Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση κεφαλής EPSON L655


vasoslt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας ! Ο εκτυπωτής μου epsonl655 μετά από 4 χρόνια εμφάνισε σημασία στην ασπρόμαυρη εκτύπωση ! Απευθύνθηκα σε τοπικό service και με είπαν ότι χάλασε η κεφαλή εκτύπωσης και δεν αξίζει να βάλω ανταλλακτικό ! Ποια η γνώμη σας ; Το κόστος αγοράς του ήταν 450€! Ευχαριστώ εκ των υστέρων ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πιθανον να διορθωνεται η κατασταση και χωρις αλλαγη κεφαλης. Δοκιμασε να απευθυνθεις και σε κανενα αλλο τοπικο σερβις. Ή στην αντιπροσωπεια της epson.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
1 λεπτό πριν, gatos74 είπε

Από περιέργεια ρωτάω

Τυχερέ! Εγώ θα το σουτάρω το δικό μου και θα το πάρω απόφαση, κάθε 5 χρόνια θα αλλάζω μηχάνημα. Το καλό είναι ότι του έκανα και hard reset και για να ολοκληρωθεί θέλει να τοποθετήσω κεφαλή, οπότε δεν ολοκληρώθηκε και έχασα τη δυνατότητα FAX αν τη χρειαστώ... Έτσι κι αλλιώς, σύντομα θα καταργηθούν τα έντυπα. Ήδη τράπεζες, λογαριασμοί και δημόσιο έρχονται ηλεκτρονικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O L655 είναι απο τις πρώτες (αλλά πιο πλούσιες δυνατοτήτων) σειρές ink tank.

Φοράει παλιότερες κεφαλές που έχουν αποδειχτεί σκυλιά. (αλλά είναι και σχετικά αργές)

Το να αλλάξεις κεφαλή στο επίσημο σέρβις είναι ασύμφορο. Θα σου ζητήσουν χρήματα με τα οποία αγοράζεις κάτι με λιγότερες δυνατότητες μεν, αλλά για την ίδια δουλειά. Ρώτα και σε κανένα άλλο τοπικό σέρβις πριν τον σουτάρεις. Συνήθως πρόκειται για βουλώματα που αν κάποιος ασχοληθεί έχει 50% πιθανότητα να τον επαναφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, highpriest είπε

O L655 είναι απο τις πρώτες (αλλά πιο πλούσιες δυνατοτήτων) σειρές ink tank.

Φοράει παλιότερες κεφαλές που έχουν αποδειχτεί σκυλιά. (αλλά είναι και σχετικά αργές)

Το να αλλάξεις κεφαλή στο επίσημο σέρβις είναι ασύμφορο. Θα σου ζητήσουν χρήματα με τα οποία αγοράζεις κάτι με λιγότερες δυνατότητες μεν, αλλά για την ίδια δουλειά. Ρώτα και σε κανένα άλλο τοπικό σέρβις πριν τον σουτάρεις. Συνήθως πρόκειται για βουλώματα που αν κάποιος ασχοληθεί έχει 50% πιθανότητα να τον επαναφέρει.

Eτσι είναι.....υπάρχει όμως περίπτωση να χρειαστεί πάνω από μήνα (με καθημερινή σχεδόν ενασχόληση) η διαδικασία καθαρισμού

και τα service την αποφεύγουν (πόση εργατώρα να σου χρεώσουν).

Το καλό είναι ότι εάν πιάνουν λίγο τα χέρια σου υπάρχουν πολλά βιντεάκια με την διαδικασία.

Απλά πρέπει να έχεις υπομονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, gatos74 είπε

Eτσι είναι.....υπάρχει όμως περίπτωση να χρειαστεί πάνω από μήνα (με καθημερινή σχεδόν ενασχόληση) η διαδικασία καθαρισμού

και τα service την αποφεύγουν (πόση εργατώρα να σου χρεώσουν).

Το καλό είναι ότι εάν πιάνουν λίγο τα χέρια σου υπάρχουν πολλά βιντεάκια με την διαδικασία.

Απλά πρέπει να έχεις υπομονή.

Σωστά.

