Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, terry308 είπε

η φωτογραφία με το δισκόφρενο δε μπορώ να καταλάβω από που είναι (μπρος-πίσω)

Μπροστά αριστερά

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στα ιδια χονδρικα με το kamiq ειναι το νεο arona σε μια καλη βαθμιδα εξοπλισμού (ισως οριακα ακριβοτερο το arona)...

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, john1987 είπε

18χιλ για το απλό αυτόματο Ibiza; Το προηγούμενο μοντέλο έκανε 15.

15 σε αυτόματο ? Σε ποιά έκδοση ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

15 σε αυτόματο ? Σε ποιά έκδοση ?

Το έδιναν τόσο , ~15.400 , reference πρέπει να ήταν σε "¨προσφορά"

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Το έδιναν τόσο , ~15.400 , reference πρέπει να ήταν σε "¨προσφορά"

To ξέρω για αυτό ρώτησα , η reference ήταν άδεια έκδοση με τάσια. Δεν συγκρίνεται με την Optimum

  • Like 2
Δημοσ.

Παντως παιδια η αγορα αυτοκινητου εχει γινει πολυ συνθετη και δυσκολη τα τελευταια χρονια.

Πας να παρεις ενα νεο αυτοκινητο γενικης χρησης και σου ερχονται μπροστα σου ξαφνικα παρα πολλες επιλογες και συνδυασμοι που πραγματικα σε μπερδευουν,

Π.χ.:

- τι καυσιμο θα εχει; βενζινη, πετρελαιο, αεριο, υβριδικο, ηπιο υβριδικο, ηλεκτρικο κτλ κτλ

- επισης τωρα πλεον παιζει πολυ και η επιλογη για αυτοματο κιβωτιο, που παλιοτερα ηταν ελαχιστα διαδεδομενο. Φυσικα κι εδω πρεπει να δει κανεις την υλοποιηση που επιλεγει καθε εταιρια σε καθε μοντελο πριν αποφασισει.

- τι κατηγορια (segment) θα ειναι; πλεον εχουμε περα απο τα κλασικα sedan, coupe κτλ και μια σειρα απο suv διαφορων μεγεθων, ωστοσο οι εσωτερικοι χωροι και οι χωροι αποθηκευσης δεν αντιστοιχουν παντα στο εξωτερικο μεγεθος του αυτοκινητου

- τι μαρκα θα ειναι, παλια οι διαφορες αναμεσα στις εταιριες ηταν πιο ξεκαθαρες (εστω και θεωρητικα) και οι "premium" μαρκες ειχαν εμφανεις διαφορες απο τις πιο mainstream μαρκες. Τωρα αυτες οι διαφορες εχουν αμβλυνθει εως και εξαφανιστει σε πολλες περιπτωσεις.

- οι τιμες εχουν σαφως αυξηθει και πιστευω οτι κατα μεσο ορο για να παρεις ενα συγχρονο συτοκινητο θελεις αρκετα περισσοτερα λεφτα απο οτι παλια (βεβαια κατα κανονα εχει βελτιωθει αρκετα και η ποιοτητα)

- το κερασακι στην τουρτα ειναι φυσικα οι ελλειψεις σε ημιαγωγους που καθυστερουν τις παραγγελιες και αν χρειαζεσαι κατι αμεσα αναγκαζεσαι ηα επιλεξεις απο τα ετοιμοπαραδοτα

  • Like 7
Δημοσ.

Το δύσκολο δεν είναι να έχεις πολλές επιλογές αλλά το εισόδημα σου να είναι κολλημένο ενώ οι τιμές έχουνε παει 30% πανω σε σχέση με 10 χρόνια πριν.

Πλέον για μικρομεσαίο premium θες κοντά 30κ ενώ παλιά έπαιρνες και μεσαίο με τόσα λεφτά.

 

  • Like 8
Δημοσ.

Ενα σημερινό αυτοκίνητο έχει τεράστια διαφορά στον εξοπλισμό σε σχέση με 10 χρόνια πριν.

Φίλος έψαχνε "μικρό" αλλά με full εξοπλισμό και του έβγαινε 15Κ+ και μου γκρίνιαζε ότι παλιά θα έπαιρνε με 10Κ.

