tsofras Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 33 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Χαχαχχαχ βλέπω κανένας δεν προτείνει το Renegade... Έχεις δίκιο απλά έχει παλιωσει σε σχέση με τα υπόλοιπα ρε μαν 1
@pnea1973 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, imr είπε Το Fiat σε πιο ακριβό? 😛 Ακριβώς.. Δεν παθαίνει τίποτα.. 2
tsofras Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 9 λεπτά πριν, john1987 είπε Εμενα.το νέο compass μου αρέσει πάντως! Ωραίο αλλά ψιλό ακριβό
john1987 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Γύρω στα 28κ το αυτόματο βεζίνης. Μια χαρά τιμή είναι για c-suv. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 5 ώρες πριν, john1987 είπε Περί SUV.. Αναρωτιέμαι τελευταία τι το παραπάνω προσφέρει ένα SUV (B ή C segment) από ένα hatchback ή sedan (ίδου μεγέθους). Πέρα από το αυτονόητο ότι μπαινοβγαίνεις όρθιος χωρίς να σκύβεις πολύ, τα SUV είναι πράγματι πιο άνετα στις ανωμαλίες του δρόμου; Επίσης σε συνθήκες ταξιδιού σε εθνική είναι πιο άνετο ένα SUV ή ένα hatchback/sedan λόγω χαμηλού κέντρου βάρους και καλύτερης αεροδυναμικής; Έχοντας κάνει test drive ένα Skoda Kamiq για 15 λεπτά δεν μπόρεσα να βγάλω πολλά συμπεράσματα - πάντως δε μου φάνηκε πιο άνετο από το Golf VII που έχω. Το Καμίκ πάει σχεδόν σα hatchback, κι εγώ το έχω οδηγήσει. Γενικά οι φανατικοί της κατηγορίας λένε πως εκτός απο το οτι μπαινοβγαίνεις εύκολα, βλέπεις καλύτερα το δρόμο. Σε ταξίδι το hatchback είναι πιο ανετο γιατί μπορεί να έχει πιο μαλακές αναρτήσεις ενώ έχει και λιγότερο θόρυβο απο τον αέρα, εμένα μου αρέσει και η θέση οδήγησης του hatchback για ταξίδι, βουλιάζεις περισσότερο αντί να κάθεσαι πιο όρθιος στην καρέκλα του SUV. Έχω κάνει 600+χλμ με Golf και βγήκα βόλτα όλο το απογευμα μόλις άφησα τα πράγματα στο ξενοδοχείο. Με SUV (πλην ίσως του χαμηλού Καμίκ) δε πιστεύω πως θα ήμουν στην ίδια κατάσταση...
juliahna12 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Γεια χαρα παιδιά! Και εγω καλό βλεπω το νέο Compass (2021) και αύριο μάλλον θα κάνω μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία (σκέφτομαι για Limited η Anniversary). Εχω ακούσει οτι το περσινό μοντέλο (μάλλον) φορούσε κινητήρα Fiat και γενικά έβγαζε θέματα. Έχετε καθόλου εικόνα εσείς;
john1987 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Το Καμίκ πάει σχεδόν σα hatchback, κι εγώ το έχω οδηγήσει. Γενικά οι φανατικοί της κατηγορίας λένε πως εκτός απο το οτι μπαινοβγαίνεις εύκολα, βλέπεις καλύτερα το δρόμο. Σε ταξίδι το hatchback είναι πιο ανετο γιατί μπορεί να έχει πιο μαλακές αναρτήσεις ενώ έχει και λιγότερο θόρυβο απο τον αέρα, εμένα μου αρέσει και η θέση οδήγησης του hatchback για ταξίδι, βουλιάζεις περισσότερο αντί να κάθεσαι πιο όρθιος στην καρέκλα του SUV. Έχω κάνει 600+χλμ με Golf και βγήκα βόλτα όλο το απογευμα μόλις άφησα τα πράγματα στο ξενοδοχείο. Με SUV (πλην ίσως του χαμηλού Καμίκ) δε πιστεύω πως θα ήμουν στην ίδια κατάσταση... Ίσως έχω καλοσυνηθίσει με την άνεση/ορατότητα του Golf VII. Πράγματι σε προηγούμενα μοντέλα bmw 118/audi a3 εκτός του ότι κάνεις βουτιά να μπεις νιώθεις χωμένος χαμηλά. Υπάρχει καμιά έρευνα άραγε για το επίπεδο άνεσης των suv;
@pnea1973 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, juliahna12 είπε Γεια χαρα παιδιά! Και εγω καλό βλεπω το νέο Compass (2021) και αύριο μάλλον θα κάνω μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία (σκέφτομαι για Limited η Anniversary). Εχω ακούσει οτι το περσινό μοντέλο (μάλλον) φορούσε κινητήρα Fiat και γενικά έβγαζε θέματα. Έχετε καθόλου εικόνα εσείς; Πριν πάρω το Renegade είχα Fiat πετρέλαιο. Δεν μου είχα βγάλει τίποτα στα 190.000 που το είχα.. Για βενζίνη δεν γνωρίζω. 3 1
