Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Τιποτα συγκεκριμενο. Τροφη για σκεψη ηταν.

Μηχανισμος αμυνας του Εγω. Προβολή. 

Δημοσ.

Η σύζυγος βρίσκεται σε αναζήτηση αυτοκινήτου γιατί το c2 1.4 75hp του 2008 δε θα μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στις αποστάσεις της νέας της εργασίας. Θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Χαλκίδα Σπάρτη μια φορά το μήνα. Εγώ της πρότεινα να πάει σε kamiq ή Scala φυσικό αέριο, λόγω του ότι σε λίγο ανοίγει πρατήριο στη Χαλκίδα. Το θέμα είναι όμως πως στην Πελοπόννησο υπάρχει από όσο γνωρίζω πρατήριο μόνο Ψαθόπυργο που δε βολεύει, επίσης η σύζυγος δεν είναι fan της Skoda. Πέρασα από karenta και πήρα προσφορές για τα q2, t roc και golf, όλα με το χιλιαρι κινητήρα, το golf ήταν στην έκδοση ETSI δηλαδή mild hybrid.  Η τιμή είναι παραπλήσια σε όλα δηλαδή κοντά στα 22,5-23Κ. Για εμένα πολύ ακριβά αλλά αναγνωρίζω ότι οι τιμές έχουν ανέβει. Το Audi πολύ γυμνό σε αυτή τη τιμή, από πλευράς εξοπλισμού βρίσκεται σε επίπεδα προηγούμενης δεκαετίας. Το t roc έχει καλό εξοπλισμό στην έκδοση advance, βέβαια παντού σκληρά πλαστικά. Το golf πολύ διαστημικό εσωτερικό, με αυτόματο κιβώτιο, φοβάμαι όμως πως δε θα είναι εργονομικό, επίσης ερωτηματικό θα είναι η αντοχή των οθονών στο χρόνο. Τραγική η εγγύηση των 24 μηνών της VW αλλά ο πωλητής μου είπε ότι δίνει δωρεάν επέκταση για άλλους 24. Πέρασα και από Toyota εδώ στην Εύβοια, παραπλήσια τιμή στη μεσαία έκδοση για τη έκδοση 1800 κυβικά hybrid. Ποιοτικά μου φάνηκε ανώτερη από τα VW. Αν έπαιρνα εγώ αυτοκίνητο αυτή θα ήταν η επιλογή μου.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gxyp είπε

Να πάω λέτε;

Ούτε καν. Κ αν πας μη περιμένεις κάτι… καλύτερα εάν έχεις κανένα φίλο μηχανικό ας το κάνει αυτός μια βόλτα να δει ότι δεν ακούγεται τίποτα κ να του ρίξει μια μάτια 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, costas80 είπε

Η σύζυγος βρίσκεται σε αναζήτηση αυτοκινήτου γιατί το c2 1.4 75hp του 2008 δε θα μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στις αποστάσεις της νέας της εργασίας. Θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Χαλκίδα Σπάρτη μια φορά το μήνα. Εγώ της πρότεινα να πάει σε kamiq ή Scala φυσικό αέριο, λόγω του ότι σε λίγο ανοίγει πρατήριο στη Χαλκίδα. Το θέμα είναι όμως πως στην Πελοπόννησο υπάρχει από όσο γνωρίζω πρατήριο μόνο Ψαθόπυργο που δε βολεύει, επίσης η σύζυγος δεν είναι fan της Skoda. Πέρασα από karenta και πήρα προσφορές για τα q2, t roc και golf, όλα με το χιλιαρι κινητήρα, το golf ήταν στην έκδοση ETSI δηλαδή mild hybrid.  Η τιμή είναι παραπλήσια σε όλα δηλαδή κοντά στα 22,5-23Κ. Για εμένα πολύ ακριβά αλλά αναγνωρίζω ότι οι τιμές έχουν ανέβει. Το Audi πολύ γυμνό σε αυτή τη τιμή, από πλευράς εξοπλισμού βρίσκεται σε επίπεδα προηγούμενης δεκαετίας. Το t roc έχει καλό εξοπλισμό στην έκδοση advance, βέβαια παντού σκληρά πλαστικά. Το golf πολύ διαστημικό εσωτερικό, με αυτόματο κιβώτιο, φοβάμαι όμως πως δε θα είναι εργονομικό, επίσης ερωτηματικό θα είναι η αντοχή των οθονών στο χρόνο. Τραγική η εγγύηση των 24 μηνών της VW αλλά ο πωλητής μου είπε ότι δίνει δωρεάν επέκταση για άλλους 24. Πέρασα και από Toyota εδώ στην Εύβοια, παραπλήσια τιμή στη μεσαία έκδοση για τη έκδοση 1800 κυβικά hybrid. Ποιοτικά μου φάνηκε ανώτερη από τα VW. Αν έπαιρνα εγώ αυτοκίνητο αυτή θα ήταν η επιλογή μου.