Αυτό που του είπα είναι ΝΑΙ , θα αγόραζες με 10Κ αλλά θα έλλειπαν 1002 καλούδια που ζητάς τώρα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

Ενα σημερινό αυτοκίνητο έχει τεράστια διαφορά στον εξοπλισμό σε σχέση με 10 χρόνια πριν.

Φίλος έψαχνε "μικρό" αλλά με full εξοπλισμό και του έβγαινε 15Κ+ και μου γκρίνιαζε ότι παλιά θα έπαιρνε με 10Κ.

Αυτό που του είπα είναι ΝΑΙ , θα αγόραζες με 10Κ αλλά θα έλλειπαν 1002 καλούδια που ζητάς τώρα.

Τεράστια διαφορά δεν θα το έλεγα , απλά είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας που έχει ανεβάσει την τιμή.

Το Leon mk3 που είχα κόστιζε 24500 με το κλειδί στο χέρι.

Το νέο Leon mk4 σε αυτόματο κοστίζει περίπου 27500 με το κλειδί στο χέρι.

Οπότε έχουμε 3.000ε και οι διαφορές είναι :

Leon mk3

1.8 180 άλογα DSG7

Αναλογικό Καντράν

5" Ίντσες Οθόνη multimedia

Ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω

Ηλεκτροχρωματικός (όπως λέγεται τελος πάντων) καθρέφτης

Διζωνικός κλιματισμός

17αρες

Δεν ήταν mHev

Δεν είχε τα συστήματα ασφαλείας

Leon mk4

1.5 150 άλογα DSG7

Ψηφιακό Καντράν

8" Ιντσες multimedia χωρίς όμως GPS , android auto /carplay

Ημιάκαμπτος

Τριζωνικός κλιματισμός

18αρες

mHev

Συστήματα ασφαλείας

--------------------

Οπότε αν εξαιρέσουμε τα συστήματα ασφαλείας και το mHev , έχει πιο αδύναμο κινητήρα , χειρότερη ανάρτηση , 1ιντσα παραπάνω στις ζάντες και είναι 3.000ε ακριβότερο

Αν το πάμε με βάση κινητήρα και ιπποδύναμης και κάνουμε την σύγκριση με το δίλιτρο που το πλησιάζει σε επιδόσεις και δεν είναι mHev τότε η διαφορά πάει στα 4.000ε

Οπότε πληρώνεις 4.000ε περισσότερα για

3 ίντσες οθόνη , 1 ιντσα σε ζάντα , 1 ζώνη στο κλιματισμό και τα συστήματα ασφαλείας

Αν τώρα αξίζουν τα παραπάνω (με εξαίρεση τα συστήματα ασφαλείας γιατί είμαι υπερ) τις 4.000ε διαφορά , προσωπικά πιστεύω ότι δεν τα αξίζει.

Σίγουρα όμως δεν έχουν διαφορά σε εξοπλισμό

Αντίστοιχα πάει και στα μικρά

Το Citroen C3 το αγοράσαμε το 2017 , 1.2 82 άλογα , χωρίς συστήματα ασφαλείας με κάμερα , GPS , android auto /car play , κλιματισμό , ηλεκτρικούς - ανοιγόμενους καθρέφτες στα 12500ε

Δεν νομίζω ότι υπάρχει αμάξι στα 12500ε καινούριο με αυτόν τον εξοπλισμό πλέον

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Christos Vvs είπε

Το Ibiza δεν έχει έκδοση Xcellence? 

Αν δεν κάνω λάθος την έχουν αντικαταστήσει με την Optimum

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τεράστια διαφορά δεν θα το έλεγα , απλά είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας που έχει ανεβάσει την τιμή.

Το Leon mk3 που είχα κόστιζε 24500 με το κλειδί στο χέρι.

Το νέο Leon mk4 σε αυτόματο κοστίζει περίπου 27500 με το κλειδί στο χέρι.

