Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dstilio είπε

Ευτυχώς οι Γερμανοί ξεμπροστιάζονται:

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Giati-h-BMW-einai-o-hgeths-ths-apotyxias_218671.asp
 

Πως ακριβώς ξεμπροστιάζονται? Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα? Από τον clickbait τίτλο του autotriti που ουδεμία σχέση έχει με το πρωτότυπο ξένο άρθρο?

 

Διάβασε και τα σχόλια στο fb

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158934075793645&id=253781098644&sfnsn=mo

Π.χ

Ολα για τα « like» Είναι προφανες ότι θα βάλουν μια επικεφαλίδα η οποία θα τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά φυσικα ουδεμία σχέση θα έχει με το πραγματικό πρωτότυπο 
κείμενο .αυτό το κείμενο έχει παραφραστεί !η autotriti το κάνει συνεχως .έχει καταντήσει περιοδικό της τουαλέτας …(αν μπορείς να το πεις περιοδικό )
Επειδη εγω ειμαι απο γερμανια και ακολουθω την autobild το αρθρο της ειναι το παρακατω :

https://www.google.gr/amp/s/amp.autobild.de/artikel/fehlermeldungen-im-auto-20327253.html

Οποιος ξερει γερμανικα ας διαβασει.Έτσι λοιπόν για την ιστορία να σας πως ξεκινάει η αληθινή πρωτότυπη παράγραφος του άρθρου .
Πολλά οχημάτα διαβάζουν περισσότερες βλάβες από αλλά ,αυτός όμως δεν είναι αρνητικό απαραίτητα αλλά θετικό .και μετά αναλύει οτι η αυτοκινητοβιομηχανία της BMW έχει κατασκευάσει έτσι το σύστημα της ώστε να έχει την ικανότητα να διαβάζει περισσότερες βλάβες από τις άλλες εταιρίες ! Κτλ κτλ ..
Εμείς βάζουμε τέλος στην παραπληροφόρηση !!

  • Like 3
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Πως ακριβώς ξεμπροστιάζονται? Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα? Από τον clickbait τίτλο του autotriti που ουδεμία σχέση έχει με το πρωτότυπο ξένο άρθρο?

 

Διάβασε και τα σχόλια στο fb

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158934075793645&id=253781098644&sfnsn=mo

Π.χ

Ολα για τα « like» Είναι προφανες ότι θα βάλουν μια επικεφαλίδα η οποία θα τραβήξει το ενδιαφέρον αλλά φυσικα ουδεμία σχέση θα έχει με το πραγματικό πρωτότυπο 
κείμενο .αυτό το κείμενο έχει παραφραστεί !η autotriti το κάνει συνεχως .έχει καταντήσει περιοδικό της τουαλέτας …(αν μπορείς να το πεις περιοδικό )
Επειδη εγω ειμαι απο γερμανια και ακολουθω την autobild το αρθρο της ειναι το παρακατω :

https://www.google.gr/amp/s/amp.autobild.de/artikel/fehlermeldungen-im-auto-20327253.html

Οποιος ξερει γερμανικα ας διαβασει.Έτσι λοιπόν για την ιστορία να σας πως ξεκινάει η αληθινή πρωτότυπη παράγραφος του άρθρου .
Πολλά οχημάτα διαβάζουν περισσότερες βλάβες από αλλά ,αυτός όμως δεν είναι αρνητικό απαραίτητα αλλά θετικό .και μετά αναλύει οτι η αυτοκινητοβιομηχανία της BMW έχει κατασκευάσει έτσι το σύστημα της ώστε να έχει την ικανότητα να διαβάζει περισσότερες βλάβες από τις άλλες εταιρίες ! Κτλ κτλ ..
Εμείς βάζουμε τέλος στην παραπληροφόρηση !!

Bmw ,Audi Mercedes χαλάνε ,τέλος!!! Να πάρετε γιαπονεζοκορεατικα...

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dafnoula13 είπε

Bmw ,Audi Mercedes χαλάνε ,τέλος!!! Να πάρετε γιαπονεζοκορεατικα...

Δέχομαι ότι το άρθρο αποδείχτηκε μούφα….αλλά όντως χαλάνε.

Η VW τα αλάδωτα DSG έπρεπε να τα έχει κάνει ανάκληση όπως και τα πρωτα Τούρμπο που έβγαλε σε μαζική παραγωγή. Έχασε πολύς κόσμος τριχίλιαρα για να φτιάξει σπασμένους κινητήρες σε scirocco και Tiguan.

Για ψάξε επισης για τις φωτιές στις diesel BMW το 2020. Το diesel gate του γκρουπ επισης…

τωρα αν εσυ ως καταναλωτής νιώθεις οκ να ειρωνεύεσαι γιαπωνεζοκορεατικα αντί να υπερασπιστείς τα λεφτά σου απέναντι στο γκρουπ πάω πάσο. Αλλά εξηγεί γιατί συνεχίζουν και τα κάνουν.

εγω ελπίζω σε μια πιο ενωμένη καταναλωτική κίνηση που θα τιμωρεί τέτοιες εταιρίες και δε θα ξεχνά τόσο εύκολα απλά επειδή κάποιο μοντέλο τους αρέσει.

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dstilio είπε

αλλά όντως χαλάνε.

Τα άλλα όχι? 

6 λεπτά πριν, dstilio είπε

εγω ελπίζω σε μια πιο ενωμένη καταναλωτική κίνηση που θα τιμωρεί τέτοιες εταιρίες και δε θα ξεχνά τόσο εύκολα απλά επειδή κάποιο μοντέλο τους αρέσει.

Μα τι κάθεσαι και γράφεις τώρα? Δε σε υποχρεώνει κάποιος να αγοράσεις bmw, mercedes, audi κλπ . Ο καθένας τα λεφτά του τα διαθέτει όπως νομίζει και αγοράζει ότι γουστάρει. Τι να τιμωρήσει δηλαδή και ποιος? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Τα άλλα όχι? 

Μα τι κάθεσαι και γράφεις τώρα? Δε σε υποχρεώνει κάποιος να αγοράσεις bmw, mercedes, audi κλπ . Ο καθένας τα λεφτά του τα διαθέτει όπως νομίζει και αγοράζει ότι γουστάρει. Τι να τιμωρήσει δηλαδή και ποιος? 

Οι καταναλωτές να τιμωρήσουν τις εταιρίες που δε σέβονται τους καταναλωτές και τα λεφτά τους, με το να μην αγοράζουν τα προϊόντα τους.

μποικοταζ λέγεται και υπάρχει σαν έννοια χρόνια. Πρώτη φορά ακούς την ιδέα αυτή;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dstilio είπε

Οι καταναλωτές να τιμωρήσουν τις εταιρίες που δε σέβονται τους καταναλωτές και τα λεφτά τους, με το να μην αγοράζουν τα προϊόντα τους.

Ναι οκ. Με ποιον τρόπο δεν τους σέβονται?

 Και υποθέτω αναφέρεσαι μόνο σε γερμανικές μάρκες ε? Γιατί οι γιαπωνεζοκορεάτικες που τα αυτοκίνητά τους δεν χαλάνε ποτέ, τους σέβονται. Αυτό δε θέλεις να πεις?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ναι οκ. Με ποιον τρόπο δεν τους σέβονται?

 Και υποθέτω αναφέρεσαι μόνο σε γερμανικές μάρκες ε? Γιατί οι γιαπωνεζοκορεάτικες που τα αυτοκίνητά τους δεν χαλάνε ποτέ, τους σέβονται. Αυτό δε θέλεις να πεις?

Καταρχήν δεν ειπα για γιαπωνεζοκορεατικες εγώ. Υπάρχουν και άλλες ευρωπαϊκές.

Επισης δεν ειπα ότι δε χαλάνε ποτέ. Μη βάζεις λόγια. μια χαρά χαλάνε.

Επισης δεν ειπα για γερμανικές γενικά. Υπάρχει και η Mercedes. Μίλησα κυρίως για το γκρουπ και τη BMW.

Ποια η διαφορά;

ολα χαλάνε, ειδικά με τα άπειρα ηλεκτρικά, και πολλές φορές περισσότερο από το γκρουπ. Αλλά στο γκρουπ μιλάμε για κατασκευαστικό/σχεδιαστικό λάθος που μπορούσε να εξηγηθεί τόσο στους πρώτους turbo που έβγαλε μαζικά όσο και στα DSG (πχ λόγω σχεδιασησ έλλειψη λιπαντικού στο κιβώτιο). Θα περίμενα αν όχι ανάκληση, τουλάχιστον επέκταση εγγύησης για τα συγκεκριμένα προβληματικά μέρη ή κάποια αναγνώριση. Αλλά τσιμουδιά.

Στην Αμερική οι καταναλωτές κινούνται δικαστικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

  • Like 4
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, dstilio είπε

Καταρχήν δεν ειπα για γιαπωνεζοκορεατικες εγώ. Υπάρχουν και άλλες ευρωπαϊκές.

Επισης δεν ειπα ότι δε χαλάνε ποτέ. Μη βάζεις λόγια. μια χαρά χαλάνε.

Επισης δεν ειπα για γερμανικές γενικά. Υπάρχει και η Mercedes. Μίλησα κυρίως για το γκρουπ και τη BMW.

Ποια η διαφορά;

ολα χαλάνε, ειδικά με τα άπειρα ηλεκτρικά, και πολλές φορές περισσότερο από το γκρουπ. Αλλά στο γκρουπ μιλάμε για κατασκευαστικό/σχεδιαστικό λάθος που μπορούσε να εξηγηθεί τόσο στους πρώτους turbo που έβγαλε μαζικά όσο και στα DSG (πχ λόγω σχεδιασησ έλλειψη λιπαντικού στο κιβώτιο). Θα περίμενα αν όχι ανάκληση, τουλάχιστον επέκταση εγγύησης για τα συγκεκριμένα προβληματικά μέρη ή κάποια αναγνώριση. Αλλά τσιμουδιά.

Στην Αμερική οι καταναλωτές κινούνται δικαστικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

Συμφωνώ, εγώ έλεγα μετά το προηγούμενο Seat δεν ξαναπαίρνω.

Εκτός από το DSG μου έσπασε το ψυγείο (680€ κόστος) και ετριζαν τα 2 παράθυρα ( γρύλλοι από κατασκευή το θεωρούσαν λογικό)

Και πήγα και αγόρασα άλλα δύο.

Είμαι βλάκας? Μπορεί εφόσον ήδη θα πάω μεθαύριο να δω γιατί σκατα κάνει σαν σαραβαλο το δικό μου στις αλλαγές ταχυτήτων ( πλέον έχει γίνει πολύ εκνευριστικο σε κάποια σημεία νομίζεις ότι θα πέσει κάτι από κάτω)

Τι να κάνω που με κέρδισε το αυτοκίνητο όμως.

Ναι όταν μπήκα στο Vitara σκέφτηκα, Suzuki αξιοπιστία , ούτε ψηφιακές οθόνες, κουμπιά start button, 10αρες οθόνες, θεωρητικά θα παίζουν όλα σε 10 χρόνια όπως και τώρα.

Από την άλλη το αμάξι φαίνονταν σαν το alto που αγόρασα στη γυναίκα μου το 2010

Και δυστυχώς τα περισσότερα γιαπωνέζικα, κορεατικά που μπήκα έτσι ήταν.

Μπήκα και στο Hyundai και νόμιζα ότι κάθομαι πάνω σε ξύλινο κάθισμα.

Προς Θεού δεν μειώνω τις επιλογές κανενός, ίσα ίσα αυτοί που τα προτιμούν μάλλον είναι εξυπνότεροι από εμένα.

Το group όμως έχει μία αισθητική διαφορετική από τους άλλους και αυτήν πληρώνουμε, κακώς αλλά πολλοί σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο

  • Like 1
Δημοσ.

@Tsofras

1. και εμείς με κάμποσα seat στην οικογένεια, έχουμε πολλά παράπονα από βλάβες και αστοχίες

2. καλά και εσύ, μη συγκρίνεις ανόμοια αυτοκίνητα. Μια χαρά χλιδάτα Γιαπωνέζικα υπάρχουν. Δε θα συγκρίνεις το Βιτάρα με το Γκολφ και το Λεον. Άλλη η δουλειά του ενός και άλλη του άλλου. Άλλες και οι τιμές! 

 

  • Like 2
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, sargus είπε

@Tsofras

1. και εμείς με κάμποσα seat στην οικογένεια, έχουμε πολλά παράπονα από βλάβες και αστοχίες

2. καλά και εσύ, μη συγκρίνεις ανόμοια αυτοκίνητα. Μια χαρά χλιδάτα Γιαπωνέζικα υπάρχουν. Δε θα συγκρίνεις το Βιτάρα με το Γκολφ και το Λεον. Άλλη η δουλειά του ενός και άλλη του άλλου. Άλλες και οι τιμές! 

 

Ναι ρε μαν προφανώς, έκανα σύγκριση με το δικό μου budget δεν πήγαινε το σχόλιο σε Lexus

Η σύγκριση για την τιμή εξοπλισμό του Leon γίνεται αναγκαστικά με Corolla, Vitara, Ceed, i30

Το Civic ας πούμε δεν το βάζω καν γιατί με αντίστοιχο εξοπλισμό , κινητήρα πάει κοντά στα 5000€ διαφορά

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, tsofras είπε

Το Civic ας πούμε δεν το βάζω καν γιατί με αντίστοιχο εξοπλισμό , κινητήρα πάει κοντά στα 5000€ διαφορά

Ενώ το κιβώτιο αν χαλάσει τι επιβάρυνση θα σου έχει; Για εμένα τα 5k του civic δεν είναι τόσο μακριά.

αλλα σε περίπτωση μποϊκοτάζ οι αποφάσεις δεν παίρνονται πάντα με το τι μας ταιριάζει καλύτερα. Μποϊκοτάζ σημαίνει κάνω υποχωρήσεις ή αλλαγές και πηγαίνω καπου άλλου. Η άποψη ότι πιέζω ως καταναλωτης συνδυάζεται με το ότι βάζω αυτή τη δυναμική και συμβολική προσέγγιση πιο πάνω από κάποια «θέλω».

Civic ή Guilletta πρακτικά μια χαρά θα σε κάλυπτε με διαφορά επίπεδα εξοπλισμού. Όπως και μεταχειρισμένο v40 κτλ.

Το 2021 δεν νομίζω ότι τα αυτοκίνητα είναι μοναδικά στο τι προσφέρουν. 
εφοσον βάζεις τον έρωτα σου όμως για αυτό το μοντέλο πιο πάνω, Ε τότε προφανώς και δεν μπορείς να συμμετάσχεις σε μποϊκοτάζ. Ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι μονο το γκρουπ και η BMW αδερφε, κοιτα 

Ανάκληση δεν έγινε από την Toyota.

Προσωπικά , είχα ένα A4 το στο οποίο έκανα το προβλεπόμενο σέρβις στην ώρα του και χωρίς εκπτώσεις και εκτός των πολλαπλασιαστων δεν μου έβγαλε κάποιο άλλο πρόβλημα.

Το 2013,  15 Αυγούστου που ήμουν στην Ηγουμενίτσα διακοπές ,μου είχαν βουλώσει οι νεροχύτες από φύλλα, και σε μια καλοκαιρινή καταιγίδα το νερό εγλυψε τον εγκέφαλο και τελικά λημνιασε  στα πόδια  του οδηγού. Τα αλαρμ έπαιζαν μόνα τους , τα παράθυρα δεν δούλευαν , ο κλιματισμός δεν δούλευε . Το πήγα στον τοπικό αντιπρόσωπο και δεν ήξερε που είναι ο εγκέφαλος άνεσης!!!!!!! Το αποτέλεσμα ? Έκαψε εγκέφαλο άνεσης (450 ευρω) + 300 ευρώ να καθαρίσω τα νερά που πότισαν για να μην μυρίσουν +200 ευρώ η οροφή(έπεσε από την υγρασία).

Επικοινώνησα με ξάδερφο στην Γερμανία που δουλεύει στην Audi και μου είπε ότι για τούς νεροχύτες έχουν στείλει εγκύκλιο σε όλες τις αντιπροσωπειες να γίνετε καθαρισμός σε κάθε σέρβις-η αλλιώς να αφαιρέσουν τον  σωλήνα προκείμενου να μεγαλώσει η διάμετρος- στο αυτοκίνητο μου ο μηχανικός δεν έκανε ποτέ τίποτα από τα δυο για αυτό και εγώ πλήρωσα τα γαμ......κα, και επίσης μου είπε ότι εάν είχα βγάλει και αφήσει στον ήλιο για 1-2 μέρες τον εγκέφαλο πιθανόν να τον είχα σώσει.

Όταν ζήτησα εξηγησεις από τον  μηχανικό ισχυρίστηκε ότι αυτό είναι πρόβλημα κουσούρι του αυτοκινήτου,  ο ξάδερφος μου ότι δεν έγινε σωστό σέρβις από τον  μηχανικό (5 λεπτά επιπλέον δουλειά-αφαίρεση μπαταρίας και καθαρισμός νεροχύτη)... Εσύ ποιον θα πίστευες ?

Προσωπικά , πιστεύω τα περισσότερα προβλήματα τα γεννάνε τα συνεργεία (κακοί-αμελια-άγνοια) και οι οδηγοί από κακή χρήση (πόσοι  ξέρουν να δουλέψουν σωστά το DSG?)

Υ.Γ. Bmw ,Audi Mercedes χαλάνε ,τέλος!!! Να πάρετε γιαπονεζοκορεατικα...

Καταλαβαινεις ότι είναι αστείο , σωστά?

