Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι κινήσεις της Άλφα δείχνουν πως έχει ψιλοπαρατήσει την Ευρωπαϊκή αγορά. Κι αυτό γιατί είναι πολύ δύσκολο να πάρεις σημαντικό μερίδιο στις premium πωλήσεις της Ευρώπης, όπου στις μεγάλες αγορές κυριαρχούν οι 3 γερμανίδες ενώ κι οι Βρετανοί της Jaguar/Land Rover έχουν αρκετά μεγάλο κοινό, τόσο εντός όσο κι εκτός νησιού. Για να κρατιέσαι μόνο ως premium πρέπει να έχεις brand name επιπέδου Range Rover, που η Αλφα δε το έχει, το κοινό της παραδοσιακά ήταν άλλο.

Λογικά επικεντρώνονται στην Αμερικάνικη αγορά όπου γενικά επικρατούν τα πιο μεγάλα αυτοκίνητα και η Fiat-Chrysler έχει ισχυρότερο πάτημα. Ήδη το 2020 οι πωλήσεις της Giulia στις ΗΠΑ ήταν περισσότερες απο όσες στην Ευρώπη.

  • Like 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Alfa romeo πούλησε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021,
- 9.664 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ
- 13.693 αυτοκίνητα πούλησε στην ευρωπαϊκή αγορά

H Cupra που δεν πουλάει μοντέλα στις ΗΠΑ πούλησε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021,
μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά και μόνο από το ένα μοντέλο της
26.000 μονάδες (συγκεκριμένα το Formentor)
ενώ οι συνολικές πωλήσεις της γκάμας ανήλθαν σε 38.200 αυτοκίνητα.

Υπ'οψιν,
Cupra που να κοστίζει λιγότερο από 29 χιλιάρικα δεν υπάρχει,
άρα η Cupra  κάνει πωλήσεις έχοντας απέναντι τον ίδιο γερμανικό ανταγωνισμό.

Από άποψη vfm
- η Alfa romeo πουλάει D-segment ξεκινώντας από 37 χιλιάρικα
- η Cupra πουλάει C-segment ξεκινώντας από 29 χιλιάρικα.

(H δε μαμά SEAT πουλάει εκατοντάδες χιλιάδες και δεν το συζητάμε καν.)

Επεξ/σία από nerro
Δημοσ.

Δυστυχώς η ΑΡ δε βγάζει μοντέλα που να είναι στην μόδα αυτή την εποχή, τα sedan δυσχτυχώς έχουν πεθάνει δεν την έβγαλαν και sportwagon. Η Stelvio είναι στην μόδα αλλά στην κατηγορία τιμής οι πωλήσεις είναι λίγες. 

Όταν με το καλό βγει η tonale και το πιό μικρό, μάλλον θα έιναι της μόδας άλλη κατηγορία, τότε θα μπορεί να υπάρξει σύγκριση ανά μοντέλο.  

 

Υ.γ. Το formentor πολύ καλό μου φαίνεται αλλά σε αυτη την κατηγορία τιμών προτιμώ το tiguan, ή το octavia station 😁.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να συμβαδίζουν με τα στοιχεία,
ούτε τα αυτοκίνητα ούτε η Alfa romeo σαν μάρκα πουλάει.
Δεν αρέσουν.

Δεν είναι τυχαία κάποια πράγματα με τα στοχεία των πωλήσεων.

https://www.media.stellantis.com/gr-el/alfa-romeo/press/o-alejandro-mesonero-romanos-alfa-romeo

«22 ΙΟΥΝ 2021
O Alejandro Mesonero-Romanos στη θέση του Επικεφαλής Σχεδίασης της Alfa Romeo

Ο Ισπανός σχεδιαστής αυτοκινήτων που είναι απόφοιτος του φημισμένου Royal College of Arts του Λονδίνου, ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Σχεδίασης της Alfa Romeo.