Εγώ σε αυτές τις περιπτώσεις το χειρίζομαι ως εξής:

Λέω στον πελάτη πως η πιθανότητα να ξαναδουλέψει το μηχάνημα είναι γύρω στο 30%  (που εκεί είναι)
Η βασική διαδικασία για να ξεβουλώσει η κεφαλή θα σου κοστίσει μίνιμουμ (χ) ευρώ. Αυτά τα πληρώνεις με το που πιάνω το μηχάνημα για την εργασία μου, φτιαχτεί δεν φτιαχτεί (συνήθως είναι ένα μικρό ποσό)
Μετά του λέω πως αν ξεβουλώσει θέλω ένα (Ψ) ποσό, αν δεν ξεβουλώσει θα πληρώσει μόνο το (χ) ποσό της αρχικής εργασίας.

 

Οι περισσότεροι δέχονται.

Αυτοί των οποίων ξεβουλώνεται γνωρίζουν απο πριν πόσο θα πληρώσουν επειδή η εργασία είναι εργολαβία και όχι με την εργατοώρα.

Βέβαια, μου τύχαινε συχνά στα μηχανήματα που δεν φτιαχνόταν, πρακτικά για να μην πληρώσουν την αρχική εργασία που συμφωνήσαμε να μην έρχονται καν να το πάρουν (αφου έτσι κι αλλιώς ήταν για πέταμα). Αλλά το έλυσα με το να ζητάω προπληρωμή πριν πιάσω καν κατσαβίδι για το ποσό της πρώτης περίπτωσης. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, highpriest είπε

Σωστά.

Εγώ σε αυτές τις περιπτώσεις το χειρίζομαι ως εξής:

Λέω στον πελάτη πως η πιθανότητα να ξαναδουλέψει το μηχάνημα είναι γύρω στο 30%  (που εκεί είναι)
Η βασική διαδικασία για να ξεβουλώσει η κεφαλή θα σου κοστίσει μίνιμουμ (χ) ευρώ. Αυτά τα πληρώνεις με το που πιάνω το μηχάνημα για την εργασία μου, φτιαχτεί δεν φτιαχτεί (συνήθως είναι ένα μικρό ποσό)
Μετά του λέω πως αν ξεβουλώσει θέλω ένα (Ψ) ποσό, αν δεν ξεβουλώσει θα πληρώσει μόνο το (χ) ποσό της αρχικής εργασίας.

 

Οι περισσότεροι δέχονται.

Αυτοί των οποίων ξεβουλώνεται γνωρίζουν απο πριν πόσο θα πληρώσουν επειδή η εργασία είναι εργολαβία και όχι με την εργατοώρα.

Βέβαια, μου τύχαινε συχνά στα μηχανήματα που δεν φτιαχνόταν, πρακτικά για να μην πληρώσουν την αρχική εργασία που συμφωνήσαμε να μην έρχονται καν να το πάρουν (αφου έτσι κι αλλιώς ήταν για πέταμα). Αλλά το έλυσα με το να ζητάω προπληρωμή πριν πιάσω καν κατσαβίδι για το ποσό της πρώτης περίπτωσης. 

Λογικό είναι αυτό που λές αλλά σαν τεχνικός διαδέτεις και κάποιο ορισμένο

χρόνο (πχ μιά εβδομάδα) που προσπαθείς να ξεβουλώσεις έναν εκτυπωτή.

Μετά λές στον πελάτη ότι δέν ξεβούλωσε.

Δέν πιστεύω να προσπαθείς 1 και 2 μήνες που χρειάζονται κάποιοι εκτυπωτές για να ξεβουλώσουν

γιατί απλά είναι αυτό που λέμε (δέν πληρώνεται).

Εάν κρατούσες το μηχάνημα 2 μήνες με καθημερινή ασχολία πόσες φορές

το (ψ) ποσό θα έπρεπε να χρεώσεις (και πάλι εάν ξεβούλωνε) και πόση

εργατοώρα θα ξόδευες (ίσως για το τίποτα)?

Οπότε τα service (γενικά μιλάω) δέν ασχολούνται παραπάνω από αυτό που η εμπειρία τους

έχει διδάξει.(πχ άν δέν ξεβουλώσει σε μία εβδομάδα μετά είναι μανίκι και δέν πληρώνεται)

Ισως να μήν το διατύπωσα σωστά παραπάνω αλλά αυτές τις περιπτώσεις εννοώ και ίσως

με τον L655 να είναι έτσι.