Οπότε έχουμε 3.000ε και οι διαφορές είναι :

Leon mk3

1.8 180 άλογα DSG7

Αναλογικό Καντράν

5" Ίντσες Οθόνη multimedia

Ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω

Ηλεκτροχρωματικός (όπως λέγεται τελος πάντων) καθρέφτης

Διζωνικός κλιματισμός

17αρες

Δεν ήταν mHev

Δεν είχε τα συστήματα ασφαλείας

Leon mk4

1.5 150 άλογα DSG7

Ψηφιακό Καντράν

8" Ιντσες multimedia χωρίς όμως GPS , android auto /carplay

Ημιάκαμπτος

Τριζωνικός κλιματισμός

18αρες

mHev

Συστήματα ασφαλείας

--------------------

Οπότε αν εξαιρέσουμε τα συστήματα ασφαλείας και το mHev , έχει πιο αδύναμο κινητήρα , χειρότερη ανάρτηση , 1ιντσα παραπάνω στις ζάντες και είναι 3.000ε ακριβότερο

Αν το πάμε με βάση κινητήρα και ιπποδύναμης και κάνουμε την σύγκριση με το δίλιτρο που το πλησιάζει σε επιδόσεις και δεν είναι mHev τότε η διαφορά πάει στα 4.000ε

Οπότε πληρώνεις 4.000ε περισσότερα για

3 ίντσες οθόνη , 1 ιντσα σε ζάντα , 1 ζώνη στο κλιματισμό και τα συστήματα ασφαλείας

Αν τώρα αξίζουν τα παραπάνω (με εξαίρεση τα συστήματα ασφαλείας γιατί είμαι υπερ) τις 4.000ε διαφορά , προσωπικά πιστεύω ότι δεν τα αξίζει.

Σίγουρα όμως δεν έχουν διαφορά σε εξοπλισμό

Αντίστοιχα πάει και στα μικρά

Το Citroen C3 το αγοράσαμε το 2017 , 1.2 82 άλογα , χωρίς συστήματα ασφαλείας με κάμερα , GPS , android auto /car play , κλιματισμό , ηλεκτρικούς - ανοιγόμενους καθρέφτες στα 12500ε

Δεν νομίζω ότι υπάρχει αμάξι στα 12500ε καινούριο με αυτόν τον εξοπλισμό πλέον

Το συγκρίνεις με 3 χρόνια πριν , εγώ συνέκρινα με 10 χρόνια πριν. Γενικά εδώ 1 χρόνο περίπου κύριως μέσω απόσυρσης εκπτώσεων προσφορών έχουμε φάει 10% στο κεφάλι σίγουρα.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
Μόλις τώρα, jgeorgiou είπε

Το συγκρίνεις με 3 χρόνια πριν , εγώ συνέκρινα με 10 χρόνια πριν.

To 2013 είναι το Leon mk3  , το C3 το έβαλα ως κερασάκι

Σίγουρα αν πάμε και 15χρόνια πριν θα έχουν και άλλες διαφορές , γνώμη μου είναι να συγκρίνουμε τουλάχιστον με μία γενιά πίσω γιατί οι τεχνολογίες έχουν αλλάξει πολύ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tsofras είπε

To 2013 είναι το Leon mk3  , το C3 το έβαλα ως κερασάκι

Σίγουρα αν πάμε και 15χρόνια πριν θα έχουν και άλλες διαφορές , γνώμη μου είναι να συγκρίνουμε τουλάχιστον με μία γενιά πίσω γιατί οι τεχνολογίες έχουν αλλάξει πολύ

το 2013 είχαμε 21% ΦΠΑ 

+3% είναι μόνο η επιβάρυσνη φπα

 

Να μην πούμε για το ΕΥΡΩ που ηταν πάνω 15% ακριβότερο και οι εισαγωγές πρώτων υλών και εξαρτημάτων/συστημάτων από Πολωνία/Ρωσία (VW group από εκεί αγοράζει) ήταν αντίστοιχα φθηνότερες.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

Τα συστήματα ασφαλείας μας τα επιβάλουν υποχρεωτικά όμως - κανεις δε θα επέλεγε αυτοκίνητο με βάση το εάν έχει lane assist για παράδειγμα.

Σίγουρα παίζουν ρόλο και οι φόροι αλλά όσο να ναι μας χτυπάνε άσχημα οι τιμές πλέον.

  • Like 2

  • Δημιουργία νέου...