Έχοντας εργαστεί στην Ισπανία, τη Ν. Κορέα και τη Γαλλία, ο Alejandro Mesonero-Romanos, θα θέσει τη διεθνή εμπειρία του στην υπηρεσία του Ομίλου Stellantis από την 1η Ιουλίου του 2021, αναλαμβάνοντας τη θέση του Επικεφαλής Σχεδίασης της Alfa Romeo. Ο κ. Mesonero-Romanos θα αναφέρεται στο Επικεφαλής Σχεδίασης της Stellantis, κ. Jean-Pierre Ploué.

Ο Alejandro Mesonero-Romanos είναι γνωστός για το δυναμικό του στιλ σχεδίασης, το οποίο αναγέννησε τις Seat/Cupra. Η προσέγγιση του στα νέα Cupra Tavascan και Formentor, την 4η γενιά του Seat Leon, και την 5η γενιά των Ibiza και Arona δείχνει ξεκάθαρα τον τρόπο της σχεδιαστικής του προσέγγισης. Πλέον θα εστιάσει στη νέα εποχή της Alfa Romeo, όπου ο εξηλεκτρισμός και οι νέες διαδικασίες παραγωγής θα συνδυαστούν με την πλούσια κληρονομιά της μάρκας που φέτος συμπληρώνει 111 χρόνια ζωής.

Από την πλευρά του, ο κ. Jean-Pierre Ploué δήλωσε: «Η έλευση του Alejandro αντιπροσωπεύει μια εξαιρετική ευκαιρία για την  Alfa Romeo. Ο Alejandro Mesonero-Romanos είναι ένας φανατικός φίλος του αυτοκινήτου και έκανε εξαιρετικό έργο στην Cupra. Η σχεδιαστική ομάδα και εγώ ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί του.»

Ο κ. Jean-Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo από τον Ιανουάριο του 2021, δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που θα έχω την ευκαιρία να μοιραστώ τις νέες προκλήσεις για την Alfa Romeo με έναν καινοτόμο σχεδιαστή, όπως είναι ο Alejandro Mesonero-Romanos. Η στενή συνεργασία μας αναμένω ότι θα φέρει επιτυχία στη μάρκα μας.»

Επεξ/σία από nerro
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nerro είπε

ούτε η Alfa romeo σαν μάρκα πουλάει.
Δεν αρέσουν.

Τα αυτοκίνητα αρέσουν, οι τιμές τους όμως όχι. 

  • Like 6
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τα αυτοκίνητα αρέσουν, οι τιμές τους όμως όχι. 

δεν το βλέπω στα στοιχεία,
και δεν το βλέπω ούτε για την απήχηση της μάρκας ούτε και για την εμφάνιση

δεν είναι τυχαίο που άλλαξε αρχισχεδιαστή η Alfa romeo
και δεν είναι τυχαίο που ανακοινώνει τον αντικαταστάτη δίνοντας έμφαση στο προηγούμενο έργο του σε Cupra και SEAT

για να μιλάμε ανοιχτά,
ξεκινώντας από τη μάσκα που θυμίζει cartoon,
το Stelvio με τις αναλογίες παραμορφωμένης φάλαινας
και την παρασυνηθισμένη Giulia,

ούτε εμφανισιακά αρέσουν οι Alfa romeo,
ούτε η τοποθέτηση του σήματος περνάει στην αγορά

Οι πραγματικοί αγοράστες που αγοράζουν με πραγματικά λεφτά
δεν συγκινούνται από το πακέτο εμφάνιση-ποιότητα-τιμή.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nerro είπε

δεν το βλέπω στα στοιχεία,
και δεν το βλέπω ούτε για την απήχηση της μάρκας ούτε και για την εμφάνιση

δεν είναι τυχαίο που άλλαξε αρχισχεδιαστή η Alfa romeo
και δεν είναι τυχαίο που ανακοινώνει τον αντικαταστάτη δίνοντας έμφαση στο προηγούμενο έργο του σε Cupra και SEAT

για να μιλάμε ανοιχτά,
ξεκινώντας από τη μάσκα που θυμίζει cartoon,
το Stelvio με τις αναλογίες παραμορφωμένης φάλαινας
και την παρασυνηθισμένη Giulia,

ούτε εμφανισιακά αρέσουν οι Alfa romeo,
ούτε η τοποθέτηση του σήματος περνάει στην αγορά

Οι πραγματικοί αγοράστες που αγοράζουν με πραγματικά λεφτά
δεν συγκινούνται από το πακέτο εμφάνιση-ποιότητα-τιμή.