Καλό το hybrid αλλά από ότι διαβάζω για οικονομία σε αστικό κύκλο. Οπότε σε ταξίδια στην εθνική δεν θα έχεις κάποια διαφορά στην κατανάλωση

Θεωρητικά θα έχεις καλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με το group βέβαια

Κάτι σε πετρέλαιο από Hyundai, Kia ,Ford για μεγαλύτερη εγγύηση?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλό το hybrid αλλά από ότι διαβάζω για οικονομία σε αστικό κύκλο. Οπότε σε ταξίδια στην εθνική δεν θα έχεις κάποια διαφορά στην κατανάλωση

Θεωρητικά θα έχεις καλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με το group βέβαια

Κάτι σε πετρέλαιο από Hyundai, Kia ,Ford για μεγαλύτερη εγγύηση?

Το πετρέλαιο είναι ιδανικό για την εθνική, αλλά οι πιο πολλοί κατασκευαστές τείνουν να το εγκαταλείψουν. 

Εργοστασιακό υγραέριο που και αυτό είναι καλή λύση παρέχει μόνο η Renault Dacia.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, costas80 είπε

Η σύζυγος βρίσκεται σε αναζήτηση αυτοκινήτου γιατί το c2 1.4 75hp του 2008 δε θα μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στις αποστάσεις της νέας της εργασίας. Θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Χαλκίδα Σπάρτη μια φορά το μήνα. Εγώ της πρότεινα να πάει σε kamiq ή Scala φυσικό αέριο, λόγω του ότι σε λίγο ανοίγει πρατήριο στη Χαλκίδα. Το θέμα είναι όμως πως στην Πελοπόννησο υπάρχει από όσο γνωρίζω πρατήριο μόνο Ψαθόπυργο που δε βολεύει, επίσης η σύζυγος δεν είναι fan της Skoda. Πέρασα από karenta και πήρα προσφορές για τα q2, t roc και golf, όλα με το χιλιαρι κινητήρα, το golf ήταν στην έκδοση ETSI δηλαδή mild hybrid.  Η τιμή είναι παραπλήσια σε όλα δηλαδή κοντά στα 22,5-23Κ. Για εμένα πολύ ακριβά αλλά αναγνωρίζω ότι οι τιμές έχουν ανέβει. Το Audi πολύ γυμνό σε αυτή τη τιμή, από πλευράς εξοπλισμού βρίσκεται σε επίπεδα προηγούμενης δεκαετίας. Το t roc έχει καλό εξοπλισμό στην έκδοση advance, βέβαια παντού σκληρά πλαστικά. Το golf πολύ διαστημικό εσωτερικό, με αυτόματο κιβώτιο, φοβάμαι όμως πως δε θα είναι εργονομικό, επίσης ερωτηματικό θα είναι η αντοχή των οθονών στο χρόνο. Τραγική η εγγύηση των 24 μηνών της VW αλλά ο πωλητής μου είπε ότι δίνει δωρεάν επέκταση για άλλους 24. Πέρασα και από Toyota εδώ στην Εύβοια, παραπλήσια τιμή στη μεσαία έκδοση για τη έκδοση 1800 κυβικά hybrid. Ποιοτικά μου φάνηκε ανώτερη από τα VW. Αν έπαιρνα εγώ αυτοκίνητο αυτή θα ήταν η επιλογή μου.

Το Golf πάντως παίζει και στην μη-υβριδική έκδοση χειροκίνητο κάπου στα 20.500. Η Καρέντα γενικά πάντως είναι ακριβή και πρακτικά δε κόβει τίποτα. Δυστυχώς δε μπορούσα να πάω έστω κι οριακά πάνω απο τα 20 για αυτό δε το πήρα. Αλλιώς εμένα μου άρεσε περισσότερο απ ο,τι είδα. Βέβαια είμαι προκατειλημμένος γιατι είχα και πριν Golf και το έδωσα με πόνο καρδιάς :P

Αφού ζείτε σε επαρχιακή πόλη, είναι λάθος το Hybrid. Έχει θετικά κι αρνητικά, για να εκμεταλλευτείς τα θετικά του και να αξίζει ως επιλογή, πρέπει να μένεις Αθήνα και να κάνεις πολλα χλμ σε αστικό κύκλο.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Golf πάντως παίζει και στην μη-υβριδική έκδοση χειροκίνητο κάπου στα 20.500. Η Καρέντα γενικά πάντως είναι ακριβή και πρακτικά δε κόβει τίποτα. Δυστυχώς δε μπορούσα να πάω έστω κι οριακά πάνω απο τα 20 για αυτό δε το πήρα. Αλλιώς εμένα μου άρεσε περισσότερο απ ο,τι είδα. Βέβαια είμαι προκατειλημμένος γιατι είχα και πριν Golf και το έδωσα με πόνο καρδιάς :P

Αφού ζείτε σε επαρχιακή πόλη, είναι λάθος το Hybrid. Έχει θετικά κι αρνητικά, για να εκμεταλλευτείς τα θετικά του και να αξίζει ως επιλογή, πρέπει να μένεις Αθήνα και να κάνεις πολλα χλμ σε αστικό κύκλο.

