιμος να κανει τραμπα με dsg. το pdi ειναι το νταβατζιλικι που πληρωνεις για την δηθεν "προετοιμασια και ελεγχο" του αυτοκινητου απο την αντιπροσωπεια. 2
majnun Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 33 λεπτά πριν, gmts είπε Συμπάσχω. Κι εμένα το ST κατά τα τέλη Νοεμβρίου. Πως το διαμόρφωσες με το καλό; Η αλήθεια είναι ότι βασανίστηκα για να μην επιλέξω λευκό χωρίς PP με μόλις 1500ε επιπλέον (αλλά λιγότερο εξοπλισμό ασφαλείας). Spoiler ΥΓ:Έχω ακόμα τη βδομάδα για να αλλάξω την παραγγελία μου 😶 Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2021 από majnun
Προτεινόμενες αναρτήσεις