Ποια στοιχεία και που δείχνουν ότι δεν συγκίνει το πακέτο εμφάνιση?? Οταν είναι από 5 έως 10000 ποιο ακριβή από τον ανταγωνισμό λίγοι θα προτιμήσουν alfa romeo.Και εγω αν η Giulia είχε 25 αντι για 35 και δεν θα επαιρνα Focus  Giulia θα έπαιρνα.Είναι αστείο το λιγότερο να λέμε ότι δεν αρέσει η Alfa με την ιστορία που έχει τα μοτερ που έχει βγάλει και τα στησίματα στα αυτοκίνητα της.Πίστεψε με θα είχαν πολλοί την φάλαινα αν δεν είχε 60000.

Το αν έχει απαξιωθεί η Μάρκα και τι κινήσεις Marketing έχουν κάνει είναι άλλη ιστορία. 

Μου θύμησες το ανέκδοτο που ρωτάει ένας με ένα Zastava στο φανάρι έναν άλλο με Ferrari αν του έχει βγει καλό γιατί δεν έχει δει να κυκλοφορούν πολλά.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, tasoskont είπε

Ποια στοιχεία και που δείχνουν ότι δεν συγκίνει το πακέτο εμφάνιση?? Οταν είναι από 5 έως 10000 ποιο ακριβή από τον ανταγωνισμό λίγοι θα προτιμήσουν alfa romeo.Και εγω αν η Giulia είχε 25 αντι για 35 και δεν θα επαιρνα Focus  Giulia θα έπαιρνα.Είναι αστείο το λιγότερο να λέμε ότι δεν αρέσει η Alfa με την ιστορία που έχει τα μοτερ που έχει βγάλει και τα στησίματα στα αυτοκίνητα της.Πίστεψε με θα είχαν πολλοί την φάλαινα αν δεν είχε 60000.

Το αν έχει απαξιωθεί η Μάρκα και τι κινήσεις Marketing έχουν κάνει είναι άλλη ιστορία. 

Μου θύμησες το ανέκδοτο που ρωτάει ένας με ένα Zastava στο φανάρι έναν άλλο με Ferrari αν του έχει βγει καλό γιατί δεν έχει δει να κυκλοφορούν πολλά.

το ανέκδοτο ξέρεις ποιό είναι;

ότι μου λες αυτά που λες
και ότι η Alfa romeo έχει αριθμούς πωλήσεων όπως οι exclusivity μάρκες, λέγε με Lambo, Ferrari κτλ
1.000 κομμάτια, 1.500 το μήνα, ...

😁

δεν πουλάει λέμε και ούτε πείθει

τουλάχιστον αυτό το κατάλαβαν στη Stellantis,
άντε να το καταλάβουν και οι «φαν»...

Επεξ/σία από nerro
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nerro είπε

το ανέκδοτο ξέρεις ποιό είναι;

ότι μου λες αυτά που λες
και ότι η Alfa romeo έχει αριθμούς πωλήσεων όπως οι exclusivity μάρκες, λέγε με Lambo, Ferrari κτλ
1.000 κομμάτια, 1.500 το μήνα, ...

😁

δεν πουλάει λέμε

Επείδη  δεν μπορείς ή δεν θες να καταλάβεις να στο ξαναπώ άλλη μία τελευταία φορά.Οι αριθμοί αυτοί που λες οφείλονται στην πολιτική marketing που έχει και στις τιμές τις που θέλει να γίνει premium και όχι στο εμφάνιση/ποιότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tasoskont είπε

Επείδη  δεν μπορείς ή δεν θες να καταλάβεις να στο ξαναπώ άλλη μία τελευταία φορά.Οι αριθμοί αυτοί που λες οφείλονται στην πολιτική marketing που έχει και στις τιμές τις που θέλει να γίνει premium και όχι στο εμφάνιση/ποιότητα.