Nabuko Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 22 ώρες πριν, john1987 είπε Αναρωτιέμαι τελευταία τι το παραπάνω προσφέρει ένα SUV (B ή C segment) από ένα hatchback ή sedan (ίδου μεγέθους). Όπως είπε και ένας ξένος σε κάποιο βίντεο αυτοκινητιστικού περιεχομένου στο youtube, οι εταιρίες "are milking the cow" πουλώντας αυτοκίνητα που είναι απλά ψηλότερα χωρίς να προσφέρουν κάτι άλλο και χρεώνοντάς τα περισσότερο. Δηλαδή βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά 1
imr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 10 λεπτά πριν, Nabuko είπε Όπως είπε και ένας ξένος σε κάποιο βίντεο αυτοκινητιστικού περιεχομένου στο youtube, οι εταιρίες "are milking the cow" πουλώντας αυτοκίνητα που είναι απλά ψηλότερα χωρίς να προσφέρουν κάτι άλλο και χρεώνοντάς τα περισσότερο. Δηλαδή βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά Δεν ειναι ετσι ακριβως. Τα "suv" εχουν καποια σημαντικα θετικα.Το πρωτο ειναι οτι μπαινεις πιο ορθιος αρα πιο ξεκουραστα (η ψηλη θεση οδηγησης ειναι υποκειμενικο). Μπορεις να βαζεις βγαζεις το παιδι απο το καθσιμα πιο ευκολα κτλ Το δευτερο ειναι οτι εχουν περισοτερους χωρους για μικροτερο μηκος αυτοκινητου. Τα sedan ειδικα χανουν παρα πολυ σε χωρο, καθως δεν ειναι ευκολα εκμεταλευσιμος και αυξανετε το μηκος, δυσκολια στο παρκαρισμα κτλ Τα αρνητικα σχετικα με την αισθηση και την οδηγικη συμπεριφορα αφηνουν αδιαφορους πολυ μεγαλο ποσοστο αγοραστων, Και μεταξυ μας αν οδηγεις μονο μεσα στην πολη και με 120 στην εθνικη δεν εχει και τοσο σημασια τι θα παρεις (σχετικα με οδηγικη συμπεριφορα) 1
Nabuko Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 2 λεπτά πριν, imr είπε Τα "suv" εχουν καποια σημαντικα θετικα.Το πρωτο ειναι οτι μπαινεις πιο ορθιος αρα πιο ξεκουραστα Μπορεις να βαζεις βγαζεις το παιδι απο το καθσιμα πιο ευκολα κτλ Μπα, απλά είναι της μόδας. Αλλιώς τα προηγούμενα χρόνια θα αγόραζαν όλοι τζιπάκια αν ήθελαν να μπαίνουν "ξεκούραστα" κλπ. Τώρα θυμηθήκατε ξαφνικά όλοι ότι σας κουράζουν τα sedan? 😅 2
paylidis Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 13 λεπτά πριν, Nabuko είπε Μπα, απλά είναι της μόδας. Αλλιώς τα προηγούμενα χρόνια θα αγόραζαν όλοι τζιπάκια αν ήθελαν να μπαίνουν "ξεκούραστα" κλπ. Τώρα θυμηθήκατε ξαφνικά όλοι ότι σας κουράζουν τα sedan? 😅 H αληθεια βρισκεται κάπου στη μέση, μεχρι πριν λιγα χρόνια οι πιο πολλες μαρκες δεν ειχαν SUV, σήμερα όλες έχουν οποτε εχεις επιλογές, παλια είχες διαθεσιμα 15 μοντέλα (πχ η Merc ειχε μονο τα ML και G, σήμερα η μιση της γκάμα ειναι SUV, όμοιως πολλές ακόμα πχ ford καποτε ειχε μονο το Maverick...) Πάντως προσωπικά έχω βολευτει πολυ με την κατηγορία, πολυ πιο άνετη οδηγηση και ακομα πιο άνετο μπες-βγες-φορτωσε... 4
tsofras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 3 λεπτά πριν, paylidis είπε H αληθεια βρισκεται κάπου στη μέση, μεχρι πριν λιγα χρόνια οι πιο πολλες μαρκες δεν ειχαν SUV, σήμερα όλες έχουν οποτε εχεις επιλογές, παλια είχες διαθεσιμα 15 μοντέλα (πχ η Merc ειχε μονο τα ML και G, σήμερα η μιση της γκάμα ειναι SUV, όμοιως πολλές ακόμα πχ ford καποτε ειχε μονο το Maverick...) Πάντως προσωπικά έχω βολευτει πολυ με την κατηγορία, πολυ πιο άνετη οδηγηση και ακομα πιο άνετο μπες-βγες-φορτωσε... Εγώ στο μόνο που δεν έχω καταλήξει ακόμη είναι αν η καθιστή θέση οδήγησης είναι πιο άνετη σε σχέση με την "ξαπλωτή" που έχουν τα hatchback 1
Nabuko Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 2 λεπτά πριν, paylidis είπε Πάντως προσωπικά έχω βολευτει πολυ με την κατηγορία, πολυ πιο άνετη οδηγηση και ακομα πιο άνετο μπες-βγες-φορτωσε... Καλά κι εγώ μάλλον ίσως πάω προς τα εκεί αλλά δεν παύει να είναι της μόδας. Το ξεκίνησε κάποιος είδαν και οι άλλοι ότι πουλάει και να σου τα suv με το κιλό. Οι εταιρίες ενδιαφέρονται για τη μεγιστοποίηση των κερδών τους και όχι για το αν μπαινοβγαίνεις πιο ξεκούραστα εσύ κι εγώ 😄 Κάποια στιγμή θα βαρεθεί ο καταναλωτής τα suv και θα βγάλουν κάτι άλλο που θα πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις