Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Εγω με την Τογιότα έπαψα  να ασχολουμε και να κοιτάζω αυτοκίνητα της μετά το celica.  Σχεδιαστικά μετά από αυτό δεν εχει βγάλει κάτι που να μου αρέσει. Ειδικα το Chr σαν ρομποκοπ είναι. Βασικα ολα σαν ρομποκοπ είναι τα αυτοκίνητα σήμερα.

Για αυτό πηρα μίνι Κούπερ και τρίπορτο.Με τις καμπύλες του και όχι σχεδιαστικά που είναι ολα τα ίδια.

BTW το μόνο αμάξι που είδα όταν πηρα το μίνι και έπαθα πλάκα ( τι πλάκα δλδ μου πέσαν τα σαγόνια )είναι το 4αρι της μπεμβε αν δεν κάνω λάθος το μ ήταν και καμπριο και αστα να πάνε κάπου στα 80κ. Αυτό είναι αμάξι . Τι λέμε τωρα εδώ εμεις με τα κουβαδάκια μας.Ας παίξουμε λίγο να περάσει η ώρα.  
Θωμα αυτό παρε. Έστω την απλή την 420 κάπου στα 54 έχει.

 

Μόνο 54?

Πες το ντε και ψαχνομαι τόσο καιρό 🤣

Στον σχεδιασμό θα συμφωνήσω, εγώ δυσκολεύομαι πολύ να βρω κάτι που να με ενδιαφέρει

Το C-HR όμως το θαυμάζω οπότε το βλέπω από την αρχή μου άρεσε

  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μόνο 54?

Πες το ντε και ψαχνομαι τόσο καιρό 🤣

Στον σχεδιασμό θα συμφωνήσω, εγώ δυσκολεύομαι πολύ να βρω κάτι που να με ενδιαφέρει

Το C-HR όμως το θαυμάζω οπότε το βλέπω από την αρχή μου άρεσε

Είδες βρε. Για εσένα δουλεύουμε και ψάχνουμε όλοι. 

Αμα το πάρεις να το πάρεις το φουλ στα 80κ.να έχει και ηλιοροφή .με τα 54 δεν έχει .Αντε καλορίζικο καλοτάξιδο.

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

το i4 φαινεται καλο, αν και μετα την πικρα που εφαγα με το ID3  δυσκολα θα παρω ηλεκτρικο αυτοκινητο που δεν εχει μερικα χρονια στην αγορα - το Polestar επισης τεραστια προβληματα, το Mach-E το ιδιο , γενικα σε ολα τα φρεσκα ηλεκτρικα οι χρηστες ειναι βητα-τεστερς

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tsofras είπε

Αν είσαι μηχανικός φαντάζομαι ναι, αλλά άντε βρες κάποιον σε πλοίο να σου κατεβάσει σαζμαν και να το ξεμπλοκαρει

 

5 ώρες πριν, and_64 είπε

Πλέον με τους ηλεκτρονικούς λεβιεδες ίσως και να μη γίνεται, στα παλιότερα που έχουν νορμάλ ξεκουμπώνεις την κονσόλα και ξεμπλοκάρεις την ασφάλεια του parking, κάποια αμερικανικα είχαν και κουμπάκι που το πάταγες σε περίπτωση που υπήρχε τέτοιο πρόβλημα

 

 

  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Que sera sera είπε

το i4 φαινεται καλο, αν και μετα την πικρα που εφαγα με το ID3  δυσκολα θα παρω ηλεκτρικο αυτοκινητο που δεν εχει μερικα χρονια στην αγορα - το Polestar επισης τεραστια προβληματα, το Mach-E το ιδιο , γενικα σε ολα τα φρεσκα ηλεκτρικα οι χρηστες ειναι βητα-τεστερς

τι έπαθε το id3 αν επιτρέπεται;

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Shyn είπε

Εχει οδηγησει καποιος το CH-R 1800cc? Μονο εγω επαθα πλακα απο τις επιδοσεις (ανυπαρκτες) ?

Εγώ οδήγησα το 1.8 υβριδικό corolla HB που το έχει τον ίδιο κινητήρα νομίζω. Δεν έχει την άμεση απόκριση στο γκαζί. Πολύ αργή επιτάχυνση όντως. Με φόβισε λίγο για τις προσπεράσεις ειδικά σε επαρχιακό δρόμο που πρέπει να μπεις στην αντίθετη λωρίδα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, tsofras είπε

Μόνο 54?

Πες το ντε και ψαχνομαι τόσο καιρό 🤣

Στον σχεδιασμό θα συμφωνήσω, εγώ δυσκολεύομαι πολύ να βρω κάτι που να με ενδιαφέρει

Το C-HR όμως το θαυμάζω οπότε το βλέπω από την αρχή μου άρεσε

Είσαι αρχηγοπουλο, boss-Kangouras 😀😀😂

Και εγώ όταν το πρωτοείδα μου άρεσε πάρα πολύ (εξωτερικά πάντα) , όμως πλέον κάθε φορά που το βλέπω σε ρομποκοπ μου φέρνει και άσχημες έντονες γραμμές... Γούστα είναι αυτά...

Επεξ/σία από dafnoula13
Δημοσ.
2 hours ago, oykas2001 said:

τι έπαθε το id3 αν επιτρέπεται;

Συνεχείς ηλεκτρικές βλάβες ( software κυρίως/μαλλον αποκλειστικά) με αποτελεσμα να μην λειτουργεί.  Σε καποια φαση πηγα να το παρω υποτίθεται φτιαγμενο έτοιμο μετα που υποτίθεται αναβαθμισαν το software,  και δεν ανοιγαν ουτε οι πόρτες. 

 

Το εκανα reject  και πηρα τα λεφτα μου πισω.

VAG για μενα την επομενη δεκαετία και αν. Επισης αυτος είναι και ο κυριος λογος που πηρα το Leaf. Δοκιμασμένο μια δεκαετία.  Τα περισσότερα ηλεκτρικά εχουν τετοια προβλήματα ( π.χ σε φορουμ του Polestar 2 αν πατε, τα rejections ειναι συχνο φαινόμενο, για  το δε e-tron οι ιδιοκτήτες βριζουν όλη μερα, βαζει νερα, μενει στο δρομο κλπ)

 

Για το BMW i4 τρεφω καποιες ελπιδες, διότι το i3 εχει χρόνια στην αγορά.

Ιδωμεν  

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

Συνεχείς ηλεκτρικές βλάβες ( software κυρίως/μαλλον αποκλειστικά) με αποτελεσμα να μην λειτουργεί.  Σε καποια φαση πηγα να το παρω υποτίθεται φτιαγμενο έτοιμο μετα που υποτίθεται αναβαθμισαν το software,  και δεν ανοιγαν ουτε οι πόρτες. 

 

Το εκανα reject  και πηρα τα λεφτα μου πισω.

VAG για μενα την επομενη δεκαετία και αν. Επισης αυτος είναι και ο κυριος λογος που πηρα το Leaf. Δοκιμασμένο μια δεκαετία.  Τα περισσότερα ηλεκτρικά εχουν τετοια προβλήματα ( π.χ σε φορουμ του Polestar 2 αν πατε, τα rejections ειναι συχνο φαινόμενο, για  το δε e-tron οι ιδιοκτήτες βριζουν όλη μερα, βαζει νερα, μενει στο δρομο κλπ)

 

Για το BMW i4 τρεφω καποιες ελπιδες, διότι το i3 εχει χρόνια στην αγορά.

Ιδωμεν  

 

Πω ρε φίλε ναι κάπου είχα διαβάσει το ποστ σου πάλι, για αυτό τα έχουν και σε χαμηλή τιμή όλα τα etron στο car.gr

Πώς και δέχτηκαν έτσι εύκολα το reject από VW?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

Συνεχείς ηλεκτρικές βλάβες ( software κυρίως/μαλλον αποκλειστικά) με αποτελεσμα να μην λειτουργεί.  Σε καποια φαση πηγα να το παρω υποτίθεται φτιαγμενο έτοιμο μετα που υποτίθεται αναβαθμισαν το software,  και δεν ανοιγαν ουτε οι πόρτες. 

 

Το εκανα reject  και πηρα τα λεφτα μου πισω.

VAG για μενα την επομενη δεκαετία και αν. Επισης αυτος είναι και ο κυριος λογος που πηρα το Leaf. Δοκιμασμένο μια δεκαετία.  Τα περισσότερα ηλεκτρικά εχουν τετοια προβλήματα ( π.χ σε φορουμ του Polestar 2 αν πατε, τα rejections ειναι συχνο φαινόμενο, για  το δε e-tron οι ιδιοκτήτες βριζουν όλη μερα, βαζει νερα, μενει στο δρομο κλπ)

 

Για το BMW i4 τρεφω καποιες ελπιδες, διότι το i3 εχει χρόνια στην αγορά.

Ιδωμεν  

 

Έτσι ακριβώς. 

Το leaf είναι στην ουσία το μόνο που ίσως μπορεί να συγκριθεί με τεσλα στο ποσό έτοιμο είναι να το πάρεις για να το χρησιμοποιήσεις. 

Δημοσ.
1 minute ago, tsofras said:

Πω ρε φίλε ναι κάπου είχα διαβάσει το ποστ σου πάλι, για αυτό τα έχουν και σε χαμηλή τιμή όλα τα etron στο car.gr

Πώς και δέχτηκαν έτσι εύκολα το reject από VW?

Η αγγλική νομοθεσία βοηθάει. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Que sera sera είπε

Η αγγλική νομοθεσία βοηθάει. 

Α δεν έγινε Ελλάδα αυτό? Γιατί μου είχε κάνει εντύπωση όταν είχες ξαναπεί ότι το έδωσες πίσω και πήρες τα λεφτά, μου φάνηκε πολύ ουτοπικό για Ελλάδα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Α δεν έγινε Ελλάδα αυτό? Γιατί μου είχε κάνει εντύπωση όταν είχες ξαναπεί ότι το έδωσες πίσω και πήρες τα λεφτά, μου φάνηκε πολύ ουτοπικό για Ελλάδα

Στην Ελλάδα θα το είχε λουστεί για τα καλά… Στον πολιτισμένο κόσμο υπάρχουν και εφαρμόζονται (γιατί και εδώ υπάρχουν) οι νόμοι…

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Α δεν έγινε Ελλάδα αυτό? Γιατί μου είχε κάνει εντύπωση όταν είχες ξαναπεί ότι το έδωσες πίσω και πήρες τα λεφτά, μου φάνηκε πολύ ουτοπικό για Ελλάδα

 

13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Στην Ελλάδα θα το είχε λουστεί για τα καλά… Στον πολιτισμένο κόσμο υπάρχουν και εφαρμόζονται (γιατί και εδώ υπάρχουν) οι νόμοι…

Ελλάδα βλέπε Ουγκάντα(σε όλα τα επίπεδα, όχι  μόνο περί αυτοκίνησης). Βρε να μην έχω μυαλό στα 20 να την είχα κάνει...

  • Like 4
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

 

 

 

Ναι αυτος δεν είναι ηλεκτρικός/ηλεκτρονικός, εννοώ όπως στις mercedes πχ ή στο καινούριο golf που είναι απλά ενας διακόπτης και η εντολή πάει by wire στο κιβώτιο για να αλλάξεις σχέση!

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...