μια ζωή το ακούω στα φανκλαμπ ότι η Alfa είναι premium,
τώρα δεν είναι;

και το επιχείφημα όλο είναι λίγο ρηχό,
κι αυτή ακόμα η Genesis
- μια ακόμα καινούρια μάρκα, της Hyundai για να συνεννοούμαστε -
τούτη τη στιγμή πουλάει με ακριβότερες τιμές
και πουλάει 2 και 3 φορές στις ΗΠΑ όσο η Alfa
και τις ακριβότερες τιμές πουλάει αυτές της Alfa romeo
και by the way τα «εκτός μόδας» sedan πουλάει

το δε «αν έριχνε τις τιμές» , δεν το σχολιάζω

τέλος πάντων, πού είναι το πρόβλημα
- το πρόβλημα δεν είναι πως το μάρκετινγκ της Alfa romeo δεν είναι καλό, κάθε άλλο
και το αποδεικνύουν όσοι γράφουν στο ίντερνετ και δεν έχουν ψωνίσει, μόνο έχουν ακούσει
- το πρόβλημα είναι πως το προϊόν δεν τραβάει
και το αποδεικνύουν όσοι δεν εννοούν όσα γράφουν στο ίντερνετ και όταν έρχεται η ώρα πάνε και ψωνίζουν κάτι άλλο

όποιος καταλαβαίνει πέντε απλά πράγματα, έχει καλώς...

Επεξ/σία από nerro
Δημοσ.

Η Alfa Romeo είχε ανέκαθεν, εκτός Ιταλίας, niche κοινό. Τους λεγόμενους Αλφάκηδες, έχω και φίλο τέτοιο, ενώ είχε άλλες επιλογές πήρε Giuletta γιατί τη γούσταρε, εγώ δε θα την έπαιρνα π.χ. Και θα τη δώσει όταν θα μπορεί να πάρει Giulia.

Δεν είναι ούτε τα πιο γρήγορα, ούτε τα πιο αξιόπιστα, ούτε τα πιο οικονομικά, δηλαδή δεν έχουν κανένα προτέρημα που να τραβάει τον μέσο αγοραστή. 9/10 δε καταλαβαίνουν το "εχει κρατήματα" το αυτοκίνητο, ούτε τους νοιάζει η ομορφιά, για αυτό αγοράζουν όλα τα κορεάτικα κουτιά.

Στην Premium κατηγορία πρέπει να έχεις και τη σωστή τιμολόγηση. Στη Γερμανία η Giulia ξεκινάει απο 42,000€. Δηλαδή στα ίδια λεφτά με την C-Klasse και την 3άρα και το Α4 (όλα με αντίστοιχη μηχανή-αυτόματο κιβώτιο). Αν είχε κάτω απο 40, θα είχε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της. Τώρα έχει μόνο "καρδιά" και "ψυχή" κι άλλα πράγματα που δε μπορούν να μετρηθούν...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η Alfa Romeo είχε ανέκαθεν, εκτός Ιταλίας, niche κοινό. Τους λεγόμενους Αλφάκηδες, έχω και φίλο τέτοιο, ενώ είχε άλλες επιλογές πήρε Giuletta γιατί τη γούσταρε, εγώ δε θα την έπαιρνα π.χ. Και θα τη δώσει όταν θα μπορεί να πάρει Giulia.

Δεν είναι ούτε τα πιο γρήγορα, ούτε τα πιο αξιόπιστα, ούτε τα πιο οικονομικά, δηλαδή δεν έχουν κανένα προτέρημα που να τραβάει τον μέσο αγοραστή. 9/10 δε καταλαβαίνουν το "εχει κρατήματα" το αυτοκίνητο, ούτε τους νοιάζει η ομορφιά, για αυτό αγοράζουν όλα τα κορεάτικα κουτιά.