Απλά εάν τον έχει παρατήσει σε μιά γωνιά καλό θα ήταν να το προσπαθήσει και να μήν αρκεστεί

στα λεγόμενα του service.

 

Επεξ/σία από gatos74
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, gatos74 είπε

Λογικό είναι αυτό που λές αλλά σαν τεχνικός διαδέτεις και κάποιο ορισμένο

χρόνο (πχ μιά εβδομάδα) που προσπαθείς να ξεβουλώσεις έναν εκτυπωτή.

Μετά λές στον πελάτη ότι δέν ξεβούλωσε.

Δέν πιστεύω να προσπαθείς 1 και 2 μήνες που χρειάζονται κάποιοι εκτυπωτές για να ξεβουλώσουν

γιατί απλά είναι αυτό που λέμε (δέν πληρώνεται).

Εάν κρατούσες το μηχάνημα 2 μήνες με καθημερινή ασχολία πόσες φορές

το (ψ) ποσό θα έπρεπε να χρεώσεις (και πάλι εάν ξεβούλωνε) και πόση

εργατοώρα θα ξόδευες (ίσως για το τίποτα)?

Οπότε τα service (γενικά μιλάω) δέν ασχολούνται παραπάνω από αυτό που η εμπειρία τους

έχει διδάξει.(πχ άν δέν ξεβουλώσει σε μία εβδομάδα μετά είναι μανίκι και δέν πληρώνεται)

Ισως να μήν το διατύπωσα σωστά παραπάνω αλλά αυτές τις περιπτώσεις εννοώ και ίσως

με τον L655 να είναι έτσι.

Απλά εάν τον έχει παρατήσει σε μιά γωνιά καλό θα ήταν να το προσπαθήσει και να μήν αρκεστεί

στα λεγόμενα του service.

 

Κανένας τεχνικός δεν θα κάτσει έτσι κι αλλιώς πάνω απο βδομάδα πάνω σε κάποιο μηχάνημα. Ούτε καν αποσπασματικά. Αν έκάνε έναν μηνα ή δύο μήνες είναι επειδή δεν το έχει πιάσει ακόμη και προηγούνται άλλα μηχανήματα. Σε κάθε περίπτωση δίνεις χρονοδιάγραμμα στον πελάτη. 

Αλλά μην φανταστείς πως παίρνει χρόνο η ίδια η διαδικασία(τώρα αυτά είναι και μυστικά του επαγγέλματός).😁

Το θέμα είναι πως μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις την διαδικασία 4-5 ή και παραπάνω φορές σε ισάριθμες μέρες σε κάποια τακτά διαστήματα και πιθανώς με διαφορετική προσέγγιση στα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις μιας και δεν μπορείς να ξέρεις με τι τύπο χρώματος έχει βουλώσει η κεφαλή αν δεν έβαζε γνήσια.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, highpriest είπε

Κανένας τεχνικός δεν θα κάτσει έτσι κι αλλιώς πάνω απο βδομάδα πάνω σε κάποιο μηχάνημα. Ούτε καν αποσπασματικά. Αν έκάνε έναν μηνα ή δύο μήνες είναι επειδή δεν το έχει πιάσει ακόμη και προηγούνται άλλα μηχανήματα. Σε κάθε περίπτωση δίνεις χρονοδιάγραμμα στον πελάτη. 

Αλλά μην φανταστείς πως παίρνει χρόνο η ίδια η διαδικασία(τώρα αυτά είναι και μυστικά του επαγγέλματός).😁

Το θέμα είναι πως μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις την διαδικασία 4-5 ή και παραπάνω φορές σε ισάριθμες μέρες σε κάποια τακτά διαστήματα και πιθανώς με διαφορετική προσέγγιση στα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις μιας και δεν μπορείς να ξέρεις με τι τύπο χρώματος έχει βουλώσει η κεφαλή αν δεν έβαζε γνήσια.

 

 

Τεχνικός: Xρησιμοποιούσατε γνήσια μελάνια κύριε?

Πελάτης: Μάλιστα κύριε Epson solvent έγραφαν.....σε πόση ώρα να περάσω να τον πάρω??....🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...