Επεξ/σία από dafnoula13
  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Επικοινώνησα με ξάδερφο στην Γερμανία που δουλεύει στην Audi και μου είπε ότι για τούς νεροχύτες έχουν στείλει εγκύκλιο σε όλες τις αντιπροσωπειες να γίνετε καθαρισμός σε κάθε σέρβις-η αλλιώς να αφαιρέσουν τον  σωλήνα προκείμενου να μεγαλώσει η διάμετρος

Οπότε, απ' όσο καταλαβαίνω, ήταν πρόβλημα το συγκεκριμένο και η Audi είχε στείλει οδηγία για το πώς να "λύνεται" κατά το σέρβις.

 

14 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

και οι οδηγοί από κακή χρήση (πόσοι  ξέρουν να δουλέψουν σωστά το DSG?)

Γιατί να ξέρει ο μέσος οδηγός να "δουλέψει σωστά το DSG"; Αν χρειάζεται γνώστη ή επαγγελματία να το δουλέψει, τότε κακώς μπήκε στα αμάξια που παίρνει ο μέσος οδηγός.

 

Καλό είναι να μην έχουμε οπαδιλίκια σε τέτοια πράγματα. Είναι πολλά τα λεφτά για να υπερασπιζόμαστε τις μετοχές τις κάθε εταιρίας. Το να αναφέρει κάποιος κάποια προβλήματα και η απάντηση να είναι "να δες εδώ, ο τάδε είχε πρόβλημα και μ' αυτό" για να μη θιχτεί η επιλογή του/αγάπη του, είναι κάπως παιδιάστικο.

Όλες οι εταιρίες είχαν/έχουν μοντέλα με προβλήματα. Κι ο 1.33 της Toyota (αν δεν κάνω λάθος) έκαιγε λάδια, δεν είδα κανέναν να το κρύβει επειδή τα Toyota δεν χαλάνε.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Γιατί να ξέρει ο μέσος οδηγός να "δουλέψει σωστά το DSG"; Αν χρειάζεται γνώστη ή επαγγελματία να το δουλέψει, τότε κακώς μπήκε στα αμάξια που παίρνει ο μέσος οδηγός.

εδω θα συμφωνησουμε μονο εαν δεν υπαρχουν οδηγιες στο manual του κατασκευαστη, σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση δεν τιθεται τετοιο θεμα.

και το αναφερω γιατι ενα συντριπτικο ποσοστο οδηγων αναθεμα και αν εχει ξεφυλλισει εστω μια φορα αυτο το ρημαδι

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Οπότε, απ' όσο καταλαβαίνω, ήταν πρόβλημα το συγκεκριμένο και η Audi είχε στείλει οδηγία για το πώς να "λύνεται" κατά το σέρβις.

 

Γιατί να ξέρει ο μέσος οδηγός να "δουλέψει σωστά το DSG"; Αν χρειάζεται γνώστη ή επαγγελματία να το δουλέψει, τότε κακώς μπήκε στα αμάξια που παίρνει ο μέσος οδηγός.

 

Καλό είναι να μην έχουμε οπαδιλίκια σε τέτοια πράγματα. Είναι πολλά τα λεφτά για να υπερασπιζόμαστε τις μετοχές τις κάθε εταιρίας. Το να αναφέρει κάποιος κάποια προβλήματα και η απάντηση να είναι "να δες εδώ, ο τάδε είχε πρόβλημα και μ' αυτό" για να μη θιχτεί η επιλογή του/αγάπη του, είναι κάπως παιδιάστικο.

Όλες οι εταιρίες είχαν/έχουν μοντέλα με προβλήματα. Κι ο 1.33 της Toyota (αν δεν κάνω λάθος) έκαιγε λάδια, δεν είδα κανέναν να το κρύβει επειδή τα Toyota δεν χαλάνε.

Υπενθύμιζε ότι θα πρέπει στα σέρβις να καθαρίζετε ο νεροχύτης (σε όλα τα αυτοκίνητα αυτό δεν γίνετε? Στο Α4 πρέπει να βγάλεις την μπαταρία -ο κατά τα άλλα καταπληκτικος μάστορας στο δικό μου δεν το έκανε).

Για κάθε αυτόματο δεν υπάρχουν οδηγίες χρήσης? Δεν έχω DSG , όμως στο δικό μου ο κατασκευαστης αναφέρει κανόνες χρήσης αυτού.

Οπαδιλικι ούτε καν αδερφέ, σεβαστές όλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες . 

 

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...