Στην Premium κατηγορία πρέπει να έχεις και τη σωστή τιμολόγηση. Στη Γερμανία η Giulia ξεκινάει απο 42,000€. Δηλαδή στα ίδια λεφτά με την C-Klasse και την 3άρα και το Α4 (όλα με αντίστοιχη μηχανή-αυτόματο κιβώτιο). Αν είχε κάτω απο 40, θα είχε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της. Τώρα έχει μόνο "καρδιά" και "ψυχή" κι άλλα πράγματα που δε μπορούν να μετρηθούν...

Για μένα η Giulietta ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ: τιμόνι ακριβέστατο, φρένα άγκυρα, κρατήματα αγωνιστικού, ενεργητική ασφάλεια που δεν με πρόδωσε ποτέ, πέρασε από χώμα, από χείμαρρους, κτλ και δεν έβγαλε το παραμικρό σε 4 χρόνια και περίπου 80.000 χλμ. 
 

σαφως δεν ήταν το πιο άνετο αυτοκίνητο (χαμηλό στήσιμο και λίγο κοπάνημα έως πολύ), αλλά το vibe που έβγαζε ήταν αρκετό να με κάνει να τα ξεχνάω όλα. Ακόμα και σήμερα, >10 χρόνια μετά την κυκλοφορία της γυρνάω το βλέμμα να την κοιτάξω. 
 

το μεγαλύτερο πρόβλημα των Alfa ίσως είναι ότι το κάθε επόμενο αυτοκίνητο φαντάζει ως ένα απλό…αυτοκίνητο και μόνο (άχρωμο, άγευστο, άοσμο κουτί με ρόδες). Σαν την καψούρα που δεν μπορείς ποτέ να ξεχάσεις 

Επεξ/σία από koeltzakoatl
  • Like 5
Δημοσ.

Εγώ πάντως, αν υπήρχε καινούργια Alfa κάτω από 30.000 ευρώ, θα την αγόραζα χωρίς να τη δω καν από κοντά, χωρίς να την οδηγήσω και χωρίς να το ψάξω καθόλου. Ούτε η κατηγορία δε θα με ένοιαζε...θα έπαιρνα από mini μέχρι εφταθεσιο Suv! Αρκεί να ήταν Alfa κάτω από 30.000 ευρώ.

Τα μόνα αμάξια που πραγματικά λάτρευα και λατρεύω ακόμη!

(Η πλάκα είναι ότι τα λέω αυτά σε διάφορους πορωμενους Hondaκηδες που με σταματάνε στο δρόμο και μου πιάνουν την κουβέντα και γυρίζει το μάτι τους...Χαχαχα)

  • Like 6
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, sargus είπε

Εγώ πάντως, αν υπήρχε καινούργια Alfa κάτω από 30.000 ευρώ, θα την αγόραζα χωρίς να τη δω καν από κοντά, χωρίς να την οδηγήσω και χωρίς να το ψάξω καθόλου. Ούτε η κατηγορία δε θα με ένοιαζε...θα έπαιρνα από mini μέχρι εφταθεσιο Suv! Αρκεί να ήταν Alfa κάτω από 30.000 ευρώ.

Τα μόνα αμάξια που πραγματικά λάτρευα και λατρεύω ακόμη!

(Η πλάκα είναι ότι τα λέω αυτά σε διάφορους πορωμενους Hondaκηδες που με σταματάνε στο δρόμο και μου πιάνουν την κουβέντα και γυρίζει το μάτι τους...Χαχαχα)

Giulia με ηλιοροφή στα 28 την παίρνω τώρα

  • Like 4
  • Confused 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, tsofras είπε

Giulia με ηλιοροφή στα 28 την παίρνω τώρα

Μόνο απ εξωτερικό...ξεκινάνε από 23Κ, αλλά πόσο θα βγει το τελωνείο...;; 

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...