Και εγώ δεν έχω την καλύτερη άποψη για την karenta. Πήγαμε εκεί γιατί ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν είχε διαθέσιμα αυτοκίνητα για να δούμε. Πιστεύω πως τα hybrid θα έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που έχουν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς να περιμένω κάτι συγκλονιστικό βέβαια, γύρω στο ένα λίτρο στα 100 χιλιόμετρα, συν τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας. Ο @tsofras έγραψε πιο πάνω για πετρέλαιο ford. Θα μου άρεσε ένα focus πετρέλαιο αλλά δεν είχα κοιτάξει καθόλου αν υπάρχει. Στο site της ford γράφει για 1.5 λίτρα πετρέλαιο. Θα περάσω μια βόλτα από την αντιπροσωπεία να δω τιμές και διαθεσιμότητα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Hybrid όμως έχει πιο κουραστικό ταξίδι (στο οποίο καίει το ίδιο ή και παραπάνω απο ένα συμβατικό με ΜΕΚ)

Προκύπτει από κάπου ότι είναι περισσότερο κουραστικό στο ταξίδι ένα αυτοκίνητο mild ή full hybrid από το αντίστοιχο συμβατικό; Σίγουρα υπάρχει αυξημένο βάρος αλλά πέρα από αυτό τι άλλο μειονέκτημα μπορεί να βρεθεί;

Δημοσ.

Ναι κι εγω αναρρωτιεμαι γιατι ειναι πιο κουραστικο το hybrid στο ταξιδι. Θα ηθελα μια επεξηγηση και τεκμηριωση αυτης της εκτιμησης.

Σε άλλα επισης νεα, αν ισχύει το παρακάτω τοτε ασχημα τα πράγματα. Για puma μου έχουν πει καλό Μάϊο και βλέπουμε!

https://www.protothema.gr/car-and-speed/article/1143162/renault-i-elleipsi-imiagogon-tha-sunehistei-eos-to-2022/

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, costas80 είπε

Προκύπτει από κάπου ότι είναι περισσότερο κουραστικό στο ταξίδι ένα αυτοκίνητο mild ή full hybrid από το αντίστοιχο συμβατικό; Σίγουρα υπάρχει αυξημένο βάρος αλλά πέρα από αυτό τι άλλο μειονέκτημα μπορεί να βρεθεί;

Είναι πιο βαρύ, το κιβώτιο είναι αργό στις αντιδράσεις του και σε υψηλές ταχύτητες έχει παραπάνω θόρυβο γιατί το CVT βουίζει. Συν πως καίει τα ίδια ή και παραπάνω γιατί δουλεύει μόνο ο βενζινοκινήτηρας, εκτος αν πας μέχρι 90-100 για οικονομία...

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

Ναι κι εγω αναρρωτιεμαι γιατι ειναι πιο κουραστικο το hybrid στο ταξιδι. Θα ηθελα μια επεξηγηση και τεκμηριωση αυτης της εκτιμησης.

Σε άλλα επισης νεα, αν ισχύει το παρακάτω τοτε ασχημα τα πράγματα. Για puma μου έχουν πει καλό Μάϊο και βλέπουμε!

https://www.protothema.gr/car-and-speed/article/1143162/renault-i-elleipsi-imiagogon-tha-sunehistei-eos-to-2022/

Δεν μαζευομαστενα φτιάξουμε ένα εργοστάσιο Ελλάδα να χεστουμε στο ταληρο και να βοηθήσουμε και στην παραγωγή? Win-Win

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Καλό το hybrid αλλά από ότι διαβάζω για οικονομία σε αστικό κύκλο. Οπότε σε ταξίδια στην εθνική δεν θα έχεις κάποια διαφορά στην κατανάλωση

Θεωρητικά θα έχεις καλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με το group βέβαια

Κάτι σε πετρέλαιο από Hyundai, Kia ,Ford για μεγαλύτερη εγγύηση?

κάνεις λάθος Θωμά, 4,5 - 5 μεση κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 110 - 130 είναι οικονομική νομίζω. Μην βαλουμε κ τον αστικο κύκλο που δεν ξεπερνάει ποτε το 3.5

24 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Είναι πιο βαρύ, το κιβώτιο είναι αργό στις αντιδράσεις του και σε υψηλές ταχύτητες έχει παραπάνω θόρυβο γιατί το CVT βουίζει. Συν πως καίει τα ίδια ή και παραπάνω γιατί δουλεύει μόνο ο βενζινοκινήτηρας, εκτος αν πας μέχρι 90-100 για οικονομία...

το cvt ναι βουιζει οχι ιδιαίτερα στον 1800αρι, ειδικα με την μόνωση που εχει σπανια το ακούς. Μην κρίνετε από τις εκδόσεις του yaris μιλαμε για αλλο αυτοκίνητο

  • Thanks 1

  • Δημιουργία νέου...